quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijn. Jij bent echt zo'n kereltje die met zijn opleiding en lichaam wilt patsen om andere dingen te compenseren. En geloof me, ik heb figuren als jij in mijn bed gehad dus ik weet wel hoe zielig jij bent hoor.
Bevestiging van mijn betoogquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef Raznet het volgende:
[..]
ze hebben je zeker kanker hard in je mond gepiemeld en je vervolgens gedumped.
Tja dan zou ik ook een hekel hebben aan zulke mensen
een meisje (daar ga ik voor het gemak maar van uit) die zich qwertymafkees noemt kán geen jongens in bed krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijn. Jij bent echt zo'n kereltje die met zijn opleiding en lichaam wilt patsen om andere dingen te compenseren. En geloof me, ik heb figuren als jij in mijn bed gehad dus ik weet wel hoe zielig jij bent hoor.
Dat is een dooddoener. Mensen die zich aangesproken voelen reageren op die manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
een meisje (daar ga ik voor het gemak maar van uit) die zich qwertymafkees noemt kán geen jongens in bed krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |