abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73968146
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Raznet het volgende:

[..]

Een faalexpert want iedereen weet dat je uur na je training moet nemen.
Iedereen?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:16:07 #27
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73968156
quote:

[..]

wie is uur, en heb je pics van het nemen ?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73968179
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef Raznet het volgende:

[..]

Ik heb vwo gedaan, maar ik ben opgevoed met twee talen, nederlands en italiaans.
Maar zit nu op Hogeschool Grafimediatechnologie omdat ze dat niet op universiteit hebben.
Whatever makes you happy
De klaagbaak is een machine.
pi_73968191
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En je hebt een lul van 40cm, je rijdt een Ferrari en Bill Gates is arm vergeleken bij jou.
Nee, Lamborghini Murcielago, en mijn vader is linus torvalds.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:17:14 #30
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73968198
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:12 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

We hebben weer een fitnessexpert in ons midden!
quote:

[..]

It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73968216
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:16 schreef Drinky het volgende:

[..]

wie is uur, en heb je pics van het nemen ?
een uur xD
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:18:58 #32
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73968257
Wat heerlijk trouwens, werkelijk íeder topic dat ook maar zijdelings iets te maken heeft met sportscholen of fitnessen loopt uit op een rel over trainings- en voedingsleer
pi_73968310
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef TGVkopper het volgende:
Wat heerlijk trouwens, werkelijk íeder topic dat ook maar zijdelings iets te maken heeft met sportscholen of fitnessen loopt uit op een rel over trainings- en voedingsleer
Standaard. Opeens is iedereen op fok een personal trainer
De klaagbaak is een machine.
pi_73968352
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

En het mooie is dat iedereen iets anders beweert.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73968393
quote:

[..]

Dat is overal zo, als mensen net een jaar trainen denken ze dat ze fitness experts zijn .
Ik zeg niet dat ik een fitness expert ben, maar met de kennis die ik nu heb en had toegepast ben ik wel aardig gegroeid de afgelopen jaren. Van 60 kg naar 89 kg, en ga nu weer bulken, dus dat worden hopelijk weer een paar kilo's erbij
pi_73968415
Toen ik je verhaal las, TS, dacht ik wauw, best een stoere kerel, een persoon met doorzettingsvermogen en een sterke persoonlijkheid.

Toen kwam je met je eiwittenshake en toen moest ik lachen, heel hard lachen. Ik had net geplast daarvoor en toen ik zo hard moest lachen druppelde er, door samentrekkingen in mijn middenrif, pis door m'n broek heen.

Ik vind dat jij met je verhaal verantwoordelijk bent voor de pisvlek in mijn broek nu. Door je kut eiwitten shake gay verhaal.

Maak je gay-eiwitten-shake lekker thuis, dan heb je geen last van de personen die deze shake klaarblijkelijk niet meer voor je willen maken.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:24:38 #37
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73968462
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Raznet het volgende:
maar met de kennis die ik nu heb en had toegepast ben ik wel aardig gegroeid de afgelopen jaren. Van 60 kg naar 89 kg, en ga nu weer bulken, dus dat worden hopelijk weer een paar kilo's erbij
Ik heb ook de kennis om gruwelijk te groeien, ik ben alleen te lui om er echt voor te gaan trainen
pi_73968477
quote:

[..]

Weer die 'iedereen' hè
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:28:02 #39
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_73968576
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef TGVkopper het volgende:
Fail, je moet je eiwitten vóór je training nemen.
Na afloop klein beetje eiwitten en vooral KH.
Fout, je als je van te voren iets neemt dan is het nog niet opgenomen!!
als je het erna neemt dan helpt het met het herstellen van de spieren (en verbeteren)
je moet ook niet te veel nemen want dan wordt het opgeslagen als vet...

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_73969159
Als je er zoveel last van hebt dan zoek je toch een andere sportschool.
Er zijn speciale sportschool waar alleen mensen zoals jij sporten. (even voor de duidelijkhied: mensen zoals jij = mensen die willen bulken, goede adviezen willen om zsm zo groot mogelijk te worden, die eiwitshakes en supplimenten willen enz. Voornamelijk mannen dus)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_73971192
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Toen ik je verhaal las, TS, dacht ik wauw, best een stoere kerel, een persoon met doorzettingsvermogen en een sterke persoonlijkheid.

Toen kwam je met je eiwittenshake en toen moest ik lachen, heel hard lachen. Ik had net geplast daarvoor en toen ik zo hard moest lachen druppelde er, door samentrekkingen in mijn middenrif, pis door m'n broek heen.

Ik vind dat jij met je verhaal verantwoordelijk bent voor de pisvlek in mijn broek nu. Door je kut eiwitten shake gay verhaal.

Maak je gay-eiwitten-shake lekker thuis, dan heb je geen last van de personen die deze shake klaarblijkelijk niet meer voor je willen maken.
Hij moet gewoon een paar van die andere nichten even aanspreken , krijgt hij ze shake vast oook wel.....
pi_73971212
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Niet zonder eiwit shake kunnen _!
Mjah tot daar had ik ook ongeveer gelezen. .
pi_73971424
TS, ga naar een andere sportschool dan. Ook al zijn je klachten over vervelende mensen die in de weg lopen in de sportschool terecht.

Je eiwitshakes bij de sportschool halen is wel nogal een fail. Koop een pot poeder en zo.
full stops and exclamation marks
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:00:49 #44
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_73972952
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:

F.K.A. SuperwormJim
pi_73973001
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
Dat jij de moeite neemt om dit te typen
Roken is lekker
pi_73973024
Verklaar me voor gek want ik heb dit hele verhaal gelezen. Ik moet zeggen dat ik TS een kutkind vind door dit kansloze kutverhaal. Zo'n lelijke mooiboi die eens paar maand gaat sporten.
Roken is lekker
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:00:22 #47
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_73973769
Zeer herkenbaar TS. Drive is trouwens een top-product
pi_73974568
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef Raznet het volgende:

[..]

Ik heb vwo gedaan, maar ik ben opgevoed met twee talen, nederlands en italiaans.
Maar zit nu op Hogeschool Grafimediatechnologie omdat ze dat niet op universiteit hebben.
Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijn . Jij bent echt zo'n kereltje die met zijn opleiding en lichaam wilt patsen om andere dingen te compenseren. En geloof me, ik heb figuren als jij in mijn bed gehad dus ik weet wel hoe zielig jij bent hoor.
Rot op nerds.
Extra klacht: mensen die geloven dat ik bij de Staats werk :')
pi_73974896
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef qwertymafkees het volgende:

[..]

Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijn . Jij bent echt zo'n kereltje die met zijn opleiding en lichaam wilt patsen om andere dingen te compenseren. En geloof me, ik heb figuren als jij in mijn bed gehad dus ik weet wel hoe zielig jij bent hoor.
Iets teveel informatie.

PS
Eens met TS, maar je shakes moet je gewoon thuis maken, is nog goedkoper ook.
effe normaal he
pi_73975641
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Toen stopte ik...
waar is klacht 9 overgens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')