Ik kan het lezen maar ik heb geen idee wat je uitkraamt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Cacciatore het volgende:
je kan het toch lezen en nog moeilijk doen he
Ja, daar kon je inderdaad op wachten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
Yo TS laat je niet dissen door die posters hier,
posters? Ik bedoel imposters want zij zijn allen helemaal niet zo baas als jij en ik.
Van die wimpas die boekoe komen hale in de corners, die geklapt worden door de echte bazen.
mattie ik laat mij nooit dissen fuck die haters allemaal nerds achter beeldschermquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
Yo TS laat je niet dissen door die posters hier,
posters? Ik bedoel imposters want zij zijn allen helemaal niet zo baas als jij en ik.
Van die wimpas die boekoe komen hale in de corners, die geklapt worden door de echte bazen.
pot -> ketelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie ik laat mij nooit dissen fuck die haters allemaal nerds achter beeldscherm
Je klacht was toch dat je gedist werd door eenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie ik laat mij nooit dissen fuck die haters allemaal nerds achter beeldscherm
Dat sowieso, blijkt wel uit het feit dat ie een triest topic moet aanmaken en daarin nog serieus de merkjes moet vertellen.quote:
ik ben niet zoals jij een raper mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:11 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Je klacht was toch dat je gedist werd door een'ie? Wat nou je laat je nooit dissen? Als je je nooit liet dissen dan had je die
direct daar en toen meegesleurd naar de wc en dr keihard van achter genomen
Bweheheheh zie die hater haten mang! Beter ga je loesoe want kom niet spelen bij de echte bazen anders is het aan geakquote:
Helemaal alleen dus, dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Cacciatore het volgende:
mattie het is aan, zie je de homies staan als een baas in de club als de vlag op de maan.
0 + 0 = nog steeds helemaal niks toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar kon je inderdaad op wachten.
Nooit gehoord van Nike zweet(pols)bandjes? Fucking hip ouwe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En hoe in de fuck kun je Nikes om je polsen heen hebben? Ben je melaats ofzo dat je op je handen moet voortkruipen?![]()
Je laat je niet dissen zeg je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Juist...quote:Chick die aan is dissed zwaar.
Op de maandagmiddagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Nobu het volgende:
Plebejers als TS horen gewoon op zaterdag uit te gaan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef Remco026 het volgende:
Goed luister:
Haten? jij weet blijkbaar de inhoud van dat woord niet, zoek het eens op in een woordenboek, dat is een verzameling van papieren blaadjes waar allemaal woorden opstaan met hun betekenis.
Of ga naar: http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/
Baas? Ik heb maar een baas en dat ben jij niet.
Loesoe, Boekoe? Jongens we wonen in NEDERLAND, dus praat NEDERLANDS, kun je dat niet? LEREN!
En deze zin?
Hey ben je wat kwijt, want volgens mij zoek je mijn aandacht?
Welke film heb jij gekeken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Mannen.
Jullie zijn getrolled, episch.
Dank u voor het vullen van dit topique!
Kusje,
RIckokun
[ afbeelding ]
Hulde aan de TSquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Mannen.
Jullie zijn getrolled, episch.
Dank u voor het vullen van dit topique!
Kusje,
RIckokun
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helemaal alleen dus, dat verbaast me niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |