pezzo di merdaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
wat jij wilt jonge beter stop je is met haten en ga je verder werken aan je leven
Alsof jij de binnenkant van de school zo vaak ziet. Tering, wat ben jij een megakneus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie beter gebruiken we nederlands op de plek waar ze het controleren bij NEDERLANDS LES DUS niet zo zeiken man alsof je altijd op je spelling moet letten geen school hier hoor
ja je hebt helemaal gelijk jonge, zelfkennis heb je welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Alsof jij de binnenkant van de school zo vaak ziet. Tering, wat ben jij een megakneus.
Ja ja, ik weet het, ik ben een kknerd die een beetje tof loopt te doen achter z'n beeldscherm en nog nooit een meisje heeft 'gehosseld'.
Net alsof je dat nu een baas maakt ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
Ej matties, wie zijn er gisteren allemaal uitgeweest en met een chick naar huis gegaan? ALLEEN IK DUS STOP MET HATEN EN GA EEN LEVEN ZOEKEN!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
Ej matties, wie zijn er gisteren allemaal uitgeweest en met een chick naar huis gegaan? ALLEEN IK DUS STOP MET HATEN EN GA EEN LEVEN ZOEKEN!!!!![]()
![]()
Ts lult. Nergens staat dat er iemand met je mee was gegaan. En zij was het niet omdat ze bij haar vriend zat. En is ze wel meegegaan heb je een dik wijf meegenomen, puttanaquote:loopt weg en gaat aan een tafel zitten bij haar vriend
Antiklacht: Ze was zwaar en later op de avond alsnog succes
ooh ja je bent echt gay als je een CHICK versiert, jij bent mssn zo'n gaylord dat je op jonges valt maar ik dus niet dus LATERquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je dat nu een baas maakt ofzo![]()
Hooguit een gaylord [ afbeelding ]
Sarcasme is je zeker ook onbekend? Misschien moet je eens wat vaker in de schoolbanken van je VMBO-opleiding gaan zitten en wat minder met je matties op straat hangen aapje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk jonge, zelfkennis heb je wel
ja want er zijn alleen maar dikke wijfen die altijd uitgaan, NOOIT DUS ik zie alleen maar chicks bij uitgaan hoor dikke wijfen en nerds zitten altijd op innenet donerdag avoind net als jullie dom haten op mij dat ik een leven heb, haat maar door hoor maak tniet uit ik weet wel beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
Ts lult. Nergens staat dat er iemand met je mee was gegaan. En zij was het niet omdat ze bij haar vriend zat. En is ze wel meegegaan heb je een dik wijf meegenomen, puttana
Als je eenmalig een chick versiert maakt je dat nog geen homeboy, als je dat soms denkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ooh ja je bent echt gay als je een CHICK versiert, jij bent mssn zo'n gaylord dat je op jonges valt maar ik dus niet dus LATER
Check.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
![]()
wijfenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want er zijn alleen maar dikke wijfen die altijd uitgaan, NOOIT DUS ik zie alleen maar chicks bij uitgaan hoor dikke wijfen en nerds zitten altijd op innenet donerdag avoind net als jullie dom haten op mij dat ik een leven heb, haat maar door hoor maak tniet uit ik weet wel beter![]()
hahahah eenmalig jonge wat is er ga je maar 1 keer per jaar uit ofzo da tje dat denkt, ik ga elke week uit en zowiezo 1 keer per maand chick hoor soms meer maar jij kent dat toch niet omdat je alleen op negers valt HAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je eenmalig een chick versiert maakt je dat nog geen homeboy, als je dat soms denkt.
Jammer, het topic wordt beter en beter naarmate het vordertquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik stopte al na het lezen van de eerste alinea
En nou val ik weer op negersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahahah eenmalig jonge wat is er ga je maar 1 keer per jaar uit ofzo da tje dat denkt, ik ga elke week uit en zowiezo 1 keer per maand chick hoor soms meer maar jij kent dat toch niet omdat je alleen op negers valt HAHAHAHA
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nou val ik weer op negersJezus, conclusies trekken is niet jouw sterkste punt hé?
Ik vraag me af waar jij wel goed in bent, anders dan falen.
wutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jonge ben je kk dom ofzo ik versier die chick toch niet zij kijkt mij toch aan en ik ga er dan op af OM HAAR TE VERSIEREN shit man lees anders eerst eens voordat je zo dom doet
Welke rare conclusies trek ik dan? Kom eens met een aantal voorbeelden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzehaten doe je maar lekker bij iemand anders ofzo jaloezie is toch fucking lelijk
![]()
Beschrijf eens hoe lelijk jaloezie dan uitziet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzehaten doe je maar lekker bij iemand anders ofzo jaloezie is toch fucking lelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |