wat jij wilt jonge beter stop je is met haten en ga je verder werken aan je levenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het Latijn, niet het Latijns.
Ik ben je vriend niet.
En je kunt ook geen Italiaans.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:02 schreef Janpietklaas het volgende:
*entry voor sterretje kan afwijken..
Jonge ben je kk dom ofzo ik versier die chick toch niet zij kijkt mij toch aan en ik ga er dan op af OM HAAR TE VERSIEREN shit man lees anders eerst eens voordat je zo dom doetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Conclusie: TS is gewoon een enorme domme eikel die stoer probeert te doen met z'n Italiaanse roots en z'n street slaaaang en vervolgens eigenlijk nergens iets van snapt.
Wat een dooddoener. Ik had wel wat meer pit verwacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
wat jij wilt jonge beter stop je is met haten en ga je verder werken aan je leven
ik weet niet waarom je steeds zo blij doet hoor maar stop daar is mee je bent niet slim en ook niet mooi je bent gewoon een kk nerd die achter zijn beeldschermpje rof aan het doen is en probeert lijp te doen kijk mij eens met mooie woordje s kunnen typen bla bla bla domme onzin allemaal jonge doe gewoon normaal ik doe toch ook niet raar tegn jullie alleaan maar haten omdat ik soms straattaal gebruik die jullie niet eens kennenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Ik had wel wat meer pit verwacht.
Als je wilt mag je hier nog één keer op reageren zodat je het laatste woord hebt,
want ik weet wel zeker dat je dat toch niet kunt laten.
Het succes was dat die chick om nog een drankje kwam vragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Antiklacht: Ze was zwaar aan en later op de avond alsnog succes
no man andere chick die ook zat te eyeballen maar wel hapte hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:09 schreef Runfun het volgende:
[..]
Het succes was dat die chick om nog een drankje kwam vragen
rof aan het doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je steeds zo blij doet hoor maar stop daar is mee je bent niet slim en ook niet mooi je bent gewoon een kk nerd die achter zijn beeldschermpje rof aan het doen is en probeert lijp te doen kijk mij eens met mooie woordje s kunnen typen bla bla bla domme onzin allemaal jonge doe gewoon normaal ik doe toch ook niet raar tegn jullie alleaan maar haten omdat ik soms straattaal gebruik die jullie niet eens kennen![]()
Die toehapte in je bifi of die je ook een drankje afhandig maakte?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
no man andere chick die ook zat te eyeballen maar wel hapte haha
mattie beter gebruiken we nederlands op de plek waar ze het controleren bij NEDERLANDS LES DUS niet zo zeiken man alsof je altijd op je spelling moet letten geen school hier hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien, het is maar een idee, moet je straattaal gebruiken op de plek waar het voor bedoelt is. Juist, op straat dus. En zijn we hier op straat? Nee, we zijn hier niet op straat. Dus, ophoeren met je straattaal.
Ram je banaan in z'n oorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind TS een latente homo [ afbeelding ]
bifi jeweetzelluffffffquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Runfun het volgende:
[..]
Die toehapte in je bifi of die je ook een drankje afhandig maakte?
Je moet juist wel op je spelling letten, dat wordt gewaardeerd in de echte wereld. Maar daar kom je vanzelf wel achter als het haar op je pikkie begint te groeienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie beter gebruiken we nederlands op de plek waar ze het controleren bij NEDERLANDS LES DUS niet zo zeiken man alsof je altijd op je spelling moet letten geen school hier hoor
gappie ga je hier ook weer tof doen? ik gebruik niet eens meer straattaal al de hele tijd nie meer en nog zo zeiken wat zijn julle leraren nederlands ofzo kk nerdjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet juist wel op je spelling letten, dat wordt gewaardeerd in de echte wereld. Maar daar kom je vanzelf wel achter als het haar op je pikkie begint te groeien
Ze kijkt je aan en dat wil dan zeggen dat ze gelijk versierd wil worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jonge ben je kk dom ofzo ik versier die chick toch niet zij kijkt mij toch aan en ik ga er dan op af OM HAAR TE VERSIEREN shit man lees anders eerst eens voordat je zo dom doet
Oh? Dan is jouw Nederlands dus zo beroerd, ik maar denken dat het je straattaal was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
gappie ga je hier ook weer tof doen? ik gebruik niet eens meer straattaal al de hele tijd nie meer en nog zo zeiken wat zijn julle leraren nederlands ofzo kk nerdjes
Gappiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
gappie ga je hier ook weer tof doen? ik gebruik niet eens meer straattaal al de hele tijd nie meer en nog zo zeiken wat zijn julle leraren nederlands ofzo kk nerdjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |