Nee, jij hebt een goede username....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzehaten doe je maar lekker bij iemand anders ofzo jaloezie is toch fucking lelijk
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een goede username....
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een goede username....
Ik ben gisteren nog met een sletje meegegaan, zo één met lang blond haar. Kanker geil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
Ej matties, wie zijn er gisteren allemaal uitgeweest en met een chick naar huis gegaan? ALLEEN IK DUS STOP MET HATEN EN GA EEN LEVEN ZOEKEN!!!!![]()
![]()
Alsof het al een keer gegeten isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog met een sletje meegegaan, zo één met lang blond haar. Kanker geil.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.
Sloeriequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog met een sletje meegegaan, zo één met lang blond haar. Kanker geil.
jij bent zelf een chicky mamiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Was je aan de racekak?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.
Jaloers.quote:
OENTELARquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Cacciatore means "hunter" in Italian.
[ afbeelding ]
En nu?quote:
Mensen die de sociale waarde van hosselen onderschattenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef T3rr0r het volgende:
Grappig om te zien dat deze 'stoere boys' hun maatschappelijk succes altijd meten aan het aantal 'chicks' wat ze kunnen 'hosselen'.
Cacciatore, vertel eens, hoeveel chicks hossel jij gemiddeld per maand? En wat is jouw tactiek, misschien kunnen we er nog wat van leren. Serieuze vraag overigens.
jonge jij bent alleen maar blij aan het oden steeds over hoe ik typ enzo maar stop maar met blij doen en haten want jaloezie brengt je helmeaal NERGENS JONGENNN ALLEEN BIJ NERDS RESPECT KRIJGEN!!!! hahahahahhahahahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke rare conclusies trek ik dan? Kom eens met een aantal voorbeelden?
Tevens zou ik graag willen weten hoe je erbij komt dat jitze een meisjesnaam is?
Post eens wat inhoud, misschien kunnen we dan verder praten.
jonge ben je dom ofzo lees gewoon dit topic ipv zon kk domme vraag weer shiiiit hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef T3rr0r het volgende:
Grappig om te zien dat deze 'stoere boys' hun maatschappelijk succes altijd meten aan het aantal 'chicks' wat ze kunnen 'hosselen'.
Cacciatore, vertel eens, hoeveel chicks hossel jij gemiddeld per maand? En wat is jouw tactiek, misschien kunnen we er nog wat van leren. Serieuze vraag overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |