Up! De 3D versie. Zin in!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Welke film?
En waarom ben je van de suiker aan het afkicken?
Nou ja, óf van Assen naar Groningen, of van Groningen naar Assen. Denk ik. Da's ook met de bus (van hier gaat er een naar Groningen en een naar Assen) te doen. Maar jezus, wat een Jedoe!! Geen zin ook vooral. Dus misschien verzin ik wel iets anders. Niks bijvoorbeeld. Heeft mijn absolute voorkeurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Up! De 3D versie. Zin in!![]()
Omdat iedereen om me heen sterft van de honger want ik eet alles op en ik word muffig. Eerst zo van,'Jihaaaa naar bluhgh.' We gaan stabiliseren.
Oh ja en mijn huid. Denk huid.![]()
Buuf, oh leuk met de trein. Ga je heen? Lekker in de stiltecoupé gaan zitten. Vindt Luke ook vast eeeenig.
Ja hè. CarO gaat ook vandaag als het goed is.quote:quote: Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Up schijnt erg tof te zijn
Dan doe je toch alsof jullie in een trein zitten. Af en toe kaartje knippen en sssst ssst-en.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, óf van Assen naar Groningen, of van Groningen naar Assen. Denk ik. Da's ook met de bus (van hier gaat er een naar Groningen en een naar Assen) te doen. Maar jezus, wat een Jedoe!! Geen zin ook vooral. Dus misschien verzin ik wel iets anders. Niks bijvoorbeeld. Heeft mijn absolute voorkeur![]()
En ja, ons Luke is zo een stille.![]()
Ja maar hey!! Ik heb kind 1 bij oma 2 en kind 2 bij oma 1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan doe je toch alsof jullie in een trein zitten. Af en toe kaartje knippen en sssst ssst-en.
Rugzakje om, vragen of die nog ranja of een gevulde koek wil. Klaar, slotje! Fluit!![]()
Ik wist het wel. Ik moet wel weg want ik voel me Repelsteeltje met hoogtevrees. Ik moet er echt uit want ik word gloeiende gek.
Hier was er net één tv aan het kijken, volume 13, eentje aan het waveboarden op de slaapkamer want nieuw en ik was mijn fietsnummer aan het luisteren en denkbeeldig aan het fietsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja maar hey!! Ik heb kind 1 bij oma 2 en kind 2 bij oma 1Dus dat is makkie.
![]()
Gister bijvoorbeeld was ik ook gek. Pfff. zo leuk, ferkansie. Maar ik kiek wel eem. Veel plezier bij de fillum iig.
oh, het is ook kennisweek.misschien kan ik nog stenen gaan kraken ofzo.
Is ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Maar dan mag je ook helemaal geen pepernoten meer?
Da's zielig!
Nee, vuile spaghettivreters dat het zijn. Gisteravond nog gecheckt en het staat er nog niet op. Begin deze week een mail gestuurd om ze er nogmaals aan te herinneren. Niente terug.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:26 schreef Noek het volgende:
Is ook.![]()
Heb jij het geld van zhe Italianz eigenlijk al of staat de FOK! knokploeg al op scherp?
Ooooh! Wat een particulare bastards!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, vuile spaghettivreters dat het zijn. Gisteravond nog gecheckt en het staat er nog niet op. Begin deze week een mail gestuurd om ze er nogmaals aan te herinneren. Niente terug.
Had verdomme al drie weken terug betaald moeten zijn. En de volgende invoice over anderhalve week
Ga ze zo maar eens bellen. In het Engels, want mijn Italiaans is een beetje roestig.
Het is dat het een erg leuke klant is en erg goed staat op mijn cv, maar anders.
Dan hebben de Belgische tassenmakers van Eastpak het beter begrepen. Die betalen nog vóór de deadline is verstreken.
Yep. Daarom dat ik het voorlopig nog lekker zo doe. Vaste baan en daarnaast freelancen. Beste van twee werelden. Dat achter klanten aan rennen voor je centen vind ik zo irritant en daar wil ik geen dagtaak van gaan maken. Nog niet iig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
Ooooh! Wat een particulare bastards!
Maar dat is wel hè, je zal er maar afhankelijk van zijn. Voordat je begint moet je al een buffer hebben.
Ontzettend irritant is dat.
Die ga ik niet luisterenquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef hondjes het volgende:
Ik ga de boodschappen voor de hele week maar eens halen..
Daarna naar kruidvat..kerstverlichting kopen..
Neen, ik hou niet van de Kerst, maar nu wil ik ineens in Spanje allemaal verlichting in de tuin...
beetje gestoord, maar goed..laat maar. komt wel weer goed
doei
Slagroom in je hoofd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die ga ik niet luisterenDe vorige keer heeft ie zowat een week in mn hoofd gezeten
Het ding draait al een jaar of vijf hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had je maar een Miele moeten kopen, krent.
Ik was echt niet klaar voor 400 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ding draait al een jaar of vijf hoor.![]()
Dus ik neem 'm niet echt iets kwalijk, de eh... weet het merk niet eens. Ik doe de was nooit.![]()
Maar het is nog steeds irritant, als je daar 400 euro aan moet gaan uitgeven.
Ja is dat snel, vijf jaar? Het kan ook wel acht zijn eigenlijk, ik hou dat qua wqasmachine niet zo bij maar vijf jaar klonk wel OK.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
5 jaar? Dat is toch best jong om al dood te gaan, qua wasmachine?
Miele! Kost een berg, wast een beetje.
10 jaar gemiddeld zei de wasmachineverkoopmijnheer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja is dat snel, vijf jaar? Het kan ook wel acht zijn eigenlijk, ik hou dat qua wqasmachine niet zo bij maar vijf jaar klonk wel OK.
Heb net even bij "beste koop" van de consumentenbond gekeken, en die krijgt ook prima recensies op kieskeurig.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik was echt niet klaar voor 400 euro.En blij toe dat ik een duurdere heb genomen, die is toch wat beter bestand tegen de hoeveelheid was die ik verstouw.
Maar zonde van je geld. Altijd. Maar zonder is nog erger.
Ja! die wilde ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb net even bij "beste koop" van de consumentenbond gekeken, en die krijgt ook prima recensies op kieskeurig.nl
En dat ding zit net onder de 400. Maar voor 600 heb je ongetwijfeld een nóg betere.
ff op prijsvergelijk.nl kijken, scheelt ook een hoop. Ehhh Modern is ook een aanrader, gratis bezorgen, aansluiten en nemen de oude mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ding draait al een jaar of vijf hoor.![]()
Dus ik neem 'm niet echt iets kwalijk, de eh... weet het merk niet eens. Ik doe de was nooit.![]()
Maar het is nog steeds irritant, als je daar 400 euro aan moet gaan uitgeven.
Dat doet tegenwoordig zowat iedere witgoedleverancier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhh Modern is ook een aanrader, gratis bezorgen, aansluiten en nemen de oude mee.
Dat moeten ze ook, want je betaald verwijderingsbijdrage.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet tegenwoordig zowat iedere witgoedleverancier.
Nah, we zijn met z'n drietjes, zou het vreemd vinden als een wasmachine daar niet op berekend is. Dan is het gewoon een kutding en gaan de ramen van de consumentenbond eruit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! die wilde ik ook.En aan die kerel in de winkel gevraagd. Had mijn bloedjes mee, en toen zei die man dus. Het is een goede wasmachine, en hij was goed schoon, maar in de mate waarin u hem belast koopt u beter AEG of miele. Die zijn daar beter op berekend.
Aldus geschiede.
Ja, dat staat er altijd apart bij. Zo suf, kijk je naar een tv van 2999,99 en dan staat er in de kleine lettertjes "exclusief verwijderingsbijdrage a 8 euro"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat moeten ze ook, want je betaald verwijderingsbijdrage.
Volgens mij niet. t Zal je maar gebeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, saai! Sorry. Next: is het Floortje of niet?![]()
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Hmmm, geen notes...
Geen ban...
Geen kwade pm's...
Ben ik te soft geworden!?
Ik denk het ook niet, alhoewel ik er ook weer niet veel kwaad in zie. Iedereen doet dit soort dingen toch? Behalve m'n moeder natuurlijk, ouders doen dat soort dingen nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij niet. t Zal je maar gebeuren
Het doen en het op internet hebben staan zijn toch wel verschillende dingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, alhoewel ik er ook weer niet veel kwaad in zie. Iedereen doet dit soort dingen toch? Behalve m'n moeder natuurlijk, ouders doen dat soort dingen niet
Het leek nergens op,,watjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Hmmm, geen notes...
Geen ban...
Geen kwade pm's...
Ben ik te soft geworden!?
Ik zeg: "Doen!"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan kan ik net zo goed mod worden
Ik heb nog 2 á 3 paints liggen die ik er eerst even in het zwart doorheen moet drukken.quote:
Niet. Een of andere Duitse deerne.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Is het nou Floortje of niet!?
Ik kom er niet meer uit nu...
Ik denk 't nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Niet dus. Balen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Xebreaux heeft al gezegd dat het nep ist.quote:
Als ik ergens niet nat van kan worden is het die opgedroogde Llink hippie graftak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja? Gelijk valt je rechterhand stil?
Serieus!quote:
En dat mis ik dan weer omdat ik naar het buitenland moest vluchten om veiligheidsredenen.quote:
Die is zó niet geil!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als ik ergens niet nat van kan worden is het die opgedroogde Llink hippie graftak.
Wat dan?quote:
Is alweer voorbij, hoorde net kudtmuziek op de stream.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is zó niet geil!![]()
Vandaar ook dat kleine zwarte balkje, zelfs d'r vader.. o wacht, ze was het niet.![]()
Kom op met die drie paints. Misschien zit er dan wél een note voor je in.![]()
[..]
Wat dan?
Jammer. Bel je dochter dan ook meteen voor de maat, doet mijn moeder ook als ze in een winkel staat en twijfelt of het mijn kindjes zal passen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
Roze,,,bij Philopoom..maar dat heet nu anders...lekker dik,,een schatje
maar zat met de maat...en dacht eerst even vragen aan dochter
en nu weg....
Er is niet veel in maat 68 of 74,,,dat valt tegen
Ben wel benieuwd wat 3FM daar nou mee moest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Is alweer voorbij, hoorde net kudtmuziek op de stream.
Sowieso snap ik de nieuwswaarde niet meer. Ouderwetsch puick topique
van Xebreaux maar de grap is wel gemaakt nu.
Waar ben jij eigenlijk in jezusnaam mod van op het moment?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat 3FM daar nou mee moest.
DJ: "Dus jij plaatste pijpfoto's van Floortje vlaskop op internet maar het was 'r niet echt!"
X: "Ja."
DJ: "Goed man. Helemaal top!"
"Een paar foto's later is het Floortje Dressing" vond ik wel geinig trouwens.
Longstoryshort: ben gewoon blijven hangen, net als die pik van de vader van F.. o nee dat was 'r niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk in jezusnaam mod van op het moment?
Ik bedoel, ik voel me veilig met u in het blauw maar ik zie geen onzinnige RLS meer?
Geniaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Longstoryshort: ben gewoon blijven hangen, net als die pik van de vader van F.. o nee dat was 'r niet.
Nee, dit forum is nog open: The Bunker Onlinequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Dus wáár je ook een topique dicht gooit het is áltijd een gastslotje!?
Daar heeft u helemaal gelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dit forum is nog open: The Bunker Online
Da's de mijne![]()
Ga het niet helemaal uitleggen hoor, dat wil je ook niet.
Kan iemand even in het kort vertellen wtf Studio Vlemmix gaat zijn? Die OP onder de link is mij al te lang.quote:Maar de kans zit er in dat we volgende week een vers nieuw forum krijgen waarin we de live streams van Studio Vlemmix gaan volgen.
Zo, de file in.
O nee, tis herfstvakantie.
Een live stream op totale chaos?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
Dat weet niemand nog precies, Vlemmix incluis.
Zoiets ja. Met een rol voor Jaap en voor paragnosten en voor iedereen die daar al dan niet in de weg loopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Een live stream op totale chaos?
Ik ben van de partij.
Waar is trouwens mijn usericon ineens heen?
Of ben ik de enige die 'm niet meer ziet?
Jaap, Johan Vlemmix en een stel minder debielen dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets ja. Met een rol voor Jaap en voor paragnosten en voor iedereen die daar al dan niet in de weg loopt.
Er komen iets van 26 camera's in het hele pand.
Ik zie 'm wel.
De ene was leeg, de andere lag thuis,,er heerst een vloek op dat jasje...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer. Bel je dochter dan ook meteen voor de maat, doet mijn moeder ook als ze in een winkel staat en twijfelt of het mijn kindjes zal passen.
Free as a honey bee! Schijnt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef Ian.1.5 het volgende:
Betaalde streams of alles extragraties?
Italië en iets op tijd doen is als Johan Vlemmix en inhoud.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Free as a honey bee! Schijnt.
En dat is fijn, want Italië betaalt mijn zuurverdiende geld pas eind deze maand uit. En dan is het weer wachten op de volgende betaling die volgende week in principe gedaan moet worden. Principes. Ha.
Ja. Maar andersom wel dingen al gisteren verwachten. De lijers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef Ian.1.5 het volgende:
Italië en iets op tijd doen is als Johan Vlemmix en inhoud.
Ies koeltoerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar andersom wel dingen al gisteren verwachten. De lijers.
Vriend van me moet elke maand elke! maand! een verbale strijd voeren om zijn salaris te krijgen. En die werkt al 12 jaar voor die plaatpizza's.
Ja, maar dan nog. De regel is: voor eind van de maand factuur binnen, voor eind van de maand erop betalen. Is al een stomme termijn vind ik, maar die overschrijden ze met gemak gewoon met nog een maand.quote:
Kleintje dan:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik ken Izzard eigenlijk alleen van The Riches. En daar was ik na 7 afleveringen op uitgekeken.
Lol, ook echt precies wat ik bedoeldequote:
Maar is het zo'n flamboyante nicht of is dat een typetje van 'm?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
Geef een travo een one-linert en ik ben uren zoet.
Nicht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar is het zo'n flamboyante nicht of is dat een typetje van 'm?
De travo's die ik ken zijn allemaal van die schreeuwnichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
Nicht?
Travo, liefste Cc.
"A Male Lesbian" zoals hij het zelf omschrijft.
Van die vuile in de trant van Gordon en Gerard Jolingk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
De travo's die ik ken zijn allemaal van die schreeuwnichten.
Ik wil dat pand in, klinkt alsof ze zelf ook geen plan hebben, dan kan ik er wel bij een paar daagjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Ga je dan ook commentaar geven op de streams Iandepian? Wordt het toch nog gezellig.
PM maar wat je wilt komen doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik wil dat pand in, klinkt alsof ze zelf ook geen plan hebben, dan kan ik er wel bij een paar daagjes.
Disaantje de groetjes doen enzeaux
Dus zij mogen daar zonder plan rondlopen maar ik moet een motivatie schrijven!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
PM maar wat je wilt komen doen
Nee, niet in die trant. Astemblief! Maar ze zijn wel luid. En aanwezig. Wanneer ze in drag zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
Van die vuile in de trant van Gordon en Gerard Jolingk?
En die ken jij?
Fag hag!?
Goed idee!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik wil dat pand in, klinkt alsof ze zelf ook geen plan hebben, dan kan ik er wel bij een paar daagjes.
Disaantje de groetjes doen enzeaux
Stappen met travo's?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet in die trant. Astemblief! Maar ze zijn wel luid. En aanwezig. Wanneer ze in drag zijn.
En ik ben een enorme fag hag.
Eerder:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:23 schreef Ian.1.5 het volgende:
Cc, bent u stiekem:
[ afbeelding ]
!?!?!?!
Ik ga samen met Jaap en 5 geyle travo's leren tango dansen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Maar ga je dat een paar dagen doen? heb je daar zoveel stof aan?Zonde van de zendtijd joh.
![]()
Koop 's gewoon een Audi?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu heel snel naar huis fietsen.
Dat zegtie toch, de groeten doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
PM maar wat je wilt komen doen
Schnitzels vreten met Jaap.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou wel een leuk item zijn "Germaans koken met Ian 1.5"
Gaat het over roken hier nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Schnitzels vreten met Jaap.
Na hoeveel liter Jägersauce knapt hij uit zijn smoking.
Nee fluitert die eerste is goed maar daarna Ik vertrekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind de week ook zo snel gaan, alweer donderdag, Expeditie Robinson.
En dan Het Zesde Zintuig.
Mielequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had je maar een Miele moeten kopen, krent.
Miele is top.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
5 jaar? Dat is toch best jong om al dood te gaan, qua wasmachine?
Miele! Kost een berg, wast een beetje.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Nee fluitert die eerste is goed maar daarna Ik vertrek![]()
(en de keuringsdienst van waarde opnemen)
Niks gastquote:
Dat was leuk hè!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
Gert, zullen we weer een keer proberen Albert Heijn kapodt te maken!? For old times sake?
Jeeeeeeeeejquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was leuk hè!![]()
We doen wel weer iets bij vlemmix streams.
Dat kan je instellen, of je die bannerts niet meer wilt zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:45 schreef FANN het volgende:
Is best zonde om een abo te nemen krijg je die banners toch niet meer?
bij dit topic kreeg je net een banner van deze winkel
http://www.candyonline.nl(...)2z0Z0CFVtB3god2GaqrQ
[ afbeelding ]
ik denk niet dat ik een abo neem
Duik in de kachel business en kan je gelijk aan het gasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
Maar ik wil nog wél Tango danslessen met Jaap en 5 geyle travo's.
Echt kokhalzen? Nou dat niet. Maar ik merkte wél ineens dat ik met een hele rare vertrokken bek aan het kijken was. Ja soms word je je daar ineens van bewust. En da's dan mooi hè, dat je daar niet op gewezen hoeft te worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat geruk met die tanden aan dat oog met omhulsel deed mij even kokhalzen
Goed zo!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef Ian.1.5 het volgende:
Nou, ik heb me ingelezen in dat Studio Vlemmix gedoe en ik snap er nu nog minder van dan voorheen.
Ik heb 2 x staan kokhalzen. Ja ik stond al, voor het geval dat. . .ik had mn hand al voor mn mond. En nee, ik ben niet zwanger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt kokhalzen? Nou dat niet. Maar ik merkte wél ineens dat ik met een hele rare vertrokken bek aan het kijken was. Ja soms word je je daar ineens van bewust. En da's dan mooi hè, dat je daar niet op gewezen hoeft te worden.
"KIJK IS NIET MET ZO'N GEKKE SMOEL MAN!" verhoogt de feestvreugde ook niet.
Bedoel je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:49 schreef Coos het volgende:
Nou Gert, Yfke kan wel lid worden, vind je niet?
Ik zag net deze Yfke bij "met niets begonnen".quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je?
Wéér die Jongerius bij P&W dadelijk.![]()
Doe die leuke dame van de PVV toch weer eens!
Claire is een ietwat dommig en naïef blondje, edoch voor mij 100 procent betrouwbaar. Dat bleek wel in DGK waar ze niet kon spelen en ook niet kon liegen. Een gevoelsmens en ik geloof haar. Goed dat ze aangifte heeft gedaan tegen die lamzak waarvan we allemaal wél weten waartoe hij in staat is, getuige ook de vele beelden in DGK en zijn instemming destijds op mijn vraag of we de echte Huub hebben gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef Marrije het volgende:
NMNS, wat is jouw reactie op Claire's optreden in Boulevard?
linkje
Ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
En van die Diederik Samsom word ik ook een beetje misselijk.
Dat vind ik een salon socialist. Daar is de PvdA van vergeven. Ook die Sharon Dijksma, ze zal best aardig zijn, maar ze heeft nog nooit één slag werk verricht in het bedrijfsleven. En dat moet dan de arbeider vertegenwoordigenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
En van die Diederik Samsom word ik ook een beetje misselijk.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef Marrije het volgende:
NMNS, wat is jouw reactie op Claire's optreden in Boulevard?
linkje
Zeg jij d'r eens wat van BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #68quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
Jezus, deze SC is niet vooruit te branden.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
Done.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg jij d'r eens wat van BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #68
Hij luistert al goed naar jequote:
diederik Samson had een goede functie binnen Shell anders dacht ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik een salon socialist. Daar is de PvdA van vergeven. Ook die Sharon Dijksma, ze zal best aardig zijn, maar ze heeft nog nooit één slag werk verricht in het bedrijfsleven. En dat moet dan de arbeider vertegenwoordigen
Gelukkig ben jij er nu, piromaantje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ja, het was echt zo schattig. Hossel de kleinkinderen, Beeq.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef beequeen het volgende:
Morning.![]()
Is het een animatiefilm Noek?
Kleinkind, 1 dus. Ik ga eens even snuffelen waar hij draait.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:32 schreef Noek het volgende:
Ja, het was echt zo schattig. Hossel de kleinkinderen, Beeq.
Of ga met Vic. Ook goed. Hij is echt leuk.
Doe ik. Als ze 'm niet te kinderachtig vinden, die stoere boyz in tha hood.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
Hi!
Aw, Up was echt te schattig!Cc, hossel de neefjes maar.
Oja, je hebt al weekend he?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik. Als ze 'm niet te kinderachtig vinden, die stoere boyz in tha hood.
Zo! Ik ben klaar voor mijn Dutch Design Day. Is alleen de trein van negen uur vanochtend gecanceld en dus komt vriendlief pas om twaalf uur aan.
Kunnen we wel meteen gaan lunchen.
Deze gangstahs vonden hem tof. Kwam ook de honden, die waren bad ass.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik. Als ze 'm niet te kinderachtig vinden, die stoere boyz in tha hood.
Zo! Ik ben klaar voor mijn Dutch Design Day. Is alleen de trein van negen uur vanochtend gecanceld en dus komt vriendlief pas om twaalf uur aan.
Kunnen we wel meteen gaan lunchen.
Kunnen ze de wijnballen ook wel uit de schappen halen, wat dom!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Nieuws van de dag: "Een 15-jarige jongen die een zak Haribo winegums had gekocht moest deze weer inleveren omdat volgens de winkel geen drank wordt verkocht aan kinderen onder de 18."
Niet zo denigrerend over Dutch Design, hè! Het wordt niet door StudioVlemmix geproduceerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
Have fun vandaag met de Hollandse fröbelwerkjes.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hebben zon, hoe is het in de rest van Nederland?
Brandspiritusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
Hier zwáár bewolkt!![]()
O nee toch niet.![]()
Wél smerige ramen.
Hoe was je ramen? Met spiritus toch of zo?
En in wat voor verhouding? En dan met een zeem, en dan met een wisser, en dan met kranten droogwrijven of zo, toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Brandspiritus
Dat is trouwens een huishoudelijk klusje wat ik dan weer wel leuk vind, in de zomer althans.
De verhouding? Geen idee ik doe altijd gewoon een flnke scheut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En in wat voor verhouding? En dan met een zeem, en dan met een wisser, en dan met kranten droogwrijven of zo, toch?
Ah ik zoek het anders wel op internet op zo.
Koop je een jurk! Ik zag echt onwijs leuke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over Dutch Design, hè! Het wordt niet door StudioVlemmix geproduceerd.
Groeten vanuit de Design Capital of the World 2012.
Nou, maar eens kijken of ik DIT daarmee schoon krijg dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De verhouding? Geen idee ik doe altijd gewoon een flnke scheut.
Een zeem gebruik ik niet, geen idee waarvoor die is ook
Ik doe gewoon met een spons schoonmaken en droogtrekken met de trekker die ik af en toe even droog mak met een theedoek. Easy
Muh, wát is dat?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, maar eens kijken of ik DIT daarmee schoon krijg dan.![]()
[ afbeelding ]
Emmers water. O ik zet gewoon de spuit er eens even op!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Muh, wát is dat?!
Ik zou er eerst een paar emmers water tegen gooien en dan pas zemen. Ziet er namelijk nogal zandhoudend uit, en dat krast als de neten.
ja dat wist ik dan niet, of jij zo compleet in je tuinbestek zat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Emmers water. O ik zet gewoon de spuit er eens even op!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Nieuws van de dag: "Een 15-jarige jongen die een zak Haribo winegums had gekocht moest deze weer inleveren omdat volgens de winkel geen drank wordt verkocht aan kinderen onder de 18."
NEEEEEE BEEQUEEN!?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef beequeen het volgende:
Morning.![]()
Is het een animatiefilm Noek?
Je hebt helemaal geen vitrage nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag huisvrouw.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
En Gert, voor zo'n raam heeft u een wijf te regelen.
Maak tarte flambée, da's vrij simpel, snel en relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben vandaag huisvrouw.![]()
En ben de hele week al lekker aan het koken, maar nu weet ik even niks. Doe eens een kicke recept. En betaalbaar hè, witte truffel en ganzenlever staan niet op het menu vanavond.![]()
Of ben je geen kokkie meer?
Van pompoensoep krijg hij nooit genoeg energie om die ranzige zaadruiten schoon te krijgen, buufjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Spicy pompoensoep. Want de pompoenen zijn in de boeklame bij ome Appie, collega.
oh wacht, je vroeg het Ian.
Da's toch een soort pizza?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Maak tarte flambée, da's vrij simpel, snel en relatief goedkoop.
Ik stel voor; met zalmKan je dan een fijn creme fraiche dipje bij doen.
Beetje normale gouda kaas over dat ding heen doet trouwens ook wonderen.
En krauter der provance eroverheen tiefen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Maak tarte flambée, da's vrij simpel, snel en relatief goedkoop.
Ik stel voor; met zalmKan je dan een fijn creme fraiche dipje bij doen.
Beetje normale gouda kaas over dat ding heen doet trouwens ook wonderen.
Rot op man! Da's meer werk dan die ruit schoonmaken!quote:
Het komt uit Frankrijk en was geloof ik oorspronkelijk de resten van brooddeeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch een soort pizza?
Effe googele.. klinkt wel pimp, "tarte flambée".
Dat was de grap, eikel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot op man! Da's meer werk dan die ruit schoonmaken!
O dat valt me dan weer mee.quote:
Neen, want dan moet ik dat gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat valt me dan weer mee.
Had een antwoord verwacht dat jij dat heus wel binnen 10 seconden kan shoppen.
Teeeheeheequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen ruiten ingegooid, zo schoon krijg je ze anders nooit
Dat sausje zat zojuist op dat glas van 'mquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Ian.1.5 het volgende:
Oi Gertje, ik heb anders nog wel een eigen receptje voor een geyl sausje waar je mensen mee kan imponeren?
U bent op dreef vandaag, mijn bestequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat sausje zat zojuist op dat glas van 'm
Wat mij ook opviel was de schut(ting)kleur "blauw". Dan valt 't allemaal niet zo opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:07 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
U bent op dreef vandaag, mijn beste
Jouw receptjes zijn niet zo efficient hè. Met je tennisarm!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Ian.1.5 het volgende:
Oi Gertje, ik heb anders nog wel een eigen receptje voor een geyl sausje waar je mensen mee kan imponeren?
Ik was serieus, man. Maar goed, kook dan zelf maar wat bijstandmoederigsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw receptjes zijn niet zo efficient hè. Met je tennisarm!
Dat komt uit de erfenis van mijn stiefmama.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Ian.1.5 het volgende:
Wat voor pauperding heeft hij op zijn tuintafel staan eigenlijk?
Dat kan toch nooit door een vent gekocht zijn?
Dus niet door een kerel gekocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt uit de erfenis van mijn stiefmama.
En dat flikker jij gewoon buiten op je paupertafel! Geen enkel respect meer, die jongeren van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt uit de erfenis van mijn stiefmama.
Niet meteen zo boos kwaad en nijdig hè, gooi op die saus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik was serieus, man. Maar goed, kook dan zelf maar wat bijstandmoederigs
Ik zag dan weer dat de passievruchten bijna rijp zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel was de schut(ting)kleur "blauw". Dan valt 't allemaal niet zo op![]()
Respect voor mijn kunnen, sletjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo boos kwaad en nijdig hè, gooi op die saus!
Ik ga 'm onthouden! Maar ik heb nét gisteren iets met jachtsaus geserveerd, serieusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Respect voor mijn kunnen, sletje![]()
Nee, even serieus. Té makkelijk: haal mix voor jägersaus en voor Sauce Café de Paris.
Maak je eerst een dun jägersausje, daar pleur je geraspte gouda kaas doorheen.
Roeren tot het gesmolten is, paar schepjes Café de Paris er bij, mixxen als een meester.
Dit pleur je het beste over een schnitzel ofzeaux, beetje geraspte kaas eroverheen sprenkelen
en het ziet er niet alleen pimp uit maar smaakt ook heul goed![]()
Serveren met een glimlach.
jij ziet veel leukere dingen dan Ian.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zag dan weer dat de passievruchten bijna rijp zijn.![]()
Ja, met paddestoelen en shit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga 'm onthouden! Maar ik heb nét gisteren iets met jachtsaus geserveerd.
Jongeuhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
jij ziet veel leukere dingen dan Ian.
Ik zeg: "Terug naar de basis"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, met paddestoelen en shit.
De truc aan deze is dat het niet meer naar jägersauce smaakt ook al
is dat in principe wel je basis. En even opletten dat je niet te veel kaas
er in flikkert. Beetje balans houden.
Café de Paris sauce is a complex butter-based sauce served with grilled meats. When it is served with a beef rib or sirloin steak, the resulting dish is known as entrecôte Café de Paris.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, met paddestoelen en shit.
De truc aan deze is dat het niet meer naar jägersauce smaakt ook al
is dat in principe wel je basis. En even opletten dat je niet te veel kaas
er in flikkert. Beetje balans houden.
daar ga je al de mist in hè.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Café de Paris sauce is a complex butter-based sauce served with grilled meats. When it is served with a beef rib or sirloin steak, the resulting dish is known as entrecôte Café de Paris.
En dat dan gewoon vernaggelen door er jachtsaus en kaas doorheen te flikkeren. Klinkt helemaal top!
Lol, moest je dat opzoeken!?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Café de Paris sauce is a complex butter-based sauce served with grilled meats. When it is served with a beef rib or sirloin steak, the resulting dish is known as entrecôte Café de Paris.
En dat dan gewoon vernaggelen door er jachtsaus en kaas doorheen te flikkeren. Klinkt helemaal top!
Het was de bedoeling dat Ian dat vol ergernis zou opmerken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar ga je al de mist in hè.de jäger was de basis, en daarbij gooide je de café de Paris saus. Mannen
Die mongolen in SHO noemen mij een huubsoppert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Ian dat vol ergernis zou opmerken.![]()
Maar ik denk dat ik iets roerbakkerigs ga doen.
oh, mag ik je dan ff subtiel wijzen op de nieuwe curryprut van Appie? In een foliezakje. De indiase curry is echt héérlijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Ian dat vol ergernis zou opmerken.![]()
Maar ik denk dat ik iets roerbakkerigs ga doen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Die mongolen in SHO noemen mij een huubsoppert.
Doe daar 's wat aan?
Wanneer is dat en mag ik komen eten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, mag ik je dan ff subtiel wijzen op de nieuwe curryprut van Appie? In een foliezakje. De indiase curry is echt héérlijk!lekker met zalmblokjes en wokgarnalen en veel groente en dan wat rijst.
Dat eten wij vaak op judo-dag.
Ik probeer daar EEN keer een serieuze post te doen en één of andere blauwe struikelt er meteen overheen. Ik wil Gert op élk forum hier, godverdomme.quote:
elke donderdag. En ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wanneer is dat en mag ik komen eten?
Oe.. zakjes curryprut.. kweenie hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, mag ik je dan ff subtiel wijzen op de nieuwe curryprut van Appie? In een foliezakje. De indiase curry is echt héérlijk!lekker met zalmblokjes en wokgarnalen en veel groente en dan wat rijst.
Dat eten wij vaak op judo-dag.
je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe.. zakjes curryprut.. kweenie hoor!![]()
Ik maak zelf meestal iets,op bouillon /maizena basis.
Óf helemaal niéts zelf en dan meteen ook zo'n Knorr-pak.
Jezus, Gert, wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets met een hobby-deken (quote:
Woon je nog steeds in Moffrika?quote:
Ze gaan me uitzetten. Ik heb geen verblijfsvergunning gekregen en ik weiger Duitser te worden.quote:
Wann?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ze gaan me uitzetten. Ik heb geen verblijfsvergunning gekregen en ik weiger Duitser te worden.
Huh? Heb je geen baan meer dan? Er is toch vrij verkeer in de EG wat dat betreft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ze gaan me uitzetten. Ik heb geen verblijfsvergunning gekregen en ik weiger Duitser te worden.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ik ben weer overgesprongen maar werk nog steeds in de keuken. Ben nu officieel geen keukenhulpje meer maar ga wel minder werken zodat ik weer met een opleiding kan beginnen
Omdat ik zo'n lief en zachtaardig persoon pedo ben ga ik leraar worden op een basisschool.
Gast, ik spreek je wel weer als ik jouw koter behoorlijk leer functioneren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Teringhard werken ook hè, "achter de kachel", en geen drie maanden doorbetaald vakantie per jaar.
Van wat ik je hier ken, ben je uitstekend geschikt voor leraar, succesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Gast, ik spreek je wel weer als ik jouw koter behoorlijk leer functioneren.
Daar ben ik toch een geschikt persoon voor lijkt me.
Neen, en ik wil graag probleemgroepen met kansenjongerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van wat ik je hier ken, ben je uitstekend geschikt voor leraar, succes![]()
tenzij dit ook allemaal weer onzin van je was
Nah, je hebt er daar 80 miljoen tot je beschikkingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Neen, en ik wil graag probleemgroepen met kansenjongeren![]()
![]()
![]()
*kijkt verschrikt op en is op z'n qui vivequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Ian.1.5 het volgende:
Fijn als ik en NMNS het met elkaar eens zijn.
Word ik een beetje warm van binnen.
Ik probeer mijn offtopic gebagger uit SHO te houdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*kijkt verschrikt op en is op z'n qui vive
ff serieus, wat voor groep/klas ga je lesgeven en hoe komt het zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn offtopic gebagger uit SHO te houden
Ik moet nog goed rondkijken hoor, staat nog niets vast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ff serieus, wat voor groep/klas ga je lesgeven en hoe komt het zo?
Dan zit je op hetzelfde niveau als van Gaal, ik zou er voor gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik moet nog goed rondkijken hoor, staat nog niets vast.
Maar volgens mij ben ik uitermate geschikt voor basisschool groep 7/8
Wie zou jij liever voor de klas van je hypotetische kinderen hebben staan dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zit je op hetzelfde niveau als van Gaal, ik zou er voor gaan
Ik zei al, voor wat ik je ken, ben je geknipt voor het vak. Gert begrijp ik nu, na het zien van die ramen, een stuk beter. Dat hij het niet altijd helemaal goed heeft gezien is na vandaag helemaal over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wie zou jij liever voor de klas van je hypotetische kinderen hebben staan dan?
Zo'n softe nietszeggende stofbol als Gert of een tof iemand zoals ik?![]()
Lekker kinderen tegen elkaar opzetten en voor geld tegen elkaar laten vechten
Oktoberfest is echt aids. Alleen mensen die er niet heen gaan denken dat het tof is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou voor naschoolse les gaan![]()
[ afbeelding ]
Nah, dan ga je in september, die paar dagen maken ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Oktoberfest is echt aids. Alleen mensen die er niet heen gaan denken dat het tof is.
Je hebt dan toch altijd de bratwurst nog, desnoods je eigenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Die teringtent altijd fucked up vol, nergens zitplaatsen.
En als je stáát krijg je geen bier.
Eikels.
Overal liggen mensen te kotsen, als je naar die wijven kijkt heb je meteen
een kwade nazi achter je aan.
Stomme kut Oktoberfest.
Als je graag wil neuken staan er buiten hordes ranzige wijven in dirndls die zich op de toiletjes laten nemen, dus dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt dan toch altijd de bratwurst nog, desnoods je eigen
En dit is in München?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Die teringtent altijd fucked up vol, nergens zitplaatsen.
En als je stáát krijg je geen bier.
Eikels.
Overal liggen mensen te kotsen, als je naar die wijven kijkt heb je meteen
een kwade nazi achter je aan.
Stomme kut Oktoberfest.
jajajaja.. gaat weer lekker daar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Ian.1.5 het volgende:
Gert, ingrijpen in het SHO topique
Gratis mod tip
Ja want ik ben maar druk met die tarte flambée!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Nou net doen alsof je dit nu pas leest.
Geloof er geen zak van, met je roermix troep.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want ik ben maar druk met die tarte flambée!
Roerbák. Zonder mix.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van, met je roermix troep.
Tof, wat gooi je erop?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Roerbák. Zonder mix.
Maar het is toch die elzasser pizza geworden. Heb net het deeg gekneed.
Creme fraiche, spek, ui, kaas.quote:
De traditionele dus. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Creme fraiche, spek, ui, kaas.
Tierelantijntjes met zalm en "strooi er vlak voor het serveren nog wat verse dille overheen" komen een volgende keer wel eens.
Bijna, ik doe er een dip bij van jachtsaus als basis, en dan café de Paris-kledder en kaas erdoorheen.quote:
Stomme lul, maak 's feauteaux van het resultaat dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna, ik doe er een dip bij van jachtsaus als basis, en dan café de Paris-kledder en kaas erdoorheen.
Of nee, wat deed ik er nou naast.. o ja, salade!
Wat ga jij eten dan? Curry?
skatje! Ik heb het even uitgerekend, als je nu begint kan je mijn jongste koter nog net door groep 8 loodsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik moet nog goed rondkijken hoor, staat nog niets vast.
Maar volgens mij ben ik uitermate geschikt voor basisschool groep 7/8
Lol, dat gaat lukken, geen probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
skatje! Ik heb het even uitgerekend, als je nu begint kan je mijn jongste koter nog net door groep 8 loodsen
Ik gun jullie elkaar! En het jaar daarna wil je misschien weer wat anders
Oja! Je bent nog op vakantie zeker? Hoe is het?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet straks weer in de rij voor mijn eten. Maar ach een dagje met de vloek van de farao rond gelopen te hebben zal het wel een droog broodje worden. Hoi!
Jij werkt in een keuken en ik maak dit voor de eerste keer. Túúrlijk wordt die van mij mooier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Stomme lul, maak 's feauteaux van het resultaat dan?
Ik weten of jouwe mooier is
Wat gezond!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en op verzoek van laatstgenoemde zoon rode kool met gehaktballen!
Hoi Deissy!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |