PM maar wat je wilt komen doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik wil dat pand in, klinkt alsof ze zelf ook geen plan hebben, dan kan ik er wel bij een paar daagjes.
Disaantje de groetjes doen enzeaux
Dus zij mogen daar zonder plan rondlopen maar ik moet een motivatie schrijven!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
PM maar wat je wilt komen doen
Nee, niet in die trant. Astemblief! Maar ze zijn wel luid. En aanwezig. Wanneer ze in drag zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
Van die vuile in de trant van Gordon en Gerard Jolingk?
En die ken jij?
Fag hag!?
Goed idee!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik wil dat pand in, klinkt alsof ze zelf ook geen plan hebben, dan kan ik er wel bij een paar daagjes.
Disaantje de groetjes doen enzeaux
Stappen met travo's?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet in die trant. Astemblief! Maar ze zijn wel luid. En aanwezig. Wanneer ze in drag zijn.
En ik ben een enorme fag hag.
Eerder:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:23 schreef Ian.1.5 het volgende:
Cc, bent u stiekem:
[ afbeelding ]
!?!?!?!
Ik ga samen met Jaap en 5 geyle travo's leren tango dansen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Maar ga je dat een paar dagen doen? heb je daar zoveel stof aan?Zonde van de zendtijd joh.
![]()
Koop 's gewoon een Audi?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu heel snel naar huis fietsen.
Dat zegtie toch, de groeten doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
PM maar wat je wilt komen doen
Schnitzels vreten met Jaap.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou wel een leuk item zijn "Germaans koken met Ian 1.5"
Gaat het over roken hier nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Schnitzels vreten met Jaap.
Na hoeveel liter Jägersauce knapt hij uit zijn smoking.
Nee fluitert die eerste is goed maar daarna Ik vertrekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind de week ook zo snel gaan, alweer donderdag, Expeditie Robinson.
En dan Het Zesde Zintuig.
Mielequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had je maar een Miele moeten kopen, krent.
Miele is top.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
5 jaar? Dat is toch best jong om al dood te gaan, qua wasmachine?
Miele! Kost een berg, wast een beetje.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Nee fluitert die eerste is goed maar daarna Ik vertrek![]()
(en de keuringsdienst van waarde opnemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |