Niet. Een of andere Duitse deerne.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Is het nou Floortje of niet!?
Ik kom er niet meer uit nu...
Ik denk 't nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Niet dus. Balen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Xebreaux heeft al gezegd dat het nep ist.quote:
Als ik ergens niet nat van kan worden is het die opgedroogde Llink hippie graftak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja? Gelijk valt je rechterhand stil?
Serieus!quote:
En dat mis ik dan weer omdat ik naar het buitenland moest vluchten om veiligheidsredenen.quote:
Die is zó niet geil!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als ik ergens niet nat van kan worden is het die opgedroogde Llink hippie graftak.
Wat dan?quote:
Is alweer voorbij, hoorde net kudtmuziek op de stream.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is zó niet geil!![]()
Vandaar ook dat kleine zwarte balkje, zelfs d'r vader.. o wacht, ze was het niet.![]()
Kom op met die drie paints. Misschien zit er dan wél een note voor je in.![]()
[..]
Wat dan?
Jammer. Bel je dochter dan ook meteen voor de maat, doet mijn moeder ook als ze in een winkel staat en twijfelt of het mijn kindjes zal passen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
Roze,,,bij Philopoom..maar dat heet nu anders...lekker dik,,een schatje
maar zat met de maat...en dacht eerst even vragen aan dochter
en nu weg....
Er is niet veel in maat 68 of 74,,,dat valt tegen
Ben wel benieuwd wat 3FM daar nou mee moest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Is alweer voorbij, hoorde net kudtmuziek op de stream.
Sowieso snap ik de nieuwswaarde niet meer. Ouderwetsch puick topique
van Xebreaux maar de grap is wel gemaakt nu.
Waar ben jij eigenlijk in jezusnaam mod van op het moment?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat 3FM daar nou mee moest.
DJ: "Dus jij plaatste pijpfoto's van Floortje vlaskop op internet maar het was 'r niet echt!"
X: "Ja."
DJ: "Goed man. Helemaal top!"
"Een paar foto's later is het Floortje Dressing" vond ik wel geinig trouwens.
Longstoryshort: ben gewoon blijven hangen, net als die pik van de vader van F.. o nee dat was 'r niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk in jezusnaam mod van op het moment?
Ik bedoel, ik voel me veilig met u in het blauw maar ik zie geen onzinnige RLS meer?
Geniaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Longstoryshort: ben gewoon blijven hangen, net als die pik van de vader van F.. o nee dat was 'r niet.
Nee, dit forum is nog open: The Bunker Onlinequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Dus wáár je ook een topique dicht gooit het is áltijd een gastslotje!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |