Ik was echt niet klaar voor 400 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ding draait al een jaar of vijf hoor.![]()
Dus ik neem 'm niet echt iets kwalijk, de eh... weet het merk niet eens. Ik doe de was nooit.![]()
Maar het is nog steeds irritant, als je daar 400 euro aan moet gaan uitgeven.
Ja is dat snel, vijf jaar? Het kan ook wel acht zijn eigenlijk, ik hou dat qua wqasmachine niet zo bij maar vijf jaar klonk wel OK.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
5 jaar? Dat is toch best jong om al dood te gaan, qua wasmachine?
Miele! Kost een berg, wast een beetje.
10 jaar gemiddeld zei de wasmachineverkoopmijnheer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja is dat snel, vijf jaar? Het kan ook wel acht zijn eigenlijk, ik hou dat qua wqasmachine niet zo bij maar vijf jaar klonk wel OK.
Heb net even bij "beste koop" van de consumentenbond gekeken, en die krijgt ook prima recensies op kieskeurig.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik was echt niet klaar voor 400 euro.En blij toe dat ik een duurdere heb genomen, die is toch wat beter bestand tegen de hoeveelheid was die ik verstouw.
Maar zonde van je geld. Altijd. Maar zonder is nog erger.
Ja! die wilde ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb net even bij "beste koop" van de consumentenbond gekeken, en die krijgt ook prima recensies op kieskeurig.nl
En dat ding zit net onder de 400. Maar voor 600 heb je ongetwijfeld een nóg betere.
ff op prijsvergelijk.nl kijken, scheelt ook een hoop. Ehhh Modern is ook een aanrader, gratis bezorgen, aansluiten en nemen de oude mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ding draait al een jaar of vijf hoor.![]()
Dus ik neem 'm niet echt iets kwalijk, de eh... weet het merk niet eens. Ik doe de was nooit.![]()
Maar het is nog steeds irritant, als je daar 400 euro aan moet gaan uitgeven.
Dat doet tegenwoordig zowat iedere witgoedleverancier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhh Modern is ook een aanrader, gratis bezorgen, aansluiten en nemen de oude mee.
Dat moeten ze ook, want je betaald verwijderingsbijdrage.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet tegenwoordig zowat iedere witgoedleverancier.
Nah, we zijn met z'n drietjes, zou het vreemd vinden als een wasmachine daar niet op berekend is. Dan is het gewoon een kutding en gaan de ramen van de consumentenbond eruit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! die wilde ik ook.En aan die kerel in de winkel gevraagd. Had mijn bloedjes mee, en toen zei die man dus. Het is een goede wasmachine, en hij was goed schoon, maar in de mate waarin u hem belast koopt u beter AEG of miele. Die zijn daar beter op berekend.
Aldus geschiede.
Ja, dat staat er altijd apart bij. Zo suf, kijk je naar een tv van 2999,99 en dan staat er in de kleine lettertjes "exclusief verwijderingsbijdrage a 8 euro"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat moeten ze ook, want je betaald verwijderingsbijdrage.
Volgens mij niet. t Zal je maar gebeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, saai! Sorry. Next: is het Floortje of niet?![]()
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Hmmm, geen notes...
Geen ban...
Geen kwade pm's...
Ben ik te soft geworden!?
Ik denk het ook niet, alhoewel ik er ook weer niet veel kwaad in zie. Iedereen doet dit soort dingen toch? Behalve m'n moeder natuurlijk, ouders doen dat soort dingen nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij niet. t Zal je maar gebeuren
Het doen en het op internet hebben staan zijn toch wel verschillende dingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, alhoewel ik er ook weer niet veel kwaad in zie. Iedereen doet dit soort dingen toch? Behalve m'n moeder natuurlijk, ouders doen dat soort dingen niet
Het leek nergens op,,watjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Hmmm, geen notes...
Geen ban...
Geen kwade pm's...
Ben ik te soft geworden!?
Ik zeg: "Doen!"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan kan ik net zo goed mod worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |