jij ziet veel leukere dingen dan Ian.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zag dan weer dat de passievruchten bijna rijp zijn.![]()
Ja, met paddestoelen en shit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga 'm onthouden! Maar ik heb nét gisteren iets met jachtsaus geserveerd.
Jongeuhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
jij ziet veel leukere dingen dan Ian.
Ik zeg: "Terug naar de basis"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, met paddestoelen en shit.
De truc aan deze is dat het niet meer naar jägersauce smaakt ook al
is dat in principe wel je basis. En even opletten dat je niet te veel kaas
er in flikkert. Beetje balans houden.
Café de Paris sauce is a complex butter-based sauce served with grilled meats. When it is served with a beef rib or sirloin steak, the resulting dish is known as entrecôte Café de Paris.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, met paddestoelen en shit.
De truc aan deze is dat het niet meer naar jägersauce smaakt ook al
is dat in principe wel je basis. En even opletten dat je niet te veel kaas
er in flikkert. Beetje balans houden.
daar ga je al de mist in hè.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Café de Paris sauce is a complex butter-based sauce served with grilled meats. When it is served with a beef rib or sirloin steak, the resulting dish is known as entrecôte Café de Paris.
En dat dan gewoon vernaggelen door er jachtsaus en kaas doorheen te flikkeren. Klinkt helemaal top!
Lol, moest je dat opzoeken!?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Café de Paris sauce is a complex butter-based sauce served with grilled meats. When it is served with a beef rib or sirloin steak, the resulting dish is known as entrecôte Café de Paris.
En dat dan gewoon vernaggelen door er jachtsaus en kaas doorheen te flikkeren. Klinkt helemaal top!
Het was de bedoeling dat Ian dat vol ergernis zou opmerken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar ga je al de mist in hè.de jäger was de basis, en daarbij gooide je de café de Paris saus. Mannen
Die mongolen in SHO noemen mij een huubsoppert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Ian dat vol ergernis zou opmerken.![]()
Maar ik denk dat ik iets roerbakkerigs ga doen.
oh, mag ik je dan ff subtiel wijzen op de nieuwe curryprut van Appie? In een foliezakje. De indiase curry is echt héérlijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Ian dat vol ergernis zou opmerken.![]()
Maar ik denk dat ik iets roerbakkerigs ga doen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Die mongolen in SHO noemen mij een huubsoppert.
Doe daar 's wat aan?
Wanneer is dat en mag ik komen eten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, mag ik je dan ff subtiel wijzen op de nieuwe curryprut van Appie? In een foliezakje. De indiase curry is echt héérlijk!lekker met zalmblokjes en wokgarnalen en veel groente en dan wat rijst.
Dat eten wij vaak op judo-dag.
Ik probeer daar EEN keer een serieuze post te doen en één of andere blauwe struikelt er meteen overheen. Ik wil Gert op élk forum hier, godverdomme.quote:
elke donderdag. En ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wanneer is dat en mag ik komen eten?
Oe.. zakjes curryprut.. kweenie hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, mag ik je dan ff subtiel wijzen op de nieuwe curryprut van Appie? In een foliezakje. De indiase curry is echt héérlijk!lekker met zalmblokjes en wokgarnalen en veel groente en dan wat rijst.
Dat eten wij vaak op judo-dag.
je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe.. zakjes curryprut.. kweenie hoor!![]()
Ik maak zelf meestal iets,op bouillon /maizena basis.
Óf helemaal niéts zelf en dan meteen ook zo'n Knorr-pak.
Jezus, Gert, wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, maar eens kijken of ik DIT daarmee schoon krijg dan.![]()
[ afbeelding ]
Iets met een hobby-deken (quote:
Woon je nog steeds in Moffrika?quote:
Ze gaan me uitzetten. Ik heb geen verblijfsvergunning gekregen en ik weiger Duitser te worden.quote:
Wann?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ze gaan me uitzetten. Ik heb geen verblijfsvergunning gekregen en ik weiger Duitser te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |