Huh? Heb je geen baan meer dan? Er is toch vrij verkeer in de EG wat dat betreft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ze gaan me uitzetten. Ik heb geen verblijfsvergunning gekregen en ik weiger Duitser te worden.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ik ben weer overgesprongen maar werk nog steeds in de keuken. Ben nu officieel geen keukenhulpje meer maar ga wel minder werken zodat ik weer met een opleiding kan beginnen
Omdat ik zo'n lief en zachtaardig persoon pedo ben ga ik leraar worden op een basisschool.
Gast, ik spreek je wel weer als ik jouw koter behoorlijk leer functioneren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Teringhard werken ook hè, "achter de kachel", en geen drie maanden doorbetaald vakantie per jaar.
Van wat ik je hier ken, ben je uitstekend geschikt voor leraar, succesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Gast, ik spreek je wel weer als ik jouw koter behoorlijk leer functioneren.
Daar ben ik toch een geschikt persoon voor lijkt me.
Neen, en ik wil graag probleemgroepen met kansenjongerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van wat ik je hier ken, ben je uitstekend geschikt voor leraar, succes![]()
tenzij dit ook allemaal weer onzin van je was
Nah, je hebt er daar 80 miljoen tot je beschikkingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Neen, en ik wil graag probleemgroepen met kansenjongeren![]()
![]()
![]()
*kijkt verschrikt op en is op z'n qui vivequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Ian.1.5 het volgende:
Fijn als ik en NMNS het met elkaar eens zijn.
Word ik een beetje warm van binnen.
Ik probeer mijn offtopic gebagger uit SHO te houdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*kijkt verschrikt op en is op z'n qui vive
ff serieus, wat voor groep/klas ga je lesgeven en hoe komt het zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn offtopic gebagger uit SHO te houden
Ik moet nog goed rondkijken hoor, staat nog niets vast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ff serieus, wat voor groep/klas ga je lesgeven en hoe komt het zo?
Dan zit je op hetzelfde niveau als van Gaal, ik zou er voor gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik moet nog goed rondkijken hoor, staat nog niets vast.
Maar volgens mij ben ik uitermate geschikt voor basisschool groep 7/8
Wie zou jij liever voor de klas van je hypotetische kinderen hebben staan dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zit je op hetzelfde niveau als van Gaal, ik zou er voor gaan
Ik zei al, voor wat ik je ken, ben je geknipt voor het vak. Gert begrijp ik nu, na het zien van die ramen, een stuk beter. Dat hij het niet altijd helemaal goed heeft gezien is na vandaag helemaal over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wie zou jij liever voor de klas van je hypotetische kinderen hebben staan dan?
Zo'n softe nietszeggende stofbol als Gert of een tof iemand zoals ik?![]()
Lekker kinderen tegen elkaar opzetten en voor geld tegen elkaar laten vechten
Oktoberfest is echt aids. Alleen mensen die er niet heen gaan denken dat het tof is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou voor naschoolse les gaan![]()
[ afbeelding ]
Nah, dan ga je in september, die paar dagen maken ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Oktoberfest is echt aids. Alleen mensen die er niet heen gaan denken dat het tof is.
Je hebt dan toch altijd de bratwurst nog, desnoods je eigenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Die teringtent altijd fucked up vol, nergens zitplaatsen.
En als je stáát krijg je geen bier.
Eikels.
Overal liggen mensen te kotsen, als je naar die wijven kijkt heb je meteen
een kwade nazi achter je aan.
Stomme kut Oktoberfest.
Als je graag wil neuken staan er buiten hordes ranzige wijven in dirndls die zich op de toiletjes laten nemen, dus dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt dan toch altijd de bratwurst nog, desnoods je eigen
En dit is in München?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Die teringtent altijd fucked up vol, nergens zitplaatsen.
En als je stáát krijg je geen bier.
Eikels.
Overal liggen mensen te kotsen, als je naar die wijven kijkt heb je meteen
een kwade nazi achter je aan.
Stomme kut Oktoberfest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |