Da's toch een soort pizza?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Maak tarte flambée, da's vrij simpel, snel en relatief goedkoop.
Ik stel voor; met zalmKan je dan een fijn creme fraiche dipje bij doen.
Beetje normale gouda kaas over dat ding heen doet trouwens ook wonderen.
En krauter der provance eroverheen tiefen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Maak tarte flambée, da's vrij simpel, snel en relatief goedkoop.
Ik stel voor; met zalmKan je dan een fijn creme fraiche dipje bij doen.
Beetje normale gouda kaas over dat ding heen doet trouwens ook wonderen.
Rot op man! Da's meer werk dan die ruit schoonmaken!quote:
Het komt uit Frankrijk en was geloof ik oorspronkelijk de resten van brooddeeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch een soort pizza?
Effe googele.. klinkt wel pimp, "tarte flambée".
Dat was de grap, eikel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot op man! Da's meer werk dan die ruit schoonmaken!
O dat valt me dan weer mee.quote:
Neen, want dan moet ik dat gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat valt me dan weer mee.
Had een antwoord verwacht dat jij dat heus wel binnen 10 seconden kan shoppen.
Teeeheeheequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen ruiten ingegooid, zo schoon krijg je ze anders nooit
Dat sausje zat zojuist op dat glas van 'mquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Ian.1.5 het volgende:
Oi Gertje, ik heb anders nog wel een eigen receptje voor een geyl sausje waar je mensen mee kan imponeren?
U bent op dreef vandaag, mijn bestequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat sausje zat zojuist op dat glas van 'm
Wat mij ook opviel was de schut(ting)kleur "blauw". Dan valt 't allemaal niet zo opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:07 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
U bent op dreef vandaag, mijn beste
Jouw receptjes zijn niet zo efficient hè. Met je tennisarm!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Ian.1.5 het volgende:
Oi Gertje, ik heb anders nog wel een eigen receptje voor een geyl sausje waar je mensen mee kan imponeren?
Ik was serieus, man. Maar goed, kook dan zelf maar wat bijstandmoederigsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw receptjes zijn niet zo efficient hè. Met je tennisarm!
Dat komt uit de erfenis van mijn stiefmama.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Ian.1.5 het volgende:
Wat voor pauperding heeft hij op zijn tuintafel staan eigenlijk?
Dat kan toch nooit door een vent gekocht zijn?
Dus niet door een kerel gekocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt uit de erfenis van mijn stiefmama.
En dat flikker jij gewoon buiten op je paupertafel! Geen enkel respect meer, die jongeren van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt uit de erfenis van mijn stiefmama.
Niet meteen zo boos kwaad en nijdig hè, gooi op die saus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik was serieus, man. Maar goed, kook dan zelf maar wat bijstandmoederigs
Ik zag dan weer dat de passievruchten bijna rijp zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel was de schut(ting)kleur "blauw". Dan valt 't allemaal niet zo op![]()
Respect voor mijn kunnen, sletjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo boos kwaad en nijdig hè, gooi op die saus!
Ik ga 'm onthouden! Maar ik heb nét gisteren iets met jachtsaus geserveerd, serieusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Respect voor mijn kunnen, sletje![]()
Nee, even serieus. Té makkelijk: haal mix voor jägersaus en voor Sauce Café de Paris.
Maak je eerst een dun jägersausje, daar pleur je geraspte gouda kaas doorheen.
Roeren tot het gesmolten is, paar schepjes Café de Paris er bij, mixxen als een meester.
Dit pleur je het beste over een schnitzel ofzeaux, beetje geraspte kaas eroverheen sprenkelen
en het ziet er niet alleen pimp uit maar smaakt ook heul goed![]()
Serveren met een glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |