De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan ratten en katten samen?
Ja, hij dacht "HEHE ETEN."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijken
Ik zat het me zo eens af te vragen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijken
Ontken het. Kijk die foto in het groot. Kijk hoe sexy 'ie is. Kijk die zwoele blik.quote:
Nee, dat is hem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens centraal zetten?
Ja, maar hij had geen duimen en kon dus het hok niet openmakenquote:
Dat gebeurt wel vaker hoor, kat + konijn, hond + cavia...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat het me zo eens af te vragen.
Je hebt dan toch prooidieren en jagers in 1 huis.
En ja, dan hebben we wel een issue, want ik vind die beesten niksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen andere kat meer dan een exotic
Dus er komt nooit meer een kat gok ik zo
Jij wilde sowieso geen katquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Weer de LaPo gemist!![]()
[..]
En ja, dan hebben we wel een issue, want ik vind die beesten niks
je komt maar langsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens centraal zetten?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had geen duimen en kon dus het hok niet openmaken
[..]
Dat gebeurt wel vaker hoor, kat + konijn, hond + cavia...
Als je ze niet een wedstrijdje laat doen of samen in 1 hok stopt is er meestal niets aan de hand
(Ik liet de cavia's weleens op de katten zitten, als ze niet wegrennen is er niets aan de hand, dan kijken ze alleen maar stom meestal)
Whut?quote:
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg er al zo een als ik uit huis ga van papa. Hij weet alleen niet dat het de duurste kattensoort is ooit.
Je hebt er verstandig aan gedaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.
Mwah..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso geen kat
En je hebt nooit een exotic gekend, dus hoe kun je zeggen dat het niks is
Uhu.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken het. Kijk die foto in het groot. Kijk hoe sexy 'ie is. Kijk die zwoele blik.
JA!quote:
Eigen schuld...quote:
Plaatjes zeggen niks over karakterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah..
En ik ken ze van plaatjes, dan is er dat mormel van LP nog en ik vind ze te lomp en sloom
Ik weet niet of ik het moet geloven eigenlijk...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zebra's letten alleen op kleur als ze een sekspartner zoeken?
Wat een lul van een huurbaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.
Ik dacht dat vrouwen alleen naar de kleur kekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zebra's letten alleen op kleur als ze een sekspartner zoeken?
Jaa.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een lul van een huurbaas.
Hoe doen kleurenblinde vrouwen dat dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen alleen naar de kleur keken
Maagd blijven en frigide wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doen kleurenblinde vrouwen dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Jammer dat ik dat soort gastjes als jou nooit in het echt tegenkom, dan zul je zien hoe introvert ze zijn. Ze klappen finaal dicht, ze kunnen je dan nog nauwelijks van repriek dienen. In tegenstelling tot mij ben ik zo extravert als het maar kan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb foto!!!!
Een restricitie.Scooter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maagd blijven en frigide worden
Ik goa naar Rotterdam.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaa.
Hopelijk woon ik in binnenkort in Leiden.
Mag dat ook?quote:
Dat is vlakbij.quote:
wat is repriek? aangezien je dat niet dik schreefquote:
Nee, voorzorgsmaatregelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Is dit nou discriminatie?![]()
[ afbeelding ]
En briefje met: phpmystyle.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij er maar bij staat. en je gezicht te zien is.
Als je alle spelfouten wil gaan verbeteren ben je zelfs nog wat langer bezig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is repriek? aangezien je dat niet dik schreef?
Verdomme heb op deze computer verder niet echt representatieve foto's zeg maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij er maar bij staat. en je gezicht te zien is.
Nee.quote:
Beturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verdomme heb op deze computer verder niet echt representatieve foto's zeg maarJa 1tje maar daar sta ik op mijn stage, no way dat ik die hier neerzet
![]()
Ik denk dat ik dan nu maar een foto laat maken dan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb foto!!!!
Een restrictie.Restrictie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
das net zo'n ''spelfout'' als die engelse van vanmiddagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je alle spelfouten wil gaan verbeteren ben je zelfs nog wat langer bezig.
Het ging hier echt om mij en ik.
Gastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das net zo'n ''spelfout'' als die engelse van vanmiddag
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Is dit nou discriminatie?![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
Ga eens naar Frankrijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
Mensen die geen engels kunnen praten/lezen/schrijven.
En dat heeft je gebracht tot wat je nu bent? MBO4? En wat ik doe staat nu even buiten kijf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
Ik heb mijzelf Engels leren lezen toen ik 6 was, ondertitels vergelijken met wat er gezegd werd.
Ik had het over MENSEN, niet over FRANSEN.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens naar Frankrijk.
Je zou eigenlijk kunnen moeten vervangen met willen.
Nee, Ik ben uitgekomen op MBO4 omdat ik bijzonder slecht was in Duits en Frans, en je kan niet van Havo naar VWO als je 2 1en staat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat heeft je gebracht tot wat je nu bent? MBO4? En wat ik doe staat nu even buiten kijf.
Die aflevering.quote:
quote:
Owja, en ik ben lui.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, Ik ben uitgekomen op MBO4 omdat ik bijzonder slecht was in Duits en Frans, en je kan niet van Havo naar VWO als je 2 1en staat.
Owjaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had het over MENSEN, niet over FRANSEN.
EY!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Otis2.0 het volgende:
The Notebook is de reden voor het feit dat ik en Skylark nu een setje zijn.
Hier.quote:
Geef hem een natte zoen van me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Leden, jullie krijgen de groetjes van ons aller Jordeeeh! de boy is hier atm en we gaan zo loesoe in de clubsss!!!!!!!!
Zal ik doenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Leden, jullie krijgen de groetjes van ons aller Jordeeeh! de boy is hier atm en we gaan zo loesoe in de clubsss!!!!!!!!
Zeg tegen hem dat hij even lekker de tyfus mag krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Komt goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij even lekker de tyfus mag krijgen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Bring it.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wil de discussie met je aangaan over The Notebook.
Oke, je bent een troll.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga mijn toetsen voor school zo is maken op internet. Als ik iets niet weet willen jullie het dan voor zeggen? Zodat ik is voor 1 keer geen onvoldoende krijgIk zit er namelijk heel erg mee in de knoop, dan worden er dingen over wiskunde gevraagd en dat is heel erg complex en moeilijk, dus als 1 iemand mij wil helpen bij het huiswerk ben ik daar heel erg blij mee.
Dank jullie wel allemaal voor jullie begrip.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga mijn toetsen voor school zo is maken op internet. Als ik iets niet weet willen jullie het dan voor zeggen? Zodat ik is voor 1 keer geen onvoldoende krijgIk zit er namelijk heel erg mee in de knoop, dan worden er dingen over wiskunde gevraagd en dat is heel erg complex en moeilijk, dus als 1 iemand mij wil helpen bij het huiswerk ben ik daar heel erg blij mee.
Dank jullie wel allemaal voor jullie begrip.
Ik ook van jou swaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij even lekker de tyfus mag krijgen.
Hij heeft ons achtergelaten, de hond.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook van jou swa
Groetjes, je moeder
Ja echt he. Dan vragen ze bijvoorbeeld dit: Een pallet van 80cm bij 120 cm, hoeveel dozen van 40 cm passen daar dan op?quote:
Dude, please.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja echt he. Dan vragen ze bijvoorbeeld dit: Een pallet van 80cm bij 120 cm, hoeveel dozen van 40 cm passen daar dan op?
Dat is toch iets complex/wetenschappelijks daar heb je gewoon een grafische rekenmachine voor nodig en the brain van Einstein omdat soort dingen te kunnen berekenen. Maar ik ben echt niet dom hoor, als je bijvoorbeeld vraagt hoeveel 5 keer 5 is zeg ik gewoon 23, en dat zonder rekenmachine!!!!!!!!!!!!!!
Dat is het goede antwoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja echt he. Dan vragen ze bijvoorbeeld dit: Een pallet van 80cm bij 120 cm, hoeveel dozen van 40 cm passen daar dan op?
Dat is toch iets complex/wetenschappelijks daar heb je gewoon een grafische rekenmachine voor nodig en the brain van Einstein omdat soort dingen te kunnen berekenen. Maar ik ben echt niet dom hoor, als je bijvoorbeeld vraagt hoeveel 5 keer 5 is zeg ik gewoon 23, en dat zonder rekenmachine!!!!!!!!!!!!!!
dozen van 40 cm? Ik ken alleen lijnen van 40 cm.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar mijn docenten willen mij gewoon niet uitleggen hoe dat moet. Evenals ik wordt en hij wordt hoe kan je nou als mensen raden wanneer iets met een d of met een t moet eindigenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef Chai het volgende:
Ja dat kun je niet oplossen, want je hebt niet genoeg gegevens (tenzij je er van uit mag gaan dat het 40 x 40 is).
Wat moet het antwoord zijn dan volgens jouw docenten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar mijn docenten willen mij gewoon niet uitleggen hoe dat moet. Evenals ik wordt en hij wordt hoe kan je nou als mensen raden wanneer iets met een d of met een t moet eindigenZe hebben het dan altijd over een boomstam plus een T stuk. Nou ik begrijp dat mooi niet en zit wel met de gebakken peren
Waarop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat moet het antwoord zijn dan volgens jouw docenten?
Oke, troll.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar mijn docenten willen mij gewoon niet uitleggen hoe dat moet. Evenals ik wordt en hij wordt hoe kan je nou als mensen raden wanneer iets met een d of met een t moet eindigenZe hebben het dan altijd over een boomstam plus een T stuk. Nou ik begrijp dat mooi niet en zit wel met de gebakken peren
Geen idee, ik pak dan altijd een a4 en ga dan op schaal van 1tot100 werken en zodoende de geponeerde vraagstelling oplossen maar dat is heel erg lastig voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
Daar mag je helemaal niet om lachen hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Best wel knap dat ie het zo lang volhoudt met mailtjes naar admins en zo.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, ik pak dan altijd een a4 en ga dan op schaal van 1tot100 werken en zodoende de geponeerde vraagstelling oplossen maar dat is heel erg lastig voor mij
Penisbaard is af en toe wel grappig. Ga jij dat vanaf nu dan ook zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt doordat er een 15-jarig breezersletje aan hun penis zuigt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
Noobs in CoD die telkens teamkills maken.
Bij hun wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Komt doordat er een 15-jarig breezersletje aan hun penis zuigt.
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Penisbaard is af en toe wel grappig. Ga jij dat vanaf nu dan ook zijn?
Gast, ze hebben mij nog geen nieuwe Xbox 360 gegeven, een week geleden opgestuurd omdat Ring of Death. Ik wil godverdomme CoD'en.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
Noobs in CoD die telkens teamkills maken.
Ik ben altijd grappig meisje in de klas buiten ik ben een en al humor knoop dat in je oren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Na een week al?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, ze hebben mij nog geen nieuwe Xbox 360 gegeven, een week geleden opgestuurd omdat Ring of Death. Ik wil godverdomme CoD'en.
Is hij toch ook al een beetje door z'n taalfouten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
McFearlessquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Komt doordat er een 15-jarig breezersletje aan hun penis zuigt.
Knoop 1 ding in je oren! Dit is nep/fictief internet. Zo'n calimero ben ik heus niet in het echt hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is hij toch ook al een beetje door z'n taalfouten?
Ja, je hoort binnen een week een nieuwe te krijgen. Die opgestuurde is uit 2007, de serie met de software fout.quote:
Zum kotsen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Mozy het volgende:
En dit heb ik voor Chai gemaakt.
[ afbeelding ]
JONGE DIT KLOPT NIET NU KOMT HIJ ER AAN DE VOORKANT IN EN AAN DE VOORKANT OOK WEER UITquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Mozy het volgende:
En dit heb ik voor Chai gemaakt.
[ afbeelding ]
Waar is het non-fictief internet dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knoop 1 ding in je oren! Dit is nep/fictief internet. Zo'n calimero ben ik heus niet in het echt hoor.
![]()
H2SO4 over jullie hoofjes
Shit, hij heeft hem door.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JONGE DIT KLOPT NIET NU KOMT HIJ ER AAN DE VOORKANT IN EN AAN DE VOORKANT OOK WEER UIT![]()
![]()
![]()
Gestopt met fok. Spreek hem nog een enkele keer op msn.quote:
Het moet dus simpel gezegd zo:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shit, hij heeft hem door.
Ik ben nog niet zo goed in hartjes tekenen.
Ik heb werkelijk geen flauw benul waar je dat vandaan haalt ''non-fictief'' maar er stond gewoon fictief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar is het non-fictief internet dan?
Is dat een kont?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het moet dus simpel gezegd zo:
[ afbeelding ]
EN NIET ZO:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Nee de grap moet nog komen, ik ben druk aan het broeden maar het ei is er nog steeds niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
QFTquote:
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de grap moet nog komen, ik ben druk aan het broeden maar het ei is er nog steeds niet uit.
Kip.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de grap moet nog komen, ik ben druk aan het broeden maar het ei is er nog steeds niet uit.
quote:
quote:
Niet gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
Chai, wat vind jij van The Notebook?
Oh ja, je keek haast nooit films.quote:
Of stampvoeten.quote:
Wie van ergert zich aan godverdomme in een film als niet-gelovige?quote:Door het gebruik van Gods naam als krachtterm worden gelovigen gekwetst maar ook storen niet-gelovige kijkers zich aan de term, omdat het de meest grove taaluiting op het gebied van godslastering is. De Bond tegen het vloeken heeft Nijenhuis & De Levita Film en TV verzocht bij een eventuele volgende productie rekening te houden met dergelijke gevoelens.
Ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie van ergert zich aan godverdomme in een film als niet-gelovige?
Ik ik dat is iets heel ergs gevoeligs. Je mag mensen daar niet mee kwetsen dat is zo iets...ja ik kan het niet uitleggen..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie van ergert zich aan godverdomme in een film als niet-gelovige?
Jij vindt geloof iets moois, je praktiseer het niet, dus waarom heb je dan een probleem met godslastering?quote:
Kanker toch op kutkneusje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ik dat is iets heel ergs gevoeligs. Je mag mensen daar niet mee kwetsen dat is zo iets...ja ik kan het niet uitleggen..
Wat??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vindt geloof iets moois, je praktiseer het niet, dus waarom heb je dan een probleem met godslastering?
Note+1quote:
Ik heb het wel gemeld.quote:
Nu word het leuk! Wat is daar fout aan? anaalfaal, ik zag niet dat ik een t vergeten was.quote:
Nee, ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Want dan gaan je opa en oma huilen omdat God gelasterd wordt?
Inderdaad ''word'' is stam plus t, dus beter volg je school gewoon, en sla Nederlands vooral niet over.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu word het leuk! Wat is daar fout aan? anaalfaal, ik zag niet dat ik een t vergeten was.
Je weet wel, bidden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad ''word'' is stam plus t, dus beter volg je school gewoon, en sla Nederlands vooral niet over.
http://www.encyclo.nl/begrip/praktiseren
Geloof in de praktijk uitoefenen????
Het was een typfoutje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad ''word'' is stam plus t, dus beter volg je school gewoon, en sla Nederlands vooral niet over.
Geweldige aflevering.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
En hoe kon Mozy dat weten? Niet oftewel het was uit de lucht gegrepen. Dus het woord klopt wel niet in de juiste strekking.quote:
Ik word echt doodziek van jou. Iets met de pot en de ketel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zou je dat kunnen weten? Inderdaad niet nee, oftewel natte vinger werk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was een typfoutje.
En ja, je geloof kan je in de praktijk uitoefenen. Nog nooit van gehoord zeker?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe kon Mozy dat weten? Niet oftewel het was uit de lucht gegrepen. Dus het woord klopt wel niet in de juiste strekking.
Gast, je moet echt je bek houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe kon Mozy dat weten? Niet oftewel het was uit de lucht gegrepen. Dus het woord klopt wel niet in de juiste strekking.
Koekje van eigen deeg noemen we dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik word echt doodziek van jou. Iets met de pot en de ketel.
Irritante kuttroll.
klopt wel niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal ik even al jouw fouten van deze pagina verbeteren?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zou je dat kunnen weten? Inderdaad niet nee, oftewel natte vinger werk.
Duimzuiger.
Niet voor jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je moet echt je bek houden.
Bespaar je de moeite. Ik geloof niet zo in jou didactische vaardigheden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik even al jouw fouten van deze pagina verbeteren?
Idioot.
Edit: kut, fipo.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik geloof niet zo in jou didactische vaardigheden.
Doe het dan voor de rest van de SC, verdwijn hier!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je moet echt je bek houden.
Pleurishekel is geen woord, gauw verbeteren jij!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe het dan voor de rest van de SC, verdwijn hier!
We hebben allemaal een pleurishekel aan je, en omgekeerd zal dat ook wel precies hetzelfde zijn. Wat doe je hier nog?
Het kan als je hem in RL kent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Mozy het volgende:
Hoezo kan ik niet weten dat Otis zijn geloof niet praktiseert?
En hoe weet jij dat hij hem niet irl kent? Dat is dus uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kan als je hem in RL kent.
Uhh nee, ik maak niet tig spelfouten, jij wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg noemen we dat.
Die heb ik de laatste tijd maar al te vaak laten zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik geloof niet zo in jou didactische vaardigheden.
Pleurishekel is wel een woord. Een samentrekking van pleuris en hekel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pleurishekel is geen woord, gauw verbeteren jij!
Nou dan, begin niet rond te bazuinen dat ik dat heb gelogen. alleen omdat je denkt dat ik dat niet weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kan als je hem in RL kent.
Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh nee, ik maak niet tig spelfouten, jij wel.
[..]
Die heb ik de laatste tijd maar al te vaak laten zien.
[..]
Pleurishekel is wel een woord. Een samentrekking van pleuris en hekel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik even al jouw fouten van deze pagina verbeteren?
Idioot.
Edit: kut, fipo.
Een "moeilijk woord" in een verkeerde context gebruiken is dan wel een hele grote typefout.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende.
Didactisch?
Jij doet net alsof ik een of andere taal guido ben, terwijl jij donders goed weet dat ik gewoon normaal Nederlands kan maar gewoon overhaaste typefouten maak.
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een "moeilijk woord" in een verkeerde context gebruiken is dan wel een hele grote typefout.
gast, dat doe je zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik een of andere taal guido ben,
"Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende.
Didactisch?
Jij doet net alsof ik een of andere taal guido ben, terwijl jij donders goed weet dat ik gewoon normaal Nederlands kan maar gewoon overhaaste typefouten maak.
Supersnel is één woord.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voordeel: Je kan nu wel super snel vrachtauto's wassen.
Ik wilde je even testen. Of je niet alleen op php letten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Supersnel is één woord.
Alsjeblieft, lees allemaal eens www.spatiegebruik.nl door!
Vracht auto.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Supersnel is één woord.
Alsjeblieft, lees allemaal eens www.spatiegebruik.nl door!
Ai, ai, ai.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende."
Die zin is inderdaad fout ja. Dat jij een woord niet op synoniemen.net kunt vinden betekend niet dat het geen woord is.
Ja, ik heb jou ontelbaar vaak verbeterd de afgelopen tijd.
Ja, dat ben je wel. "type fouten"? Dat is niet fout omdat je het te snel hebt getypt. Dat is gewoon dom zijn. Naast jouw schrijffouten klopt er niks van jouw zinsconstructies. Dus nee, jij kunt geen normaal Nederlands.
quote:
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nu. De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'') En dat weet je. Je moet trouwens wel heel erg afgewezen zijn wil je zo'n hautaine houding aannemen op het internet. Jij probeert jezelf in te likken om daaruit voortvloeiend te proberen karma te verkrijgen, natuurlijk er zijn altijd conformisten die zullen zwichten voor je posts. Maar eigenlijk ben je een hoop stof maar weinig tot geen wol en je weet dat drommels goed. Daarom ga je mensen op internet proberen te wijzen op hun inferioriteit om daaruit zelfvertrouwen te verkrijgen (je deed het bij Emimich, en nu wel jij mij onderuit halen) zodat je zelfvertrouwen op peil blijft en toch iets bereikt in je schamele leventje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende."
Die zin is inderdaad fout ja. Dat jij een woord niet op synoniemen.net kunt vinden betekend niet dat het geen woord is.
Ja, ik heb jou ontelbaar vaak verbeterd de afgelopen tijd.
Ja, dat ben je wel. "type fouten"? Dat is niet fout omdat je het te snel hebt getypt. Dat is gewoon dom zijn. Naast jouw schrijffouten klopt er niks van jouw zinsconstructies. Dus nee, jij kunt geen normaal Nederlands.
De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'')quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nu. De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'') En dat weet je. Je moet trouwens wel heel erg afgewezen zijn wil je zo'n hautaine houding aannemen op het internet. Jij probeert jezelf in te likken om daaruit voortvloeiend te proberen karma te verkrijgen, natuurlijk er zijn altijd conformisten die zullen zwichten voor je posts. Maar eigenlijk ben je een hoop stof maar weinig tot geen wol en je weet dat drommels goed. Daarom ga je mensen op internet proberen te wijzen op hun inferioriteit om daaruit zelfvertrouwen te verkrijgen (je deed het bij Emimich, en nu wel jij mij onderuit halen) zodat je zelfvertrouwen op peil blijft en toch iets bereikt in je schamele leventje.
Nou mij zegen heb je Kom Maar Op!
Waarin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb honger
Natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wilde je even testen. Of je niet alleen op php letten.
Ahhhh.quote:
Met een t.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'')
Wacht wat?
Dat is de reactie van iemand die jouw posts leest.quote:
Ik volg die zin niet helemaal. volgens mij missen er woordjes en punctuatie.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Ahhhh.
[..]
Met een t.
Ik ga IQM achterna.
Dag.
Je ne sais pas.quote:
Hij is kaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
ja man, zotheid, schaap, waar is je wol
Fluim*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ne sais pas.
Peeeeeeteeeer limonade.
- Hey, hier me die bal jonge.
Moet je naar de opticien gaan daar kan ik je verder niet mee helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik volg die zin niet helemaal. volgens mij missen er woordjes en punctuatie.
Zag gistere die jody bernal op tv, wa 'n homo jongequote:
Jij ook, in mijn post had ik interpunctie moeten gebruiken, niet punctuatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je naar de opticien gaan daar kan ik je verder niet mee helpen.
Sorry.
Even verbetert.quote:De waarde van je posts grenst aan een aandeel DSB (DSB is failliet, dus ze hebben geen geld meer) en dat weet je.
Kan je straks wel slapen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij ook, in mijn post had ik interpunctie moeten gebruiken, niet punctuatie.
[..]
Even verbetert.
Haha.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Echt, elke keer als ik sc terug lees dan staat er wel "Als crack dit las.."
Ook trusten schat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef Mozy het volgende:
Ik ben naar bed. Hou van jou allemaal.
behalve php dan, die mag de tyfuskankeritus achter zijn oogbal krijgen.
Ik zie nu pas je sigquote:
Jawel, hij wordt warm aanbevolen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
We raden je Zotheid alleen niet heel heftig aan.
bij nog 10 anderequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, hij wordt warm aanbevolen.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, hij wordt warm aanbevolen.
Niet dan?quote:
Gloeiend heetquote:
Wat flauw.quote:
Gloeiend heetquote:
Hey there have you heard about my virgin friend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
Hey there have you heard about my robot friend?
He's metal and small and doesn't judge me at all.
He's a cyberwired bundle of joy.
My robot friend.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie het nummer van een lieve jongen?
Oh kut, straks leest ZH dit![]()
0900-Skylark.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Japsnars het volgende:
Heeft php zijn pica al gepost?
En welterusten
Wat?quote:
Nahhhhquote:
Are you fucking kidding me?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is toch iets complex/wetenschappelijks daar heb je gewoon een grafische rekenmachine voor nodig en the brain van Einstein omdat soort dingen te kunnen berekenen.
Hoe kan dat nou! Ik heb school en werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar Crack, jullie gingen toch daten vandaag?
Slaap lekker,quote:
Weet niet. Dacht het te lezenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Ik heb school en werk
Heb je mijn nummer nog niet danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Je had toch ontslag genomen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Ik heb school en werk
Ja, maar ik had gezegt nog wel een maandje te willen werken zodat hun iemand anders kunnen vindenquote:
Hmm, was jij die ene die mij vanacht belde en vroeg wat ik aan had?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer nog niet dan
Huh, ohnee jij hebt het over een andere Maartjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Dacht het te lezen.
maar hebben jullie nu ruzie?
Nee, ik heb jouw nummer ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was jij die ene die mij vanacht belde en vroeg wat ik aan had?
Ow ja!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |