Zal ik even al jouw fouten van deze pagina verbeteren?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zou je dat kunnen weten? Inderdaad niet nee, oftewel natte vinger werk.
Duimzuiger.
Niet voor jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je moet echt je bek houden.
Bespaar je de moeite. Ik geloof niet zo in jou didactische vaardigheden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik even al jouw fouten van deze pagina verbeteren?
Idioot.
Edit: kut, fipo.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik geloof niet zo in jou didactische vaardigheden.
Doe het dan voor de rest van de SC, verdwijn hier!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je moet echt je bek houden.
Pleurishekel is geen woord, gauw verbeteren jij!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe het dan voor de rest van de SC, verdwijn hier!
We hebben allemaal een pleurishekel aan je, en omgekeerd zal dat ook wel precies hetzelfde zijn. Wat doe je hier nog?
Het kan als je hem in RL kent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Mozy het volgende:
Hoezo kan ik niet weten dat Otis zijn geloof niet praktiseert?
En hoe weet jij dat hij hem niet irl kent? Dat is dus uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kan als je hem in RL kent.
Uhh nee, ik maak niet tig spelfouten, jij wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg noemen we dat.
Die heb ik de laatste tijd maar al te vaak laten zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik geloof niet zo in jou didactische vaardigheden.
Pleurishekel is wel een woord. Een samentrekking van pleuris en hekel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pleurishekel is geen woord, gauw verbeteren jij!
Nou dan, begin niet rond te bazuinen dat ik dat heb gelogen. alleen omdat je denkt dat ik dat niet weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kan als je hem in RL kent.
Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh nee, ik maak niet tig spelfouten, jij wel.
[..]
Die heb ik de laatste tijd maar al te vaak laten zien.
[..]
Pleurishekel is wel een woord. Een samentrekking van pleuris en hekel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik even al jouw fouten van deze pagina verbeteren?
Idioot.
Edit: kut, fipo.
Een "moeilijk woord" in een verkeerde context gebruiken is dan wel een hele grote typefout.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende.
Didactisch?
Jij doet net alsof ik een of andere taal guido ben, terwijl jij donders goed weet dat ik gewoon normaal Nederlands kan maar gewoon overhaaste typefouten maak.
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een "moeilijk woord" in een verkeerde context gebruiken is dan wel een hele grote typefout.
gast, dat doe je zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik een of andere taal guido ben,
"Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende.
Didactisch?
Jij doet net alsof ik een of andere taal guido ben, terwijl jij donders goed weet dat ik gewoon normaal Nederlands kan maar gewoon overhaaste typefouten maak.
Supersnel is één woord.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voordeel: Je kan nu wel super snel vrachtauto's wassen.
Ik wilde je even testen. Of je niet alleen op php letten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Supersnel is één woord.
Alsjeblieft, lees allemaal eens www.spatiegebruik.nl door!
Vracht auto.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Supersnel is één woord.
Alsjeblieft, lees allemaal eens www.spatiegebruik.nl door!
Ai, ai, ai.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende."
Die zin is inderdaad fout ja. Dat jij een woord niet op synoniemen.net kunt vinden betekend niet dat het geen woord is.
Ja, ik heb jou ontelbaar vaak verbeterd de afgelopen tijd.
Ja, dat ben je wel. "type fouten"? Dat is niet fout omdat je het te snel hebt getypt. Dat is gewoon dom zijn. Naast jouw schrijffouten klopt er niks van jouw zinsconstructies. Dus nee, jij kunt geen normaal Nederlands.
quote:
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nu. De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'') En dat weet je. Je moet trouwens wel heel erg afgewezen zijn wil je zo'n hautaine houding aannemen op het internet. Jij probeert jezelf in te likken om daaruit voortvloeiend te proberen karma te verkrijgen, natuurlijk er zijn altijd conformisten die zullen zwichten voor je posts. Maar eigenlijk ben je een hoop stof maar weinig tot geen wol en je weet dat drommels goed. Daarom ga je mensen op internet proberen te wijzen op hun inferioriteit om daaruit zelfvertrouwen te verkrijgen (je deed het bij Emimich, en nu wel jij mij onderuit halen) zodat je zelfvertrouwen op peil blijft en toch iets bereikt in je schamele leventje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Woord gewoon als fout aangemerkt zegt mij wel voldoende."
Die zin is inderdaad fout ja. Dat jij een woord niet op synoniemen.net kunt vinden betekend niet dat het geen woord is.
Ja, ik heb jou ontelbaar vaak verbeterd de afgelopen tijd.
Ja, dat ben je wel. "type fouten"? Dat is niet fout omdat je het te snel hebt getypt. Dat is gewoon dom zijn. Naast jouw schrijffouten klopt er niks van jouw zinsconstructies. Dus nee, jij kunt geen normaal Nederlands.
De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'')quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nu. De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'') En dat weet je. Je moet trouwens wel heel erg afgewezen zijn wil je zo'n hautaine houding aannemen op het internet. Jij probeert jezelf in te likken om daaruit voortvloeiend te proberen karma te verkrijgen, natuurlijk er zijn altijd conformisten die zullen zwichten voor je posts. Maar eigenlijk ben je een hoop stof maar weinig tot geen wol en je weet dat drommels goed. Daarom ga je mensen op internet proberen te wijzen op hun inferioriteit om daaruit zelfvertrouwen te verkrijgen (je deed het bij Emimich, en nu wel jij mij onderuit halen) zodat je zelfvertrouwen op peil blijft en toch iets bereikt in je schamele leventje.
Nou mij zegen heb je Kom Maar Op!
Waarin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb honger
Natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wilde je even testen. Of je niet alleen op php letten.
Ahhhh.quote:
Met een t.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
De waarde van je posts grenst aan aandeel DSB (DSB is failliet''dus ze hebben geen geld meer'')
Wacht wat?
Dat is de reactie van iemand die jouw posts leest.quote:
Ik volg die zin niet helemaal. volgens mij missen er woordjes en punctuatie.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Ahhhh.
[..]
Met een t.
Ik ga IQM achterna.
Dag.
Je ne sais pas.quote:
Hij is kaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
ja man, zotheid, schaap, waar is je wol
Fluim*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ne sais pas.
Peeeeeeteeeer limonade.
- Hey, hier me die bal jonge.
Moet je naar de opticien gaan daar kan ik je verder niet mee helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik volg die zin niet helemaal. volgens mij missen er woordjes en punctuatie.
Zag gistere die jody bernal op tv, wa 'n homo jongequote:
Jij ook, in mijn post had ik interpunctie moeten gebruiken, niet punctuatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je naar de opticien gaan daar kan ik je verder niet mee helpen.
Sorry.
Even verbetert.quote:De waarde van je posts grenst aan een aandeel DSB (DSB is failliet, dus ze hebben geen geld meer) en dat weet je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |