Ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie van ergert zich aan godverdomme in een film als niet-gelovige?
Ik ik dat is iets heel ergs gevoeligs. Je mag mensen daar niet mee kwetsen dat is zo iets...ja ik kan het niet uitleggen..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie van ergert zich aan godverdomme in een film als niet-gelovige?
Jij vindt geloof iets moois, je praktiseer het niet, dus waarom heb je dan een probleem met godslastering?quote:
Kanker toch op kutkneusje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ik dat is iets heel ergs gevoeligs. Je mag mensen daar niet mee kwetsen dat is zo iets...ja ik kan het niet uitleggen..
Wat??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vindt geloof iets moois, je praktiseer het niet, dus waarom heb je dan een probleem met godslastering?
Note+1quote:
Ik heb het wel gemeld.quote:
Nu word het leuk! Wat is daar fout aan? anaalfaal, ik zag niet dat ik een t vergeten was.quote:
Nee, ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Want dan gaan je opa en oma huilen omdat God gelasterd wordt?
Inderdaad ''word'' is stam plus t, dus beter volg je school gewoon, en sla Nederlands vooral niet over.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu word het leuk! Wat is daar fout aan? anaalfaal, ik zag niet dat ik een t vergeten was.
Je weet wel, bidden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad ''word'' is stam plus t, dus beter volg je school gewoon, en sla Nederlands vooral niet over.
http://www.encyclo.nl/begrip/praktiseren
Geloof in de praktijk uitoefenen????
Het was een typfoutje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad ''word'' is stam plus t, dus beter volg je school gewoon, en sla Nederlands vooral niet over.
Geweldige aflevering.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
En hoe kon Mozy dat weten? Niet oftewel het was uit de lucht gegrepen. Dus het woord klopt wel niet in de juiste strekking.quote:
Ik word echt doodziek van jou. Iets met de pot en de ketel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zou je dat kunnen weten? Inderdaad niet nee, oftewel natte vinger werk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was een typfoutje.
En ja, je geloof kan je in de praktijk uitoefenen. Nog nooit van gehoord zeker?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe kon Mozy dat weten? Niet oftewel het was uit de lucht gegrepen. Dus het woord klopt wel niet in de juiste strekking.
Gast, je moet echt je bek houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe kon Mozy dat weten? Niet oftewel het was uit de lucht gegrepen. Dus het woord klopt wel niet in de juiste strekking.
Koekje van eigen deeg noemen we dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik word echt doodziek van jou. Iets met de pot en de ketel.
Irritante kuttroll.
klopt wel niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |