Ik heb werkelijk geen flauw benul waar je dat vandaan haalt ''non-fictief'' maar er stond gewoon fictief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar is het non-fictief internet dan?
Is dat een kont?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het moet dus simpel gezegd zo:
[ afbeelding ]
EN NIET ZO:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Nee de grap moet nog komen, ik ben druk aan het broeden maar het ei is er nog steeds niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
QFTquote:
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de grap moet nog komen, ik ben druk aan het broeden maar het ei is er nog steeds niet uit.
Kip.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de grap moet nog komen, ik ben druk aan het broeden maar het ei is er nog steeds niet uit.
quote:
quote:
Niet gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
Chai, wat vind jij van The Notebook?
Oh ja, je keek haast nooit films.quote:
Of stampvoeten.quote:
Wie van ergert zich aan godverdomme in een film als niet-gelovige?quote:Door het gebruik van Gods naam als krachtterm worden gelovigen gekwetst maar ook storen niet-gelovige kijkers zich aan de term, omdat het de meest grove taaluiting op het gebied van godslastering is. De Bond tegen het vloeken heeft Nijenhuis & De Levita Film en TV verzocht bij een eventuele volgende productie rekening te houden met dergelijke gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |