Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Penisbaard is af en toe wel grappig. Ga jij dat vanaf nu dan ook zijn?
Gast, ze hebben mij nog geen nieuwe Xbox 360 gegeven, een week geleden opgestuurd omdat Ring of Death. Ik wil godverdomme CoD'en.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
Noobs in CoD die telkens teamkills maken.
Ik ben altijd grappig meisje in de klas buiten ik ben een en al humor knoop dat in je oren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Na een week al?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, ze hebben mij nog geen nieuwe Xbox 360 gegeven, een week geleden opgestuurd omdat Ring of Death. Ik wil godverdomme CoD'en.
Is hij toch ook al een beetje door z'n taalfouten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
McFearlessquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Komt doordat er een 15-jarig breezersletje aan hun penis zuigt.
Knoop 1 ding in je oren! Dit is nep/fictief internet. Zo'n calimero ben ik heus niet in het echt hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is hij toch ook al een beetje door z'n taalfouten?
Ja, je hoort binnen een week een nieuwe te krijgen. Die opgestuurde is uit 2007, de serie met de software fout.quote:
Zum kotsen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Mozy het volgende:
En dit heb ik voor Chai gemaakt.
[ afbeelding ]
JONGE DIT KLOPT NIET NU KOMT HIJ ER AAN DE VOORKANT IN EN AAN DE VOORKANT OOK WEER UITquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Mozy het volgende:
En dit heb ik voor Chai gemaakt.
[ afbeelding ]
Waar is het non-fictief internet dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knoop 1 ding in je oren! Dit is nep/fictief internet. Zo'n calimero ben ik heus niet in het echt hoor.
![]()
H2SO4 over jullie hoofjes
Shit, hij heeft hem door.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JONGE DIT KLOPT NIET NU KOMT HIJ ER AAN DE VOORKANT IN EN AAN DE VOORKANT OOK WEER UIT![]()
![]()
![]()
Gestopt met fok. Spreek hem nog een enkele keer op msn.quote:
Het moet dus simpel gezegd zo:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shit, hij heeft hem door.
Ik ben nog niet zo goed in hartjes tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |