Mijn e-fallus reikt zo hoog en is zo hard als de Eiffeltoren, jwtzquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel de e-penissen kloppen in dit topic.
Waar ik al bang voor was is dat het je niet alleen schort aan je didactische vaardigheden maar ook nog aan je mensenkennis en inschatting vermogen. Daar zal ik je niet op afbranden, want het roep namelijk compassie bij me op. Empathisch vermogenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"studeer uren"
Wat?
Zolang jij op niveau 2 zit zou je gewoon je mond dicht moeten houden over elk ander niveau. Je zet jezelf zo voor schut.
[..]
Zoals ik zei, ik heb me erin verdiept. Verder neem ik aan dat je met "als" "voordat" bedoelde.
Een deel van jouw woordkeuze staat zo haaks op je spelling en de rest van gebrabbel. "tegen de bos stuit", geen idee wat je daarmee bedoelt. Echt waar, je zet jezelf zo ontzettend voor lul.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar ik al bang voor was is dat het je niet alleen schort aan je didactische vaardigheden maar ook nog aan je mensenkennis en inschatting vermogen. Daar zal ik je niet op afbranden, want het roep namelijk compassie bij me op. Empathisch vermogenMaar wat mij tegen de bos stuit is waarom jij telkens mij op niveau2 probeert af te branden, het lijkt wel alsof dat het enige is wat je kan roepen.
Maar ik neem het je niet kwalijk man
quote:
MBO ook.quote:
Vraagje: "zoals emimich" moet zeker "zoals jullie bij Emimich gedaan hebben" zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben bang dat je me gaat ontmaskeren net zoals emimich. Maar ik zou daar niets op tegen hebben.
Je wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Chapeau voor het vinden ervan. Maar het wordt ons meer en meer duidelijk dat jij helemaal geen intelligentie hebt. Je ontwijkt bijna al mijn argumentaties redenaties. Jij komt telkens terug met een response wat totaal irrelevant is. En als ik heel veel synoniemen gebruik, maar kennelijk vind jij mijn zinnen moeilijk te begrijpen.
Veel te gehaast. Ik heb geen zin in FOK! meer vandaagquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je wat?
Waarom ineens Engels in een Nederlandse zin?
Wat?
Pardon? "ons", volgens mij ben jij de enige die dat vindt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Chapeau voor het vinden ervan. Maar het wordt ons meer en meer duidelijk dat jij helemaal geen intelligentie hebt. Je ontwijkt bijna al mijn argumentaties redenaties. Jij komt telkens terug met een response wat totaal irrelevant is. En als ik heel veel synoniemen gebruik, maar kennelijk vind jij mijn zinnen moeilijk te begrijpen.
You kent not English?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je wat?
Waarom ineens Engels in een Nederlandse zin?
Wat?
Hopelijk blijft het niet alleen bij vandaag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een kanker zin. Ik stop met posten voor vandaag.
De zin klopt inderdaad niet. Geef ik ruiterlijk toe. Maar van de week mag je je zegje doen in mijn MBO topic die ik ga openen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pardon? "ons", volgens mij ben jij de enige die dat vindt.
En zo moeilijk is dat vinden ervan niet. Om uit deze tekst ook maar iets te halen: "argumentaties redenaties". Irrelevant? Denk je dat? Naar mijn idee is een goed gebruik van de Nederlandse taal toch zeker een indicator voor enig intelligentie. Iets waar het bij jou dus aan tekort schiet.
"En als ik heel veel synoniemen gebruik, maar kennelijk vind jij mijn zinnen moeilijk te begrijpen."
Die zin klopt ook totaal niet, "maar" geeft een tegenstrijdigheid aan, iets wat jij naar mijn idee niet in die zin wilt gebruiken. Daarnaast staat het kunnen herkennen van synoniemen niet gelijk aan moeilijk te begrijpen zinnen. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat jouw woordkeuze haaks staat op je taalgebruik, zoals ik al zei.
ben je met antigenen behandeld??quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel te gehaast. Ik heb geen zin in FOK! meer vandaag
Daar hebben we remlof voor. Veel bier schijnt het te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het niet alleen bij vandaag.
Joh, het leek net of je een soort van Babelfish had gebruiktquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zou het toppunt van triestheid zijn. Maar dat ding maakt van simpele tekstjes geen moeilijk complex verhaal. Maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van omdat ik het nog nooit gebruikt heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het leek net of je een soort van Babelfish had gebruikt
Van dom -> slim.
Maar iedereen weet dat babelfish nooit echt goed vertaald!
Dat zou dan erg goed bij je passenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou het toppunt van triestheid zijn.
Weer zo'n mening van jou wat gefundeerd is op drijf zand.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zou dan erg goed bij je passen
"MBO topic die"?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De zin klopt inderdaad niet. Geef ik ruiterlijk toe. Maar van de week mag je je zegje doen in mijn MBO topic die ik ga openen.
Heb nu geen zin in discussie.
brood·no·digquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
brood·no·dig bn onmisbaar
Drijf zand ja?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer zo'n mening van jou wat gefundeerd is op drijf zand.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer zo'n mening van jou wat gefundeerd is op drijf zand.
Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"MBO topic die"?
Het is "mbo-topic dat".
Leuk dat je mij beticht van het ontwijken van jouw argumentaties maar je ondertussen alleen maar "ruiterlijk" () toegeeft dat je het fout doet maar de rest negeert.
Purisme.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Drijf zand ja?
Deze link heb ik je al eens eerder gegeven, lees hem eens door.
Repriek?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Jammer dat ik dat soort gastjes als jou nooit in het echt tegenkom, dan zul je zien hoe introvert ze zijn. Ze klappen finaal dicht, ze kunnen je dan nog nauwelijks van repriek dienen. In tegenstelling tot mij ben ik zo extravert als het maar kan.
Dat is gewoon helder Nederlands. Jammer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Repriek?
Really?
Dat is niet eens een typo
Repliek kneus, niet repriekquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is gewoon helder Nederlands. Jammer.
Dat is dus gewoon typo, maar ik ga dadelijk is jou post geschiedenis doornemen, maar ik ga eerst weg.quote:
Reageer dan ook op mij, uitgelulde bosaapquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij begint het arsenaal van zotheid leeg te raken.
Ben met uur weer terug.
Maak eerst je andere post eens waar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ben met uur weer terug.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
Het staat ontzettend dom en het bevordert de leesbaarheid totaal niet.quote:
Jammer dat dat maar een aanname is, niet eens een stereotype. Extravert. Ja? Noemen ze drukke, schreeuwende mbo-scholieren tegenwoordig zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Jammer dat ik dat soort gastjes als jou nooit in het echt tegenkom, dan zul je zien hoe introvert ze zijn. Ze klappen finaal dicht, ze kunnen je dan nog nauwelijks van repriek dienen. In tegenstelling tot mij ben ik zo extravert als het maar kan.
De r en de l zitten niet eens bij elkaar in de buurt en je zegt net zelf dat het gewoon helder Nederlands is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon typo, maar ik ga dadelijk is jou post geschiedenis doornemen, maar ik ga eerst weg.
Nogmaals, maar is een tegenspraak, iets wat hier niet van toepassing is (de eerste keer). Daarnaast is postgeschiedenis één woord.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon typo, maar ik ga dadelijk is jou post geschiedenis doornemen, maar ik ga eerst weg.
Wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ben met uur weer terug.
Dat dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:42 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
brood·no·dig
bijvoeglijk naamwoord
hoognodig, dringend noodzakelijk
LoL, weer zo'n heroquote:
Echt héquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Grammarnazi die denken altijd gelijk te hebben.
Maar het kan niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Grammarnazi die denken altijd gelijk te hebben.
Nu weet ik het echt honderd procent zeker dat jij hartstikke dom bentquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een indicatie knul, ik pretendeer het niet. En als jij kennis zou bezitten zou je weten dat testmijnIQ.nl wel toonaangevend is op dat gebied. Maargoed nitwits zoals jij weten dat allemaal niet. Prima, maar ga je dan niet bemoeien met zaken waar je geen kaas van gegeten hebt. En vervolgens gaan zitten zemelen om futiele taalfouten geeft helemaal jou niveau aan.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dachten er meer. Maar hij heeft het wel gekaapt.
Reageer eens inhoudelijk voor jij gaat afgeven op anderen mij. Maar goed op deze manier bevestig je wel mijn vooroordelen die ik over jou had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het staat ontzettend dom en het bevordert de leesbaarheid totaal niet.
[..]
Jammer dat dat maar een aanname is, niet eens een stereotype. Extravert. Ja? Noemen ze drukke, schreeuwende mbo-scholieren studenten. tegenwoordig zo?
"In tegenstelling tot mij ben ik"![]()
![]()
Wijs mij de zinnen aan waarop ik moet reageren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk voor jij gaat afgeven op anderen mij. Maar goed op deze manier bevestig je wel mijn vooroordelen die ik over jou had.
Het wordt me allemaal wel duidelijk zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |