Bij ons wordt dit in deze context gebruiktquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
verkeerd gebruik van broodnodig.
Achterstandswijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Bij ons wordt dit in deze context gebruikt
Integendeel...quote:
brood·no·dig bn onmisbaarquote:
niet als het de wekdienst is (en hij/zij dus zijn brood verdient met toeteren)quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
verkeerd gebruik van broodnodig.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:05 schreef Fha het volgende:
Dan draai je je daarna om en slaap je weer verder.
TS is bakker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
brood·no·dig bn onmisbaar
Migraine is te genezen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Lig je lekker in je bed te pitten en te bekomen van de barstende hoofdpijn, vindt één of ander marginaal figuur het broodnodig de buurt hier te komen wakkertoeteren met zijn wagen.
Klacht: zie hierboven
kale?quote:
Ow ja inderdaad, ik begrijp gewoon niet waarom je dit hier vermeldquote:
Het is toch een klb-topic over mij? Dan wordt zoiets standaard vermeld.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ow ja inderdaad, ik begrijp gewoon niet waarom je dit hier vermeld
Je bent mijn heldquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is toch een klb-topic over mij? Dan wordt zoiets standaard vermeld.
Totaal debiel zijn en dan ook nog van dat soort muziek houden. 1+1=epic fail.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Totaal debiel zijn en dan ook nog van dat soort muziek houden. 1+1=epic fail.
Lullo, jij doet niveau 2, wie is hier nou debiel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Totaal debiel zijn en dan ook nog van dat soort muziek houden. 1+1=epic fail.
Mensen beoordelen op opleidingquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lullo, jij doet niveau 2, wie is hier nou debiel?
Verder snap jij kennelijk niks van zelfspot. Pauper!
Opleiding inderdaad, geen studie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op opleidingAnyway, wat was de 'zelfspot' dan? Ik zie de grap niet.
Mijn EQ gaat je inderdaad geen fuck aan nee. Maar mijn IQ mag je best weten hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Opleiding inderdaad, geen studie.
En dat zegt toch behoorlijk wat over diegene. Samen met jouw zogenaamde intellectueel taalgebruik.
Als jij dat niet ziet zal naast je IQ, ook je EQ niet al te hoog zijn.
Gast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn EQ gaat je inderdaad geen fuck aan nee. Maar mijn IQ mag je best weten hoorHeb printscreen op me pc van testmijnIQ.nl. Maar misschien heb jij in tegenstelling tot je IQ wel een hoog EQ
Het is een indicatie knul, ik pretendeer het niet. En als jij kennis zou bezitten zou je weten dat testmijnIQ.nl wel toonaangevend is op dat gebied. Maargoed nitwits zoals jij weten dat allemaal niet. Prima, maar ga je dan niet bemoeien met zaken waar je geen kaas van gegeten hebt. En vervolgens gaan zitten zemelen om futiele taalfouten geeft helemaal jou niveau aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast.
Dat jij denkt dat een of ander 15 minuten durende test ook maar iets over je IQ zegt zegt al genoeg.
Daarnaast: "me pc"? Faal!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een indicatie knul, ik pretendeer het niet. En als jij kennis zou bezitten zou je weten dat testmijnIQ.nl wel toonaangevend is op dat gebied. Maargoed nitwits zoals jij weten dat allemaal niet. Prima, maar ga je dan niet bemoeien met zaken waar je geen kaas van gegeten hebt. En vervolgens gaan zitten zemelen om futiele taalfouten geeft helemaal jou niveau aan.
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Na een dag leren is het fijn om ook eens even goed te kunnen lachen, dankjewel PHP
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een indicatie knul, ik pretendeer het niet. En als jij kennis zou bezitten zou je weten dat testmijnIQ.nl wel toonaangevend is op dat gebied. Maargoed nitwits zoals jij weten dat allemaal niet. Prima, maar ga je dan niet bemoeien met zaken waar je geen kaas van gegeten hebt. En vervolgens gaan zitten zemelen om futiele taalfouten geeft helemaal jou niveau aan.
Sommige mensen hebben studies waarvoor ze wel iets moeten doen, dit zijn dan ook meestal de mensen die later stukken meer verdienen en een leukere baan hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Maar op je vrije zondag leren?
Ik zie iets broeien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben studies waarvoor ze wel iets moeten doen, dit zijn dan ook meestal de mensen die later stukken meer verdienen en een leukere baan hebben.
Je zult wel trots op jezelf zijn ofniet? Zal me verder ook biet wezen ook. Maar als jij jezelf slim vindt is dat jou mening hoor. Alleen ik twijfel wel aan je integriteit. En voor de rest, ga je is wat meer verdiepen in de materie als je dingen gaat zitten gillen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Jij bent er zeker ook zo één die denkt dat de test van BNN adequaat is?
In tegenstelling tot jou heb ik me wel redelijk in het onderwerp verdiept en heb ik er dus wel verstand van. Ik heb een echte wetenschappelijke IQ test gedaan (WAIS), wat in tegenstelling tot welke internettest, of überhaupt zelftest, een betrouwbaar beeld geeft.
Of gewoon mensen die extra studeer uren nodig hebben omdat ze het gewoon anders niet halen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben studies waarvoor ze wel iets moeten doen, dit zijn dan ook meestal de mensen die later stukken meer verdienen en een leukere baan hebben.
"studeer uren"quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon mensen die extra studeer uren nodig hebben omdat ze het gewoon anders niet halen?
Zoals ik zei, ik heb me erin verdiept. Verder neem ik aan dat je met "als" "voordat" bedoelde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zult wel trots op jezelf zijn ofniet? Zal me verder ook biet wezen ook. Maar als jij jezelf slim vindt is dat jou mening hoor. Alleen ik twijfel wel aan je integriteit. En voor de rest, ga je is wat meer verdiepen in de materie als je dingen gaat zitten gillen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon mensen die extra studeer uren nodig hebben omdat ze het gewoon anders niet halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |