Gevraagd aan mijn ''persoonlijk studie begeleider'' zo heet dat op het MBOquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:05 schreef Skylark. het volgende:
Waarschijnlijk kunnen ze de 'nieuw topic-knop' niet vinden. Hoe heb jij dat eigenlijk voor elkaar gekregen?
Ik zit te sidderen op me stoel!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef Muzz_ het volgende:
Dude,
Al die WO/HBO'ers zullen je rauw opeten.
Hoe bevalt dat jezelf aftrekkend achter je computertje vanuit je ivoren toren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
Zoals ik al zei, je zet jezelf zo ontzettend voor lul.
Top man!quote:
En dat op het speciaal onderwijs?quote:
Ik snap het zelf ook niet meer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat op het speciaal onderwijs?
Zit jij ook in groep 6?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef griekjeee het volgende:
Basisschool FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Dozen inpakken kan ook fascinerend zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet meer.
Jij bent lekker up to date over Emimich.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te wachten op BIELS EMIMICH en de rest van de sherlocks.
Nee lul. Pallets.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dozen inpakken kan ook fascinerend zijn.
Bijnaquote:
Hij kan zich toch gewoon registreren, doet hij toch ''remimich''.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent lekker up to date over Emimich.
Hey, wat leuk zeg! Ik ook....!1 Had vorige week een leuke college gehad over 'binnen de lijntjes kleuren'quote:
Het "mbo-slowchattopics", als je het doet, doe het dan goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:17 schreef zarGon het volgende:
Let eens op je spatiegebruik..
"MBO-slowchattopics".
Meneer heeft geen weerwoord meer?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat jezelf aftrekkend achter je computertje vanuit je ivoren toren?
Dat is veel te hoog gegrepen voor mij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hey, wat leuk zeg! Ik ook....!1 Had vorige week een leuke college gehad over 'binnen de lijntjes kleuren'
Student basisschool represent
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hey, wat leuk zeg! Ik ook....!1 Had vorige week een leuke college gehad over 'binnen de lijntjes kleuren'
Student basisschool represent
Jawel, maar ik ben bang dat je me gaat ontmaskeren net zoals emimich. Maar ik zou daar niets op tegen hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het "mbo-slowchattopics", als je het doet, doe het dan goed.
[..]
Meneer heeft geen weerwoord meer?
'mbo' staat vies.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het "mbo-slowchattopics", als je het doet, doe het dan goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |