Purisme.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Drijf zand ja?
Deze link heb ik je al eens eerder gegeven, lees hem eens door.
Repriek?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Jammer dat ik dat soort gastjes als jou nooit in het echt tegenkom, dan zul je zien hoe introvert ze zijn. Ze klappen finaal dicht, ze kunnen je dan nog nauwelijks van repriek dienen. In tegenstelling tot mij ben ik zo extravert als het maar kan.
Dat is gewoon helder Nederlands. Jammer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Repriek?
Really?
Dat is niet eens een typo
Repliek kneus, niet repriekquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is gewoon helder Nederlands. Jammer.
Dat is dus gewoon typo, maar ik ga dadelijk is jou post geschiedenis doornemen, maar ik ga eerst weg.quote:
Reageer dan ook op mij, uitgelulde bosaapquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij begint het arsenaal van zotheid leeg te raken.
Ben met uur weer terug.
Maak eerst je andere post eens waar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ben met uur weer terug.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een kanker zin. Ik stop met posten voor vandaag.
Het staat ontzettend dom en het bevordert de leesbaarheid totaal niet.quote:
Jammer dat dat maar een aanname is, niet eens een stereotype. Extravert. Ja? Noemen ze drukke, schreeuwende mbo-scholieren tegenwoordig zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Jammer dat ik dat soort gastjes als jou nooit in het echt tegenkom, dan zul je zien hoe introvert ze zijn. Ze klappen finaal dicht, ze kunnen je dan nog nauwelijks van repriek dienen. In tegenstelling tot mij ben ik zo extravert als het maar kan.
De r en de l zitten niet eens bij elkaar in de buurt en je zegt net zelf dat het gewoon helder Nederlands is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon typo, maar ik ga dadelijk is jou post geschiedenis doornemen, maar ik ga eerst weg.
Nogmaals, maar is een tegenspraak, iets wat hier niet van toepassing is (de eerste keer). Daarnaast is postgeschiedenis één woord.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon typo, maar ik ga dadelijk is jou post geschiedenis doornemen, maar ik ga eerst weg.
Wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ben met uur weer terug.
Dat dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:42 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
brood·no·dig
bijvoeglijk naamwoord
hoognodig, dringend noodzakelijk
LoL, weer zo'n heroquote:
Echt héquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Grammarnazi die denken altijd gelijk te hebben.
Maar het kan niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Grammarnazi die denken altijd gelijk te hebben.
Nu weet ik het echt honderd procent zeker dat jij hartstikke dom bentquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een indicatie knul, ik pretendeer het niet. En als jij kennis zou bezitten zou je weten dat testmijnIQ.nl wel toonaangevend is op dat gebied. Maargoed nitwits zoals jij weten dat allemaal niet. Prima, maar ga je dan niet bemoeien met zaken waar je geen kaas van gegeten hebt. En vervolgens gaan zitten zemelen om futiele taalfouten geeft helemaal jou niveau aan.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dachten er meer. Maar hij heeft het wel gekaapt.
Reageer eens inhoudelijk voor jij gaat afgeven op anderen mij. Maar goed op deze manier bevestig je wel mijn vooroordelen die ik over jou had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het staat ontzettend dom en het bevordert de leesbaarheid totaal niet.
[..]
Jammer dat dat maar een aanname is, niet eens een stereotype. Extravert. Ja? Noemen ze drukke, schreeuwende mbo-scholieren studenten. tegenwoordig zo?
"In tegenstelling tot mij ben ik"![]()
![]()
Wijs mij de zinnen aan waarop ik moet reageren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk voor jij gaat afgeven op anderen mij. Maar goed op deze manier bevestig je wel mijn vooroordelen die ik over jou had.
Het wordt me allemaal wel duidelijk zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |