Hey there have you heard about my virgin friend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
Hey there have you heard about my robot friend?
He's metal and small and doesn't judge me at all.
He's a cyberwired bundle of joy.
My robot friend.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie het nummer van een lieve jongen?
Oh kut, straks leest ZH dit![]()
0900-Skylark.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Japsnars het volgende:
Heeft php zijn pica al gepost?
En welterusten
Wat?quote:
Nahhhhquote:
Are you fucking kidding me?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja echt he. Dan vragen ze bijvoorbeeld dit: Een pallet van 80cm bij 120 cm, hoeveel dozen van 40 cm passen daar dan op?
Dat is toch iets complex/wetenschappelijks daar heb je gewoon een grafische rekenmachine voor nodig en the brain van Einstein omdat soort dingen te kunnen berekenen.
Hoe kan dat nou! Ik heb school en werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar Crack, jullie gingen toch daten vandaag?
Slaap lekker,quote:
Weet niet. Dacht het te lezenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Ik heb school en werk
Heb je mijn nummer nog niet danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Je had toch ontslag genomen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Ik heb school en werk
Ja, maar ik had gezegt nog wel een maandje te willen werken zodat hun iemand anders kunnen vindenquote:
Hmm, was jij die ene die mij vanacht belde en vroeg wat ik aan had?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer nog niet dan
Huh, ohnee jij hebt het over een andere Maartjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Dacht het te lezen.
maar hebben jullie nu ruzie?
Nee, ik heb jouw nummer ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was jij die ene die mij vanacht belde en vroeg wat ik aan had?
Ow ja!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |