De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan ratten en katten samen?
Ja, hij dacht "HEHE ETEN."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijken
Ik zat het me zo eens af te vragen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijken
Ontken het. Kijk die foto in het groot. Kijk hoe sexy 'ie is. Kijk die zwoele blik.quote:
Nee, dat is hem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens centraal zetten?
Ja, maar hij had geen duimen en kon dus het hok niet openmakenquote:
Dat gebeurt wel vaker hoor, kat + konijn, hond + cavia...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat het me zo eens af te vragen.
Je hebt dan toch prooidieren en jagers in 1 huis.
En ja, dan hebben we wel een issue, want ik vind die beesten niksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen andere kat meer dan een exotic
Dus er komt nooit meer een kat gok ik zo
Jij wilde sowieso geen katquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Weer de LaPo gemist!![]()
[..]
En ja, dan hebben we wel een issue, want ik vind die beesten niks
je komt maar langsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens centraal zetten?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had geen duimen en kon dus het hok niet openmaken
[..]
Dat gebeurt wel vaker hoor, kat + konijn, hond + cavia...
Als je ze niet een wedstrijdje laat doen of samen in 1 hok stopt is er meestal niets aan de hand
(Ik liet de cavia's weleens op de katten zitten, als ze niet wegrennen is er niets aan de hand, dan kijken ze alleen maar stom meestal)
Whut?quote:
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg er al zo een als ik uit huis ga van papa. Hij weet alleen niet dat het de duurste kattensoort is ooit.
Je hebt er verstandig aan gedaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.
Mwah..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso geen kat
En je hebt nooit een exotic gekend, dus hoe kun je zeggen dat het niks is
Uhu.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken het. Kijk die foto in het groot. Kijk hoe sexy 'ie is. Kijk die zwoele blik.
JA!quote:
Eigen schuld...quote:
Plaatjes zeggen niks over karakterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah..
En ik ken ze van plaatjes, dan is er dat mormel van LP nog en ik vind ze te lomp en sloom
Ik weet niet of ik het moet geloven eigenlijk...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zebra's letten alleen op kleur als ze een sekspartner zoeken?
Wat een lul van een huurbaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.
Ik dacht dat vrouwen alleen naar de kleur kekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zebra's letten alleen op kleur als ze een sekspartner zoeken?
Jaa.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een lul van een huurbaas.
Hoe doen kleurenblinde vrouwen dat dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen alleen naar de kleur keken
Maagd blijven en frigide wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doen kleurenblinde vrouwen dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Jammer dat ik dat soort gastjes als jou nooit in het echt tegenkom, dan zul je zien hoe introvert ze zijn. Ze klappen finaal dicht, ze kunnen je dan nog nauwelijks van repriek dienen. In tegenstelling tot mij ben ik zo extravert als het maar kan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb foto!!!!
Een restricitie.Scooter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maagd blijven en frigide worden
Ik goa naar Rotterdam.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaa.
Hopelijk woon ik in binnenkort in Leiden.
Mag dat ook?quote:
Dat is vlakbij.quote:
wat is repriek? aangezien je dat niet dik schreefquote:
Nee, voorzorgsmaatregelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Is dit nou discriminatie?![]()
[ afbeelding ]
En briefje met: phpmystyle.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij er maar bij staat. en je gezicht te zien is.
Als je alle spelfouten wil gaan verbeteren ben je zelfs nog wat langer bezig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is repriek? aangezien je dat niet dik schreef?
Verdomme heb op deze computer verder niet echt representatieve foto's zeg maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij er maar bij staat. en je gezicht te zien is.
Nee.quote:
Beturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verdomme heb op deze computer verder niet echt representatieve foto's zeg maarJa 1tje maar daar sta ik op mijn stage, no way dat ik die hier neerzet
![]()
Ik denk dat ik dan nu maar een foto laat maken dan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb foto!!!!
Een restrictie.Restrictie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
das net zo'n ''spelfout'' als die engelse van vanmiddagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je alle spelfouten wil gaan verbeteren ben je zelfs nog wat langer bezig.
Het ging hier echt om mij en ik.
Gastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das net zo'n ''spelfout'' als die engelse van vanmiddag
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Is dit nou discriminatie?![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
Ga eens naar Frankrijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
Mensen die geen engels kunnen praten/lezen/schrijven.
En dat heeft je gebracht tot wat je nu bent? MBO4? En wat ik doe staat nu even buiten kijf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
Ik heb mijzelf Engels leren lezen toen ik 6 was, ondertitels vergelijken met wat er gezegd werd.
Ik had het over MENSEN, niet over FRANSEN.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens naar Frankrijk.
Je zou eigenlijk kunnen moeten vervangen met willen.
Nee, Ik ben uitgekomen op MBO4 omdat ik bijzonder slecht was in Duits en Frans, en je kan niet van Havo naar VWO als je 2 1en staat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat heeft je gebracht tot wat je nu bent? MBO4? En wat ik doe staat nu even buiten kijf.
Die aflevering.quote:
quote:
Owja, en ik ben lui.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, Ik ben uitgekomen op MBO4 omdat ik bijzonder slecht was in Duits en Frans, en je kan niet van Havo naar VWO als je 2 1en staat.
Owjaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had het over MENSEN, niet over FRANSEN.
EY!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Otis2.0 het volgende:
The Notebook is de reden voor het feit dat ik en Skylark nu een setje zijn.
Hier.quote:
Geef hem een natte zoen van me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Leden, jullie krijgen de groetjes van ons aller Jordeeeh! de boy is hier atm en we gaan zo loesoe in de clubsss!!!!!!!!
Zal ik doenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Leden, jullie krijgen de groetjes van ons aller Jordeeeh! de boy is hier atm en we gaan zo loesoe in de clubsss!!!!!!!!
Zeg tegen hem dat hij even lekker de tyfus mag krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Komt goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij even lekker de tyfus mag krijgen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef afcajos het volgende:
Bring it.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wil de discussie met je aangaan over The Notebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |