Als er nou eens goed nieuws was......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
In context is het geen neutraal woord. Het heeft er alle schijn van dat deze berichten niet als nieuws worden gedumpt maar om het uitdragen van de persoonlijke visie op allochtonen. Poster wil een klimaat scheppen waarin iedereen ziet hoe slecht 'lichtgetinten' zijn door uitsluitend negatieve berichten te dumpen.
Ja zo lust ik er nog wel 100. In context kan zelfs het woord 'neutraal' niet neutraal zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
In context is het geen neutraal woord.
Nou en? Misschien (of beter gezegd waarschijnlijk) heeft hij daarin gewoon gelijk.quote:Het heeft er alle schijn van dat deze berichten niet als nieuws worden gedumpt maar om het uitdragen van de persoonlijke visie op allochtonen. Poster wil een klimaat scheppen waarin iedereen ziet hoe slecht 'lichtgetinten' zijn door uitsluitend negatieve berichten te dumpen.
Ik denk altijd na als ik post, kun jij dat van jouw onderbuik-reacties ook zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef avantgarde het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel 100. In context kan zelfs het woord 'neutraal' niet neutraal zijn.
Denk toch eens na voor je iets post. Natuurlijk is het in context geen neutraal woord meer. Daar hebben de criminele lichtgetinten inmiddels wel voor gezorgd. Dat is dus niet zijn verdienste.
[..]
Nou en? Misschien (of beter gezegd waarschijnlijk) heeft hij daarin gewoon gelijk.
Jij houdt er, zoals zoveel linksen, dubbele standaarden op na. Zoals er door het plaatsen van uitsluitend negatieve berichtgeving al tientallen jaren een klimaat wordt geschapen waarin iedereen moet zien hoe slecht bijvoorbeeld 'neonazi's', 'christenen' of zelfs 'blanken' zijn, zou dat natuurlijk ook met 'lichtgetinten' moeten kunnen.
Goed bezig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef NJ het volgende:
Avantgarde is inmiddels weg. Kloon van een gebande van een gebande ad infinitum.
Wat heeft hij verkeerd gedaan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef NJ het volgende:
Avantgarde is inmiddels weg. Kloon van een gebande van een gebande ad infinitum.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef NJ het volgende:
Kloon van een gebande van een gebande ad infinitum.
Dat beantwoord mijn vraag niet, waarom een kloonscan op hem/haar uitvoeren. Ik heb tot nu toe nog geen aanleiding gezien, waarom overstappen op een dergelijke straf meteen? Ik neem aan dat niet iedere "nieuwe" user meteen een kloonscan krijgt.quote:
Goodquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef NJ het volgende:
ok fair enough. liever met een pincet te werk gaan, dan met een grove zeef.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb geen idee ZHI. ik heb er een heel zwikkie verwijderd in de rush om het topic nog enigszins op de rit te krijgen. Jouw post had kunnen blijven staan. Als ik het zelf was, dan was dat niet de bedoeling geweest. Sorry.
Tenzij er nog een andere mod bezig is geweest. Ik kan geen verwijderde posts zien namelijk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef bassnl777 het volgende:
Ik neuk alleen maar marokaanse maagden, nooit wordt ik er verliefd op. Alle marokkaanse meiden zijn dol op mijn germaanse penis.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef bassnl777 het volgende:
De dag dat de islam is uitgeroeid, is de eerste dag van vrede voor deze wereld.
islam..... ik kots ervan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |