Misschien moet je de pro- Palestijnse reacties in dit topic eens goed lezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Grappig, ik zie hier nog iemand wat roepen.
Kom eens op met jouw 'feiten'.
http://www.camera.org/index.asp?x_context=7&x_issue=12&x_article=173quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja de Palestijnen zijn untermenschen, het is de bekende riedel en ook nog eens een kromme redenering:
Zelfs al misdraagt mijn buurman zich, dat geeft mij nog geen recht om in te breken en zijn spullen te stelen.
Water stelen ging het topic over.
Doe maar niet, dan gaan de pro- Palestijnen klagen in FB.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien moet je de pro- Palestijnse reacties in dit topic eens goed lezen.
Ik ben wel benieuwd wat voor bronnen Amnesty hanteert voordat ik mijn mening ventileer.
heb je die hier dan op het forumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan gaan de pro- Palestijnen
Ja, als je kritiek hebt op Israel moet je wel pro-Palestijn zijn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan gaan de pro- Palestijnen klagen in FB.
Idd. Sommige mensen lopen in hun hoofd echt nog twee decennia achter. Minstens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, als je kritiek hebt op Israel moet je wel pro-Palestijn zijn!![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Idd. Sommige mensen lopen in hun hoofd echt nog twee decennia achter. Minstens.
Haha precies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, als Amnesty met een rapport kom over een of ander islamitisch land waar de men onrechtvaardig handelt, dan stroomt het topic vol met anti-islam reacties. Maar wanneer het een rapport over Israel betreft, zit Amnesty er plotseling naast.
Zielig voor de israeli's dat ze buren zijn van dat volkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:46 schreef DelBosque het volgende:
Zielig voor de Palestijnen dat ze buren zijn van dat volk
Waarom? De Israëlische kolonisten hebben er zelf voor gekozen om naar die regio te verhuizen en andermans land in te pikken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:48 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zielig voor de israeli's dat ze buren zijn van dat volk
Jamaar das ist unser historisches Recht!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:50 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Waarom? De Israëlische kolonisten hebben er zelf voor gekozen om naar die regio te verhuizen en andermans land in te pikken.
Teveel eer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja want vulkaangod YHVH heeft het aan de joden gegeven immers.
Laten we dit gewoon benoemen voor wat het is, religieus extremisme.
Gewoon: dat land terug in de zee schuiven, dan hebben ze water.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jamaar das ist unser historisches Recht!
Opzouten die gekken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gewoon: dat land terug in de zee schuiven, dan hebben ze water.
zij de eene gek tegen de anderequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jamaar das ist unser historisches Recht!
Opzouten die gekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |