abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:49:52 #1
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74152926
quote:
PVV boos over Kinderen voor Kinderen

(Novum) - De PVV windt zich op over een uitzending van Kinderen voor Kinderen. In het liedje 'Baklava of rijstevla' wordt 27 keer de islamitische strijdkreet 'Allah akbar' geroepen. 'Islam-propaganda', vinden PVV-Kamerleden Geert Wilders en Martin Bosma.

Het liedje gaat over een kind van wie de vader in Nederland woont en de moeder in Marokko. "Allah akbar, Allah akbar, blijf ik hier of blijf ik daar?", zo begint het refrein.

'Allah akbar' betekent 'Allah is groot'. De zin is onderdeel van het islamitische gebed, maar wordt ook 'al veertien eeuwen gebruikt als strijdkreet door de nietsontziende islamitische veroveringslegers', stellen Wilders en Bosma in Kamervragen die zij woensdag voorlegden aan minister van Cultuur Ronald Plasterk (PvdA).

De twee PVV'ers vragen Plasterk onder meer: "Deelt u de mening dat het wrang is dat miljoenen christenen en ongelovigen in de laatste seconden van hun leven, voordat zij vermoord werden door mohammedanen, deze kreet hoorden en dat dit 'Allah akbar' nu als vrolijk wijsje ten gehore wordt gebracht richting de kinderen van Nederland?"

De PVV heeft al eerder Kamervragen gesteld over andere programma's van de publieke omroep waarin 'islampropaganda' zou worden bedreven. Zo was er een Teleac-peuterprogramma waarin werd verteld dat iedereen met het Suikerfeest snoep krijgt. In een ander Teleac-programma, Koekeloere, werd uitgelegd hoe kinderen aan ramadan moeten doen.
De kamervragen...
quote:
De Partij voor de Vrijheid stelt vandaag deze vragen aan minister Plasterk.

1.)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending ‘Kinderen voor Kinderen’ van 27 oktober 2009, uitgezonden door de VARA, in het bijzonder het liedje ‘baklava of rijstevla’?*

2.)
Is het u opgevallen dat er in het liedje maar liefst 27 keer ‘Allah Akbar’ wordt gezongen en dat zulks geschiedt in een tv-programma gericht op onze kinderen?

3.)
Bent u er bekend mee dat de kreet ‘Allah Akbar’ een standaardonderdeel uitmaakt van het islamitisch gebed en al 14 eeuwen gebruikt wordt als strijdkreet door de nietsontziende islamitische veroveringslegers?

4.)
Deelt u de mening dat het wrang is dat miljoenen christenen en ongelovigen in de laatste seconden van hun leven, voordat zij vermoord werden door mohammedanen, deze kreet hoorden en dat dit ‘Allah Akbar’ nu als vrolijk wijsje ten gehore wordt gebracht richting de kinderen van Nederland?

5.)
Deelt u de mening dat dit opnieuw een indicatie is dat de staatsomroep vooral de belangen dient van een kleine multiculturele elite en niet van het Nederlandse volk, die echter wel de rekening mag betalen? Zo nee, waarom niet?
OMFG! Serieus! Kinderen voor kinderen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:52:46 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74153029
Goh, komen ze lekker op tijd mee. Dat liedje is namelijk al 15 jaar oud.
KuikenGuppy
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:52:48 #3
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74153031
Is er iemand die dit geloofde zonder eerst de bron te checken?
pi_74153061
...
Ik weet ff niet of ik moet gaan lachen of gaan huilen.
Wat is die PVV voor club? Ze moeten wel beschikken over een enorme hoeveelheid zout, als ze op alle slakken wat willen gooien. Wat een sukkels
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74153063
Meteen de bron gecheckt ja, te lachwekkend dit. Nou ja, treurig eigenlijk.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:54:47 #6
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74153088
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef Burdie het volgende:
Goh, komen ze lekker op tijd mee. Dat liedje is namelijk al 16 jaar oud.
Uit 1993 inderdaad
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:55:07 #7
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_74153100
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef Sjaakz het volgende:
Ja, ik geloofde het direct toen ik zag dat over de PVV ging. Die houden zich altijd bezig met dit soort trieste, kansloze geldverslindende kamervragen.
pi_74153117
Ah dus daar betalen wij als hardwerkende burger onze belasting voor.

.
pi_74153149
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef Sjaakz het volgende:
Van zulke vage kamervraag acties die de PVV uithaald hoef je de bron niet voor de te checken daar ga je gewoon meteen van uit dat het klopt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:57:29 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74153185
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ah dus daar betalen wij als hardwerkende burger onze belasting voor.

.
Weet je hoe duur kamervragen zijn
KuikenGuppy
pi_74153224
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vast goedkoper dan een allochtoon.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:58:44 #12
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74153235
Ook van de site van de PVV...
quote:
Kinderen voor Kinderen zingen: “Allah Akbar”
woensdag 28 oktober 2009
Veroveringskreet van 14 eeuwen jihad, nu gezongen voor onze kinderen

De PVV wil van minister Plasterk weten waarom Kinderen voor Kinderen gisteravond heeft gezongen “Allah Akbar”, de veroveringskreet van de jihad. In het liedje ‘baklava of rijstevla’ wordt maar liefst 27 keer geroepen dat “Allah groter is.” Het is de derde keer in korte tijd dat de publieke omroep islam-propaganda bedrijft richting onze kinderen.

PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma: “Nederlanders worden op deze manier vernederd. Wij moeten het islamitisch imperialisme accepteren en ons er weerloos tegenover opstellen. Dat is constant de boodschap van de staatsomroep. Onlangs stelde ik Kamervragen aan de minister over een peuter-programma van Teleac waar kinderen door koning Koos wordt verteld dat op het Suikerfeest iedereen snoepgoed krijgt. Er was recent ook het programma Koekeloere, eveneens van Teleac, waarin werd uitgelegd hoe kinderen aan Ramadan moeten doen. De multiculturalisten kennen geen enkele schaamte meer. Het multiculturele geloof is in de samenleving op sterven na dood, maar op de publieke televisie is het (gesubsidieerd en wel) nog springlevend.”
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:01:13 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74153314
had geert een wa-wa-wa-wa waanzinnige droom?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:02:38 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_74153356
Kan dan ook meteen het liedje "Ik heb een tante uit Marokko en die komt" verboden worden? Lijkt me meer dan staatsgevaarlijk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:03:09 #15
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74153378
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
had geert een wa-wa-wa-wa waanzinnige droom?

Help, Fleur krijgt tieten!
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_74153388
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik ook. De PVV en haar aanhang lopen zich altijd zorgen te maken over ons belastinggeld, dat het op gaat aan allochtonen en vlinderreisjes. Maar dan gaan ze het zelf net zo hard verspillen door dit soort onzinnige kamervragen te stellen .
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
Kan dan ook meteen het liedje "Ik heb een tante uit Marokko en die komt" verboden worden? Lijkt me meer dan staatsgevaarlijk
Nee die mag wegblijven. Importbruiden en zulks.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:04:10 #17
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_74153407
quote:
4.)
Deelt u de mening dat het wrang is dat miljoenen christenen en ongelovigen in de laatste seconden van hun leven, voordat zij vermoord werden door mohammedanen, deze kreet hoorden en dat dit ‘Allah Akbar’ nu als vrolijk wijsje ten gehore wordt gebracht richting de kinderen van Nederland?
pi_74153408
Die reacties op youtube.
pi_74153417
geert wilders
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74153421
Het wordt werkelijk met de dag gekker met deze club idioten. Kennelijk was het berichtje over de Benelux vandaag niet genoeg om schreeuwende koppen in de krant te halen, dus komen ze warempel op de proppen met een 15 jaar oud Kinderen voor Kinderen-liedje.

Nog even en ze gaan klagen als er op tv beelden worden getoond van de Bijlmerramp in 1992: "Deelt u onze mening dat het wrang en ongepast is om te laten zien hoe een vliegtuig een gebouw in vliegt, zeker omdat moslimextremisten zo een aanslag hebben gepleegd? Zo neen, waarom niet?"

Ik verdenk de PVV er serieus van dat ze een mediastrategie hebben die ervoor moet zorgen dat de partij dag-in, dag-uit het nieuws domineert. Ze grijpen werkelijk elke gelegenheid, elk wissewasje en elk vergezocht argument aan om van alles hoog van de daken te schreeuwen...

Wat een trieste bedoening zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2009 16:07:17 ]
pi_74153427
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Die reacties op youtube.
echt waar he, wattefak
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:05:35 #22
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74153461
quote:
Hoe verzint ie het!
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:05:35 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_74153462
Het ergste is dat er komende verkiezingen, NOG meer mensen op die idioten gaan stemmen .
Als ze al die zinloze kinderachtige ontzettend onnodige onzin achterwege laten, hebben ze in de basis af en toe nog wel een punt. Maar met dit soort flauwekul en trieste mediageilerij maakt heel die Wilders één grote schertsvertoning van politiek Nederland .
pi_74153484
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
Als de PVV daar al niet op tegen is, zijn er wel wat conservatieve moslims te vinden die erop tegen zijn dat vrouwen ook mogen genieten.....
pi_74153496
damn wanneer stopt die kut pvv een keer met hun achterlijke gedrag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')