Ach zo'n poffert is niet zo duur, ik heb hem jaren geleden eens bij een tijdschrift besteld voor een geeltje. We hebben er nu al jaren lol van. Maar in de oven kun je ze ook goed poffen hoor! Stregaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Beukenootjes, waar vind je DIE nou weer
[..]
Ja, nu wil ik ook een kastanjepoffert![]()
Alleen heb ik volgens mij echt nog nooit tamme kastanjes zien liggen/hangen ergens, dus die haal ik dan wel ergens in een winkelMaar die kastanjepoffer kan je dus maar een kleine tijd per jaar gebruiken toch?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:56 schreef Pagan het volgende:
quote]Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Beukenootjes, waar vind je DIE nou weer
[..]
Ja, nu wil ik ook een kastanjepoffert![]()
Alleen heb ik volgens mij echt nog nooit tamme kastanjes zien liggen/hangen ergens, dus die haal ik dan wel ergens in een winkelMaar die kastanjepoffer kan je dus maar een kleine tijd per jaar gebruiken toch?
Ach zo'n poffert is niet zo duur, ik heb hem jaren geleden eens bij een tijdschrift besteld voor een geeltje. We hebben er nu al jaren lol van. Maar in de oven kun je ze ook goed poffen hoor! Strega
Muizel, dit is ook een leuk liedjequote:
Maar da's toch niet 'voor op het balkon'? Dat moet je toch in een oven ofzo zetten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pff vind 45 euro toch wel veel ervoor
Maar dan steekt ze eerst zo'n eikel in d'r mond en daarna wil ze niks anders meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan zoek je eerst onder een eik, en daarna pas onder een beuk
Oh gawdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan steekt ze eerst zo'n eikel in d'r mond en daarna wil ze niks anders meer
kweet niet, was de eerste die bij google naar voren kwamquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel, dit is ook een leuk liedje
[..]
Maar da's toch niet 'voor op het balkon'? Dat moet je toch in een oven ofzo zetten?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Terugvindkastanjes![]()
Ooooooh mn Lush avond gaat niet dooooooooooor.
Man van vriendin is nog niet thuis dus ze kan nie weg, niemand om bij de kleine te blijven![]()
Kolere hey.
Prolapses!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Yns, ik had toch minstens iets over Qwea en anal probes in de TT verwacht
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Yns, ik had toch minstens iets over Qwea en anal probes in de TT verwacht
Neuh denk t niet. Ik zou ook best alleen gaan maar zij zou de chiwallies thuis ophalen en dan zouden we uit eten en zo en dat gaat nu allemaal een beetje lastig hequote:
Ik weet zeker dat ze dr zelf wel om zou lachenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]tis al lullig genoeg dat ze moet blijven
kunnen die honden dan niet een paar uurtjes alleen blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Terugvindkastanjes![]()
Ooooooh mn Lush avond gaat niet dooooooooooor.
Man van vriendin is nog niet thuis dus ze kan nie weg, niemand om bij de kleine te blijven![]()
Kolere hey.
Die moet naar zn oma!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik denk dat MrSubtle wel met je mee naar een Lush avond wil hoor.
Hij is dol op Lsh!
Die chiwallies zijn nu al 9 uur alleen, dus nee, ik kan niet om 21.00 thuis komen aankakken als ik om 8 uur weg ga hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunnen die honden dan niet een paar uurtjes alleen blijven
zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze heel de dag ook al alleen zijn geweest toen ze op haar werk zat?
De chiwallies bedoel ik?
Nee, ik heb een heel andere, lange steel, met houten handvat, daaraan een soort korf (ongeveer cakevorm, maar dan korter) met allemaal gaatjes erin en een schanier aan één kant. Vraag wel ff of Pagan hem op de foto zet, dit legt zo moeilijk uit. Het is echt zo'n ding wat nooit afgaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pff vind 45 euro toch wel veel ervoor
dan ga je toch een TT Change aanvragenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dr zelf wel om zou lachen
Ik heb dr 4.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen
gister had ze ze toch mee op t werk? k volg dr geen hout meer van
Pagan heeft vanmiddag je ceedeetje gepost, morgen bij je in de bus! Stregaquote:
Nee, doe eens niet zo knorrigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen
gister had ze ze toch mee op t werk? k volg dr geen hout meer van
Soms heb je weinig woorden nodigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een spreker is die man!
Waatttttt een spreker is die man!
kijk dat kon ik ook niet wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr 4.
2 gaan mee, 2 blijven thuis.
Chihuahua's blijven thuis want die willen niet mee.
En die moeten zometeen toch echt ff langs de straat geslingerd worden.
Ach, zo erg is het niet van die Lush, tis keimooi weer, we gaan zometeen gewoon met dat kind en alle hondjes lekker het veld in.
Kastanjes zoeken mss wel
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, doe eens niet zo knorrig![]()
Twee van d'r honden (de naakthonden) heeft ze altijd mee, de kleintjes blijven altijd thuis .
Ahh fijn! Heel erg bedankt, beiden!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pagan heeft vanmiddag je ceedeetje gepost, morgen bij je in de bus! Strega
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms heb je weinig woorden nodig
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Goodbye het volgende:
Ruuuuuustig![]()
Naja, ik ben helemaal geinspireerd door het knierten en krenten topic. Net pas voor het eerst ontdekt en helemaal doorgebladerd
Bijvoorbeeld!quote:
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:
En is dit geheel met of zonder gezelschap?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Zo lekker aan de maaltijdsalade en vanavond flessie wijn erbij en wat series of filmpie kijken
Zie je mij al ALLEEN op de bank kruipen met een flesje wijn en een film?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En is dit geheel met of zonder gezelschap?
Erhm. Waarom niet? Ik doe het zo vaakquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je mij al ALLEEN op de bank kruipen met een flesje wijn en een film?![]()
Ik ook, maar dan zonder wijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm. Waarom niet? Ik doe het zo vaak
Wat is daar in godsnaam raar aan?
Voor een vrouw niks, als man zijnde pak ik er als ik alleen ben dan liever een biertje en een zak chips bij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm. Waarom niet? Ik doe het zo vaak
Wat is daar in godsnaam raar aan?
Ik ga vrijdag heb ik inmiddels besloten en afgesproken, dus vanavond kan ik wel mee hoorquote:
Kijk, geregeld!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag heb ik inmiddels besloten en afgesproken, dus vanavond kan ik wel mee hoor
Nou... een heel klein puntje wat nog in de weg staat...quote:
Ah, oh.... maar je hoeft zelf geen Lush aan te schaffen, je moet je dinnetjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou... een heel klein puntje wat nog in de weg staat...
Ik heb namelijk geen zin
Oh da's wel weer leuk danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, oh.... maar je hoeft zelf geen Lush aan te schaffen, je moet je dinnetjeh-
h vergezellen!
Doe je van de rest van je avond ook zo gedetailleerd verslag?quote:
Dazeggik!quote:
'k Heb geen balkon.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh leuk Pagan!
En die zet je dan op je balkon op een vuurkorf ofzo?
Moet dat niet eenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef Morretje het volgende:
Wij eten zelfgeknutselde pizza vanavond![]()
En ik heb nog nooit tamme kastanjes gepoft! Wel eens zo gegeten, maar daar kan ik me niet zo veel van herinneren. Beukenootjes (neukebootjes) daarentegen..Afgelopen weekend nog een handje.
En ik ben niet meer misselijk!!
Oh sorry, dat was oh-oh die het over een poffer op haar balkon had idd!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
'k Heb geen balkon.![]()
Wel een ruime tuin. Buitenkachel aan, lekker opstoken en als er een mooie laag roodgloeiende kooltjes in ligt het ding in het vuur/kooltjes zetten, op eentje na alle kastanjes inkruisen. Die ene doet POF, dan weet je dat de rest gaar is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet dat niet eenzijn dan achter 'misselijk'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een mutsie..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een mutsie..
Oh, liefje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik denk dat ik er weinig ben de rest van de avondquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je van de rest van je avond ook zo gedetailleerd verslag?
Ja, dat klinkt echt heel erg lekker!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er weinig ben de rest van de avond
Het word wel lekker volgens mij, appel, sla, rauwe ham, echte mosterd en honing, pijnboompitten, pasta, tomaat en geitenkaas
leuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhh, De Gekroonde Haan in Heerlen bestaat idd nog!
Ooit moet ik daar weer een kippie eten! Net als vroeger
http://www.gekroondehaan.nl/outdex.php
kijk, dat zijn de goede dealsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wij hebben net een Indonesische afhaal ontdekt![]()
Meteen wat meegenomen, voor zeven euro waren we klaar en ik heb echt zó lekker gegeten.
Waarom speciaal die dag, meneer Ll?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ah volgende week dinsdag maar es wat laten bezorgen dan
Gratis eten voor iedereen met internetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom speciaal die dag, meneer Ll?
als je tussen 19.00 en 19.05 voor 15 euro besteld is t gratis bij thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom speciaal die dag, meneer Ll?
Ik neem aan dat als je voor 30 euro bestelt je maar 15 euro hoeft af te rekenen, dat dat ook werkt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je tussen 19.00 en 19.05 voor 15 euro besteld is t gratis bij thuisbezorgd.nl
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ah volgende week dinsdag maar es wat laten bezorgen dan
Ja, zo kan ik het ook!quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Klik hier om uw lievelingsrestaurant toe te voegen aan ons aanbod!
zou me niets verbazenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je voor 30 euro bestelt je maar 15 euro hoeft af te rekenen, dat dat ook werkt?
En het is tussen 19.00 en 19.09 uur, negen minuten ivm 9-jarig bestaan geloof ik.
Ik geloof alleen nooit dat die server van die site dat aan kan
Oeh, gaaf!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Gratis eten voor iedereen met internet
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, liefje....Mja, weet ik wel, dat je niet per se 3 tot 4 maanden (das gemiddeld geloof ik) misselijk hoeft te zijn, maar toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vertrouwen heb ik duidelijk nog niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
MorretjeHet komt allemaal goed! Hoever ben je nu? En wanneer krijg je (weer) een echo?
Ben nu volgens echo 9wk +5, volgende echo is over 3 weken pas..I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Dat lijkt me ook erg lastig, als het al eerder is misgegaan. Kun je zoiets niet overleggen met de verloskundige (of waar ga je eigenlijk heen als je een echo laat makenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, weet ik wel, dat je niet per se 3 tot 4 maanden (das gemiddeld geloof ik) misselijk hoeft te zijn, maar toch..![]()
[..]
Dat vertrouwen heb ik duidelijk nog niet.
Ben nu volgens echo 9wk +5, volgende echo is over 3 weken pas..
Echt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Mor, het is juist normaal om tot een week of 10 misselijk te zijn en je vervolgens weer beter te gaan voelen![]()
Do not worry...over een maand of 7 hebben jullie een gevulde kinderkamer
wanger misselijk, mogelijke oorzaken zijn:quote:
misschien zou je met zo'n angelsound ding jezelf wat gerust kunnen stellen?quote:Goodbye, verloskundige dan idd.. Nou ja weet je, als het fout gaat, kunnen ze daar toch niets aan doen en dan zie ik dat vanzelf wel. Het was heel fijn om vorige week het hartje te zien, maar ik heb niet de behoefte om daar elke week heen te gaan om mijn eigen angst te overbruggen. Terwijl het met de tijd vanzelf gaat waarschijnlijk. Net helemaal logisch misschien, maar he, ik zit nu eenmaal raar in elkaar
Ach, samenvattend wordt het dus gewoon zoals Ingetje zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt?
Goodbye, verloskundige dan idd.. Nou ja weet je, als het fout gaat, kunnen ze daar toch niets aan doen en dan zie ik dat vanzelf wel. Het was heel fijn om vorige week het hartje te zien, maar ik heb niet de behoefte om daar elke week heen te gaan om mijn eigen angst te overbruggen. Terwijl het met de tijd vanzelf gaat waarschijnlijk. Net helemaal logisch misschien, maar he, ik zit nu eenmaal raar in elkaar
Catje!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef Cat22 het volgende:
TerugvindLLmetvriendinnetjeLushavondmissendeMorriezwangerePost.
Oh ik zie het net ja! Die ga ik dan wel kijken!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Eentje met Jennifer Aniston op rtl5, Picture Perfect.
Ik hou alleen niet zo van haar buiten Friends om, dus ik ga Criminal Minds kijken
En daarna My Boss's Daughter, met Ashton Kutcher en Tara Reid (als die er tenminste ook onder valt).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Eentje met Jennifer Aniston op rtl5, Picture Perfect.
Ik hou alleen niet zo van haar buiten Friends om, dus ik ga Criminal Minds kijken
Ook op rtl5? Hmm, interestingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarna My Boss's Daughter, met Ashton Kutcher en Tara Reid (als die er tenminste ook onder valt).
Ik moest dus serieus aan jullie denken toen ik dit net in de gids las
Oeh, chickflicks all over tha place dus!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarna My Boss's Daughter, met Ashton Kutcher en Tara Reid (als die er tenminste ook onder valt).
Ik moest dus serieus aan jullie denken toen ik dit net in de gids las
Zit er ergens een klein gaatje? Daar kan je dan meestal even met een opengevouwen paperclip in poeren om te herstarten. Tot zover mijn technische kennisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Mijn digitale ontvanger hangt vast.Maja, dadelijk ben ik toch weg dus ik kijk nu even analoog.
Ben jij ook zwanger dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
@morretje dat je minder misselijk bent is helemaal niet zo gek. Maar je kunt eventueel een zwangerschapstest kopen. Is het 2e streepje meteen zichtbaar heb je nog genoeg hormonen en ben je nog hartstikke zwanger. Helemaal betrouwbaar is dat natuurlijk ook niet maar misschien haalt het een beetje je zorgen weg.
Ik heb trouwens wel een rot humeur en had verweacht dat het wel iets over zal zijn. Ben nog steeds misselijk en had een gigantische aanvaring met een moeder vandaag en morgen sta ik weer voor die klas.
Hmmmm.... of je krijgt een opdonder.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit er ergens een klein gaatje? Daar kan je dan meestal even met een opengevouwen paperclip in poeren om te herstarten. Tot zover mijn technische kennis![]()
Is de batterij van je afstandsbediening niet leeg dan gewoon?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... of je krijgt een opdonder.![]()
Ik heb hem al gereboot = stekker eruit. Toen stond het beeld waarop ik hem vanmorgen achterliet niet meer stil maar ik kan geen zenders kiezen. En de hele tijd RTL4 is zo saai en de opnamefunctie doet het ook niet.
Bedankt voor het meedenken hoor.
Oeh, leuk! De film is ook heel erg leuk (als je een klein beetje tegen voorspelbaarheid kunt).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, chickflicks all over tha place dus!Al vind ik Tara Reid stom
Maar lief dat je aan ons dacht
En morgenavond ga ik met Maes naar 'The Ugly Truth' met Izzie van Greys Anatomy
Ah jawel, die laatste film van Sandra Bullock kon je ook al na vijf minuten verder invullen (hoe heette die ook alweer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, leuk! De film is ook heel erg leuk (als je een klein beetje tegen voorspelbaarheid kunt).
Dat ze zo'n akelige bazin was en toen moest doen alsof ze met haar secretaris ging trouwen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah jawel, die laatste film van Sandra Bullock kon je ook al na vijf minuten verder invullen (hoe heette die ook alweer?) maar was wel erg vermakelijk!
Oh enneh... het is een Paul-topic, maar ik wist het niet
Nieuwe manier banaan open maken ontdekt
Precies, het gaat om alles wat daar tussen gebeurtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah jawel, die laatste film van Sandra Bullock kon je ook al na vijf minuten verder invullen (hoe heette die ook alweer?) maar was wel erg vermakelijk!
Ja die, die vond ik leuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze zo'n akelige bazin was en toen moest doen alsof ze met haar secretaris ging trouwen?
En toen kwam ze in Alaska (?) terecht?
Ik vreet ze tegen de klippen op op het werk....en net was schonevader hier en die had ook een zakje mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Ing, ben je ook al aan de Fiserman's Friend?
Ik heb die dingen nooit gegeten en ik had voor Heer G voor zijn zeevaartavontuur een grote hoeveelheid ingeslagen, maar zelf ook wat zakjes achtergehouden. Lekker!
JJHquote:
Ja! Thanks! Misschien ga ik hem nog een keer kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, die film met Sandra B. was The Proposal, I guess
Ja! En de hele familie maar verliefd kijken omdat ze zo leuk met de hond speeldequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die, die vond ik leuk!
Vooral het stukje dat ze met dat hondje over het veld rende toen die adelaar haar mobiel had gejat.
Take the dog!!!! Take the dog!
Jaaaa, dawassum!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, die film met Sandra B. was The Proposal, I guess
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Why? Maar tot de helft gezien bedoel ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! En de hele familie maar verliefd kijken omdat ze zo leuk met de hond speelde![]()
Heb hem maar tot de helft gezien, maar het was vrij voorspelbaar hoe het af ging lopen.
Waarom moesten ze eigenlijk schijntrouwen? Dat had ik ff niet meegekregen
Ik moet 'm nog zienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Thanks! Misschien ga ik hem nog een keer kijken
Ja, wat een leuke meneer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:24 schreef Bamba het volgende:
Oooohh the proposal vond ik ook zo'n heerlijke film!!! Ryan Reynolds
Dat lukt wel hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vreet ze tegen de klippen op op het werk....en net was schonevader hier en die had ook een zakje mee.
Vooral die blauwe geven je lang dat ultrafrisse gevoel in je smuiltje.
Ideaal voor na de koffie![]()
[..]
JJH![]()
Geniet je een beetje van je zondagavond?
Het eerste stuk werd onder het eten aangezet, toen pauze ivm andere bezigheden (neeheeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Why? Maar tot de helft gezien bedoel ik?
Het schijntrouwen was omdat dan eh... zij een werkvergunning kreeg ofzo?
Ik weet het niet meer
Oh en de dansscene om het vuur met oma
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat een leuke meneer!
Voor een andere filmrol heeft ie vreselijk gesport (sorry JJH, voor de oppervlakkigheid![]()
)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat een leuke meneer!
Voor een andere filmrol heeft ie vreselijk gesport (sorry JJH, voor de oppervlakkigheid![]()
)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik hoef hem ook niet, maar mag er wel naar kijken van Scarlett.quote:
Nou, dat mag ook wel. Want mijn vriendje kijkt al verlekkerd genoeg naar haarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik hoef hem ook niet, maar mag er wel naar kijken van Scarlett.
Sportief he, van haar
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Edit: ik heb het niet over Chantal Janzen![]()
Ik zwanger dat is niet te hopen. Als dat al ooit gaan gebeuren duurt dat nog wel een aantal jaar. Maar genoeg mensen in de buurt die zwanger zijn/waren en een vriend werkend op een nogal vruchtbare afdeling misschien is hij wel de dader schroeft je kennis omhoog mbt zwangerschapquote:
Nee sorry; ik heb geen tijd. Misschien morgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een fijne chickflick vanavond?
Hihihihihi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee sorry; ik heb geen tijd. Misschien morgen
Bloopers zijn altijd gaaf.quote:
Nee, die liggen daar waar jij ze gezien hebt vanavond en volgende week makkelijk weer kunt vinden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
nu weet ik ook waarom ik altijd op woensdag sport
dr is geen bal op tv
Wordt De Paal nog immer gewaardeerd door mevrouw Van Poeksel tot Plassensteijn?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die liggen daar waar jij ze gezien hebt vanavond en volgende week makkelijk weer kunt vinden.
das hier in utrecht he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Wie er nog naar Ciske de Rat wil:
Tot 31 oktober kan je voor 25 euro pp ongeacht de rang, behalve op zaterdag en zondag.
Vrijdag 30 oktober geldt het wel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef Maes het volgende:
Mor, ik ben geen dag misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap (25 jaar geleden) Keep the faith, wij keepen the faith met je mee
![]()
Wijvenfilms zijn![]()
![]()
Ja gek he die tijden, hoe laat wil jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de tijden gezien morgen in De Kuip?
19.00 uur of 21.00 uur? (Waarom doen ze daar niet gewoon 20.00 uur?)
Mjah, ik twijfelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja gek he die tijden, hoe laat wil jij?
ow ok, dan gaat t overquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Fortis theater Scheveningen volgens mij!
wat leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de week mijn rommelkast op de overloop opgeruimd. Kom ik een boodschappenkrat met serviesgoed tegen. Er zit het servies van mijn moeder dat in de caravan gebruikt is in. Het is een schattig servies met een bloemetjesrand. Ik gebruik het nu
Jawellus. Real - AC Milan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
nu weet ik ook waarom ik altijd op woensdag sport
dr is geen bal op tv
MB moest vanavond werken, dus dat horen we pas laat of morgen denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB haar 1ste werkdag een beetje goed doorgekomen?
Oh...nou ja, dan ben ik mooi op tijd met vragen iigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
MB moest vanavond werken, dus dat horen we pas laat of morgen denk ik
Tja, ik vind 18.50 erg vroeg, meneer Maes is dan vaak nog niet thuis. Alhoewel hij ook kan besluiten om thuis te werken omdat hij bijna niet kan lopen van de kniepijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik twijfel
Wordt die late niet te laat? Haal jij uberhaupt de vroege? (Ik ben vrij morgenmiddag dus ik haal het wel).
Oh het is zelfs 18.50 of 21.00 uur.
Zullen we die van 21.00 uur maar doen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tja, ik vind 18.50 erg vroeg, meneer Maes is dan vaak nog niet thuis. Alhoewel hij ook kan besluiten om thuis te werken omdat hij bijna niet kan lopen van de kniepijn
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Deis enig!
Ik zou bij dede oren wat strakker/gespannen recht omhoog doen nog!
Zoals in een stripverhaal bij schrik de haren vaak recht overeind getekend worden, snap je wat ik bedoel?
Ja zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Wordt De Paal nog immer gewaardeerd door mevrouw Van Poeksel tot Plassensteijn?
Een oude ski-blessure.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we die van 21.00 uur maar doen dan?
En wat heeft Heer Maes gedaan met zijn knie?
Mijn beste vriendin heeft weleens gezegd dat ze voor Scarlet wel op zijn minst bi zou wordenquote:
Reserveren voor een oude knieblessure... hmmm... mag ik overslaan?quote:
Jij welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reserveren voor een oude knieblessure... hmmm... mag ik overslaan?
Hm, nou, niet meteen bi ofzo, maar gewoon voor een keertje....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft weleens gezegd dat ze voor Scarlet wel op zijn minst bi zou worden
Ow, fijn, want ik heb al zoveel blessuresquote:
Jij hebt ook geen terug sms gehad? Zou ze het verplegend personeel al op de kast hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben benieuwd naar QukeleQ.
Dus als MM klaar is met wepkemsexen met Mirella, oftie dan ff wil updaten
quote:
quote:
quote:
quote:
Pas maar op, ik ben de boze stiefmoederquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, fijn, want ik heb al zoveel blessures
Wat ben je toch een schatje he Maes
Dat zou jou toch moeten aanspreken dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
How kjoet
Het is wel net een meisjeskonijn
Zie je me niet verliefd kijken danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
Dat zou jou toch moeten aanspreken dan?
Is dit het jongetjeskonijn?quote:
Of een kralenkettinkje om dr oorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Nee, een meisjesknijn had een roze strikje tussen de oren gehad!
Krijgt Blanche een roze strikje?
Nou, ik vind de tekeningetjes wel leuk gelukt hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Als je écht totaal niet tevreden was had je het hier niet gepost
Nope...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen terug sms gehad? Zou ze het verplegend personeel al op de kast hebben?
Ja,... teken maar eens een schattig verliefd konijntje dat een jongetje isquote:
Maple Townquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Of een kralenkettinkje om dr oor![]()
[ afbeelding ]
Met sproetjes ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja,... teken maar eens een schattig verliefd konijntje dat een jongetje islukt me dus nog niet
Die is meer dequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, ik vind de tekeningetjes wel leuk gelukt hooralleen vind ik ze nog totaal niet geschikt voor de stijl die ik in gedachten heb voor het dagboek...
. Posten is ook wel handig om reacties te polsen, want op een gegeven moment zie je het zelf niet meer
[ afbeelding ]
Ik vind een menging tussenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is meer dedan de
vind ik.
Dan zou je het mondje wat verder open moeten doen misschien voor de?
Maar ga niet perse van mijn mening uit hoor, die is vaak nogal afwijkend
Nou mooi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind een menging tussenen
prima voor de emotie die ik wil overbrengen. Hij mag een beetje schrikken van het leuke vrouwen-knijntje, maar tis niet alsof ie een vos of een wolf tegenkomt in m'n tuintje
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Leuke nijntjes!
Ik ben nog op m'n werkmaar op zich gaat het wel.
Rookpauze nu
Goedzo Blissbabe, ik ben trots op je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Leuke nijntjes!
Ik ben nog op m'n werkmaar op zich gaat het wel.
Rookpauze nu
Oh daar heb ik ook helemaal niets meer mee gedaan de laatste twee wekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:17 schreef Takaiki het volgende:
Ik sta nog niet op het secret santalijstje
Ah, dan bespaar ik me de moeite.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, Brokeback mountain is echt afgrijselijk
Een wat waarop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Ynske het volgende:
wat SS betreft, is t een mogelijheid dat degene die mij trekt er een FF opzet
zal t ook wel in t lijstje aangeven
huisgenoten die feestjes geven met lallende jongens zijn niet handig als je wilt slapen
Oh, nu snap ik 'm pas. Ik dacht dat ze een FF als cadeautje wilde, whatever that may bequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ynske doet vast nog met een andere Secret Santa mee en dan wil ze weten dat dit pakje van F&F is
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ynske doet vast nog met een andere Secret Santa mee en dan wil ze weten dat dit pakje van F&F is
Tof ja! Heel in het begin van het filmpje dacht ik even 'Oei, dit is niet zijn beste zang performance...' maar dat trok aardig bij later. Wat heeft ie nou voor glimmends bovenin zijn oor?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik zie net een leuk Prince optreden van pas geleden in Frankrijk voor tv.
Moet je ff kijken, die kindjes die vooraan staan, kippenvel gewoon, hoe die daar uit hun dak gaan![]()
http://player.canalplus.fr/#/284135
Kom op doe es een fijne update voor ons please?quote:
Fijn, vertel eens wat meer?quote:
Maesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Maes het volgende:
Prince![]()
ik ga met Bob lopen en dan slapen.
Morgen naar de film![]()
doeg
Ik sms je morgen even voor een tijd om af te spreken bij De Kuip!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Maes het volgende:
Prince![]()
ik ga met Bob lopen en dan slapen.
Morgen naar de film![]()
doeg
Een héééééééééééél klein beetjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Goed van je...dat je toch gegaan bent![]()
Is de afleiding toch niet een beetje fijn...een heel klein beetje?
Ga lekker genieten van je sigaretje en strakkies thuis ff een wijntje
Grappig he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
OMG die Purple Rain is beter dan het orgineel
Ja nou echt een big mistake van die da hoor, told you so!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Ml-etje het volgende:ga wel op de DA foeteren dat arme beestje wist niet waar ze het had..
Hoe was je wandelavond oh-oh, gezellie?
Als ik t nu zo zie denk ik echt damnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi oh-oh wel een fleury clip zeg! Verder niets mis mee toch?
Oh mooi, hoe laat krijgt ze morgen die slang up dr ass?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef MikeyMo het volgende:
Met Q gaat het goed. Die had al een infuus verwijderd wat ze had gekregen en weigert steevast d'r laxeerlimonade te drinken want die smaakt zo guur.
Verder ligt ze nu in haar ziekenhuisbedje te proberen in te slapen wat nogal lastig gaat omdat naast haar een bejaarde vrouw loopt te zagen bij het leven.
Ze zal nooit meer klagen over mij
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik t nu zo zie denk ik echt damn![]()
Ik had een vriendinnetje dat dr haar ook zo had, inclusief blonde pluk.
Ik mocht dat niet van mn mama, gelukkig maar
Hihi wat een eigen willetje tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef MikeyMo het volgende:
Met Q gaat het goed. Die had al een infuus verwijderd wat ze had gekregen en weigert steevast d'r laxeerlimonade te drinken want die smaakt zo guur.
Verder ligt ze nu in haar ziekenhuisbedje te proberen in te slapen wat nogal lastig gaat omdat naast haar een bejaarde vrouw loopt te zagen bij het leven.
Ze zal nooit meer klagen over mij
Nou twas niet t type waar ik graag een discussie mee aan ging eerlijk gezegd, zeker niet met mn honden dr bijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm pfff fijn van diemalloten.
En dan zelfs weten dat hij dus gewoon andere honden aanvalt om het dan nog maar niet te hebben over z'n opmerkingen.
Heb je niets gezegd?
Ik zou hem erop gewezen hebben dat die hond daar niet hoort dan.
Nog erger zijn de mensen die hun hond los laten lopen terwijl ik al waarschuw joh hou hem bij je want de mijn hou ik speciaal kort omdat ze grote honden echt opvreet. Negen vd tien keer kan ik haar oppakken omdat mensen denken dat ik grappig ben..
Ja en van die palmboomstaartjes op mn kop, brugklas was dat!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi heb je ook ooit met van die gelkuiven gelopen?
Oh die staartjes heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en van die palmboomstaartjes op mn kop, brugklas was dat!
Met bril en beugel
Veel honden hebben dat hoor, dat ze aan de lijn een grote bek hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm kan ik me ook wel weer voorstellen oh-oh
Losloopgebieden daar kan die doos van mij dus ook los..tsja vraag me niet wat het is maar aan de lijn is het tha bitch en los een engeltje.
Maar wij hebben hier geen losloopgebieden dus zit ze aan de lijn.
Vorige week nog een supermooie witte herder, nee die doet niets hoor.
Ja maar de mijne wel (megalawaai)..
Dat valt wel mee toch?
Nee ze bijt echt...
En jahoor hond komt eraan, Whoopie gromt eens en begint die herder ineens lelijk te doen![]()
Baasje paniek en ik Whoopie al meteen van de grond af en doorlopen.
Zolang die honden dan maar niet tegen me aan gaan springen gaat het mij goed maar anders.
Dat high fiven doet de hond van mijn ouders, alleen is dat een volgroeide labrador.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel honden hebben dat hoor, dat ze aan de lijn een grote bek hebben.
Frits deed dat vroeger ook wel, maar ipv m op te pakken deed ik dan zn riem los en dan was ie poesliefOppakken doe ik sowieso nooit als ze zo doen hoor, voelen ze zich alleen maar gesterkt in dat gedrag.
Gelukkig zijn er hier 2 grote omheinde losloopgebieden op loopafstand en ben ik binnen 3 minuten in het veld waar ze ook los kunnen.
Tussen de middag laat ik Billy altijd langs de maas ergens lekker rennen, die vindt dat geweldig, gaat ie alle mensen high fiven en zo, mafkees
Ze is in ieder geval in goede handen dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:03 schreef Bamba het volgende:
Ze ligt zelfs al in het ziekenhuis JJH! Direct vanaf de SEH geloof ik.
Wat leuk! Heb net m'n nieuwe PIP theepot ontvangen. Mooi dat ie is! Strega(Pagan houd niet van thee.quote:
Oh lieverd, MOOI! Het is je zo gegund!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Morretje het volgende:
Oh, dank jullie wel voor het drupje realiteitszin.. Dat had ik even nodig. Wat ik ook nodig had, was blijdschap van anderen: we hebben het mijn schoonouders verteld net..Ze hadden allebei natte oogjes
![]()
![]()
MrSubtle moooooooi, die konijntjes zo!Maar ik snap wel dat je er nog aan knutselen wil.
![]()
MM, mooi dat Q'tje het nog doet, doet ze het nog helemaal?![]()
Trusten allemaal, tot morgen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
Q is geloof ik ergens tussen 10 en 11 aan de beurt.
Ik hoop dat het een grote dikke slang is, kan ik vanaaf eindelijk eens rustig anal doen zonder gepiep.
De opmerking "er komt niets in mijn kont" kan vanaf vandaag definitief geschrapt worden uit haar vocabulaire
Ik weet niet of ik dit allemaal wil weten. Waarom praten jullie zo tegen en over elkaar in de SC van F&F?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
Q is geloof ik ergens tussen 10 en 11 aan de beurt.
Ik hoop dat het een grote dikke slang is, kan ik vanaaf eindelijk eens rustig anal doen zonder gepiep.
De opmerking "er komt niets in mijn kont" kan vanaf vandaag definitief geschrapt worden uit haar vocabulaire
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:18 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Goedemorgen [ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
( ik moest er wel om lachen trouwensquote:
Ik sta er al 2 dagen op rij NIET inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 21 oktober 2009
13. 147 Greys
32. 103 oh-oh
47. 086 Ynske
Waar waren de mannen gisteren?
En Ynske is duidelijk aan de beterende hand
Ja dat is ook een beetje waar ik tegen aan hikte. Ik heb het dagboek geschreven op een "kinderlijke" manier, namelijk vanuit het oogpunt van het konijn. Ik wilde dus de tekeningen daar bij laten passen, maar dat is wat ik ook aangaf, ik vind ze totaal niet passen bij de sfeer die ik wil neerzetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
En MrS kan goed tekenenAlleen zou ik ze een ietsiepietsie minder 'wijvig' doen, wat Greys ook al verkapt zei... als ik niet wist dat ze van jou waren zou ik denken van een meisje van 11
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |