leuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhh, De Gekroonde Haan in Heerlen bestaat idd nog!
Ooit moet ik daar weer een kippie eten! Net als vroeger
http://www.gekroondehaan.nl/outdex.php
kijk, dat zijn de goede dealsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wij hebben net een Indonesische afhaal ontdekt![]()
Meteen wat meegenomen, voor zeven euro waren we klaar en ik heb echt zó lekker gegeten.
Waarom speciaal die dag, meneer Ll?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ah volgende week dinsdag maar es wat laten bezorgen dan
Gratis eten voor iedereen met internetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom speciaal die dag, meneer Ll?
als je tussen 19.00 en 19.05 voor 15 euro besteld is t gratis bij thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom speciaal die dag, meneer Ll?
Ik neem aan dat als je voor 30 euro bestelt je maar 15 euro hoeft af te rekenen, dat dat ook werkt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je tussen 19.00 en 19.05 voor 15 euro besteld is t gratis bij thuisbezorgd.nl
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ah volgende week dinsdag maar es wat laten bezorgen dan
Ja, zo kan ik het ook!quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Klik hier om uw lievelingsrestaurant toe te voegen aan ons aanbod!
zou me niets verbazenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je voor 30 euro bestelt je maar 15 euro hoeft af te rekenen, dat dat ook werkt?
En het is tussen 19.00 en 19.09 uur, negen minuten ivm 9-jarig bestaan geloof ik.
Ik geloof alleen nooit dat die server van die site dat aan kan
Oeh, gaaf!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Gratis eten voor iedereen met internet
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, liefje....Mja, weet ik wel, dat je niet per se 3 tot 4 maanden (das gemiddeld geloof ik) misselijk hoeft te zijn, maar toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vertrouwen heb ik duidelijk nog niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
MorretjeHet komt allemaal goed! Hoever ben je nu? En wanneer krijg je (weer) een echo?
Ben nu volgens echo 9wk +5, volgende echo is over 3 weken pas..I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Dat lijkt me ook erg lastig, als het al eerder is misgegaan. Kun je zoiets niet overleggen met de verloskundige (of waar ga je eigenlijk heen als je een echo laat makenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, weet ik wel, dat je niet per se 3 tot 4 maanden (das gemiddeld geloof ik) misselijk hoeft te zijn, maar toch..![]()
[..]
Dat vertrouwen heb ik duidelijk nog niet.
Ben nu volgens echo 9wk +5, volgende echo is over 3 weken pas..
Echt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Mor, het is juist normaal om tot een week of 10 misselijk te zijn en je vervolgens weer beter te gaan voelen![]()
Do not worry...over een maand of 7 hebben jullie een gevulde kinderkamer
wanger misselijk, mogelijke oorzaken zijn:quote:
misschien zou je met zo'n angelsound ding jezelf wat gerust kunnen stellen?quote:Goodbye, verloskundige dan idd.. Nou ja weet je, als het fout gaat, kunnen ze daar toch niets aan doen en dan zie ik dat vanzelf wel. Het was heel fijn om vorige week het hartje te zien, maar ik heb niet de behoefte om daar elke week heen te gaan om mijn eigen angst te overbruggen. Terwijl het met de tijd vanzelf gaat waarschijnlijk. Net helemaal logisch misschien, maar he, ik zit nu eenmaal raar in elkaar
Ach, samenvattend wordt het dus gewoon zoals Ingetje zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt?
Goodbye, verloskundige dan idd.. Nou ja weet je, als het fout gaat, kunnen ze daar toch niets aan doen en dan zie ik dat vanzelf wel. Het was heel fijn om vorige week het hartje te zien, maar ik heb niet de behoefte om daar elke week heen te gaan om mijn eigen angst te overbruggen. Terwijl het met de tijd vanzelf gaat waarschijnlijk. Net helemaal logisch misschien, maar he, ik zit nu eenmaal raar in elkaar
Catje!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef Cat22 het volgende:
TerugvindLLmetvriendinnetjeLushavondmissendeMorriezwangerePost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |