Oh ik zie het net ja! Die ga ik dan wel kijken!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Eentje met Jennifer Aniston op rtl5, Picture Perfect.
Ik hou alleen niet zo van haar buiten Friends om, dus ik ga Criminal Minds kijken
En daarna My Boss's Daughter, met Ashton Kutcher en Tara Reid (als die er tenminste ook onder valt).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Eentje met Jennifer Aniston op rtl5, Picture Perfect.
Ik hou alleen niet zo van haar buiten Friends om, dus ik ga Criminal Minds kijken
Ook op rtl5? Hmm, interestingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarna My Boss's Daughter, met Ashton Kutcher en Tara Reid (als die er tenminste ook onder valt).
Ik moest dus serieus aan jullie denken toen ik dit net in de gids las
Oeh, chickflicks all over tha place dus!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarna My Boss's Daughter, met Ashton Kutcher en Tara Reid (als die er tenminste ook onder valt).
Ik moest dus serieus aan jullie denken toen ik dit net in de gids las
Zit er ergens een klein gaatje? Daar kan je dan meestal even met een opengevouwen paperclip in poeren om te herstarten. Tot zover mijn technische kennisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Mijn digitale ontvanger hangt vast.Maja, dadelijk ben ik toch weg dus ik kijk nu even analoog.
Ben jij ook zwanger dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
@morretje dat je minder misselijk bent is helemaal niet zo gek. Maar je kunt eventueel een zwangerschapstest kopen. Is het 2e streepje meteen zichtbaar heb je nog genoeg hormonen en ben je nog hartstikke zwanger. Helemaal betrouwbaar is dat natuurlijk ook niet maar misschien haalt het een beetje je zorgen weg.
Ik heb trouwens wel een rot humeur en had verweacht dat het wel iets over zal zijn. Ben nog steeds misselijk en had een gigantische aanvaring met een moeder vandaag en morgen sta ik weer voor die klas.
Hmmmm.... of je krijgt een opdonder.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit er ergens een klein gaatje? Daar kan je dan meestal even met een opengevouwen paperclip in poeren om te herstarten. Tot zover mijn technische kennis![]()
Is de batterij van je afstandsbediening niet leeg dan gewoon?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... of je krijgt een opdonder.![]()
Ik heb hem al gereboot = stekker eruit. Toen stond het beeld waarop ik hem vanmorgen achterliet niet meer stil maar ik kan geen zenders kiezen. En de hele tijd RTL4 is zo saai en de opnamefunctie doet het ook niet.
Bedankt voor het meedenken hoor.
Oeh, leuk! De film is ook heel erg leuk (als je een klein beetje tegen voorspelbaarheid kunt).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, chickflicks all over tha place dus!Al vind ik Tara Reid stom
Maar lief dat je aan ons dacht
En morgenavond ga ik met Maes naar 'The Ugly Truth' met Izzie van Greys Anatomy
Ah jawel, die laatste film van Sandra Bullock kon je ook al na vijf minuten verder invullen (hoe heette die ook alweer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, leuk! De film is ook heel erg leuk (als je een klein beetje tegen voorspelbaarheid kunt).
Dat ze zo'n akelige bazin was en toen moest doen alsof ze met haar secretaris ging trouwen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah jawel, die laatste film van Sandra Bullock kon je ook al na vijf minuten verder invullen (hoe heette die ook alweer?) maar was wel erg vermakelijk!
Oh enneh... het is een Paul-topic, maar ik wist het niet
Nieuwe manier banaan open maken ontdekt
Precies, het gaat om alles wat daar tussen gebeurtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah jawel, die laatste film van Sandra Bullock kon je ook al na vijf minuten verder invullen (hoe heette die ook alweer?) maar was wel erg vermakelijk!
Oh enneh... het is een Paul-topic, maar ik wist het niet
Nieuwe manier banaan open maken ontdekt
Ja die, die vond ik leuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze zo'n akelige bazin was en toen moest doen alsof ze met haar secretaris ging trouwen?
En toen kwam ze in Alaska (?) terecht?
Ik vreet ze tegen de klippen op op het werk....en net was schonevader hier en die had ook een zakje mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Ing, ben je ook al aan de Fiserman's Friend?
Ik heb die dingen nooit gegeten en ik had voor Heer G voor zijn zeevaartavontuur een grote hoeveelheid ingeslagen, maar zelf ook wat zakjes achtergehouden. Lekker!
JJHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |