quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
vijfde ziekte
zesde ziekte
Kan beide niet zoveel kwaad geloof ik.
ahw, sterkte ermee ..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Kersjes het volgende:
Ik kan geen kant op, zit hier met een gloeiend kleintje op schoot die zodra ik opsta wakker wordt en heel zielig gaat huilen. En als ik per ongeluk aan zijn beentjes kom dan kreunt hij in zijn slaap![]()
Zo toch maar even tempen, hij voelt echt heet!
Ja maar ze had gewoon extra kleertjes van zichzelf in dr mandje liggen.. En de kleertjes die ze vanmorgen aan had waren pleite (dus in een ander mandje gedaan denk ik). Ze heeft nog wel een speen daar liggen voor 'noodgevallen' dus ik hoop echt dat ze die gegeven hebben en niet van een ander.. Maar ja, daar kom je toch niet meer achter... Ik vind kleertjes van een ander aan eigenlijk al een vies ideequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Troel het volgende:
Hmm, hier heeft Ruben wel eens de kleren van andere Ruben aangehad, maar speen is wel heel erg
Ik las dat ze al tandjes hadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef huuphuup het volgende:
En zo af en toe schrik ik me de tandjes van haaraan het slapen en dan ineens uit het niets heel hard schrikken en brullen. Pfff.
Zou ze nu al naar kunnen dromen ofzo? Ze heeft echt die moro-reflex nog als ze zo schrikt. Ziet er vet zielig uit
hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik las dat ze al tandjes had![]()
Vergeef me, ik ben een chaoot
Ik weet eigenlijk niet of baby's al dromen... Heb soms wel het idee dat dat zo is..
Dat doet Lennon ook, zo lief om te zien. Hij doet het ook in de box en op de bank aan de leuning trouwens. Hij heeft alleen nog niet door dat hij die knietjes ook kan gebruiken om te kruipen... zit hij steeds op 1 knie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij gaat nu vaak op zijn knietjes zitten en trekt zich dan een beetje omhoog. Heb je ineens een baby aan je broek hangen.
Ze kwamen niet aanlopen met een ander kind toen jij haar kwam halen? Wat belachelijk. Seb heeft ook wel eens kleertjes van het KDV aan, maar dan heeft hij zijn reserve kleren vies of ik ben vergeten een reserve shirt mee te geven bv. Ik zou inderdaad ook eens verhaal halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Raissa het volgende:
Hè bah, Mila net opgehaald van KDV, heeft ze andere kleertjes aan (van iemand anders dus) en vertelde de invalleidster dat ze 's middags de speen had gehadDie heeft ze helemaal niet meer... En een extra fles! Kreeg een beetje de indruk dat ze niet eens wisten dat dit Mila was
![]()
Morgen even bellen voor verhaal..
geen idee, dat zou best kunnen. Maar we worden ook wel eens midden in de nacht zo wakker van haar. Dan weet ik natuurlijk niet of ze dan toevallig net weer in slaap valt ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Nijna het volgende:
Ca.ra, mooi dat het wel eerder kon toen de huisarts zelf belde! Lekker snel al morgen.
Gister bij ons bij de huisarts belde ze zelf ook maar, anders kon het wel een week of 4 duren zei ze en ze vond dat we binnen 2 weken terecht moesten kunnen, dus ze heeft gelijk zelf gebeld.
Raissa, wat vaag...
Huup, kan dat schrikken niet ook zijn als ze in slaap aan het vallen is?
Ik heb dat zelf ook wel eens als ik in slaap val, zo'n soort schrikken zeg maar.
Waarom in de maxicosi danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Vicky het volgende:
wat vervelend voor Lars, Karin.Tess ging zowaar zonder morren slapen
Nou heeft ze vanmiddag ook wel geslapen in de maxi cosi, je wil niet weten wat ik daarvoor het moeten doen.. 1,5 uur doelloos rondlopen
Ik moest naar de fysio en daar is ze in slaap gevallen. Ik had gehoopt dat ze wakker zou blijven zodat ik haar in bed had kunnen leggen. Maar omdat ze dus in de mc inslaap gevallen was ben ik maar gaan wandelen want als ik haar overhevel wordt ze gegarandeerd wakker.quote:
Maak er maar 2 huilers vanquote:
Same here! Ik was er vanaf, de afgelopen negen maanden...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Vicky het volgende:
Geef mij het adres van die man kers.. Ik zou ook wel een leven zonder migraine willen..,
.* voor de huilers
oh ik dacht al toen ik het postte, zou ze begrijpen wat ik bedoel....vast wel!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:30 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Huh ik snap het even niet geloof ik
Nou dan is ze al lekker gegroeid toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:48 schreef Stiemie het volgende:
Ah zoZe was bij de geboorte 3830 gram.
Even flink balen hier. Het leek alsof de johannesbroodpitmeel hielp, maar het lijkt alsof Esmee toch weer steeds meer gaat kokhalzenBij de wisseling van hypoallergene voeding naar gewone voeding ging het ook 2 dagen goed en daarna begon het weer. Nu ben ik zo bang dat het nu weer mis gaat... We hebben gewoon weer een ontroostbaar meisje hier
![]()
meestal na een dag of 2 gaat het 'glimmen'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
't Zal wel even duren voor ik me hier echt ingelezen heb. Eerlijk gezegd zit 't nog niet zo lekker op een bureaustoel na m'n bevalling...(en dan heb ik nog niet eens hechtingen oid)
Wilde wel even melden dat het goed gaat met Isabeau. De plek onder haar oksel wordt wat kleiner en ze krijgt geen nieuwe plekken. Ze ligt nu lekker te pitten. Zometeen haar antibiotica-drankje met sinaasappelsmaak weer in d'r mondje spuiten.. ze vindt 't gewoon lekker!Straks wil ze geen moedermelk meer
Huup, jouw meisje heeft ook zo'n bos haar.. wordt dat ook zo snel vettig? Bij Isabeau plakt het binnen een dag op d'r hoofdje.
Àlles ruikt ernaar, er is geen ontkomen aan! Niet dat hij nou zoveel spuugt, maar op de een of andere manier blijf ik lekken, blijft hij lekken en zit alles binnen de kortste keren onder de vlekken. Geen idee hoe, ik presteer het zelfs om er na een voeding achter te komen dat mijn sok nat is van de melkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
oh Kers als mn meiske gespuugd heeft en het zit in haar haartjes dan doe ik het wel wassen, maar gelukkig is dat niet zoveel. Melk gaat idd stinken.
Nicole![]()
daar zou ik op zn zachtst gezegd ook niet over te spreken zijn nee.
serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maizena? Serieus?
Inderdaad, Driekus 200 gram zwaarder en ikzelf meteen weer kilo's lichter! We gaan hier nu dus ook door op de gekozen weg, want dit lijkt goed te werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Ssserpente het volgende:
Driekus!Wat moet jij je opgelucht voelen!
Sasha en Oscar hebben ook een kuiltje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Mefke wat fijn zeg! Wat moet dat een opluchting zijn.
Ssserpente we hebben vandaag bericht gehad van de tante vandie ook bij een cb werkt. Ze ziet heel veel kindjes met zo'n "gaatje" en tot nu is er zolang als ze daar werkt (en da's heel lang) nog nooit iets ernstigs aan de hand geweest!
ossegalzeepquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
*kuch* borstvoedingspoep... hoe kreeg je die ook weer uit kleding?
Mevrouw draait net een verse flurps op haar nieuwe witte romper![]()
ergens mee laten inweken ofzo?
heb ik niet in huis...quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik niet in huis...![]()
ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.
* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen
Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen![]()
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
dat wordt opsturen naar een warm oord danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nat ophangen en... laten drogen in de zon.Als die zou schijnen dus.
Mijn twee liefjes zaten net ook opeens samen in bad (wist niet dat 'ie dat van plan was). Ik hoorde haar al heel hard spetteren en kletteren door het water, vroeg me al af of dat wel goed zou gaan, kwam ik binnen zie ik twee van die natte koppies met onschuldige oogjes "wij doen niks hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik niet in huis...![]()
ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.
* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen
Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen![]()
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
ik ook.. roze met stippeltjes en wit met groene dingetjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?![]()
Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
ik wilde ook gekleurde maar ik heb vrijwel al mn hydrofiel luiers gekregendus nu heb ik 40 (serieus 40 ja...) witte hydrofiel luiers
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
Dat is ook echt zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Ca.ra het volgende:
Ik strijk alleen de randjes, die rimpelen zo op in de droger. Maar de rest niet, want ze schijnen dan beter te drogen. *insert goede smoes*
Trouwens er zijn er een aantal bij die altijd wel netjes uit de droger komen, schijnbaar zit er dus toch verschil tussen die doeken. En degene van het oud-buurmeisje zijn het fijnste, al voor 2 kinderen gebruikt, dus vaak gewassen en nu superzacht.
de witte was hier bestaat eigks alleen uit dingen voor t mevrouwtje. En af en toe een tshirt van B. Zelf hebben we niet zoveel wit spul wat in de was gaat dus het duurt een tijdje voor ik weer een volle trommel heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ookIk las huups berichtje over "over twee dagen weer een witte was" en dacht Huh?! Dan pas?
Dat hangt van het 'kontje' van je baby af, net als bij gewone luiers eigenlijk. Ik ehb kruidvat eigen merk maar ik doe er wel altijd een zwembroekje overheen, dan zit het wat strakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:Wat wassen jullie veel Ik draai 4 wassen per week en dan het liefst alle vier in het weekend.
Hydrofiele luiers strijken doe ik ook niet, truitjes enzo wel...
Ik ga zondag voor het eerst met Finn zwemmenIk ga met hem 's ochtends vroeg naar Tropicana, lekker warm!
Ik zag dat je daar een soort abbo kan nemen dat kost je dan eenmalig 10 euro (voor een jaar) en daarna kan je voor 5,50 2 uur lang zwemmen. Het is wel iets duurder dan 'gewone' zwembaden, maar die zijn weer niet zo warm.
Wat zijn de beste zwemluiers?
Nope, ze lijkt er geen last van te hebben. Gek is ook dat het zomaar ineens erger lijkt te worden of juist rustiger wordt. Net na de bv lijkt het bijvoorbeeld ineens erger te zijn, maar als ze net wakker is, lijkt het weer een beetje ingedroogd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Lente dat ziet er niet fijn uit zeg... Heb je het idee dat ze er last van heeft Ssserpente?
Zou je hiervoor naar de ha gaan? Ik geloof niet dat het jeukt oid. Ik zou het liefst natuurlijk nu bij de ha op de stoep staan, maar ben een beetje bang dat ik overdrijf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef oeke het volgende:
Dat ziet er pittig uit Serpente. Arme Lente. Ik zou er niet echt iets op smeren hoor, en morgen even naar de ha gaan.
dat klinkt eerlijk gezegd bijna alsof ze reageert op iets wat jij gegeten hebtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nope, ze lijkt er geen last van te hebben. Gek is ook dat het zomaar ineens erger lijkt te worden of juist rustiger wordt. Net na de bv lijkt het bijvoorbeeld ineens erger te zijn, maar als ze net wakker is, lijkt het weer een beetje ingedroogd.
Ik ben al gestopt met Infacol tegen darmkrampjes. Misschien dat ze daar niet tegen kan. Dat hielp toch niet...
Maandag moeten we sowieso naar het cb. Als het niet erger wordt, wachten we dat maar even af.
Arm meiske.
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik bedenk me net dat ik de laatste tijd weer wat meer melk drink. Morgen eens een dagje niet doen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat klinkt eerlijk gezegd bijna alsof ze reageert op iets wat jij gegeten hebt![]()
ik weet natuurlijk helemaal niet of dat zo is he! maar het is wel erg vurig zeg. Ziet er niet uit als acne
ik zou er wel mee naar de huisarts gaan, dat ga ik met mn eigen eczeem immers ook; maar de nachtdokter is niet nodig denk ik. Heb je het idee dat ze verder gewoon normaal alert is en goed drinkt en voldoende plast en poept enzo? Als dat zo is dan zou ik gewoon morgen een afspraak maken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef oeke het volgende:
Oh, morgen is natuurlijk zaterdag.
Als ze er niet echt last van lijkt te hebben dan is maandag misschien ook goed. Op het cb weten ze misschien wel wat het is. Wat Huup zegt klinkt ook waarschijnlijk.![]()
Ik vind dat je een verse mama bent, voor wie alles nieuw is en dan mag je best snel naar de ha gaan. Beter teveel dan te weinig, toch.
Edit: als ze wat groter is kan je, denk ik, veel beter inschatten wat wel of niet levensgevaarlijk is!![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn dat het helpt bij Driekus! De wvk raadde het aan, maar ik merk echt geen verschil... Ook bij N. z'n achternichtje hielp het niet. Zij ging er zelfs van schuimbekken.
Lente heeft idd best wat haar. Terwijl ik ervan overtuigd was dat ik een kaal kind zou krijgen. Toen de vk riep: "Persen! Ik zie haartjes!" versleet ik r ook voor gek. Wat een rotsmoes, dacht ik.
wheelybugquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dat gaat alweer snel Diaan, Lennon alweer 9 maanden! Dagdag!![]()
Ssserpente wat een akelige plekjes, ik hoop dat het meevalt en dat het geen koemelk allergie oid is (omdat je zelf aangaf meer melk te zijn gaan drinken).
Wij gaan zometeen op jacht naar een loopkarretje! We hebben net Marktplaats afgespeurd, maar helaas niks in de buurt te vinden, behalve karretjes van plastic. We willen het liefste een houten. Maar eens zien wat er te koop is zoal!![]()
Owja, nog even een vraagje met betreft de wintertijd. Hoe kan je hier het beste mee omgaan?
Is het handig om je kindje een uur later in bed te leggen in de hoop dat ze ook later wakker worden of moet je juist alles doen als anders?
Ha! idd, als ik het boekje pak en wil gaan zitten is mevrouwtje allang wegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
en normaal blijft Seb echt nooit zitten, dus was extra schattig. Zo zal ik ze ook niet samen in bed vinden want Seb blijft gewoon echt niet op het bed die duikelt er zo af.en dan leg je hem neer, 2 seconden en dan gaat ie weer
Zo'n wheelybug is leuk! Ik had ze al een gezien!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:
wheelybugkomt maandag bij ons wonen
en ik leg Elin er ook een uur later in
ff uit lurkstandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef Grasjes het volgende:
Chan, schrikken zeg!! Hopelijk slaapt hij nu even lekker.
Wist niet of ik het kokkerellen voor je kleine topic een schop moest geven of gewoon hier, dus eerst hier maar even:
Ik kook 1 keer in de week verschillende maaltijden voor mijn dochter (10 maanden) en zelf eet ik bijna geen vlees. Van het cb moet ik echter wel vlees geven. Daar heb ik geen moeite mee (mits het biologisch vlees is) maar verder dan rundergehakt, tartaar of kip kom ik niet. Wat doen de vegetarische mama's hier met evt vleesvervangers? En wie weet hoe vaak je vlees moet geven?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:02 schreef Stiemie het volgende:
Kijk nou mijn meiske lacht![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lief voorzichtig lachje! Wat een mooi meiske heb je toch!![]()
LadyBlack, dankjewel voor je info. Goed om ervaringen te horen.
Ik heb hier een babycook hier meer info: http://www.geboortewinkel.nl/beaba-babycook-p-1844.htmlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:39 schreef mikoxx het volgende:
BE![]()
Ik zit te denken over de aanschaf van een keukenmachine om straks hapjes ed te gaan maken. Iemand ervaring?
Oeh... die wheelybugs vind ik helemaal geweldig! Leuk kadootje voor de eerste verjaardag!
Ik vind het wel een ideaal ding, maar als je kind bijv. vanaf 8 maanden al met de pot mee eet dan is het zonde van je geld, want ze zijn idd aardig prijzig (daarom noemde ik marktplaats ook al) Ik heb het apparaat hier gebruikt vanaf het eerste fruithapje, bijv. appeltjes en peren stomen en daarna blenderen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb even een aantal reviews gelezen over de babycook en die zijn positief zeg! Is het echt zo'n ideaal ding, of zijn er ook nadelen? Is ie vanaf t begin te gebruiken voor de eerste hapjes? Nadeel vind ik dan wel weer de prijs trouwens...
ik heb dus ook geen idee wat ik eraan moet doen eigkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Marie79 het volgende:
Mij lijkt het ook wel diarree... Verder zou ik ook niet weten wat je er aan kan doen, of hoe lang je moet wachten voor je naar een huisarts gaat ofzo?
Wie zei het nou over de Wii??? Hier ook een jongetje dat het presteert om de Wii uit te zetten als pappa aan het spelen is...
En wat fijn dat de crème al helpt Ingrid!
Oeke dit boek heeft een collega van mij cadeau gekregen, die net met zwangerschapsverlof is. Het is wel zo dat de collega die zwanger is is geen vegetarier is maar wel de collega, die het cadeau gaf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef oeke het volgende:
Grasjes, ik had toen ik zwanger was, dit boek geleend bij de bieb. Ik denk dat ik het binnenkort nog een keer ga lenen. Gewoon om ideen op te doen. Vegetarisch kookboek : voor moeder en kind : meer dan 100 recepten voor (aanstaande) moeders en kinderen in hun eerste levensjaar / Amanda Grant.
Ik zag dat ze ook deze hebben: Vegetarisch vanaf de wieg : recepten zonder vlees voor baby & peuter / Francis van Arkel
Ga ik eens even zoeken bij Bol.com.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
oh vervelend mef![]()
ik heb een mondelinge verwijzing van zowel het cb als van de huisarts, al met resp. 2 en 3 weken gekregen. Maar tegenwoordig heb je geloof ik geen verwijzing meer nodig, gewoon even binnenstappen dus bij de fysio! Echt doen hoor
Wat je zelf kunt doen is het bedje omgekeerd opmaken eventueel, dus de andere kant op zodat hij zn hoofdje moet draaien om het licht te zien en je aankleedkussen zo plaatsen dat hij recht vooruit kijkt zeg maar.
Oh en met flesvoeding de fles geven op je linkerarm (geloof ik) zodat die spier iets gerekt wordt. Maar dat weet BE wsl beter dingen met flesvoeding enzo.
Ik heb gebeld met de HAP en de HA aan de telefoon gehad. Zolang de luiers nog zwaar zijn, van oa de plas en mn meisje normaal drinkt is het niet erg en hoef ik geen actie te ondernemen.
Bij koorts moet ik direct bellen en ook als ze niet meer alert reageert. En als het over een paar dagen nog niet over is dan even langsgaan bij de gewone HA. De arts vertelde dat kleine baby's vaker last hebben van diarree zonder koorts en dat het niet uitmaakt omdat ze het over het algemeen compenseren met meer drinken. Dus so far so good
Alleen hoe ik de luiers in de gaten moet houden en of ze alert is komende nacht moet ik nog even over nadenken.
nee ze komt niet voor een nachtvoeding, daarom moet ik even denken wat ik ga doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat goed het hoeft dus niets te betekenen. Wat ik al dacht gaat het idd vooraal erom te zorgen, dat ze niet uitdroogt. Komt Amelie s'nachts nog voor voeding? Dan zou je op dat moment haar luier even kunnen controleren. Je hoeft misschien niet een hele verschoonbeurt te doen, gewoon even voelen.
Paar keer de wekker zetten dan maar...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Alleen hoe ik de luiers in de gaten moet houden en of ze alert is komende nacht moet ik nog even over nadenken.
Bij mijn dochter heeft het echt wel weken geduurd voor de pukkeltjes weg waren. ik heb ze nog steedsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Paar keer de wekker zetten dan maar...Hoewel ik ook niet echt alert zou zijn als ik midden in de nacht wakker word gemaakt...
![]()
Goed dat je er meteen achteraan gat, Mef. Dat dat zo snel gaat joh, die afplatting. Lukt het om z'n hoofdje alsnog te draaien zodra ie slaapt?
Lentes pukkeltjes zitten er nog. Ik heb er vandaag af en toe wat zinkzalf op gesmeerd en dat lijkt de vurigheid er wat uit te halen. De puistjes zelf blijven zitten, maar de rode vlekker er omheen lijken wat rustiger te worden. Vandaag waren er vrienden op visite en die herkenden het ook als babyacné. Hun zoontje had precies hetzelfde. Bij hem is het na een tijdje weer weggetrokken.
Nu maar hopen dat ze er vóór d'r zestiende vanaf is.
Voor de zekerheid (en je eigen gemoedsrust) zou ik dat zeker doen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
ja voor ik ga slapen maak ik haar niet wakker, ze is een uur geleden nog gevoed en ik ga zo naar bed dus de tijd tussen de voeding is wel erg klein dan, dan ben ik bang dat ze niets hoeft te drinken en ik haar voor niets wakker maak.
Ze drinkt wel fors trouwensmn tepels doen ontzettend zeer omdat ze met heel veel kracht drinkt. Pfoe. Ik denk dat ik gewoon vannacht haar temp meet en luier check enzo.
dat dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef Stiemie het volgende:
Ik zat er net over na te denken. Hoe goed is deze inenting eigenlijk getest? Er zijn wel vaker medicijnen geweest die echt veilig zouden zijn en die dat achteraf dus helemaal niet waren
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef miss_sly het volgende:
In de media gaat het er nu over dat ze misschien toch jonge kinderen van 0-4 jaar als risiciogroep willen oproepen voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep ( http://www.nu.nl/algemeen(...)n-griep-ingeent.html . Zouden jullie het doen, of juist niet?
Mijn vriendin deed piemeltje naar beneden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
Omhoog is vragen om een natte romper.quote:Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
Wij leggen hem richting het zuiden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:49 schreef Tinuviel het volgende:
Hier was het kwart voor zeven nieuwe tijd en dat terwijl hij de dag daarvoor tot half negen oude tijd sliep
Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar mijn man vindt dat heel gek omdat hij zelf het andere doet, zeg maar.![]()
Dit dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |