abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73908983
Deel 225

Babietjes

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 24-10-2009 21:17:30 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73908995
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:52 schreef Fuente het volgende:

[..]

vijfde ziekte
zesde ziekte

Kan beide niet zoveel kwaad geloof ik.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73909075
Tess heeft volgens mij de 6e gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73909393
Jeetje gewoon alweer een nieuw topic. Wat gaat dat snel!

Ik las net in het vorige deel iets over badderen. Hier ook om de dag in bad en net wanneer het ons uitkomt en dan ook met balneum en daarna lekker smeren met body butter voor babies van The Body Shop. Dat is zulk lekker spul. Bij Linde hebben we ook niet echt een badritme ofzo. De ene keer gaat ze mee onder de douche en de andere keer gaat ze in bad, de ene keer 's morgens de andere keer 's avonds. In ieder geval wel altijd 's avonds nadat ze bij de opvang geweest is en anders net hoe het gaat.

Tinuviel ik denk dat jouw huisarts inderdaad te ver weg zit (Ik zit in Amsterdam, binnen de ring) De huisarts waar ik het laatst was, is trouwens een vrouw en volgens mij heeft ze zelf ook kinderen

En Fuente ik las iets over de 5e of 6e ziekte. Beterschap voor je meisje!

Hier trouwens een supernacht gehad. Esmee heeft om 22 uur voeding gehad en kwam toen pas weer om 6 uur Lekker kunnen slapen dus. Helaas slaapt ze al een paar dagen na de ochtendvoeding maar een uurtje en na de voeding die daarna komt helemaal niet. Nou ja als ze 's nachts zo goed slaapt hebben we niks te klagen natuurlijk
pi_73909599
Beterschap Fuente voor je meisje. Vervelend al die besmettelijke kinderziekten.
Waterpokken uitbraak is ook altijd zoiets. In de opvang zie je dan vaak zo'n groep vol met krentebolletjes.

Gelukkig keek ik daarstraks nog even op de calender. De afspraak bij het CB is morgen pas.
Hoe ik daar nou weer bij kom dat het vandaag was. Het hele CB is op woensdag gesloten.
pi_73909749
Welkom nieuwe mama's en verse baby's
En nogmaals gefeliciteerd!

Tussen alle drukte door mocht Toby vanmorgen naar het CB. Hij is 5522 gram en ongeveer 59,5 cm lang. Niks te klagen dus wat dat betreft
De prikjes waren niet leuk, hij moest er best even om huilen maar ik had hem snel aangelegd en toen was hij al gauw rustig gelukkig. Ik heb arnica-zalf op en om de prikplekken gesmeerd en nu maar hopen dat hij er straks niet al te veel last van zal krijgen verder.
.... met gevoel voor drama....
pi_73910094
Even snelle tvp, volgens mij heb ik een enorme luier te verschonen...
Fake it till you make it...
pi_73910970
Beterschap voor Merel!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:25:24 #9
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73911671
Goh, is het ziek-zijn-tijd ofzo? Beterschap voor alle zieke kindjes!
Kersjes, wat een mooie scores zeg!

Stiemie, wat ontzettend fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad. Daar knap je van op!
pi_73911702
beterschap voor Merel
netjes Kersjes!

Pff die van mij is echt megachagarijnig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:26:54 #11
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73911731
Och nog steeds Vicky? En heb je enig idee waar het door komt?
pi_73911752
Wat lullen jullie veel zeg!

Sorbo wat schrikken zeg!

Tyler gaat nooit in bad, wordt hij woest. Hij gaat mee douchen. Hoeveel verschilt. Verder gewoon met washandje tussendoor.
Hij is ineens een schijtmonstertje. Veel en vaak en helaas heeft hij nu ook uitslag. Met rare soort blaasjes. Sudo erop gedaan. Hopelijk helpt dat. Had gelukkig nog minipotjes.
Hij gaat nu vaak op zijn knietjes zitten en trekt zich dan een beetje omhoog. Heb je ineens een baby aan je broek hangen.
pi_73911757
nee geen flauw idee. Ze heeft bijna 2 uur geslapen. Heeft net gespeeld en zit nu te miepen en te mutsen..niks is goed.

ga zo het cb maar eens bellen.. misschien hebben ze nog tips.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73913552
Vicky, wat zei het CB?

Ik ben een levend kussen, kleine meneer wil echt niks anders dan op mij liggen slapen
Gelukkig ben ik lekker zacht!!
* Kersjes stopt nog een stukje chocola in d'r mond om te zorgen dat ze de speciale kussen-kwaliteiten niet kwijtraakt
pi_73913619
We moeten gewoon het strakke schema aanhouden dat we nu al hebben en d'r gewoon in bed leggen als het tijd is. Verder nog niet verandren qua flessen. Waarom ze zo chagarijnig, geen flauw idee. Het cb wist daar verder oko niet veel op te zeggen. Tess is wat verkouden maar nog niet heel erg. Kan zijn dat ze iets onder de leden heeft maar dat nog niet door wil zetten.
Het cb zou iig een briefje bij de wvk neerleggen en die neemt maandag contact op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73915152
Hopelijk is Tess gauw weer wat gezelliger!!
pi_73916385
Tess aan de mopper... hopelijk is ze gauw weer wat meer in haar doen Vicky

Kersjeskussen .

Iris was vanmorgen aan de mopper, maar ze is nu lekker aan het slapen, voor zolang het nog duurt. Eerst grote zus maar eens uit bed plukken...
pi_73916397
Ik kan geen kant op, zit hier met een gloeiend kleintje op schoot die zodra ik opsta wakker wordt en heel zielig gaat huilen. En als ik per ongeluk aan zijn beentjes kom dan kreunt hij in zijn slaap
Zo toch maar even tempen, hij voelt echt heet!
pi_73917555
Hmmppff ik was net bij de fysio en toen viel mevrouw in slaap en een klein half uur later is ze weer wakker...
ik ben maar doelloos aan het wandelen in de hoop dat ze weer in slaap valt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73917574
Och sneu voor Toby.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73919270
Oh kersjes die rot prikken ook!!
Finn heeft maandag voor de 2e keer zijn prikken gehad en is sinds maandag ook echt al heel erg zielig en wil nergens anders slapen dan bij mij (ook 's nachts)

Vikcy wat vervelend dat Tess niet zo lekker in haar vel lijkt te zitten, ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:57:26 #22
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73919507
Kindjes met prikken Wij moeten maandag ook weer, gelukkig de derde prik, dus dan zijn we er een poosje vanaf! Heb je al getempt Kersjes?
pi_73920111
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Kersjes het volgende:
Ik kan geen kant op, zit hier met een gloeiend kleintje op schoot die zodra ik opsta wakker wordt en heel zielig gaat huilen. En als ik per ongeluk aan zijn beentjes kom dan kreunt hij in zijn slaap
Zo toch maar even tempen, hij voelt echt heet!
ahw, sterkte ermee ..

Ik ben een overenthousiaste moeder.
Elin r tandjes zijn amper door of er liggen hier al 3 tandenborsteltjes, haar eigen tandpasta + tandenborsteldoosje, dentinox, wattestaafjes, spoelbekertje (allemaal van Sip & jankertje (jip en janneke ) enzo)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:19:43 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73920163
Och Toby met prikjes
Wij moesten eigenlijk morgen, maar nu Maarten nog steeds koortsig is (net gemeten, 38,8) maar uitgesteld en er is as. woensdag nog een gaatje (gelukkig).
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73920313
Even snel een vraagje. Hannah is niet helemaal lekker, erg hoesten en wat verhoging. Ik heb alleen paracetamol in huis voor vanaf 1 jaar. Die kan ik toch in de lengte door midden snijden en zo geven mocht het vanavond slechter gaan? Of is het verstandiger nog even voor baby's in huis te halen (nu de winkels nog open zijn)?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73920480
Tex, met een heet mes in de lengte doorsnijden en dan de onderkant eerst inbrengen! Niet de bovenkant want de punt kan scherp zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73921070
Toby toch . Iris had ook zo last van die stomme prikken . Het was wel na een dag ook weer over Kers, hopelijk voelt Toby zich ook gauw weer beter.

KD, enthousiasteling!
pi_73921364
Bedankt voor de tip Vicky!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:12:53 #29
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73921541
Wij hebben vandaag ook de eerste prikjes gehad, tot nu toe merken we gelukkig nog niks.
We zijn ook nog naar de huisarts geweest omdat de Zantac wel helpt tegen het zuurbranden (hij huilt niet meer als er voeding terug komt) maar hij gaat wel steeds meer spugen. De dokter heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis om een pylorushypertrofie (vernauwing aan de maaguitgang) uit te sluiten. De huisarts had al gezegd dat ik terug moest bellen naar hem als ik niet binnen 2 weken terecht kon. En ja hoor: ruim 3 weken wachten. Dus gebeld met de assistente van de huisarts, maar zij kreeg bij de kinderarts ook niks gedaan. Toen heeft de huisarts zelf gebeld en nu kan ik morgen al komen hoppa!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73921868
Hè bah, Mila net opgehaald van KDV, heeft ze andere kleertjes aan (van iemand anders dus) en vertelde de invalleidster dat ze 's middags de speen had gehad Die heeft ze helemaal niet meer... En een extra fles! Kreeg een beetje de indruk dat ze niet eens wisten dat dit Mila was Morgen even bellen voor verhaal..
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:28:40 #31
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73921972
Gatsie Raissa, dat is niet leuk Ik zou idd ook maar eens even verhaal gaan halen.
pi_73921978
Oh lekker dan Raisaa
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73922064
idd
lekker dan
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:36:45 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_73922211
Hmm, hier heeft Ruben wel eens de kleren van andere Ruben aangehad, maar speen is wel heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73922431
Beterschap voor alle zieke kindjes

Raissa wat raar das niet leuk nee.

Kerskussen hopelijk heeft Toby geen koorts ofzo.

Hier ook een gekke muppet. Ik weet niet wat het is, maar zodra we haar in haar eigen bedje leggen na de voeding rond 6 a 7 uur dan is brullen en moet en zal ze weer naar beneden. Eenmaal beneden valt ze dan in slaap in de box of het wipstoeltje in zn platte stand, of bij ons op de arm. Ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt want de rest van de dag en 's nachts slaapt ze wel gewoon goed in haar eigen kamertje.

En zo af en toe schrik ik me de tandjes van haar aan het slapen en dan ineens uit het niets heel hard schrikken en brullen. Pfff. Zou ze nu al naar kunnen dromen ofzo? Ze heeft echt die moro-reflex nog als ze zo schrikt. Ziet er vet zielig uit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73922588
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Troel het volgende:
Hmm, hier heeft Ruben wel eens de kleren van andere Ruben aangehad, maar speen is wel heel erg
Ja maar ze had gewoon extra kleertjes van zichzelf in dr mandje liggen.. En de kleertjes die ze vanmorgen aan had waren pleite (dus in een ander mandje gedaan denk ik). Ze heeft nog wel een speen daar liggen voor 'noodgevallen' dus ik hoop echt dat ze die gegeven hebben en niet van een ander.. Maar ja, daar kom je toch niet meer achter... Ik vind kleertjes van een ander aan eigenlijk al een vies idee Ze is nu dan ook maar snel in bad gegaan

-edit- zie nu dat ik het in mijn vorige post wat krom geschreven had. Ze heeft nog wel een speen dus, voor noodgevallen zeg maar. Maar ze krijgt in principe geen speen meer en dat weten ze.
pi_73922730
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef huuphuup het volgende:
En zo af en toe schrik ik me de tandjes van haar aan het slapen en dan ineens uit het niets heel hard schrikken en brullen. Pfff. Zou ze nu al naar kunnen dromen ofzo? Ze heeft echt die moro-reflex nog als ze zo schrikt. Ziet er vet zielig uit
Ik las dat ze al tandjes had
Vergeef me, ik ben een chaoot

Ik weet eigenlijk niet of baby's al dromen... Heb soms wel het idee dat dat zo is..
pi_73922978
Volgens mij kunnen babies wel dromen hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73923203
Ik dacht pas vanaf een half jaar...
Dat schrikken had Hannah ook zo erg. Maar komt denk ik gewoon door dingen van buitenaf. Soms kun je een bom laten ontploffen (bij wijze van) en slapen ze er doorheen en soms schrikken ze al van een zuchtje wind
©Dumbo
pi_73923235
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik las dat ze al tandjes had
Vergeef me, ik ben een chaoot

Ik weet eigenlijk niet of baby's al dromen... Heb soms wel het idee dat dat zo is..
hahaha tandjes

mja ik weet niet hoever dromen bij baby's gaat dan zeg maar. Ik neem aan dat het dan eigenlijk meer een soort van "de dag verwerken" is ofzo, en nog niet echt met hun eigen fantasie erbij. Daar was ik altijd vanuit gegaan. Maar waar ze toch steeds zo van schrikt is me een raadsel Met name bij het inslapen en in de lichte slaapjes meerdere keren heel erg schrikken en daarna gelijk heul hard en heel zielig huilen. Zodra we haar troosten is het ook wel weer goed maar t is zo zielig om te zien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73923732
Ik heb toch ook wel het idee dat Lente droomt hoor. Ze kan zo liggen piepen in d'r slaap. D'r oogjes heeft ze dan half open en schieten heen en weer. En die schrikreflex kan ze ook zomaar ineens hebben.

Al had ze 'm vanmiddag omdat ik iets te hard een pan op het aanrecht kletterde.
pi_73923961
Ja ze dromen wel maar hoe is onbekend. Vertelde de arts mij
pi_73924437
Sorbootje, wat een schrik!

Ko schrok ook altijd zo heftig in zijn slaap. Soms echt door een briesje ofzo. Maar dat is nu gelukkig wel over.
Hij is nu zo enorm aan het zingen en praten en gillen en geluid maken.
Rollen Kletsen

Beterschap voor alle zieke en geprikte kindjes

Raissa, wat raar en naar.

Fijne huisarts heb je Cara.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73926522
Kersjes hoe gaat het nu met Toby? Heeft ie nog veel last?

Raissa da's wel heel raar inderdaad Goed plan om morgen even te bellen. Met Linde hebben we het wel eens gehad dat ze van een invaller een fles had gehad terwijl ze helemaal geen fles meer kreeg. Heb toen ook gebeld en gezegd dat ikd at toch wel erg slordig vond. Wat nou als ze bv dieetvoeding had gehad of als ze ergens allergisch voor was?

Hier een rustiger meisje! Maar wel een met een erg raar slaappatroon. Ze heeft vannacht geslapen van 22 tot 6 uur, toen een fles gehad en geslapen van 6.45 tot 8.30 en vanaf die tijd is ze wakker geweest. We hebben haar na de voeding van 10 uur in de wieg gelegd en daar heeft ze tot 13.30 uur gewoon klaarwakker rond liggen kijken. Af en toe een klein brulletje, maar niet echt huilen ofzo Vreemd meisje is het toch
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:34:04 #45
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73926584
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:

Hij gaat nu vaak op zijn knietjes zitten en trekt zich dan een beetje omhoog. Heb je ineens een baby aan je broek hangen.
Dat doet Lennon ook, zo lief om te zien. Hij doet het ook in de box en op de bank aan de leuning trouwens. Hij heeft alleen nog niet door dat hij die knietjes ook kan gebruiken om te kruipen... zit hij steeds op 1 knie.

Jullie lullen trouwens echt veel... heb een paar drukke dagen achter de rug en bijna niet kunnen volgen.

voor alle zieke en niet lekker voelende baby'tjes. Nieuwe mama's en baby'tjes welkom!!

Geppie, van harte gefeliciteerd en veel plezier in het dreumestopic, tot over ong. 3 maanden

Ik zag jullie posten over het badderen, Lennon gaat ong. 2 a 3 keer per week in bad/onder de douche. Bij voorkeur niet 's avonds, want dan slaapt hij onrustiger. Net als Twan trouwens. Hij gaat dus meestal tussen de middag, na het brood/fles en gaat dan meteen door naar bed. Hij slaapt zoiezo nog vaak de hele middag.
Make love, not war ☮
pi_73926816
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Raissa het volgende:
Hè bah, Mila net opgehaald van KDV, heeft ze andere kleertjes aan (van iemand anders dus) en vertelde de invalleidster dat ze 's middags de speen had gehad Die heeft ze helemaal niet meer... En een extra fles! Kreeg een beetje de indruk dat ze niet eens wisten dat dit Mila was Morgen even bellen voor verhaal..
Ze kwamen niet aanlopen met een ander kind toen jij haar kwam halen? Wat belachelijk. Seb heeft ook wel eens kleertjes van het KDV aan, maar dan heeft hij zijn reserve kleren vies of ik ben vergeten een reserve shirt mee te geven bv. Ik zou inderdaad ook eens verhaal halen

Vanmorgen was er een invalster bij Seb van een andere groep maar alle leidsters van de andere groepen noemen Seb bij zijn naam als ze hem zien. Vind dat altijd al zo knap van ze.

Seb gaat trouwens ook niet elke dag in bad, meestal om de dag. Hij gaat altijd in het grote bad, waar hij vervolgens de complete badkamer en mama nat maakt met zijn gespetter. En een lol dat hij heeft Dan gaat hij staan en laat zich weer met een plons in het water vallen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73926901
Ca.ra, mooi dat het wel eerder kon toen de huisarts zelf belde! Lekker snel al morgen.
Gister bij ons bij de huisarts belde ze zelf ook maar, anders kon het wel een week of 4 duren zei ze en ze vond dat we binnen 2 weken terecht moesten kunnen, dus ze heeft gelijk zelf gebeld .

Raissa, wat vaag...

Huup, kan dat schrikken niet ook zijn als ze in slaap aan het vallen is?
Ik heb dat zelf ook wel eens als ik in slaap val, zo'n soort schrikken zeg maar.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:45:10 #48
114177 Diaan73
pi_73927003
Raissa, vaag hoor.

Lennon had trouwens vandaag zn fles niet in de tas terug van kdv... erg lastig want onze reserve stond bij mijn ouders... dus Lennon over de rooie/zwaar vermoeid, Peace snel opgehaald bij mn ouders. Morgen maar even naar kdv gaan om fles op te halen.

Slapen jullie kinderen ook zo slecht op kdv? In het begin sliep Lennon daar heel goed, maar de laatste tijd niet meer dan een uur tot een anderhalf uur per dag. Thuis en bij mn ouders slaapt hij minstens 4 a 5 uur overdag. Hij is denk ik te nieuwsgierig naar alles.
Make love, not war ☮
pi_73927198
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Nijna het volgende:
Ca.ra, mooi dat het wel eerder kon toen de huisarts zelf belde! Lekker snel al morgen.
Gister bij ons bij de huisarts belde ze zelf ook maar, anders kon het wel een week of 4 duren zei ze en ze vond dat we binnen 2 weken terecht moesten kunnen, dus ze heeft gelijk zelf gebeld .

Raissa, wat vaag...

Huup, kan dat schrikken niet ook zijn als ze in slaap aan het vallen is?
Ik heb dat zelf ook wel eens als ik in slaap val, zo'n soort schrikken zeg maar.
geen idee, dat zou best kunnen. Maar we worden ook wel eens midden in de nacht zo wakker van haar. Dan weet ik natuurlijk niet of ze dan toevallig net weer in slaap valt ofzo.

Stiemie dat ritme heeft mevrouw hier ook. mn lief ligt nu met haar op de bank want zichzelf entertainen daar is ze nu toch wel te moe voor, maar slapen ho maar... muppet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73928175
Huh Raissa, lekker dan! Groot gelijk dat je verhaal gaat halen zeg.

Tess al weer wat beter in dr hummetje?

Hoe is het met Toby?

Stiemie, wat fijn dat het weer beter gaat, die nacht klinkt heerlijk zo.

Poppedein, wat een geklojo met die jbpm! Maar de spruw is wel helemaal foetsie?

Ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen! 1 keer wakker, maar toen was ik zo weer vertrokken.
Vanochtend wakker door Meike die eruit wou, dus bij me in bed genomen, tv aan, en toen werd ik om half 10 weer wakker.....
Lars reageert nog niet zo geweldig op de Omneo, hij gaat tegen het plafond van de krampen.....
Zo zielig...
Ik ga morgen maar eens even langs zo'n zweefmeneer, misschien kan die nog wat voor Lars betekenen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73928714
Wat sneu voor Lars Karin, hopelijk kan de zweefmeneer wat voor jullie doen
pi_73929195
wat vervelend voor Lars, Karin.

Tess ging zowaar zonder morren slapen
Nou heeft ze vanmiddag ook wel geslapen in de maxi cosi, je wil niet weten wat ik daarvoor het moeten doen.. 1,5 uur doelloos rondlopen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73929328
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Vicky het volgende:
wat vervelend voor Lars, Karin.

Tess ging zowaar zonder morren slapen
Nou heeft ze vanmiddag ook wel geslapen in de maxi cosi, je wil niet weten wat ik daarvoor het moeten doen.. 1,5 uur doelloos rondlopen
Waarom in de maxicosi dan
pi_73929375
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Waarom in de maxicosi dan
Ik moest naar de fysio en daar is ze in slaap gevallen. Ik had gehoopt dat ze wakker zou blijven zodat ik haar in bed had kunnen leggen. Maar omdat ze dus in de mc inslaap gevallen was ben ik maar gaan wandelen want als ik haar overhevel wordt ze gegarandeerd wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73929417
Oh Nijna, naar gevoel is dat! Ik had dat vroeger heel vaak, vlak voor het inslapen een gevoel alsof je een vrije val maakt. Lijkt me voor zo'n baby al helemaal onprettig....

Karin, zweefmeneer?? Wel lekker dat je vanmorgen wat hebt kunnen bijslapen!

Ca.ra, fijn dat jullie morgen al terecht kunnen. Succes!

Och, Toby was zo'n zieligje vanmiddag
Hij had 38.5 en bleef jammeren dus ik heb hem paracetamol gegeven. Ik mocht het lichaamscontact niet verbreken van hem en ben uiteindelkijk met hem in de draagdoek naar mijn ouders gewandeld waar Devin ook was. Ongeveer 15 minuten lopen en hij was de hele weg wakker en om zich heen aan het kijken! Letterlijk op 10 meter van mijn ouders vandaan viel hij in slaap. Vanavond kon hij alweer lachen, dat doet hij nu zo veel, echt lief Net heeft hij lekker met M. gedoucht waarna ik hem flink in de olie heb gezet en.... geloof het of niet: hij ligt al zeker 10 minuten stil te zijn. In zijn eigen bed
pi_73929864
Dat is goed van Toby! ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt.

Ja zweefmeneer...ik weet niet zo goed wat het nou voor iemand is.
Ik hoor vanuit mijn omgeving van mensen die er heen gaan, en goeie resultaten hebben.
De beste man raakt de patient niet eens aan naar het schijnt.
Met een baby hoef je ook geen afspraak te maken, je krijgt voorrang op iedereen die zit te wachten, en het kost ook nog niks ook.

Zal me benieuwen.....
pi_73930322
Ik ben heel benieuwd Karin!

Als kind heb ik veel last gehad van migraine. Viavia zijn we toen beland bij een magnetiseur (ook al zoiets zweverigs ) : een hele vrome katholieke Volendammer die zijn gave "van god" had gekregen en dus ook geen geld wilde aannemen voor zijn diensten. Ik ben een paar keer door hem behandeld en mijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Echt jaaaaarenlang geen last meer gehad daarna.

En we hebben een huiler
pi_73930502
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Kersjes het volgende:
En we hebben een huiler
Maak er maar 2 huilers van

Karin ben benieuwd!

O ja vandaag naar het CB geweest. Esmee is 54 cm lang en ze weegt nu 4450 gram!
pi_73930543
Waar is ze mee begonnen Stiemie?
pi_73930607
Geef mij het adres van die man kers.. Ik zou ook wel een leven zonder migraine willen..,

.* voor de huilers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73930835
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Vicky het volgende:
Geef mij het adres van die man kers.. Ik zou ook wel een leven zonder migraine willen..,

.* voor de huilers
Same here! Ik was er vanaf, de afgelopen negen maanden...

Lente is bijna de hele avond wakker geweest. En ze heeft gewoon gezellig bij ons op de bank gezeten en met grote ogen om zich heen liggen kijken.

En ze lacht! Een tijdje al eigenlijk, maar ik durfde het niet zo goed te herkennen als een echt lachje. Tot m'n schoonmoeder gister en de visite van vanmiddag me er op wezen dat ze wel degelijk lacht.

Ik herken gewoon de lach van mn eigen kind niet eens...
pi_73931257
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar is ze mee begonnen Stiemie?
Huh ik snap het even niet geloof ik
pi_73931597
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:30 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Huh ik snap het even niet geloof ik
oh ik dacht al toen ik het postte, zou ze begrijpen wat ik bedoel....vast wel!
Niet dus
Ik doelde op het startgewicht van Esmee!
pi_73932095
Ah zo Ze was bij de geboorte 3830 gram.

Even flink balen hier. Het leek alsof de johannesbroodpitmeel hielp, maar het lijkt alsof Esmee toch weer steeds meer gaat kokhalzen Bij de wisseling van hypoallergene voeding naar gewone voeding ging het ook 2 dagen goed en daarna begon het weer. Nu ben ik zo bang dat het nu weer mis gaat... We hebben gewoon weer een ontroostbaar meisje hier
pi_73932400
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:48 schreef Stiemie het volgende:
Ah zo Ze was bij de geboorte 3830 gram.

Even flink balen hier. Het leek alsof de johannesbroodpitmeel hielp, maar het lijkt alsof Esmee toch weer steeds meer gaat kokhalzen Bij de wisseling van hypoallergene voeding naar gewone voeding ging het ook 2 dagen goed en daarna begon het weer. Nu ben ik zo bang dat het nu weer mis gaat... We hebben gewoon weer een ontroostbaar meisje hier
Nou dan is ze al lekker gegroeid toch?
Waren ze tevreden op het cb?

Lars heeft er al een kilo bij sinds de geboorte!!

Goh dus Esmee ook al ontroostbaar, gatsie wat een toestand toch met die kleintjes.
Konden ze maar vertellen wat er aan de hand is!
pi_73933007
Ja ze is bijna niet stil te krijgen de afgelopen 3 uur. Alleen soms als je loopt/wiegt. Maar zodra je stopt, begint ze weer keihard te gillen. Nou ja wel goed voor de lijn al dat lopen zullen we maar denken
Als het niet echt beter gaat, nemen we morgen maar weer contact op met het cb.
pi_73933066
Stiemie, voor jullie!!
Ik weet hoe zwaar een huilend kindje kan zijn. Hopeljk gaat het snel beter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73934611
Dank je Vicky. Inmiddels is ze stil en ligt ze op mijn vriend te slapen. Maar nu haar dus zo nog in haar bedje zien te krijgen...

Vanmiddag bij het cb ontdekten ze trouwens een soort van kuiltje/gaatje (dimple) bovenin de bilnaad van Esmee. Nu deed de arts er heel luchtig over en dat we maar een afspraak moesten maken bij de huisarts alleen maar voor de zekerheid, maar dat het vast niks was enzo, maar ik ben gaan google-en (stom ik weet het ) en nu maak ik me toch zorgen. Het kan namelijk ook een verborgen open ruggetje zijn (met allerlei nare kwalen en afwijkingen) en dat kunnen ze checken met een echo. En nu heb ik dus helemaal geen zin om naar de huisarts te gaan na mijn ervaringen van laatst. Heb gewoon bij voorbaat al het idee dat ze me niet serieus nemen. Ook raar dat het meteen na de geboorte helemaal niet is opgevallen bij de algemene controle in het ziekenhuis...
pi_73939759
Vicky, ik laat Iris ook wel eens in de mc zitten als ze in slaap is gevallen. Want inderdaad overhevelen is hier ook wakker worden en niet meer gaan slapen. Hoe is het vannacht gegaan?

Kers, ik heb geen idee of babytjes dat hebben hoor. Maar het is inderdaad een raar gevoel.
Hoe heeft Toby het gedaan vannacht?

Stiemie, wat vervelend dat de JBPM toch niet zo'n succes lijkt. En een kuiltje boven de bilnaad, hopelijk betekent het niks verder...
Kan je niet overstappen naar een andere huisarts?
Het CB zou toch ook een verwijzing naar de kinderarts regelen als het niet goed zou gaan met de JBPM, misschien kan je het dan gelijk aankaarten?
pi_73939878
Tess is vannacht niet wakker geworden. Het babyalarm ging pas om 6 uur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73940110
Lekker Vicky. Hier al om half 3 .

Ik vermoed dat hier de truc is om haar even uit bed en wakker te hebben voor we de nacht in gaan. Maar ja als ik haar wakker moet maken voor ik zelf naar bed ga dan ga ik niet eerst nog een half uur/drie kwartier met haar op zitten...
pi_73940370
Stiemie ik zou als ik jou was gewoon de kinderarts in het ziekenhuis bellen eventueel na overleg met het cb en daarheen gaan met Esmee. Dan kan die arts ook gelijk even naar het spugen kijken. Wat rot zegt dat het zo doormoddert

Lente aan het lachen
ik herkende het eerst ook niet hoor. Of tenminste, net als wat jij zegt. Ik dacht dat het nog een stuipje soort van was, durfde het niet als "bewust" lachen te bestempelen, maar het bleek wel zo te zijn.

Hier een dametje dat tot half 8 vanmorgen geslapen heeft. Ik voel me gewoon een beetje wattig in mn hoofd van het lange slapen
en mn lief maakte zich zorgen over het overdag zoveel wakker zijn man wees blij dat ze overdag wakker is en 's nachts slaapt... het kan ook andersom...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73940441
Huup Mikael ziet jou plaatje: Heej mama dat is een bloemgieter
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73940535
ik moest eerst drie keer kijken hoe je dat erin ziet maar idd hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73940575
Stiemie wat vervelend dat het kokhalzen nu toch weer terug komt! Wat Huup zegt ik zou gewoon ook direct de kinderarts bellen als je geen goed gevoel hebt bij je huisarts.

Oh huup ik ben jaloers op je! Finn ging om 23.00 uur slapen kwam toen om 03.00 uur en om 06.00 uur weer.
Momenteel is hij wel vrolijk! Ik hoop dat het vandaag zo blijft want de afgelopen 3 dagen was het huilen en hangen. Hij wil ook niet meer 's nachts in zijn wieg slapen. Vandaag ga ik dus een ledikant kopen, ik hoop dat dat dan wat beter gaat, misschien dat de wieg gewoon te klein aanvoelt voor hem nu.
pi_73940775
FTA, hier half 3 en kwart voor 7, ik ben ook jaloers op huup...
pi_73941043
Yay voor de doorslapers

Stiemie, hoe ging het bij jullie vannacht?

Hier best goed, hij had geen koorts meer en is 2x gekomen. Maar dat had hij zonder de prikjes ook wel gedaan. Hij is wel hangerig, ligt lekker op mij naar alles te kijken en te lachen.
pi_73941105
Goedemorgen!

't Zal wel even duren voor ik me hier echt ingelezen heb. Eerlijk gezegd zit 't nog niet zo lekker op een bureaustoel na m'n bevalling...(en dan heb ik nog niet eens hechtingen oid)

Wilde wel even melden dat het goed gaat met Isabeau. De plek onder haar oksel wordt wat kleiner en ze krijgt geen nieuwe plekken. Ze ligt nu lekker te pitten. Zometeen haar antibiotica-drankje met sinaasappelsmaak weer in d'r mondje spuiten.. ze vindt 't gewoon lekker! Straks wil ze geen moedermelk meer

Huup, jouw meisje heeft ook zo'n bos haar.. wordt dat ook zo snel vettig? Bij Isabeau plakt het binnen een dag op d'r hoofdje.
pi_73941130
fijn dat het goed is Kers en dat de koorts gezakt is enzo.

Enneh, die nacht is ook geen standaard hier he was het maar zo, meestal komt ze nog wel 1 keer 's nachts. Maar ook dat is op zich al heerlijk natuurlijk dat ze maar 1 keer komt.
Keerzijde is wel dat ze ook van half 8 's morgens tot 10 uur 's avonds wakker is. En toch met regelmaat geentertained moet worden enzo. Dus overdag heb k er wel mn handen vol aan. Gelukkig heeft mn lief nu herfstvakantie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73941189
Stiem, dat kuiltje/gaatje heeft Lente ook! Een stukje boven d'r poepgaatje, richting d'r ruggetje. Toen ik het zag moest ik ook meteen aan een open ruggetje denken. We gaan maandag naar cb. Ff goed in de gaten houden dus.

Sorbo, wat fijn dat het beter gaat! Sterkte met zitten!
pi_73941197
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!

't Zal wel even duren voor ik me hier echt ingelezen heb. Eerlijk gezegd zit 't nog niet zo lekker op een bureaustoel na m'n bevalling...(en dan heb ik nog niet eens hechtingen oid)

Wilde wel even melden dat het goed gaat met Isabeau. De plek onder haar oksel wordt wat kleiner en ze krijgt geen nieuwe plekken. Ze ligt nu lekker te pitten. Zometeen haar antibiotica-drankje met sinaasappelsmaak weer in d'r mondje spuiten.. ze vindt 't gewoon lekker! Straks wil ze geen moedermelk meer

Huup, jouw meisje heeft ook zo'n bos haar.. wordt dat ook zo snel vettig? Bij Isabeau plakt het binnen een dag op d'r hoofdje.
meestal na een dag of 2 gaat het 'glimmen'
maar ik moet zeggen dat ik het idee heb dat dat ook wel komt doordat ik er de hele dag doorheen zit te kroelewoele. vindt ze lekker, dat kind van mij.

Overigens was ik haar haartjes nauwelijks. Ik heb het idee dat die hoofdhuid zo teer is, en ze wordt verder toch niet echt vies ofzo nog, denk dat vaak wassen meer kwaad dan goed zou doen. Ik was haar haartjes maximaal 1 keer per week. Ze gaat uiteraard wel mee onder de douche en dan wordt haar haar wel nat, maar niet met zeepspul ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73941301
Ja dat kroelen dat kan ik ook niet laten... zal er dan toch wel mee te maken hebben. Te veel wassen staat mij ook tegen. Ben zo bang dat het er allemaal afvalt als ik het te veel was
pi_73941448
Sorbootje, ik ben net terug gaan lezen over wat er nou met Isabeau was. Schrikken zeg!! Gelukkig vindt ze de ab wel lekker

Ondanks dat Toby behoorlijk berg heeft en ik het beter niet kan doen was ik toch zijn haartjes bij elke bad - of douchebeurt. Ik kan het kroelen erdoor ook niet laten, net als grote broer die er dus regelmatig met zijn vieze handjes overheen gaat. Bovendien zit het binnen no time ook altijd onder de melk en dat gaat zo ranzig stinken
pi_73942349
Ik ben me eergister een hoedje geschrokken Mijn moeder had de hele dag opgepast. Veteld ze 's avonds bij het eten. Ja en Leander heeft vanmiddag een hapje kiwi gehad! Helemaal trots dat ze was. Heb de rnog net niet over de tafel heen getrokken. Jezus man kind is net 3 maand. Vonden mijn ouders het ook nog raar dat ik boos werd
pi_73942564
oh Kers als mn meiske gespuugd heeft en het zit in haar haartjes dan doe ik het wel wassen, maar gelukkig is dat niet zoveel. Melk gaat idd stinken.

Nicole daar zou ik op zn zachtst gezegd ook niet over te spreken zijn nee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73943414
Nicole Daar zou ik denk ik ook niet echt al te happy mee zijn.

Hier maak ik de haartjes wel elke dag nat onder de douche of in bad, maar echt met shampoo 1 keer per week.
Ik doe wel elke dag een beetje lotion in het haar om berg te voorkomen.

De tweede reeks prikjes zit er weer in. Phoeh die hoeft ze in ieder geval nooit meer.
Het was gelukkig minder dramatisch dan de eerste keer, maar nog wel heel verdrietig.
Ze was weer 1 kilo bijgekomen en weegt nu 5730 gram en is 59 cm lang.
Verder helemaal goedgekeurd en gelukkig een invalarts gehad zodat ik wat puntjes voor kon leggen en een normaal antwoord kon verwachten.
Ik heb ons nu ook laten indelen onder een andere code, zodat we nu een andere arts krijgen, maar wel dezelfde wijkverpleegkundige.
Over het flesweigeringsprobleem zei ze dat Dewi het zich kon permiteren die 5 uur zonder voeding en het dametje eigenwijs genoeg was om daarvan gebruik te maken.
Ik heb dan ook geen spuitje ofzo gehaald. Het zal dan allemaal wel loslopen denk ik.
pi_73944371
ca.ra en thomas

menicole met overenthousiaste oma

vicky en eensjaggo dochter
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73946148
MeNicole, ik was ook boos geworden
pi_73947644
MeNicole ik zou ook heel boos zijn hoor! En dan ook meteen kiwi.

Huup hier gaat het net zo. Overdag veel wakker en 's nachts lekker slapen. Wat mij betreft inderdaad ook liever zo dan andersom.

Sserpente wij zijn vandaag voor het gaatje/kuiltje van Esmee naar de huisarts geweest (er zat gelukkig een vervanger ivm de herfstvakantie) en we hebben een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts Ik begreep van hem dat ze er altijd de kinderarts naar laten kijken omdat het meestal heel onschuldig is, maar het kan ook een vorm van een open ruggetje zijn en dan is het gevaarlijk. Thuis meteen gebeld en we kunnen komende dinsdag al terecht! Mocht het slechte drinken/ kokhalzen door gaan zetten, dan kunnen we dat dan ook meteen daar bespreken.
pi_73947996
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
oh Kers als mn meiske gespuugd heeft en het zit in haar haartjes dan doe ik het wel wassen, maar gelukkig is dat niet zoveel. Melk gaat idd stinken.

Nicole daar zou ik op zn zachtst gezegd ook niet over te spreken zijn nee.
Àlles ruikt ernaar, er is geen ontkomen aan! Niet dat hij nou zoveel spuugt, maar op de een of andere manier blijf ik lekken, blijft hij lekken en zit alles binnen de kortste keren onder de vlekken. Geen idee hoe, ik presteer het zelfs om er na een voeding achter te komen dat mijn sok nat is van de melk

Oh jee MeNicole
En dan nog wel kiwi wat erg allergeen is en pas wordt aangeraden om te geven vanaf de leeftijd van 1 jaar! Misschien tijd voor een goed gesprek? Dan kun je eventueel ook een lijstje geven van wat jij vindt dat Leander dan en dan zou mogen krijgen. Voorkomt een hoop ergernis!

Nou krijg ik weer flashbacks over schoonmoeder die tussen neus en lippen door vertelde dat Devin zo gesmuld had van zijn boterham met pasta.
Ik stamelde stomverbaasd "pasta???" denkend aan de Italiaanse deegwaren, ik vond het al zo raar. Maar het bleek dus chocopasta te zijn. Geen idee meer hoe oud hij toen precies was (nog geen 1), veeeeeel te jong voor brood met chocola iig
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:49:13 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73948033
Het lijkt erop dat Oscar het doorslapen door gaat krijgen! *zei ze heeeeeeeeeel voorzichtig*

Gisteren om 8 uur de laatste fles en wij gingen om 10 uur naar bed met de wekker op 0.00 voor nog een fles. Maar we werden om 5 uur wakker van een mopperende Oscar. Wij nog tegen elkaar 'heb jij om 0.00 nog een fles gegeven?' Ehm... nee, jij?
Gisterenavond om 23 uur de laatste en vanmorgen om 7 uur kwam hij weer!
Het begin is er!
pi_73948064
Fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen Stiemie! En gelukkig maar dat er een inval-arts was
pi_73949171
Netjes BE Hier slaapt ze 's nachts meestal een uur of zes achter elkaar, maar lang niet altijd. Vannacht van 1 tot kwart over 7, dat is dan wel prima te doen.

Fijn dat je al terecht kan Stiemie!

MeNicole Oh dat zou ik ook echt niet pikken... mijn moeder vraagt gelukkig bij alles wat ze wil doen of het wel mag van mij Kind wakker, "mag ik haar uit haar bedje gaan halen?" enzo. "Mag ik even met haar knuffelen?"

Sorbootje, ik had volgens mij nog helemaal geen welkom gezegd, dus welkom met Isabeau! Ik weet niet helemaal waarom ze ab moet, maar fijn dat het goed gaat

Ik had gisteren een dagje 'vrij' Met mams de stad in gegaan, en lief heeft lekker een dagje thuis gezeten met ons meisje. Heb de hele dag geen luier verschoond! Zo raar! Maar eigenlijk best een keer lekker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73949292
Lekker Innepin!
Hebben ze het leuk gehad samen?
pi_73949541
Innepin dat klinkt als een lekker dagje zeg!

Hoe gaat dat trouwens bij jullie cb? 'Mijn' cb-arts kan zelf geen verwijzing voor de kinderarts geven of bv een recept uitschrijven. Je gaat dus naar de cb-arts, die ontdekt iets, zegt dat je naar de huisarts moet, dan bel je dus voor een afspraak bij de huisarts, ga je naar de huisarts, hele situatie dus weer bespreken, kind weer uitkleden, aankleden en je krijgt je verwijzing. Nu hoorde ik van een vriendin dat haar cb-arts ook gewoon een verwijzing/recept kan geven. Lijkt mij een stuk handiger want nu moet ik dus 2x afspraak maken, 2x naar de arts, 2x verhaal doen, 2x vrijnemen/oppas regelen voor je andere kind etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiemie op 22-10-2009 14:36:06 ]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:34:16 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73949815
Ik kreeg de verwijzing voor de oogarts rechtstreeks van de CB arts, moest alleen even de ha bellen om het te laten bevestigen en die zei 'ik geloof het wel, de cb arts zal dat vast wel goed gezien hebben'.
Zoiets was het geloof ik.
pi_73950314
Stiemie, wat fijn dat jullie een vervanger hadden en dat je zo vlot al terecht kan bij de kinderarts!

Kersjes, natte sokken van de melk... hoe doe je dat...? Leg jij je benen in je nek tijdens het voeden ofzo?

Oscar, goed zo! Heerlijk BE!

Innepin, lekker!

Stiemie, ik weet niet hoe het bij ons gaat eigenlijk. Nog niet bij de hand gehad.
In principe is een arts van het CB ook een arts, dus ik snap niet zo goed waarom die niet zelf een recept uit zou kunnen schrijven of verwijzen. Maar misschien hebben ze het liever via de huisarts omdat ze dan alle gegevens bij elkaar hebben ofzo?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:53:52 #98
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73950522
Ik weet niet of wij direct doorverwezen kunnen worden door onze cb-arts.

Menicole Ik zou geloof ik net zoals jou gereageerd hebben, kiwi

Nou, Maarten heeft gelukkig geen koorts meer, het was netjes 36,8 alleen nu ben ik lekker aan het kwakkelen kon haast niet anders met die virussen hier in huis, had 38 graden koorts. Gelukkig kan Maarten zich goed vermaken in de box (hij heeft er bijna een uur in zitten spelen, brabbelen enz) en hij slaapt nu, kan ik zo ook even mijn ogen dicht doen...
pi_73950737
Stiem, fijn dat er een vervanger was! Dat moet een pak van je hart geweest zijn na al dat gezeur met je gewone ha! En wat een omslachtig gedoe met die verwijskaarten! Pff, hoe inefficient kun je het maken zeg!

Ik heb natuurlijk ook behoorlijk wat Gegoogled... en kwam best eea tegen in deze en deze topics. Maar misschien dat je het zelf al gevonden hebt of besloten hebt om Internet voorlopig maar helemaal niet meer te raadplegen.

Zit het gaatje bij Esmee echt bóven d'r bilspleet, dus al op d'r rug? Ih heb net nog ff bij Lente gekeken en bij haar zit ie echt nog wel tussen d'r billetjes.

Fijn ook dat je naar de kinderarts gaat! Hoop dat je geholpen en gerustgesteld wordt!

En een voor Oscar! Wat lijkt me dat heerlijk!
pi_73951084
Marie beterschap! Vervelend zeg dat je ziek bent, maar fijn dat Maarten zich zo goed vermaakt!

Ik snap ook niet waarom wij dan altijd eerst weer naar de huisarts moeten als er iets is. Nu is het niet zo'n probleem omdat ik nog met verlof ben, al is het wel erg dubbelop zo, maar als ik straks weer werk is het wel heel onhandig. En wat is het nut van een extra arts als het dus blijkbaar geen arts is want ze mag niks doorverwijzen/uitschrijven etc?

Sserpente ik had die topics ook al gelezen inderdaad en bij Esmee zit het nog wel tussen haar billetjes. Je moet haar billetjes echt wat van elkaar halen om het te zien zeg maar. Nou ja we wachten dinsdag maar gewoon even af.
pi_73951440
hier moeten we ook van cb-arts naar huisarts Stieme.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:07:46 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73953261
Ik denk dat de huisarts eindverantwoordelijke is voor behandeling in deze gevallen. Dus die zal een officiële verwijzing moeten doen.
Maar volgens mij volstaat dan ook wel een telefoontje met de vraag om een verwijsbrief op advies van de CB-arts.
pi_73953968
Ik kom even binnenvallen. Tyler heeft sinds maandag/dinsdag luieruitslag die steeds erger wordt.
Hij poept ook ineens als een gek. Het doet hem echt veel zeer nu.
Nu is het inmiddels donkerrood en met een soort blaasjes. heb zelfs een foto gemaakt voor mn moeder, die wilde het zien
Hij poept dus veel en moet dus ook vaak een schone luier. Ik maak het al schoon met een washandje. En sudocreme erop. Nog tips?
Alleen na de operatie had hij last van luieruitslag, verder nooit. Kim heeft er ook amper last van gehad. Dus weinig ervaring mee gelukkig.
Zou de huisarts nog middeltjes hebben? Die was er vandaag niet.
Ik vind het zo zielig. Zelfs 's avonds als hij slaapt wordt hij er niet wakker van, raar vind ik. als wij naar bed gaan, kijken we en het is al 2x dat hij had gepoept en gewoon verder sliep.
pi_73954275
Maizena!
Vervelend voor Tyler!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73954711
Maizena? Serieus?
pi_73954956
Ingrid misschien kan je Tyler na het verschonen even een minuut of 5-10 zonder luier in de box leggen? Dan kan het een beetje drogen enzo
pi_73956958
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maizena? Serieus?
serieus
En geen billendoekjes of zeep gebruiken. Billen goed droogdeppen, niet wrijven.

blech, ik heb weer een chagarijntje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73957805
Effe binnenvallen zonder bij te lezen (doe ik straks effe, de oma van Driekus was hier de hele dag en die heeft het huis even gepoetst). Driekus is gewogen vanochtend en alle stress is weg: 205 gram aangekomen in een week! En dan te bedenken dat het met lege blaas was (want die plaste ie leeg op de weegschaal ). Volgende week dus geen weeguurtje voor ons, ik moet de week erop toch naar de arts, dus dat weekje geloof ik dan wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73958195
goed zo Driekus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73958310
Driekus! Wat moet jij je opgelucht voelen!
pi_73958737
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Ssserpente het volgende:
Driekus! Wat moet jij je opgelucht voelen!
Inderdaad, Driekus 200 gram zwaarder en ikzelf meteen weer kilo's lichter! We gaan hier nu dus ook door op de gekozen weg, want dit lijkt goed te werken.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:05:04 #112
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73958850
Maizena heb ik ook vaker gehoord Ingrid. Wel oppassen dat ie geen wind laat als je net de luier vol maizena hebt gemikt
pi_73959179
Go Driekus go!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:27:54 #114
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73959495
Wat tof Mefke! Dat is vast een heerlijk gerustellend gevoel!
Niet mieten! Door gieten!
pi_73959906
Maizena ga ik proberen dan! Nog nooit van gehoord . Heb het toevallig nog in huis ook. (nooit gebruikt zelfs)

Mefke wat goed!
pi_73960322
Ehm, met het risico een enorm domme vraag te stellen: is het normaal dat de ontlasting van een flesvoedingskindje veel meer ruikt en dat er minder poepluiers zijn dan bij een kindje dat alleen borstvoeding krijgt? Driekus poept minder, maar tjemig, die geur die er nou vanaf komt
pi_73960400
Mefke, dat kan!
Tess d'r poep stinkt ook versscrhikkelijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73960477
Ja Mefke, is normaal.
Ik vind bv-poep helemaal niet stinken, fv-poep daarentegen
En wat goed van Driekus, zo lekker aangekomen

Toby zit al sinds vanmiddag in de draagdoek. Niet altijd even handig maar iig beter dan het gekrijs zodra ik hem loslaat.
pi_73960693
Mefke, wat fijn van Driekus' gewicht!
Lotte!
Noah!
pi_73961440
Mefke wat fijn zeg! Wat moet dat een opluchting zijn.

Ssserpente we hebben vandaag bericht gehad van de tante van die ook bij een cb werkt. Ze ziet heel veel kindjes met zo'n "gaatje" en tot nu is er zolang als ze daar werkt (en da's heel lang) nog nooit iets ernstigs aan de hand geweest!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:27:31 #121
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73961461
Sorbo en Isabeau! Had ik al hoi gezegd? Dat van die plakhaartjes herken ik ook, en ik wijt het ook aan te veel kroelen

Nicole! oeh ik kan me voorstellen dat je dan ontploft zeg. Kiwi... Mijn schoonmoeder begon laatst al te vertellen dat V vroeger liga met sinaasappel zooooo lekker vond. In zijn fotoboek staat een foto uit februari waar hij liga met sinaasappel gevoerd krijgt. En mijn man is van (eind) januari.... Ik heb dus al even goed duidelijk gemaakt dat er hier het eerste half jaar alleen maar borstvoeding in gaat, en dat er daarna wel een lijst komt met wat hij wanner mag.

Urla, goed geregeld dat je een andere arts krijgt. Er is niks vervelender als een arts waarbij je je niet fijn voelt of die je telkens met een kluitje in het riet stuurt.

Stiemie en Sserpente, hier ook een kuiltje. Of nouja het is meer een groefje, en dan niet tussen de billetjes maar erboven. Daar is na de geboorte naar gekeken in het ziekenhuis, en gelukkig is alles gewoon netjes dicht.

BE, lekker! ik ben jaloers op je hoor. We zitten hier nog op 9-12-3-6-9 en overdag een zooitje. Maar ik ben al zo blij met die 3 uurtjes 's nachts.

Ik zou Tyler ook lekker even met blote billen laten liggen Ingrid. Even lekker drogen aan de lucht. Maar die maizena is ook een goeie. "tip uit de oude doos" he.

Arme Vicky met een sjacherijntje in huis. Rol behang nodig?

En als laatste een GROOT applaus voor Driekus! Heb jij je mama even gerust gesteld? Goed zo manneke!

Thomas heeft na de JBPM fles niet gespuugd en twee keer een half uurtje geslapen. Nu de tweede fles met JBPM gehad en tot nu toe gaat het nog goed. Ik durf bijna niet te hopen.... zou het dan zo simpel kunnen zijn? Of loop ik weer te vroeg te juichen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:37:02 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73961776
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Mefke wat fijn zeg! Wat moet dat een opluchting zijn.

Ssserpente we hebben vandaag bericht gehad van de tante van die ook bij een cb werkt. Ze ziet heel veel kindjes met zo'n "gaatje" en tot nu is er zolang als ze daar werkt (en da's heel lang) nog nooit iets ernstigs aan de hand geweest!
Sasha en Oscar hebben ook een kuiltje. Nog nooit iets over gehoord.
Mijn ex-vriendje heeft het ook en tegen zijn moeder hadden ze vroeger gezegd dat ze moest bellen als er haar uit ging groeien en zolang dat niet zo was, was er niks aan de hand.
Hopelijk valt het bij jullie ook gewoon mee!

Jeetje ca.ra., wat een schema nog 's nachts! En ik vond het al pittig toen Oscar 1 keertje kwam.
Ik hoop dat de JBPM echt gaat helpen!
pi_73962088
*kuch* borstvoedingspoep... hoe kreeg je die ook weer uit kleding?
Mevrouw draait net een verse flurps op haar nieuwe witte romper
ergens mee laten inweken ofzo?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73962165
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
*kuch* borstvoedingspoep... hoe kreeg je die ook weer uit kleding?
Mevrouw draait net een verse flurps op haar nieuwe witte romper
ergens mee laten inweken ofzo?
ossegalzeep
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73962236
huup ik doe witte poep-was eerst een keer met een vaatwasmachinetablet in de was
pi_73962241
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

ossegalzeep
heb ik niet in huis...

ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.

* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen

Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73962323
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb ik niet in huis...

tja, bleek wil het ook altijd wel goed doen, maar ht kan zijn dat je wit dan anders wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:53:09 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73962354
Nat ophangen en... laten drogen in de zon. Als die zou schijnen dus.
pi_73962579
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nat ophangen en... laten drogen in de zon. Als die zou schijnen dus.
dat wordt opsturen naar een warm oord dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73962742
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb ik niet in huis...

Mijn twee liefjes zaten net ook opeens samen in bad (wist niet dat 'ie dat van plan was). Ik hoorde haar al heel hard spetteren en kletteren door het water, vroeg me al af of dat wel goed zou gaan, kwam ik binnen zie ik twee van die natte koppies met onschuldige oogjes "wij doen niks hoor " en het water overal waar het niet hoorde
pi_73962754
wat lief Raissa!
zucht, ik wil ook een bad....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73962779
Krijg je dat niet uit kleding dan? Hier is ook al best wat ondergepoept en volgens mij is het er gewoon uit gegaan. Ga toch nog 'ns checken dan.

Meer kindjes met extra gaatjes dus. Heb net nog eens gekeken en het kuiltje is gelukkig gewoon dicht.
pi_73962869
haha Raissa wat schattig

En ik weet niet of dat eruit gaat of niet Ssserpente maar ik hoor altijd dat het hardnekkig is die poep, en omdat deze rompers net nieuw zijn en ik vind het van die fijne rompers, en omdat de flurps vers is zeg maar dacht ik van mja ik vraag het maar even. Voordat iemand zegt dat ik het gelijk had moeten weken in koud water ofzo en ik het al drie dagen in de wasmand had liggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73962883
Hier is het ook gewoon uit dr witte rompertje gegaan...en ik heb het niet eens meteen in de was gegooid...
Lotte!
Noah!
pi_73963133
ooooh okay
dan denk ik dat ik het strakjes gewoon in een emmertje warm water gooi ter voorweek en dan gaat het binnenkort gewoon in de was.
Ik heb net vandaag een witte was gedaan nmlk dus het duurt weer een dag of twee...

hihi, ik heb net een hanekam in dr haartjes gekamd en het staat hilarisch
als ik een jongetje krijg ooit dan kam ik zn haar zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:17:10 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73963249
Hier gaat het er ook altijd gewoon uit in de was. Niks geen voorbehandeling nodig. Zou er verschil zijn in BV poep en flessepoep trouwens?
pi_73963468
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73963521
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
pi_73963700
Ik had trouwens van de week ook een poepromper. Heb 'm uitgespoeld met water en toen in de wasmachine gegooid. VOlgens mij istie gewoon schoon geworden.

Fruithappen zijn lastiger.. daar heb je echt wel ossegal bij nodig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73964014
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was

hydrofiel luiers!
daar heb ik er elke witte was 800 van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:39:34 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73964139
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?

Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
pi_73964257
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?

Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
ik ook.. roze met stippeltjes en wit met groene dingetjes
oh en wit met rode hartjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73964304
Pff wij zijn weer terug van de HAP, alles was goed, maar ik ben wel minstens 10 jaar ouder.. Timo leek een paar keer bijna te stikken in slijm vanavond en krijste echt vreselijk hard (nadat we gisteravond 2e vaccinatie rotavirus gegeven hebben), zo erg had ik het nog niet eerder gezien. Hij verslikt zich heel vaak en dat is al heel eng, maar dit was echt vreselijk
pi_73964328
ik wilde ook gekleurde maar ik heb vrijwel al mn hydrofiel luiers gekregen dus nu heb ik 40 (serieus 40 ja...) witte hydrofiel luiers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73964357
Huup en ossegal is volgens mij niet bij de supermarkt te krijgen (nou ja, niet bij de mijne dan) maar wel bij het kruidvat. Hier gisteren ook alles onder terwijl net de was aanstond. Eerst het ergste eraf gespoeld en toen effe geweekt met wat ossegal en biotex voorwas. Daarna vandaag gewoon mee in de was en schoon!
O en aan onderscheid tussen witte en gewone was doe ik niet meer. Alles van Driekus gaat bij elkaar, anders is er geen beginnen aan.
pi_73964373
oooh Chan wat lijkt me dat naar zeg
wat fijn dat alles goed was. Knuffel je mannetje maar lekker. Pfff, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent.

Mef, ja dat van de kruidvat wist ik!
het stond namelijk naast de soda en bij dat schap was ik de laatste tijd vaak te vinden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73964383
jeetje wat een schrik Chan!!
Huup, je kan niet genoeg hydro's hebben vind ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:47:13 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73964490
He jakkes Chan! Dat is wel heel erg eng! Hebben ze iets gegeven om het wat te verlichten?
pi_73964630
Huup, soda ja, dat ken ik inmiddels ook. Maar ik heb de zak niet leeggekregen, ik en soda waren niet zo'n beste combi meer naar een paar dagen Ik ga volgende week maar eens bellen voor een nacontrole want ik wil nou wel eens weten of het goed zit en ik ben niet zo lenig met een spiegeltje
pi_73964675
Chan, wat zul jij geschrokken zijn zeg. Pfff, tis zo eng als zo'n kleintje zich zo verslikt. Heb je nou wel wat meegekregen?
pi_73964747
Chan dat is schrikken zeg Heb je iets voor hem gekregen?
pi_73965062
Nee niks meegekregen, hij is goed nagekeken en er mankeert niks aan hem. Maar hij heeft me wel verzekerd dat een kindje echt niet zomaar stikt in slijm, dat zn lijfje altijd wel in staat is het er zelf uit te hoesten, ook al gaat dat soms dus nogal moeizaam.. Hij is nu lekker in slaap gevallen gelukkig..
pi_73965566
Arm ventje.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:33:46 #154
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73966608
Chan, schrikken zeg!! Hopelijk slaapt hij nu even lekker.

Wist niet of ik het kokkerellen voor je kleine topic een schop moest geven of gewoon hier, dus eerst hier maar even:

Ik kook 1 keer in de week verschillende maaltijden voor mijn dochter (10 maanden) en zelf eet ik bijna geen vlees. Van het cb moet ik echter wel vlees geven. Daar heb ik geen moeite mee (mits het biologisch vlees is) maar verder dan rundergehakt, tartaar of kip kom ik niet. Wat doen de vegetarische mama's hier met evt vleesvervangers? En wie weet hoe vaak je vlees moet geven?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:59:38 #155
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73967574
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
ik wilde ook gekleurde maar ik heb vrijwel al mn hydrofiel luiers gekregen dus nu heb ik 40 (serieus 40 ja...) witte hydrofiel luiers

53, ik win! en dan heb ik er ook nog een paar afgestaan aan mijn moeder

Ik had hier op het forum gelezen dat het handig was om er flink wat te hebben dus ik had er 24 gekocht. En toen kreeg ik nog een stapel in de doos kleren die ik van een vriendin kreeg. En toen zat er ook nog een stapel in een tas die ik van een oud buurmeisje kreeg. En toen had ik er ineens best wel veel.... maar t iswel handig zit je nooit zonder. En met dat spugen gaan er hier ook veel doorheen. Iedere nacht 2 tijdens de voedingen in bed (eentje als onderlegger en eentje als lekvanger/spuugdoen) en minstens 1 bij Thomas onder zijn hoofdje in bed, 1 onder zijn hoofdje in de box en 1 onder zijn hoofdje in de wandelwagen. Dat zijn er dus minstens 5 per dag, en nog 3 extra als Thomas in bad gaat. En ik weiger iedere dag witte was te draaien hoor.
pi_73968247
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik ook Ik las huups berichtje over "over twee dagen weer een witte was" en dacht Huh?! Dan pas?
pi_73968289
Oh Chan, wat eng zeg

Ik heb geen idee hoeveel hydrofielluiers ik heb, maar 't lijken er altijd heeeel veel als ik moet strijken
pi_73968835
Innepin strijk jij ze dan echt? Ik gooi ze in de droger en dan zijn ze best mooi kreukvrij vind ik
pi_73969127
Mja als ze uit de was komen zien ze er uit als je vingertoppen na twee uur in bad dobberen... hoewel ik de strijkvrij optie op mn droger misschien maar eens moet uitproberen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:07:07 #160
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73969779
Ik strijk alleen de randjes, die rimpelen zo op in de droger. Maar de rest niet, want ze schijnen dan beter te drogen. *insert goede smoes*

Trouwens er zijn er een aantal bij die altijd wel netjes uit de droger komen, schijnbaar zit er dus toch verschil tussen die doeken. En degene van het oud-buurmeisje zijn het fijnste, al voor 2 kinderen gebruikt, dus vaak gewassen en nu superzacht.
pi_73973455
Timo heeft gelukkig goed geslapen en ik ook, we zijn weer wat van de schrik bekomen..

Hier gaan de hydrofiele luiers (nog) niet in de droger, omdat we die (nog) niet hebben Ik strijk ze ook niet, want het valt wel mee met de kreukeligheid als je ze goed ophangt. Ik strijk trouwens helemaal niks, behalve dan toen ik op het punt stond te bevallen, toen moest alles ineens gestreken..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:34:11 #162
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73973464
Chan, wat een schrik
Gelukkig niks ergs dat eventueel met die vaccinatie te maken zou kunnen hebben. Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent!

Grasjes, mijn ouders eten geen vlees en bij hun smult Devin altijd van de vegetarische Tivall-producten (vekrijgbaar bij AH) waarvan sommigen ook echt heel lekker zijn! Verder is het belangrijk om zeker als opgroeiend kind veel peulvruchten te eten, ei en vis. Dit kun je dan zien als vleesvervangers, elke dag vlees is zeker geen must. Bovendien kun je juist met gehakt en kip eindeloos varieren. En als je het niet erg vindt om gehaktballetjes te maken... dat vinden alle kinderen lekker

`s Nachts liggen smakken, zuigen en zoeken. Speen er direct weer uitwerken en gaan gillen als je moeder je probeert aan te leggen. En dus niet drinken maar wel iedereen klaarwakker. Tot 3x toe vannacht
Maar om 7 uur heeft hij wel weer goed gedronken gelukkig, zonder protest.

Hydrofiele luiers strijken...? Ik heb niet eens een strijkbout
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:17:38 #163
114177 Diaan73
pi_73974004
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Ca.ra het volgende:
Ik strijk alleen de randjes, die rimpelen zo op in de droger. Maar de rest niet, want ze schijnen dan beter te drogen. *insert goede smoes*

Trouwens er zijn er een aantal bij die altijd wel netjes uit de droger komen, schijnbaar zit er dus toch verschil tussen die doeken. En degene van het oud-buurmeisje zijn het fijnste, al voor 2 kinderen gebruikt, dus vaak gewassen en nu superzacht.
Dat is ook echt zo Ik doe dat trouwens ook, alleen de randjes, omdat ik dat ook mooier in de kast vind liggen.
Make love, not war ☮
pi_73974251
Leander rochelt al sinds ie een paar weken oud was. De ha zei dat het vanzelf wel los zou komen op den duur. Nou die tijd is aangebroken Hij blijft er bijna in. Als ie begint te hoesten krijg ik het al benauwd
pi_73974290
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik ook Ik las huups berichtje over "over twee dagen weer een witte was" en dacht Huh?! Dan pas?
de witte was hier bestaat eigks alleen uit dingen voor t mevrouwtje. En af en toe een tshirt van B. Zelf hebben we niet zoveel wit spul wat in de was gaat dus het duurt een tijdje voor ik weer een volle trommel heb.

En strijken doe ik hier nauwelijks want ik heb een droger met anti-kreukprogramma werkt als een tierelier!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73974690
Chan fijn dat Timo een goede nacht heeft gehad! Zelf ook alweer wat van de schrik bekomen?

Esmee heeft vannacht het slapen ontdekt Laatste voeding om 23 uur en toen pas weer om 7 uur wakker
pi_73974849
wat goed Stiemie!

Hydro's strijken? Echt niet!! Als mijn was uit de droger komt leg ik het netjes ind e was mand zodat het al "glad" is. Dan hoef ik alleen maar te vouwen

Tess is vannacht 4x wakker geworden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:57:05 #168
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73974867
Oeh Chan, gatsie zeg! Fijn dat de nacht goed is gegaan.

Stiemie Heerlijk!

Hydrofielluiers strijken? Daar doen we hier niet aan hoor. Ze gaan zo uit de was op t droogrek en dan zijn ze echt niet megakreukelig. Ik heb ook t idee dat ze dan beter drogen. Omslagdoeken gaan wel in de droger, dan worden ze zo lekker zacht (Net als de handdoeken trouwens).
Ooohwww ik heb zo'n zin om te beginnen met de hapjes Erg he? Maandag naar t cb, even afwachten wat ze daar zeggen. Goh stom dat je daar zo naar uit kunt kijken zeg

Vicky, VIER keer?? Mén! Da's niet de bedoeling Tess! Misschien gaat ze overdag een beetje extra slapen Vicky, kan je zelf ook nog even liggen misschien...

Oeh, huil alarm hiero, ff checken!
pi_73974907
Ik zou ook wel willen beginnen met hapjes maar ik wacht echt nog ff een maandje.
Geen zin om een allergie op te wekken.

Ze lag om 6.45 weer in bed maar Amber vond het om 5.15 ook wel mooi geweest.. M. is bij Amber in bed gan liggen en ik heb nog ff kunnen slapen tot uurtje of half 8 geloof ik.
Mientje was net wel aan het kletsen en piepen maar niet huilen ofzo. Heb haar laten liggen en ze was weer in slaap gevallen.

Misschien ga ik straks wel ff liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73975102
Leander heeft waarschijnlijk exceem Hij heeft al weken hele droge, ruwe en rode wangen en op andere plekken op zijn lichaam kleine vlekjes. Nu kon het zijn doordat ie nu beetje ziekig is maar omdat ie het al een lange tijd heeft waarschijnlijk niet. Hij heeft er gelukkig geen last van dus kunnen we blijven smeren met vaseline!
pi_73975268
Ik strijk de hydrofiel luiers ook niet, ik strijk sowieso eigenlijk niet

Sinds 2 weekjes eet Merel af en aan met de pot mee, ze vindt het allemaal heerlijk! Woensdag was B. alleen met de meiden en aten ze bij de TV. Merel had al gehad en B. ging een bord voor zichzelf halen, toen heeft Merel Sara's bord van de salontafel getrokken en ging ze op de grond verder zitten eten
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:29:53 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73975850
Chan dat is schrikken.

Hier gooi in bij elke was een schepje anti-vlekken spul van de aldi en action in en alle vieze poepwas komen er altijd schoon weer terug uit.
Hydrofiele luiers kun je echt goed gebruiken zeker met een spugertje ;-)
pi_73976434
Ik heb van N.'s moeder een grote stapel hydofiele luieres gekregen. Dertig jaar oud. Heeft N. zelf nog in liggen poepen...

Lente d'r hele gezichtje zit onder de uitslag. Ze heeft een tijdje wat pukkeltjes gehad, dus dacht eigelijk dat het nog steeds puistjes waren. Maar nu wordt het toch wel heel erg. En het breidt het zich uit naar d'r nekje.

Droog is de uitslag niet, wel erg rood met her en der nog een heel klein wit puntje. Heb hier nog een potje sudocrème, Weleda ieder dag olie en zinkzalf staan.

Zou iets daarvan kunnen helpen?
pi_73976498
niks aan doen serpente...
is babyacne, gaat echt vanzelf over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73976623
beter niets smeren ssserpente, kans is groot dat de boel dan alleen maar meer irriteert.
Klinkt als baby-acne, had Amélie ook en het ziet er niet uit helaasch, maar trekt vanzelf weer weg.

Als ze echt een droge geirriteerde huid heeft zou je kunnen proberen om haar om de dag in bad te doen in plaats van dagelijks (als je dat niet al deed.) dat scheelt waarschijnlijk een stuk. En misschien switchen van badspul ofzo? Verder zou ik het niet weten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73978004
Volgens mij is is het geen baby-acne. Dat had ze wel, maar nu zijn het meer vurige plekjes dan pukkeltjes. Ik doe 'r wel iedere dag in bad, maar d'r gezichtje wordt hier niet nat. Dat was ik elke dag met alleen een watje met lauw water.

't Ziet er niet uit idd, maar das niet erg. Ben alleen bang dat het jeukt of prikt of zo.
pi_73979156
Ik strijk echt helemaal niets van Driekus. Dus geen luiers, maar ook geen shirtjes of rompertjes. Erg he. Maar ja, scheelt me wel een heleboel tijd en Driekus merkt er niks van.
Meneer is volgens mij een inhaalslagje aan het doen voor zijn voeding. Hij weegt nu net meer dan 4 kilo en zou dus grotere flessen mogen, maar tja, hij krijgt nu 6 ipv 5 voedingen (half bv half fv) dus ik dacht dat het nog niet nodig was. Ehm, die mening ga ik maar eens bijstellen. Gisteren om half negen fv met nog een beetje bv (gekolft), daarna sliep ie dus ik kolven want dan kon ik op tijd naar bed. Half 11, meneer weer honger, eerst het gekolfde op (50ml) en toen nog aan de borst. Vervolgens om drie uur een fles en toen vanochtend om negen uur weer borstvoeding. En daarna maar blijven smakken en huilen. Dus nu ligt ie voor pampus in de draagdoek. Ik ga straks maar eens een grotere fles maken, kijken of ie dat opkrijgt.
Chan, wat lijkt me dat akelig zeg, hopelijk valt het vandaag wat mee.
Zo en nu ga ik maar eens ontbijten, nog niet aan toegekomen vandaag..
pi_73982225
Wat wassen jullie veel Ik draai 4 wassen per week en dan het liefst alle vier in het weekend.
Hydrofiele luiers strijken doe ik ook niet, truitjes enzo wel...

Ik ga zondag voor het eerst met Finn zwemmen Ik ga met hem 's ochtends vroeg naar Tropicana, lekker warm!
Ik zag dat je daar een soort abbo kan nemen dat kost je dan eenmalig 10 euro (voor een jaar) en daarna kan je voor 5,50 2 uur lang zwemmen. Het is wel iets duurder dan 'gewone' zwembaden, maar die zijn weer niet zo warm.
Wat zijn de beste zwemluiers?
pi_73982746
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Wat wassen jullie veel Ik draai 4 wassen per week en dan het liefst alle vier in het weekend.
Hydrofiele luiers strijken doe ik ook niet, truitjes enzo wel...

Ik ga zondag voor het eerst met Finn zwemmen Ik ga met hem 's ochtends vroeg naar Tropicana, lekker warm!
Ik zag dat je daar een soort abbo kan nemen dat kost je dan eenmalig 10 euro (voor een jaar) en daarna kan je voor 5,50 2 uur lang zwemmen. Het is wel iets duurder dan 'gewone' zwembaden, maar die zijn weer niet zo warm.
Wat zijn de beste zwemluiers?
Dat hangt van het 'kontje' van je baby af, net als bij gewone luiers eigenlijk. Ik ehb kruidvat eigen merk maar ik doe er wel altijd een zwembroekje overheen, dan zit het wat strakker
pi_73983712
Ik draai ongeveer 7 wassen per week. Maar goed, Sara heeft al wat meer was dan Sara (o.a. een groter bed ). 1 was is voor ons beddegoed en dat van Sara, 1 witte was met de hydrofielen en Merel d'r beddegoed, 3 kledingwassen en 1 handdoeken was, 1 vaatdoekjes/theedoeken was. Ongeveer dan, kan wisselen
Sara
Merel
Ukje
pi_73985465
Ik heb voor Meike zowel kruidvat eigen merk als little swimmers gebruikt, vond de little swimmers beter zitten.

Chan, wat schrikken!
Sorbootje ook zeg, heb je de uitslag nou binnen?
Ik heb hier ook veel meer was sinds de komst van Lars. Echt alle kleuren ook, blijf bezig! En hydrofielluiers strijken???? No way!

Ben met Lars naar de zweefmeneer geweest, echt vaag joh.
Ik ben denk ik een halve minuut binnen geweest.
Hij heeft zijn handen even op Lars zijn buikje gelegd, en zei toen: darmkrampjes.
Toen ik de bevalling nog even aanhaalde zei hij heel resoluut: " daar komt het niet van, het zijn echt de darmpjes....maandag weer terug komen meiske"
Uh oke, en toen stonden we weer buiten. Maandag dus een volgende strijksessie.

Gisteravond en vannacht ging het vrij goed. Lars heeft gister zelfs even de box gelegen zonder te huilen, lag mooi naar de mobile te kijken en even later sliep hij ineens.
Vanochtend was het wel weer helemaal mis. Echt gillen en tekeer gaan alsof hij compleet in de fik staat van binnen. Niet te troosten, echt zo zielig. Zo'n machteloos gevoel....
Toen ik hem in de draagdoek deed werd hij wel rustiger en viel later in slaap....

De wvk belde nog gister, hoe het ging op de Omneo.
Ze stelde voor om er Nutriton bij door te gooien, zou nog rustiger zijn voor zijn darmpjes.
Maar we zijn nu voor de 3e dag pas bezig met de Omneo, ik wacht toch nog ff af.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:11:33 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73990260
Wat een vage zweefmeneer Karin, ik hoop wel dat het helpt voor Lars... Maar wat als (zoals hij zegt) het darmkrampjes zijn, gaat die meneer dan maandag ineens nog wat anders doen, zodat het over is???
pi_73990478
Nou ik ben benieuwd wat eruit komt Karin! Wat de nutriton betreft zou ik denk ik ook wachten, ik weet dat het bij sommige kindjes juist ook hele erge krampen kan geven.

Merel is nu helemaal gevlekt van de 5e ziekte. Haar eczeem speelt ook ineens weer op, terwijl het eigenlijk zo goed als weg was, denk dat het komt door de verminderde weerstand ofzo.
Maar goed, flink jengelend zielig dametje hier, die gaat er vandaag vroeg in!
Sara
Merel
Ukje
pi_73993139
Wat wazig Karin!
nouja ik ben benieuwd wat er dan bij de volgende sessie uitkomt.

Fuente beterschap voor je dametje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:41:41 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73994406
karin ik ben ook benieuwd wat er maandag uitkomt allemaal.

Beterschap Merel
pi_73996313
Karin, hopelijk helpt het voor Lars, zou wel heel fijn zijn

Fuente beterschap daar!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:49:27 #187
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73996640
Fuente, beterschap voor Merel

Vanavond wilde Maarten niet eten... toen mocht hij het zelf doen en hij draaide zijn bordje met brocolli en gebakken aardappeltjes gewoon om en ging er eerst mee zitten spelen. Daarna toch wat happen genomen. We hebben foto's gemaakt, zal eens lief aankijken, dat hij wat uploadt!
pi_73996747
Tja, als die zwevert bij alle baby'tjes de diagnose darmkrampjes stelt, heeft ie waarschijnlijk in het merendeel van de gevallen gelijk... Ik vind het wel erg makkelijk... Maar ik hoop voor jullie dat het werkt! Sterkte!

Ik heb net een fotootje gemaakt van Lente d'r puistenkopje. Misschien dat één van jullie het duidelijk herkent als baby-acné of iets anders.

Op dr wangetjes lijkt het nog wel op puistjes, maar in d'r nekje is het eigelnlijk gewoon een grote vurige plek.
pi_73996878
Karin wat vaag zeg Ben benieuwd wat er de volgende sessie gaat gebeuren...

Merel beterschap!

En Maarten zelf eten! Kom maar op met die foto's!
pi_73996915
dit herken ik niet als babyacne...
lijkt beetje op exceem.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73996929
Merel beterschap!

Och Lente Wat sneu!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:57:37 #192
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73996980
Och Lente, wat ziet dat er naar uit
pi_73997715
Lente dat ziet er niet fijn uit zeg... Heb je het idee dat ze er last van heeft Ssserpente?
pi_73997900
Dat ziet er pittig uit Serpente. Arme Lente. Ik zou er niet echt iets op smeren hoor, en morgen even naar de ha gaan.
pi_73997951
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Lente dat ziet er niet fijn uit zeg... Heb je het idee dat ze er last van heeft Ssserpente?
Nope, ze lijkt er geen last van te hebben. Gek is ook dat het zomaar ineens erger lijkt te worden of juist rustiger wordt. Net na de bv lijkt het bijvoorbeeld ineens erger te zijn, maar als ze net wakker is, lijkt het weer een beetje ingedroogd.

Ik ben al gestopt met Infacol tegen darmkrampjes. Misschien dat ze daar niet tegen kan. Dat hielp toch niet...

Maandag moeten we sowieso naar het cb. Als het niet erger wordt, wachten we dat maar even af.

Arm meiske.
pi_73998053
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef oeke het volgende:
Dat ziet er pittig uit Serpente. Arme Lente. Ik zou er niet echt iets op smeren hoor, en morgen even naar de ha gaan.
Zou je hiervoor naar de ha gaan? Ik geloof niet dat het jeukt oid. Ik zou het liefst natuurlijk nu bij de ha op de stoep staan, maar ben een beetje bang dat ik overdrijf.
pi_73998334
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nope, ze lijkt er geen last van te hebben. Gek is ook dat het zomaar ineens erger lijkt te worden of juist rustiger wordt. Net na de bv lijkt het bijvoorbeeld ineens erger te zijn, maar als ze net wakker is, lijkt het weer een beetje ingedroogd.
Ik ben al gestopt met Infacol tegen darmkrampjes. Misschien dat ze daar niet tegen kan. Dat hielp toch niet...

Maandag moeten we sowieso naar het cb. Als het niet erger wordt, wachten we dat maar even af.

Arm meiske.
dat klinkt eerlijk gezegd bijna alsof ze reageert op iets wat jij gegeten hebt
ik weet natuurlijk helemaal niet of dat zo is he! maar het is wel erg vurig zeg. Ziet er niet uit als acne

ik zou er wel mee naar de huisarts gaan, dat ga ik met mn eigen eczeem immers ook; maar de nachtdokter is niet nodig denk ik. Heb je het idee dat ze verder gewoon normaal alert is en goed drinkt en voldoende plast en poept enzo? Als dat zo is dan zou ik gewoon morgen een afspraak maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:31:37 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73998442
Ik zou er gewoon wel even iemand naar laten kijken.

Oscar heeft ook best behoorlijk wat puistjes en sommige zijn ook echt vurig rood, en idd komt het en gaat het heel plotseling, maar het is bij lange na niet zo veel als bij Lente.
pi_73998619
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat klinkt eerlijk gezegd bijna alsof ze reageert op iets wat jij gegeten hebt
ik weet natuurlijk helemaal niet of dat zo is he! maar het is wel erg vurig zeg. Ziet er niet uit als acne

ik zou er wel mee naar de huisarts gaan, dat ga ik met mn eigen eczeem immers ook; maar de nachtdokter is niet nodig denk ik. Heb je het idee dat ze verder gewoon normaal alert is en goed drinkt en voldoende plast en poept enzo? Als dat zo is dan zou ik gewoon morgen een afspraak maken.
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik bedenk me net dat ik de laatste tijd weer wat meer melk drink. Morgen eens een dagje niet doen...

Verder lijkt ze helemaal oké. Ze is scherp, slaapt goed en poept en plast voldoende.

Morgen de ha even bellen. Thanks BE!

Ik vind het nogal lastig om een inschattig te maken van de ernstigheid van de kwaal. Vandaar dat ik niet meteen met de hap aan de lijn hang... Ik had een behoorlijk overbezorgede moeder die me daardoor behoorlijk beperkte. Ik mocht bijv. nooit mee op schoolreis. Levensgevaarlijk! Ik heb me dus voorgenomen om dat bij Lente niet te doen, maar moet daar nog even een balans in zien te vinden, vrees ik...
pi_73998687
Oh, morgen is natuurlijk zaterdag.
Als ze er niet echt last van lijkt te hebben dan is maandag misschien ook goed. Op het cb weten ze misschien wel wat het is. Wat Huup zegt klinkt ook waarschijnlijk.
Ik vind dat je een verse mama bent, voor wie alles nieuw is en dan mag je best snel naar de ha gaan. Beter teveel dan te weinig, toch.

Edit: als ze wat groter is kan je, denk ik, veel beter inschatten wat wel of niet levensgevaarlijk is!
pi_73998877
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef oeke het volgende:
Oh, morgen is natuurlijk zaterdag.
Als ze er niet echt last van lijkt te hebben dan is maandag misschien ook goed. Op het cb weten ze misschien wel wat het is. Wat Huup zegt klinkt ook waarschijnlijk.
Ik vind dat je een verse mama bent, voor wie alles nieuw is en dan mag je best snel naar de ha gaan. Beter teveel dan te weinig, toch.

Edit: als ze wat groter is kan je, denk ik, veel beter inschatten wat wel of niet levensgevaarlijk is!

Dat hoop ik wel!

Ik wacht morgen even af. Thanks!
pi_73999031
Ssserpente, ik zou niet naar de hap gaan, maar maandag gewoon effe met het cb overleggen of met je huisarts. Het ziet er een beetje uit als het eczeem dat ik tijdens de zwangerschap had. Maar je hebt zoveel soorten eczeem en zoveel mogelijke oplossingen, daar zou ik niet zelf mee gaan dokteren.
O en wat heeft Lente een bos haar! Mooi zeg.
Hier helpt de infacol echt heel goed, amper meer krampjes gehad, al merk ik wel dat hij na een flesvoeding meer last heeft van zijn ontlasting als na een borstvoeding.
pi_73999347
Fijn dat het helpt bij Driekus! De wvk raadde het aan, maar ik merk echt geen verschil... Ook bij N. z'n achternichtje hielp het niet. Zij ging er zelfs van schuimbekken.

Lente heeft idd best wat haar. Terwijl ik ervan overtuigd was dat ik een kaal kind zou krijgen. Toen de vk riep: "Persen! Ik zie haartjes!" versleet ik r ook voor gek. Wat een rotsmoes, dacht ik.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:00:22 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73999620
Ssserpente, ik ben van de week naar de ha gegaan nadat de fysio zei dat ik toch maar moest bellen omdat Oscar al 3 weken zo rochelde. (We noemen hem 'koffiepotje'. )
Ik dacht 'geen koort, dus geen arts nodig', toch?
Maar toen zij dat zei voelde ik me gelijk en slechte moeder dus gebeld.
Uiteraard was er niks aan de hand, maar de huisarts was alleraardigst, 'bij zo'n kleintje moet je gewoon altijd bellen als je iets niet vertrouwt'.

En dat geld dus ook in jouw geval.
Meisje van de pufclub bleek koemelkallergie te hebben en een van de symptomen was bijv. ook veel puistjes en pukkeltjes. Ik zeg niet dat het bij jullie zo hoeft te zijn, maar die puistjes kunnen dus wel ergens op duiden.

Ik zou dus idd maandag even bellen. Tenzij er ergens in het weekend echt de vellen erbij gaan hangen natuurlijk.
pi_73999920
Koffiepotje! Arme knul!

Ik ben ook nogal bang dat ik hypochonder. En helemaal nadat m'n moeder hier vanmiddag was en ik direct die alom bekende zorgelijk fronsrimpel herkende zodra ze Lente zag. "Wat heeft ze? Is dat wel goed? kan het niet van zus komen? Of van zo? Ik zou toch maar eens langs de dokter gaan hoor! En hoe is het met d'r bladiebladiebla?"

Ach, ze zal het wel overleven. En Oscar ook!

[ Bericht 24% gewijzigd door Ssserpente op 23-10-2009 22:19:06 ]
pi_73999944
Wat een bos haar heeft Lente. Ik zou er ook even naar laten kijken.

Mijn sneutje heeft nog steeds behoorlijke uitslag. Dokter gebeld en die heeft nog een ander cremetje. Zink met miconazol erin. Schijnt dat luieruitslag vaak in combi komt/gaat met schimmel. Hopelijk helpt het!
Als je hem neerlegt om te verschonen, gaat hij al huilen en wil er vandoor gaan.
Verder gaat het goed! Hij heeft nu door dat hij op de knieen bij veel dingen kan komen. Bed en box gaan morgen omlaag.
pi_74000183
Be, ik ga ook niet zo snel naar een arts. Maar toen de ha hier was voor controle van Driekus kregen we te horen dat we echt moesten bellen als er iets was en speciaal met uitslag, hoesten en spugen ivm onze verledens. Dus dat doen we nu maar, al vind ik het wel overdreven. En ondertussen heeft onze Driekus door zijn spruw zijn eerste doktersbezoekje al achter de rug. Zo snel was nou ook weer niet de bedoeling.
_Ingrid_ hopelijk helpt de zalf goed, ik heb gewone miconazol voor de spruw in de tepels en die werkt goed.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:20:25 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74000442
Ssserpente, ik vind het wel op die babypuistjes lijken hoor. Mijn kleintje heeft het op zijn voorhoofd. Wat BE ook zegt, soms is het erger dan anders.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74001344
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn dat het helpt bij Driekus! De wvk raadde het aan, maar ik merk echt geen verschil... Ook bij N. z'n achternichtje hielp het niet. Zij ging er zelfs van schuimbekken.

Lente heeft idd best wat haar. Terwijl ik ervan overtuigd was dat ik een kaal kind zou krijgen. Toen de vk riep: "Persen! Ik zie haartjes!" versleet ik r ook voor gek. Wat een rotsmoes, dacht ik.

dat dacht ik ook en ik verwachtte wel half half een kind met haar. Op het moment dat ze het zei geloofde ik er geen hout van

En over huisartsen, ik ben gewoon een paar weken na de bevalling even langs gegaan, sowieso voor mn pil recept natuurlijk, maar ook om even kennis te maken. Vond ik zelf prettig

Ik ben bang dat we hier een kleine terugval hebben met de voorkeurshouding. Ze ligt ineens weer veel meer op haar voorkeurskantje en ze geeft flink wat weerstand als ik haar terug probeer te draaien. Bluh ik vind het vervelend dat ik niet weet waar die terugval door komt, wat ik anders zou kunnen doen ofzo. Maandag naar het cb, daar maar even navragen en anders bel ik de fysio maar weer denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:51:32 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74001601
Oh wat balen Huup!
Ik zou zeggen 'rekken' dat werkt hier vrijwel meteen als ik het idee heb dat hij weer meer naar links trekt, maar als de fysio je dat niet uitgelegd heeft zou ik dat niet zomaar zelf doen hoewel het niet echt moeilijk is.

Hier gaat het vandaag heel goed. Vandaag in de draagdoek heeft hij een tijd geslapen met zijn koppie de goeie kant op, en sowieso had hij rust voor de draagdoek, eerder zat er te veel spanning in zijn bovenlijf.
Op het aankleedkussen draait hij nu iig ook zelf spontaan zijn koppie naar mij toe.

Oh trouwens, had jouw fysio niet gezegd dat ze ook een terugval kon krijgen als ze koorts had oid?
Niet dat ze dan nu koorts heeft, maar daaruit blijkt wel dat ze dus terug kan vallen als ze even iets minder lekker in haar vel zit.
Gewoon door gaan met de oefeningen enzo dus en dan idd de fysio bellen als het niet beter gaat weer.
pi_74002539
ja klopt BE dat had ze gezegd. Ik heb ook het idee dat ze misschien wat ziekjes aan het worden is. Niets dramatisch met koorts enzo hoor, maar gewoon wat hangerig en snotterig. Dat zijn mn lief en ik ook nu dus het zou me niet verbazen.
Maar maandag krijgt ze dus ook haar prikken en ik ben bang voor een complete terugval als ze daarna koorts krijgt

nouja we zien het wel. Ik ga inderdaad maar wel gewoon door met de oefeningen. Die doet ze nog steeds keurig dus ik kan echt niet zo goed pinpointen wat het is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74008186
Ssserpente, het ziet eruit als babyacne. Maar het is best vurig, ik zou er toch even naar laten kijken.
Oh, ik lees dat je dat gaat doen
Sara
Merel
Ukje
pi_74008194
En Huup, wat vervelend van de terugval, misschien door de gespannenhie in d'r lijfje? Wat BE idd ook bij Oscar omschrijft. Hopelijk is ze er snel weer vanaf
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:16:36 #214
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74008493
Naar Huup, dat Amélie toch weer een terugval heeft... Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Morgen gaat de klok een uur terug, en wij zitten nu al een paar dagen in de gelukkige omstandigheid dat Maarten pas om kwart over 8/half 9 wakker wordt... Scheelt weer voor morgen! zal je zien dat hij morgen gewoon om half 8, dus half 7 wakker gaat worden, ik met mijn grote mond
pi_74008666
Huup, lastig dat ze weer naar haar voorkeurshouding neigt. Hopelik helpt het om gewoon de oefeningen te blijven doen.

Fijn BE, dat het zo goed met Oscar gaat.

Grasjes, ik ben ook vegetariër, nou is vast voedsel bij ons nog niet aan de orde, ik wacht tot hij 6 maanden is, maar ik denk daar ook af en toe aan. Hoe gaan we dat doen? Ik heb al 14 jaar geen vlees meer aangeraakt, dus ook redelijk weinig kennis ervan. Ik hoor graag je ervaringen tzt.
pi_74008922
Oei Huup, lastig hoor!! Blijven oefenen.
BE, fijn dat het zo goed gaat met Oscar!

ik durf het niet hardop te zeggen maar vannacht was weer een goede nacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:59:57 #217
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74008965
Wat fijn Vicky!! Heerlijk voor jullie!

huup hopelijk knapt jullie meisje snel weer op en valt de terugval toch mee.

Ik hou mijn hart vast voor de wintertijd...madammeke is de laatste tijd steevast rond 06.00 wakker dus ik ben bang dat dit niet ineens gaat veranderen en wij dus gezellig rond 05.00 beneden zitten *gaaaaap*!
Gelukkig logeert ze vanavond bij opa en oma kan ik me er nog even op vorbereiden!
pi_74009085
whaah Frups, dus opa en oma zijn morgen de pino

Ik weet nog niet hoe ik dat bij Tess ga doen. Ik denk dat ik haar morgen gewoon laat liggen.. Misschien vanvond iets schuiven met de laatste fles ofzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74009118
fijn vicks!

Hahaha fruppel dat heb je handig uitgekiend om je meisje precies vanavond bij opa en oma te laten logeren

mijn lief bleef nog heel even met zn meisje boven babbelen zonet, ik ging maar vast ontbijten en douchen enzo; kom ik weer terug boven liggen ze gewoon met zn twee te slapen luilakken
ik laat ze maar even liggen nog, kan ik hier beneden wat dingetjes doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74009134
wat heerlijk Huup!
echt, het geluk straalt er gewoon af bij jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:13:18 #221
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74009149
Jup opa en oma zijn de pineut haha, heb ze gewaarschuwd maar ze vonden het geen probleem.
Wij hebben een verjaardag en gaan daarna lekker de stad in en kunnen dus een uurtje langer stappen

Huup wat een heerlijkheid he als je zo saampies in bed vind!
pi_74009150
* Estrys gaat haar moeder bellen of Seb mag komen logeren

Toen ik vanmorgen om kwart over zeven beneden kwam zat lief in kleermakerszit op de grond met Seb op zijn schoot een boekje voor te lezen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:19:14 #223
114177 Diaan73
pi_74009238
Wij hebben vanavond een verjaardag, maar Lennon blijft gewoon thuis, babyfoon bij de buren. Hij slaapt tegenwoordig ook tot een uur of half 8, hopelijk is dat vanaf morgen ook weer zo, of dat hij snel weer in normaal ritme zit.

Wat lief Estrys Peace zingt altijd liedjes met Lennon, ook zo schattig.
Make love, not war ☮
pi_74009279
en normaal blijft Seb echt nooit zitten, dus was extra schattig. Zo zal ik ze ook niet samen in bed vinden want Seb blijft gewoon echt niet op het bed die duikelt er zo af. en dan leg je hem neer, 2 seconden en dan gaat ie weer
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:24:22 #225
114177 Diaan73
pi_74009320
Nee Seb is erg beweeglijk hè?

Lennon gaat ook in ons bed niet liggen hoor... dan wil hij zitten, "kruipen" en bewegen. Hij is tegenwoordig beneden ook een stuk beweeglijker, al vermaakt hij zich prima in de box. De box staat nu wel op de laagste stand, omdat Lennon het staan heeft ontdekt en dat steeds wil.
Make love, not war ☮
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:39:49 #226
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74009556
Oe gaaf, Lennon staat! Maarten komt nog niet verder dan tot op zijn knietjes! En hij kruipt overal overheen momenteel, dus ook over de leuning van de bank enzo... En in het kdv kruipt hij steeds in een kastje, maf kind
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:44:36 #227
114177 Diaan73
pi_74009626
Ik vind baby's die kruipen zo lief Lennon zit wel op 1 knie, maar heeft nog niet door hoe hij de andere knie
eronder moet krijgen om te gaan kruipen. HIj beweegt zich op zijn manier, half zittend, door de kamer.

Maarten doet gewoon verstoppertje, Marie

Ow Lennon was gisteren 9 maanden alweer... en hij doet ook al dagdag met zn handjes, zo schattig.
Make love, not war ☮
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:07:22 #228
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74009972
Wat een knappe kindjes goed hoor staan, kruipen, zwaaien!

Mijn meiske zit nog heerlijk te zitten, daar zit weinig beweging in ze dweilt wel op haar buik rondjes door de kamer maar verder niets want ze word boos als kruipen niet lukt en gaat dan liggen brullen!

Leuk he Diaan dat zwaaien! Danique doet het ook sinds een tijdje en ze schud tegnwoordig "nee" met haar hoofd, echt een heel grappig gezocht.
Verder is het een echte kletskous, ze brabbelt heel veel en ook iets wat toch echt op mama lijkt
pi_74010157
Dat gaat alweer snel Diaan, Lennon alweer 9 maanden! Dagdag!
Ssserpente wat een akelige plekjes, ik hoop dat het meevalt en dat het geen koemelk allergie oid is (omdat je zelf aangaf meer melk te zijn gaan drinken).

Wij gaan zometeen op jacht naar een loopkarretje! We hebben net Marktplaats afgespeurd, maar helaas niks in de buurt te vinden, behalve karretjes van plastic. We willen het liefste een houten. Maar eens zien wat er te koop is zoal!

Owja, nog even een vraagje met betreft de wintertijd. Hoe kan je hier het beste mee omgaan?
Is het handig om je kindje een uur later in bed te leggen in de hoop dat ze ook later wakker worden of moet je juist alles doen als anders?
pi_74010215
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dat gaat alweer snel Diaan, Lennon alweer 9 maanden! Dagdag!
Ssserpente wat een akelige plekjes, ik hoop dat het meevalt en dat het geen koemelk allergie oid is (omdat je zelf aangaf meer melk te zijn gaan drinken).

Wij gaan zometeen op jacht naar een loopkarretje! We hebben net Marktplaats afgespeurd, maar helaas niks in de buurt te vinden, behalve karretjes van plastic. We willen het liefste een houten. Maar eens zien wat er te koop is zoal!

Owja, nog even een vraagje met betreft de wintertijd. Hoe kan je hier het beste mee omgaan?
Is het handig om je kindje een uur later in bed te leggen in de hoop dat ze ook later wakker worden of moet je juist alles doen als anders?
wheelybug komt maandag bij ons wonen

en ik leg Elin er ook een uur later in
pi_74010342
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
en normaal blijft Seb echt nooit zitten, dus was extra schattig. Zo zal ik ze ook niet samen in bed vinden want Seb blijft gewoon echt niet op het bed die duikelt er zo af. en dan leg je hem neer, 2 seconden en dan gaat ie weer
Ha! idd, als ik het boekje pak en wil gaan zitten is mevrouwtje allang weg
Bij paps wil ze wel zitten maar dan moet ie gitaar spelen O en ze staat nu ook af en toe even los, niet te lang want dan verliest ze haar evenwicht uiteraard wel kan ze heel lang gewoon langs de bank stappen terwijl ze ondertussen naar alles en iedereen zwaait en HOERA doet.
We zijn in de herhalen herhalen herhalen fase aangekomen volgens mij

Lennon ook alweer 9 maanden..elin vandaag 9 mnd en 3 weken over 2 maanden is ze gewoon jarig IKWILNI
pi_74010354
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:
wheelybug komt maandag bij ons wonen

en ik leg Elin er ook een uur later in
Zo'n wheelybug is leuk! Ik had ze al een gezien!
Maar ik ben meer op zoek naar zoiets als dit:

Zegmaar een ding waar je achter kan lopen, en evt. dus ook erop kan zitten.
pi_74010376
Hoooo Sorry hoe blond kan een mens zijn!
Je kan hem natuurlijk achterstevoren gebruiken en dan erachter lopen..
Sorry

Welke komt er bij jullie wonen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Zweefvliegje op 24-10-2009 11:33:21 ]
pi_74010744
Lieveheerstbeest
twijfelde tussen de muis en t beesj maar beesj is leuker
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:55:44 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74010977
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef Grasjes het volgende:
Chan, schrikken zeg!! Hopelijk slaapt hij nu even lekker.

Wist niet of ik het kokkerellen voor je kleine topic een schop moest geven of gewoon hier, dus eerst hier maar even:

Ik kook 1 keer in de week verschillende maaltijden voor mijn dochter (10 maanden) en zelf eet ik bijna geen vlees. Van het cb moet ik echter wel vlees geven. Daar heb ik geen moeite mee (mits het biologisch vlees is) maar verder dan rundergehakt, tartaar of kip kom ik niet. Wat doen de vegetarische mama's hier met evt vleesvervangers? En wie weet hoe vaak je vlees moet geven?
ff uit lurkstand
Ik ben ook vegetarisch opgevoed, in de tijd dat er nog geen lekkere Tivall-producten bestonden, en mijn moeder heeft me gezond grootgebracht door zo vaak mogelijk granen en peulvruchten te combineren, en verder natuurlijk voldoende zuivel en eieren. Ik kreeg heel af en toe bij opa en oma wel vlees, maar toen ik doorhad waarom mn moeder geen vlees at vond ik dat ook wel een goeie zaak, en dus eet ik nog steeds vegetarisch

Maar Tivall is wel een heerlijk vleesvervang-merk wordt vegetarisch koken wel een stuk makkelijker van
pi_74011095
Kijk nou mijn meiske lacht

zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:07:32 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74011221
esmee! wat ben je mooi!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74011367
Aaaahw Esmee wat is ze mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74011599
Awww Esmee, poppetje
pi_74011740
Waarom heeft de wii (uit, dus gewoon het kastje zelf) zooo'n ongelooflijke aantrekkingskracht op kindjes?
pi_74011750
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:02 schreef Stiemie het volgende:
Kijk nou mijn meiske lacht

[ afbeelding ]
pi_74011795
Esmee
pi_74011893
Oh, wat een lief voorzichtig lachje! Wat een mooi meiske heb je toch!

LadyBlack, dankjewel voor je info. Goed om ervaringen te horen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:46:21 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74012029
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lief voorzichtig lachje! Wat een mooi meiske heb je toch!

LadyBlack, dankjewel voor je info. Goed om ervaringen te horen.
Graag gedaan

* rammelend terug in lurkstand kruipt
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:45:53 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74013530
Stiemie, wat een mooie meid!

We hebben een doorslaper! Na 4 nachten durf ik het toch wel zo te gaan noemen!
Vanaf een uur of 8-9 slaapt Oscar, dan maken we hem om 23 uur wakker voor nog een fles en dan komt hij pas om 7 uur de volgende ochtend weer!
Ik ben benieuwd hoe het gaat met de wintertijd morgen en maandag krijgt hij zijn prikjes, dus mss dat we dan nog weer even terugvallen, maar wat is dit al lekker zeg, even bijtanken qua slaap.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:39:58 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74014734
BE

Ik zit te denken over de aanschaf van een keukenmachine om straks hapjes ed te gaan maken. Iemand ervaring?

Oeh... die wheelybugs vind ik helemaal geweldig! Leuk kadootje voor de eerste verjaardag!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:48:46 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74014932
Sasha kreeg ook een wheelybug voor zijn eerste verjaardag en heeft hem nog heel lang als duwauto gebruikt, ook toen hij al kon lopen maar nog niet begreep dat je er ook op kon gaan zitten.
Schattig genoeg noemt hij hem 'auto'.

Mikoxx, ik zou er eentje zoeken die van die ronddraaiende messen heeft, maar bijv. ook kan raspen, dat is met appelhapjes nog wel eens heel handig.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:53:25 #248
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74015037
Oké, handige tip BE, heb je ook merk/type ideeen?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:57:02 #249
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_74015117
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:39 schreef mikoxx het volgende:
BE

Ik zit te denken over de aanschaf van een keukenmachine om straks hapjes ed te gaan maken. Iemand ervaring?

Oeh... die wheelybugs vind ik helemaal geweldig! Leuk kadootje voor de eerste verjaardag!
Ik heb hier een babycook hier meer info: http://www.geboortewinkel.nl/beaba-babycook-p-1844.html
eerste tijd gebruikt om het fruit te pureren, appeltjes te stomen en avondhapjes te maken en nu gebruik m nog steeds (kind is ruim anderhalf) voor kleine porties groente en appelmoes te maken.
Op marktplaats staan er aardig wat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:14:54 #250
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74015457
Ik heb even een aantal reviews gelezen over de babycook en die zijn positief zeg! Is het echt zo'n ideaal ding, of zijn er ook nadelen? Is ie vanaf t begin te gebruiken voor de eerste hapjes? Nadeel vind ik dan wel weer de prijs trouwens...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:22:17 #251
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74015615
Esmee lief lachen

Kersjes en Ladyblack thnx!
Ik ga eens even kijken hoeveel zout er in de die dingen van tivall zitten. Ik eet ze zelf wel regelmatig. En peulvruchten idd. Als ik dan nog 2x in de week vlees geef moet ze voldoende hebben neem ik aan.

Het enige wat ik gekocht heb voor hapjes is een staafmixer. Die gebruikte ik na een maand al niet meer. Verder gaat groente ed hier gewoon in een steelpannetje.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:29:46 #252
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74015774
Esmee! Lekker bekkie!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:29:11 #253
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74017463
Ohhh, kijk Esmee nou schattig zijn

BE, ik met je mee!

Na een periode van relatieve rust presenteren wij u....... Krampjes!! Met hoofdletter inderdaad, als sinds gistermiddag is het feest hier. Hij heeft zo'n last, zit ook de hele tijd windjes te laten te overstrekken en huilen huilen huilen...
Alleen in de draagdoek gaat het wat beter maar dat is weer zo lastig verhuisdozen inpakken
pi_74017513
Grasjes, ik had toen ik zwanger was, dit boek geleend bij de bieb. Ik denk dat ik het binnenkort nog een keer ga lenen. Gewoon om ideen op te doen. Vegetarisch kookboek : voor moeder en kind : meer dan 100 recepten voor (aanstaande) moeders en kinderen in hun eerste levensjaar / Amanda Grant.
Ik zag dat ze ook deze hebben: Vegetarisch vanaf de wieg : recepten zonder vlees voor baby & peuter / Francis van Arkel
Ga ik eens even zoeken bij Bol.com.
pi_74018244
BE wat goed een doorslaper

Kersjes pff vervelend he die krampjes. Hier vooral 's avonds veel last. Ik hoode dat het rond de 7 a 8 weken het ergste is. Dat zou nu dan ongeveer zijn toch?

En Grasjes hier geen ervaring met vega-babyhapjes. Ik kan wel eens voor je in opperdepop kijken wat er aan vega-dingen instaan?

En ben even kwijt wie er vroeg om ervaringen met de keukenmachine... Wij gebruikten altijd een staafmixer en dat ging prima.

Ik ben zo trots op mijn kleine lachebekje Vannacht goed geslapen, na de voeding van 6 uur weer netjes in de wieg geslapen tot 10.30 uur en nu ligt ze alweer zo'n 2 uur lekker te tukken in de wieg. Jaja het wordt nog wel eens wat! Nu maar hopen dat ze vannacht nog gewoon wil slapen en dat ze dan niet uitgeslapen is...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:18:27 #256
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_74022457
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb even een aantal reviews gelezen over de babycook en die zijn positief zeg! Is het echt zo'n ideaal ding, of zijn er ook nadelen? Is ie vanaf t begin te gebruiken voor de eerste hapjes? Nadeel vind ik dan wel weer de prijs trouwens...
Ik vind het wel een ideaal ding, maar als je kind bijv. vanaf 8 maanden al met de pot mee eet dan is het zonde van je geld, want ze zijn idd aardig prijzig (daarom noemde ik marktplaats ook al) Ik heb het apparaat hier gebruikt vanaf het eerste fruithapje, bijv. appeltjes en peren stomen en daarna blenderen.
pi_74022712
BE wat fijn!

nog nooit van die babycook gehoord. Wij wilden in principe min of meer aan de rapley gaan en relatief snel met de pot mee laten eten (waar mogelijk uiteraard); Ik heb wel een staafmixer die ik denk ik ook wel ga gebruiken.

Mn meisje heeft ineens haar handjes gevonden! ik vind het zo'n gek gezicht ze zat de afgelopen dagen naar haar knuistjes te kijken als ze toevallig voorbij komen maar sinds vandaag stopt ze haar handjes/vingers/knuistjes bewust in haar mond en sabbel en kluift (en kwijlt...) wat af echt goed onder controle heeft ze het nog niet maar ik vind het zo leuk om te zien

Vraagje over poepluiers, hoe zie je nou of je kindje (milde) diarree heeft? Ik weet dat bv-poep bij diarree dan echt echt waterig dun is zeg maar... sinds gisteravond heeft mn meisje namelijk als ze een poepluier heeft alleen die gele kleur in de luier. Verder is de luier helemaal droog, net als met een plasluier zeg maar. Kan ik er dan vanuit gaan dat alle poep is opgeslorpt door de luier ik weet het niet zo goed nmlk. Ze wil ook meer drinken dan normaal. Oh en normale poepluiers waren altijd dat soort zalfachtige qua dikte.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74023568
Lijkt me wel diarree Huup. Maar heb geen verstand van bv poep.

De creme helpt nu al! Ziet er al beter uit! Kim is uit logeren, hij mist haar wel denk ik. Maar heeft de ruimte om te spelen zonder bemoeienis van Kim. Vind hij wel leuk.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:53:13 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74023765
Mij lijkt het ook wel diarree... Verder zou ik ook niet weten wat je er aan kan doen, of hoe lang je moet wachten voor je naar een huisarts gaat ofzo?

Wie zei het nou over de Wii??? Hier ook een jongetje dat het presteert om de Wii uit te zetten als pappa aan het spelen is...

En wat fijn dat de crème al helpt Ingrid!
pi_74024019
Beterschap Kersjes voor Toby Krampjes zijn . Hier hadden wij er zowat last van totdat hij vaste voeding ging eten.

Wat betreft hapjes. Ik vind een staafmixer of iets dergelijks prima voor het begin als je wilt pureren. Zodra je begint wat stukjes te geven, kun je de meeste dingen prima prakken. Voor de rest kun je anders nog pureren en bijvoorbeeld met aardappel in stukjes mengen.

Hier is ons manneke de laatste dagen echt van slag. Hij slaapt slecht, soms heeft hij rode wangetjes, kwijlt veel, de poep stinkt. Daarnaast snotterd hij en heeft hij een hoestje. Ik weet niet of hij nou zo veel last heeft van de verkoudheid of van doorkomende tanden. Trouwens zijn er nog geen tanden doorgekomen voor zover wij kunnen zien. De tekenen duiden er wel op. Zelfs met pijnstiller heeft hij vandaag nauwelijks geslapen.

Sserpente zijn de pukkels inmiddels wat weggetrokken?

Wat ben jij toch een schatje Esmee Je mama is zeker ook heel blij met je slaappatroon.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74024053
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Marie79 het volgende:
Mij lijkt het ook wel diarree... Verder zou ik ook niet weten wat je er aan kan doen, of hoe lang je moet wachten voor je naar een huisarts gaat ofzo?

Wie zei het nou over de Wii??? Hier ook een jongetje dat het presteert om de Wii uit te zetten als pappa aan het spelen is...

En wat fijn dat de crème al helpt Ingrid!
ik heb dus ook geen idee wat ik eraan moet doen eigk ik lees her en der (even google erbij getrokken) dat als de diarree na twee voedingen nog niet over is dat je de HA moet inlichten maar het is me op lang niet alle websites duidelijk af alle adviezen ook gelden voor kleine baby's zeg maar.
Hmm.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74024218
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef oeke het volgende:
Grasjes, ik had toen ik zwanger was, dit boek geleend bij de bieb. Ik denk dat ik het binnenkort nog een keer ga lenen. Gewoon om ideen op te doen. Vegetarisch kookboek : voor moeder en kind : meer dan 100 recepten voor (aanstaande) moeders en kinderen in hun eerste levensjaar / Amanda Grant.
Ik zag dat ze ook deze hebben: Vegetarisch vanaf de wieg : recepten zonder vlees voor baby & peuter / Francis van Arkel
Ga ik eens even zoeken bij Bol.com.
Oeke dit boek heeft een collega van mij cadeau gekregen, die net met zwangerschapsverlof is. Het is wel zo dat de collega die zwanger is is geen vegetarier is maar wel de collega, die het cadeau gaf.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:08:25 #263
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74024228
Ik zou sowieso als je het niet vertrouwd, je toch even de HAP kan bellen voor advies. Beter een keer te veel dan te weinig, toch?
pi_74024962
Huup, je kan altijd de HAP bellen natuurlijk om even te overleggen... (hmmz spuit 11 zie ik al )
pi_74025486
Huup je zou ook eerst even de dames van borstvoeding natuurlijk of la leche league kunnen bellen. Ik weet bijvoorbeeld niet of het zou helpen als jij iets eet zoals banaan of zo. Ook kunnen zij misschien informatie geven over de achterliggende reden van het inschakelen van de ha. Ik zou me kunnen voorstellen, dat het vooral erom gaat dat je kindje niet uitdroogt. Dus dat je dat gewoon goed in de gaten houdt. Je kan natuurlijk ook gewoon eff telefonisch overleggen met de hap, je hoeft er misschien niet eens heen te gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74025767
Oe huup, dat lijkt me lastig, geen idee wat je daar mee aan moet. Driekus heeft maar rare luiers sinds ie ook flesvoeding krijgt. Beetje combi van dun en dan veel. En stinken

Even een vraagje aan Be en Huup (en aan anderen die er mee te maken hebben gehad): Driekus heeft een behoorlijke voorkeur voor links, al vanaf het begin. Nou begin je dus al een enorm verschil te zien aan zijn hoofd, rechts is mooi rond, links is plat. En hoofdje naar rechts leggen wil niet echt. Ik wil eigenlijk niet wachten op de cb afspraak over 2 weken, maar nu al actie ondernemen. Hebben jullie een verwijzing gehad van de ha of ben je zelf naar de fysio gestapt? Er is hier een kinderfysio in het medisch centrum, maar ik weet dus niet of ik daar zo terecht kan.
pi_74026154
Mefke, ik zou maandag gewoon meteen die kinderfysio bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74026312
oh vervelend mef
ik heb een mondelinge verwijzing van zowel het cb als van de huisarts, al met resp. 2 en 3 weken gekregen. Maar tegenwoordig heb je geloof ik geen verwijzing meer nodig, gewoon even binnenstappen dus bij de fysio! Echt doen hoor
Wat je zelf kunt doen is het bedje omgekeerd opmaken eventueel, dus de andere kant op zodat hij zn hoofdje moet draaien om het licht te zien en je aankleedkussen zo plaatsen dat hij recht vooruit kijkt zeg maar.
Oh en met flesvoeding de fles geven op je linkerarm (geloof ik) zodat die spier iets gerekt wordt. Maar dat weet BE wsl beter dingen met flesvoeding enzo.

Ik heb gebeld met de HAP en de HA aan de telefoon gehad. Zolang de luiers nog zwaar zijn, van oa de plas en mn meisje normaal drinkt is het niet erg en hoef ik geen actie te ondernemen.
Bij koorts moet ik direct bellen en ook als ze niet meer alert reageert. En als het over een paar dagen nog niet over is dan even langsgaan bij de gewone HA. De arts vertelde dat kleine baby's vaker last hebben van diarree zonder koorts en dat het niet uitmaakt omdat ze het over het algemeen compenseren met meer drinken. Dus so far so good

Alleen hoe ik de luiers in de gaten moet houden en of ze alert is komende nacht moet ik nog even over nadenken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74027476
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
oh vervelend mef
ik heb een mondelinge verwijzing van zowel het cb als van de huisarts, al met resp. 2 en 3 weken gekregen. Maar tegenwoordig heb je geloof ik geen verwijzing meer nodig, gewoon even binnenstappen dus bij de fysio! Echt doen hoor
Wat je zelf kunt doen is het bedje omgekeerd opmaken eventueel, dus de andere kant op zodat hij zn hoofdje moet draaien om het licht te zien en je aankleedkussen zo plaatsen dat hij recht vooruit kijkt zeg maar.
Oh en met flesvoeding de fles geven op je linkerarm (geloof ik) zodat die spier iets gerekt wordt. Maar dat weet BE wsl beter dingen met flesvoeding enzo.

Ik heb gebeld met de HAP en de HA aan de telefoon gehad. Zolang de luiers nog zwaar zijn, van oa de plas en mn meisje normaal drinkt is het niet erg en hoef ik geen actie te ondernemen.
Bij koorts moet ik direct bellen en ook als ze niet meer alert reageert. En als het over een paar dagen nog niet over is dan even langsgaan bij de gewone HA. De arts vertelde dat kleine baby's vaker last hebben van diarree zonder koorts en dat het niet uitmaakt omdat ze het over het algemeen compenseren met meer drinken. Dus so far so good

Alleen hoe ik de luiers in de gaten moet houden en of ze alert is komende nacht moet ik nog even over nadenken.

Wat goed het hoeft dus niets te betekenen. Wat ik al dacht gaat het idd vooraal erom te zorgen, dat ze niet uitdroogt. Komt Amelie s'nachts nog voor voeding? Dan zou je op dat moment haar luier even kunnen controleren. Je hoeft misschien niet een hele verschoonbeurt te doen, gewoon even voelen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74027696
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wat goed het hoeft dus niets te betekenen. Wat ik al dacht gaat het idd vooraal erom te zorgen, dat ze niet uitdroogt. Komt Amelie s'nachts nog voor voeding? Dan zou je op dat moment haar luier even kunnen controleren. Je hoeft misschien niet een hele verschoonbeurt te doen, gewoon even voelen.
nee ze komt niet voor een nachtvoeding, daarom moet ik even denken wat ik ga doen
Ze ligt nu al te slapen en als het gaat zoals het de afgelopen weken ging dan komt ze op zn vroegst rond vijf uur of half zes ongeveer (nieuwe tijd.). Dus mja, wellicht dat ik 'snachts even zou kunnen kijken maar dan wordt ze wel wakker dus dan moet ik ook voeden wsl. Maar misschien vind ik dat ook wel prettig om nog een keer te voeden;
aan de andere kant, als ze alweer min of meer over de ergste diarree heen is dan is het gewoon bout voor haar om wakker gemaakt te worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74027890
Ik ga maar meteen bellen maandag. En als ik dan eerst naar de ha moet, dan moet dat maar. Ik loop er de deur plat sinds de bevalling. Voor mezelf mag ik pas na 6 weken na de fysio, maar misschien meldt ik me daar eerder omdat ze een soort herstelprogramma voor bevallen dames hebben en dat is dan weer handig als dat zou mogen.
pi_74027894
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Paar keer de wekker zetten dan maar... Hoewel ik ook niet echt alert zou zijn als ik midden in de nacht wakker word gemaakt...

Goed dat je er meteen achteraan gat, Mef. Dat dat zo snel gaat joh, die afplatting. Lukt het om z'n hoofdje alsnog te draaien zodra ie slaapt?

Lentes pukkeltjes zitten er nog. Ik heb er vandaag af en toe wat zinkzalf op gesmeerd en dat lijkt de vurigheid er wat uit te halen. De puistjes zelf blijven zitten, maar de rode vlekker er omheen lijken wat rustiger te worden. Vandaag waren er vrienden op visite en die herkenden het ook als babyacné. Hun zoontje had precies hetzelfde. Bij hem is het na een tijdje weer weggetrokken.

Nu maar hopen dat ze er vóór d'r zestiende vanaf is.
pi_74028199
Huup, maar als je haar wakker maakt ter controle en ze wil niet, zal ze ook echt niet drinken. Dan slaapt ze vast ook zo weer. Ik zou het zelf wel effe doen, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust.
Driekus is nog lang niet moe en wil nog niet drinken, maar ik wil slapen. Zul je zien, lig ik net, wil ie eten. En hij krijgt nou een borstvoeding, dus ik moet nog effe volhouden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:32:49 #274
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74028366
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:14 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Paar keer de wekker zetten dan maar... Hoewel ik ook niet echt alert zou zijn als ik midden in de nacht wakker word gemaakt...

Goed dat je er meteen achteraan gat, Mef. Dat dat zo snel gaat joh, die afplatting. Lukt het om z'n hoofdje alsnog te draaien zodra ie slaapt?

Lentes pukkeltjes zitten er nog. Ik heb er vandaag af en toe wat zinkzalf op gesmeerd en dat lijkt de vurigheid er wat uit te halen. De puistjes zelf blijven zitten, maar de rode vlekker er omheen lijken wat rustiger te worden. Vandaag waren er vrienden op visite en die herkenden het ook als babyacné. Hun zoontje had precies hetzelfde. Bij hem is het na een tijdje weer weggetrokken.

Nu maar hopen dat ze er vóór d'r zestiende vanaf is.
Bij mijn dochter heeft het echt wel weken geduurd voor de pukkeltjes weg waren. ik heb ze nog steeds

Huup, misschien nog een keertje aanleggen voor je naar bed gaat? En anders zou ik haar lekker laten slapen hoor en dan is 5 uur vroeg genoeg als je nog even checkt voor je naar bed gaat.

Oeke, bedankt! ik ga ook even kijken naar dat kookboek.

En het is niet dat ik haar vleesloos wil laten opgroeien. Dat mag ze later zelf beslissen. Haar papa eet ook gewoon een paar keer per week vlees. Ik wil haar alleen niets tekort doen aan voedingsstoffen als ze weinig vlees krijgt
Drinken is hier weer dramatisch vandaag als ze over de hele dag 400 cc heeft gehad is het veel. Ben eigenlijk een beetje aan het wachten tot ze wakker wordt vanwege dorst..
pi_74028580
ja voor ik ga slapen maak ik haar niet wakker, ze is een uur geleden nog gevoed en ik ga zo naar bed dus de tijd tussen de voeding is wel erg klein dan, dan ben ik bang dat ze niets hoeft te drinken en ik haar voor niets wakker maak.

Ze drinkt wel fors trouwens mn tepels doen ontzettend zeer omdat ze met heel veel kracht drinkt. Pfoe. Ik denk dat ik gewoon vannacht haar temp meet en luier check enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:47:00 #276
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74028794
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
ja voor ik ga slapen maak ik haar niet wakker, ze is een uur geleden nog gevoed en ik ga zo naar bed dus de tijd tussen de voeding is wel erg klein dan, dan ben ik bang dat ze niets hoeft te drinken en ik haar voor niets wakker maak.

Ze drinkt wel fors trouwens mn tepels doen ontzettend zeer omdat ze met heel veel kracht drinkt. Pfoe. Ik denk dat ik gewoon vannacht haar temp meet en luier check enzo.
Voor de zekerheid (en je eigen gemoedsrust) zou ik dat zeker doen!
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:32:05 #277
5428 crew  miss_sly
pi_74030166
In de media gaat het er nu over dat ze misschien toch jonge kinderen van 0-4 jaar als risiciogroep willen oproepen voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep ( http://www.nu.nl/algemeen(...)n-griep-ingeent.html . Zouden jullie het doen, of juist niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74030711
Ik zat er net over na te denken. Hoe goed is deze inenting eigenlijk getest? Er zijn wel vaker medicijnen geweest die echt veilig zouden zijn en die dat achteraf dus helemaal niet waren
pi_74030779
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef Stiemie het volgende:
Ik zat er net over na te denken. Hoe goed is deze inenting eigenlijk getest? Er zijn wel vaker medicijnen geweest die echt veilig zouden zijn en die dat achteraf dus helemaal niet waren
dat dus.
ik geloof dat ik mezelf liever binnen opsluit en niemand langs laat komen dan zo'n ongetest vaccin halen
maar ik kan daar pas echt helder over nadenken als de keuze aan de orde is. Nu is het alleen onderbuikgevoelens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74035368
Ik zit in dubio over die inenting.
Huupje, hoe isset met je meissie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74035374
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
pi_74035386
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef miss_sly het volgende:
In de media gaat het er nu over dat ze misschien toch jonge kinderen van 0-4 jaar als risiciogroep willen oproepen voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep ( http://www.nu.nl/algemeen(...)n-griep-ingeent.html . Zouden jullie het doen, of juist niet?

Hoorde nog op het nieuws eergisteren dat de mexicaanse griep niet gevaarlijker is dan de 'gewone' griep.
Het is heel erg dat een meisje van 14 is omgekomen, maar schijnbaar komt dit heel zelden ook voor bij de gewone griep, dat gezonde mensen eraan sterven.
Ik zou het dus niet doen, voor de gewone griep worden kinderen ook niet elk jaar ingeent.
Maar de mexicaanse griep is een beetje een hype op het moment.
pi_74035398
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
Mijn vriendin deed piemeltje naar beneden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74035556
quote:
Omhoog is vragen om een natte romper.
pi_74035569
quote:
Wij leggen hem richting het zuiden.
pi_74035572
ik ent niet in..dit dus omdat ik niet weet wat 'schadelijker' is. Daarbij is ze gewoon ontzettend gezond en ze krijgt nog steeds borstvoeding, dus ze krijgt iig erg goede stoffen binnen
pi_74035614
Hielp het later op bed leggen bij jou KD? Hier niet. Hij was om vijf uur wakker
pi_74035629
7 uur nieuwe tijd hier
pi_74035647
Goed man!
pi_74035728
Acht uur nieuwe tijd

Maar hij was welk vaker om negen uur oude tijd wakker dus dat telt eigenlijk niet in de competitie.
pi_74035798
Hier was het kwart voor zeven nieuwe tijd en dat terwijl hij de dag daarvoor tot half negen oude tijd sliep
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74035884
goodmorning
verschillende nachten dus. Yay voor de kindjes die niets hebben gemerkt van de tijdswissel. En een voor de vroege vogels.

Mijn dame kwam om de twee uur vannacht. Toch wel wat ziekjes dus. Maar goed, de temp ging niet omhoog en ze bleef goed drinken en alert enzo. Lief ligt nu trouwens nog met zn meiske in bed te babbelen en liedjes te zingen dus alles doet t nog steeds
Ik zal het maar wel morgen even op het CB melden. Ze krijgt morgen haar prikken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:05:01 #293
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74035918
Fijn dat ze vannacht nog heeft gedronken en nu lekker ligt te kletsen in bedje Huup!

Inenten, ik denk dat ik dat niet zou willen op dit moment. Kan me wel voorstellen dat het voor kindjes met weinig weerstand wel goed zou zijn.

Hier was het half 8 nieuwe tijd, maar wel met een grote verrassing Ze moest gelijk in bad, bed verschoond en was aangezet.
*note to self: toch maar geen mandarijn meer geven
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 09:16:09 #294
5428 crew  miss_sly
pi_74036011
Fijn dat ze niet ziek lijkt, huup. Wat regelen ze dat toch goed, door vaker om voeding te komen he?
Beterschap voor haar iig

Ik denk dat ik ook neit laat inenten. Zoals gezegd, er is niet zoveel over bekend, ze is ontzettend gezond en ze krijgt nog volledig borstvoeding. Liever idd in huis opsluiten tot de golf voorbij is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:19:04 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74036031
MvD, piemeltje naar beneden. Anders grote kans dat ze tussen het randje van de luier doorpiesen
pi_74036043
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:49 schreef Tinuviel het volgende:
Hier was het kwart voor zeven nieuwe tijd en dat terwijl hij de dag daarvoor tot half negen oude tijd sliep
en nu ligt hij lekker te slapen
pi_74036063
Maar mijn man vindt dat heel gek omdat hij zelf het andere doet, zeg maar.
pi_74036112
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar mijn man vindt dat heel gek omdat hij zelf het andere doet, zeg maar.
Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:27:53 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74036143
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)
Dit dus
pi_74036158
Ik doe eigenlijk niks met die piemel, is het de bedoeling dat ik er wat mee doe?
Ik vroeg het toevallig gisteren aan lief maar die deed er ook niks mee

Hier vanmorgen een zielig mannetje. Hij heeft 1 tand en ja hooor natuurlijk die ene tand door zijn lip. Een beetje bloed van de binnenkant en brullen natuurlijk.
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:30:48 #301
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74036178
Huup beterschap voor je meisje
Mefke s6 met de fysio ed
mvd eerlijk gezegd kijk ik er niet zo naar als ik een luier verschoon en doorlekken qua plas heb ik ook nog niet gehad (denk kwestie van luier goed dichtdoen, of puur geluk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')