Ik vind het wel een ideaal ding, maar als je kind bijv. vanaf 8 maanden al met de pot mee eet dan is het zonde van je geld, want ze zijn idd aardig prijzig (daarom noemde ik marktplaats ook al) Ik heb het apparaat hier gebruikt vanaf het eerste fruithapje, bijv. appeltjes en peren stomen en daarna blenderen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb even een aantal reviews gelezen over de babycook en die zijn positief zeg! Is het echt zo'n ideaal ding, of zijn er ook nadelen? Is ie vanaf t begin te gebruiken voor de eerste hapjes? Nadeel vind ik dan wel weer de prijs trouwens...
ik heb dus ook geen idee wat ik eraan moet doen eigkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Marie79 het volgende:
Mij lijkt het ook wel diarree... Verder zou ik ook niet weten wat je er aan kan doen, of hoe lang je moet wachten voor je naar een huisarts gaat ofzo?
Wie zei het nou over de Wii??? Hier ook een jongetje dat het presteert om de Wii uit te zetten als pappa aan het spelen is...
En wat fijn dat de crème al helpt Ingrid!
Oeke dit boek heeft een collega van mij cadeau gekregen, die net met zwangerschapsverlof is. Het is wel zo dat de collega die zwanger is is geen vegetarier is maar wel de collega, die het cadeau gaf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef oeke het volgende:
Grasjes, ik had toen ik zwanger was, dit boek geleend bij de bieb. Ik denk dat ik het binnenkort nog een keer ga lenen. Gewoon om ideen op te doen. Vegetarisch kookboek : voor moeder en kind : meer dan 100 recepten voor (aanstaande) moeders en kinderen in hun eerste levensjaar / Amanda Grant.
Ik zag dat ze ook deze hebben: Vegetarisch vanaf de wieg : recepten zonder vlees voor baby & peuter / Francis van Arkel
Ga ik eens even zoeken bij Bol.com.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
oh vervelend mef![]()
ik heb een mondelinge verwijzing van zowel het cb als van de huisarts, al met resp. 2 en 3 weken gekregen. Maar tegenwoordig heb je geloof ik geen verwijzing meer nodig, gewoon even binnenstappen dus bij de fysio! Echt doen hoor
Wat je zelf kunt doen is het bedje omgekeerd opmaken eventueel, dus de andere kant op zodat hij zn hoofdje moet draaien om het licht te zien en je aankleedkussen zo plaatsen dat hij recht vooruit kijkt zeg maar.
Oh en met flesvoeding de fles geven op je linkerarm (geloof ik) zodat die spier iets gerekt wordt. Maar dat weet BE wsl beter dingen met flesvoeding enzo.
Ik heb gebeld met de HAP en de HA aan de telefoon gehad. Zolang de luiers nog zwaar zijn, van oa de plas en mn meisje normaal drinkt is het niet erg en hoef ik geen actie te ondernemen.
Bij koorts moet ik direct bellen en ook als ze niet meer alert reageert. En als het over een paar dagen nog niet over is dan even langsgaan bij de gewone HA. De arts vertelde dat kleine baby's vaker last hebben van diarree zonder koorts en dat het niet uitmaakt omdat ze het over het algemeen compenseren met meer drinken. Dus so far so good
Alleen hoe ik de luiers in de gaten moet houden en of ze alert is komende nacht moet ik nog even over nadenken.
nee ze komt niet voor een nachtvoeding, daarom moet ik even denken wat ik ga doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat goed het hoeft dus niets te betekenen. Wat ik al dacht gaat het idd vooraal erom te zorgen, dat ze niet uitdroogt. Komt Amelie s'nachts nog voor voeding? Dan zou je op dat moment haar luier even kunnen controleren. Je hoeft misschien niet een hele verschoonbeurt te doen, gewoon even voelen.
Paar keer de wekker zetten dan maar...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Alleen hoe ik de luiers in de gaten moet houden en of ze alert is komende nacht moet ik nog even over nadenken.
Bij mijn dochter heeft het echt wel weken geduurd voor de pukkeltjes weg waren. ik heb ze nog steedsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Paar keer de wekker zetten dan maar...Hoewel ik ook niet echt alert zou zijn als ik midden in de nacht wakker word gemaakt...
![]()
Goed dat je er meteen achteraan gat, Mef. Dat dat zo snel gaat joh, die afplatting. Lukt het om z'n hoofdje alsnog te draaien zodra ie slaapt?
Lentes pukkeltjes zitten er nog. Ik heb er vandaag af en toe wat zinkzalf op gesmeerd en dat lijkt de vurigheid er wat uit te halen. De puistjes zelf blijven zitten, maar de rode vlekker er omheen lijken wat rustiger te worden. Vandaag waren er vrienden op visite en die herkenden het ook als babyacné. Hun zoontje had precies hetzelfde. Bij hem is het na een tijdje weer weggetrokken.
Nu maar hopen dat ze er vóór d'r zestiende vanaf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |