abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73908983
Deel 225

Babietjes

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 24-10-2009 21:17:30 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73908995
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:52 schreef Fuente het volgende:

[..]

vijfde ziekte
zesde ziekte

Kan beide niet zoveel kwaad geloof ik.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73909075
Tess heeft volgens mij de 6e gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73909393
Jeetje gewoon alweer een nieuw topic. Wat gaat dat snel!

Ik las net in het vorige deel iets over badderen. Hier ook om de dag in bad en net wanneer het ons uitkomt en dan ook met balneum en daarna lekker smeren met body butter voor babies van The Body Shop. Dat is zulk lekker spul. Bij Linde hebben we ook niet echt een badritme ofzo. De ene keer gaat ze mee onder de douche en de andere keer gaat ze in bad, de ene keer 's morgens de andere keer 's avonds. In ieder geval wel altijd 's avonds nadat ze bij de opvang geweest is en anders net hoe het gaat.

Tinuviel ik denk dat jouw huisarts inderdaad te ver weg zit (Ik zit in Amsterdam, binnen de ring) De huisarts waar ik het laatst was, is trouwens een vrouw en volgens mij heeft ze zelf ook kinderen

En Fuente ik las iets over de 5e of 6e ziekte. Beterschap voor je meisje!

Hier trouwens een supernacht gehad. Esmee heeft om 22 uur voeding gehad en kwam toen pas weer om 6 uur Lekker kunnen slapen dus. Helaas slaapt ze al een paar dagen na de ochtendvoeding maar een uurtje en na de voeding die daarna komt helemaal niet. Nou ja als ze 's nachts zo goed slaapt hebben we niks te klagen natuurlijk
pi_73909599
Beterschap Fuente voor je meisje. Vervelend al die besmettelijke kinderziekten.
Waterpokken uitbraak is ook altijd zoiets. In de opvang zie je dan vaak zo'n groep vol met krentebolletjes.

Gelukkig keek ik daarstraks nog even op de calender. De afspraak bij het CB is morgen pas.
Hoe ik daar nou weer bij kom dat het vandaag was. Het hele CB is op woensdag gesloten.
pi_73909749
Welkom nieuwe mama's en verse baby's
En nogmaals gefeliciteerd!

Tussen alle drukte door mocht Toby vanmorgen naar het CB. Hij is 5522 gram en ongeveer 59,5 cm lang. Niks te klagen dus wat dat betreft
De prikjes waren niet leuk, hij moest er best even om huilen maar ik had hem snel aangelegd en toen was hij al gauw rustig gelukkig. Ik heb arnica-zalf op en om de prikplekken gesmeerd en nu maar hopen dat hij er straks niet al te veel last van zal krijgen verder.
.... met gevoel voor drama....
pi_73910094
Even snelle tvp, volgens mij heb ik een enorme luier te verschonen...
Fake it till you make it...
pi_73910970
Beterschap voor Merel!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:25:24 #9
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73911671
Goh, is het ziek-zijn-tijd ofzo? Beterschap voor alle zieke kindjes!
Kersjes, wat een mooie scores zeg!

Stiemie, wat ontzettend fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad. Daar knap je van op!
pi_73911702
beterschap voor Merel
netjes Kersjes!

Pff die van mij is echt megachagarijnig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:26:54 #11
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73911731
Och nog steeds Vicky? En heb je enig idee waar het door komt?
pi_73911752
Wat lullen jullie veel zeg!

Sorbo wat schrikken zeg!

Tyler gaat nooit in bad, wordt hij woest. Hij gaat mee douchen. Hoeveel verschilt. Verder gewoon met washandje tussendoor.
Hij is ineens een schijtmonstertje. Veel en vaak en helaas heeft hij nu ook uitslag. Met rare soort blaasjes. Sudo erop gedaan. Hopelijk helpt dat. Had gelukkig nog minipotjes.
Hij gaat nu vaak op zijn knietjes zitten en trekt zich dan een beetje omhoog. Heb je ineens een baby aan je broek hangen.
pi_73911757
nee geen flauw idee. Ze heeft bijna 2 uur geslapen. Heeft net gespeeld en zit nu te miepen en te mutsen..niks is goed.

ga zo het cb maar eens bellen.. misschien hebben ze nog tips.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73913552
Vicky, wat zei het CB?

Ik ben een levend kussen, kleine meneer wil echt niks anders dan op mij liggen slapen
Gelukkig ben ik lekker zacht!!
* Kersjes stopt nog een stukje chocola in d'r mond om te zorgen dat ze de speciale kussen-kwaliteiten niet kwijtraakt
pi_73913619
We moeten gewoon het strakke schema aanhouden dat we nu al hebben en d'r gewoon in bed leggen als het tijd is. Verder nog niet verandren qua flessen. Waarom ze zo chagarijnig, geen flauw idee. Het cb wist daar verder oko niet veel op te zeggen. Tess is wat verkouden maar nog niet heel erg. Kan zijn dat ze iets onder de leden heeft maar dat nog niet door wil zetten.
Het cb zou iig een briefje bij de wvk neerleggen en die neemt maandag contact op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73915152
Hopelijk is Tess gauw weer wat gezelliger!!
pi_73916385
Tess aan de mopper... hopelijk is ze gauw weer wat meer in haar doen Vicky

Kersjeskussen .

Iris was vanmorgen aan de mopper, maar ze is nu lekker aan het slapen, voor zolang het nog duurt. Eerst grote zus maar eens uit bed plukken...
pi_73916397
Ik kan geen kant op, zit hier met een gloeiend kleintje op schoot die zodra ik opsta wakker wordt en heel zielig gaat huilen. En als ik per ongeluk aan zijn beentjes kom dan kreunt hij in zijn slaap
Zo toch maar even tempen, hij voelt echt heet!
pi_73917555
Hmmppff ik was net bij de fysio en toen viel mevrouw in slaap en een klein half uur later is ze weer wakker...
ik ben maar doelloos aan het wandelen in de hoop dat ze weer in slaap valt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73917574
Och sneu voor Toby.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73919270
Oh kersjes die rot prikken ook!!
Finn heeft maandag voor de 2e keer zijn prikken gehad en is sinds maandag ook echt al heel erg zielig en wil nergens anders slapen dan bij mij (ook 's nachts)

Vikcy wat vervelend dat Tess niet zo lekker in haar vel lijkt te zitten, ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:57:26 #22
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73919507
Kindjes met prikken Wij moeten maandag ook weer, gelukkig de derde prik, dus dan zijn we er een poosje vanaf! Heb je al getempt Kersjes?
pi_73920111
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Kersjes het volgende:
Ik kan geen kant op, zit hier met een gloeiend kleintje op schoot die zodra ik opsta wakker wordt en heel zielig gaat huilen. En als ik per ongeluk aan zijn beentjes kom dan kreunt hij in zijn slaap
Zo toch maar even tempen, hij voelt echt heet!
ahw, sterkte ermee ..

Ik ben een overenthousiaste moeder.
Elin r tandjes zijn amper door of er liggen hier al 3 tandenborsteltjes, haar eigen tandpasta + tandenborsteldoosje, dentinox, wattestaafjes, spoelbekertje (allemaal van Sip & jankertje (jip en janneke ) enzo)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:19:43 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73920163
Och Toby met prikjes
Wij moesten eigenlijk morgen, maar nu Maarten nog steeds koortsig is (net gemeten, 38,8) maar uitgesteld en er is as. woensdag nog een gaatje (gelukkig).
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73920313
Even snel een vraagje. Hannah is niet helemaal lekker, erg hoesten en wat verhoging. Ik heb alleen paracetamol in huis voor vanaf 1 jaar. Die kan ik toch in de lengte door midden snijden en zo geven mocht het vanavond slechter gaan? Of is het verstandiger nog even voor baby's in huis te halen (nu de winkels nog open zijn)?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73920480
Tex, met een heet mes in de lengte doorsnijden en dan de onderkant eerst inbrengen! Niet de bovenkant want de punt kan scherp zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73921070
Toby toch . Iris had ook zo last van die stomme prikken . Het was wel na een dag ook weer over Kers, hopelijk voelt Toby zich ook gauw weer beter.

KD, enthousiasteling!
pi_73921364
Bedankt voor de tip Vicky!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:12:53 #29
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73921541
Wij hebben vandaag ook de eerste prikjes gehad, tot nu toe merken we gelukkig nog niks.
We zijn ook nog naar de huisarts geweest omdat de Zantac wel helpt tegen het zuurbranden (hij huilt niet meer als er voeding terug komt) maar hij gaat wel steeds meer spugen. De dokter heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis om een pylorushypertrofie (vernauwing aan de maaguitgang) uit te sluiten. De huisarts had al gezegd dat ik terug moest bellen naar hem als ik niet binnen 2 weken terecht kon. En ja hoor: ruim 3 weken wachten. Dus gebeld met de assistente van de huisarts, maar zij kreeg bij de kinderarts ook niks gedaan. Toen heeft de huisarts zelf gebeld en nu kan ik morgen al komen hoppa!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73921868
Hè bah, Mila net opgehaald van KDV, heeft ze andere kleertjes aan (van iemand anders dus) en vertelde de invalleidster dat ze 's middags de speen had gehad Die heeft ze helemaal niet meer... En een extra fles! Kreeg een beetje de indruk dat ze niet eens wisten dat dit Mila was Morgen even bellen voor verhaal..
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:28:40 #31
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73921972
Gatsie Raissa, dat is niet leuk Ik zou idd ook maar eens even verhaal gaan halen.
pi_73921978
Oh lekker dan Raisaa
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73922064
idd
lekker dan
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:36:45 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_73922211
Hmm, hier heeft Ruben wel eens de kleren van andere Ruben aangehad, maar speen is wel heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73922431
Beterschap voor alle zieke kindjes

Raissa wat raar das niet leuk nee.

Kerskussen hopelijk heeft Toby geen koorts ofzo.

Hier ook een gekke muppet. Ik weet niet wat het is, maar zodra we haar in haar eigen bedje leggen na de voeding rond 6 a 7 uur dan is brullen en moet en zal ze weer naar beneden. Eenmaal beneden valt ze dan in slaap in de box of het wipstoeltje in zn platte stand, of bij ons op de arm. Ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt want de rest van de dag en 's nachts slaapt ze wel gewoon goed in haar eigen kamertje.

En zo af en toe schrik ik me de tandjes van haar aan het slapen en dan ineens uit het niets heel hard schrikken en brullen. Pfff. Zou ze nu al naar kunnen dromen ofzo? Ze heeft echt die moro-reflex nog als ze zo schrikt. Ziet er vet zielig uit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73922588
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Troel het volgende:
Hmm, hier heeft Ruben wel eens de kleren van andere Ruben aangehad, maar speen is wel heel erg
Ja maar ze had gewoon extra kleertjes van zichzelf in dr mandje liggen.. En de kleertjes die ze vanmorgen aan had waren pleite (dus in een ander mandje gedaan denk ik). Ze heeft nog wel een speen daar liggen voor 'noodgevallen' dus ik hoop echt dat ze die gegeven hebben en niet van een ander.. Maar ja, daar kom je toch niet meer achter... Ik vind kleertjes van een ander aan eigenlijk al een vies idee Ze is nu dan ook maar snel in bad gegaan

-edit- zie nu dat ik het in mijn vorige post wat krom geschreven had. Ze heeft nog wel een speen dus, voor noodgevallen zeg maar. Maar ze krijgt in principe geen speen meer en dat weten ze.
pi_73922730
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef huuphuup het volgende:
En zo af en toe schrik ik me de tandjes van haar aan het slapen en dan ineens uit het niets heel hard schrikken en brullen. Pfff. Zou ze nu al naar kunnen dromen ofzo? Ze heeft echt die moro-reflex nog als ze zo schrikt. Ziet er vet zielig uit
Ik las dat ze al tandjes had
Vergeef me, ik ben een chaoot

Ik weet eigenlijk niet of baby's al dromen... Heb soms wel het idee dat dat zo is..
pi_73922978
Volgens mij kunnen babies wel dromen hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73923203
Ik dacht pas vanaf een half jaar...
Dat schrikken had Hannah ook zo erg. Maar komt denk ik gewoon door dingen van buitenaf. Soms kun je een bom laten ontploffen (bij wijze van) en slapen ze er doorheen en soms schrikken ze al van een zuchtje wind
©Dumbo
pi_73923235
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik las dat ze al tandjes had
Vergeef me, ik ben een chaoot

Ik weet eigenlijk niet of baby's al dromen... Heb soms wel het idee dat dat zo is..
hahaha tandjes

mja ik weet niet hoever dromen bij baby's gaat dan zeg maar. Ik neem aan dat het dan eigenlijk meer een soort van "de dag verwerken" is ofzo, en nog niet echt met hun eigen fantasie erbij. Daar was ik altijd vanuit gegaan. Maar waar ze toch steeds zo van schrikt is me een raadsel Met name bij het inslapen en in de lichte slaapjes meerdere keren heel erg schrikken en daarna gelijk heul hard en heel zielig huilen. Zodra we haar troosten is het ook wel weer goed maar t is zo zielig om te zien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73923732
Ik heb toch ook wel het idee dat Lente droomt hoor. Ze kan zo liggen piepen in d'r slaap. D'r oogjes heeft ze dan half open en schieten heen en weer. En die schrikreflex kan ze ook zomaar ineens hebben.

Al had ze 'm vanmiddag omdat ik iets te hard een pan op het aanrecht kletterde.
pi_73923961
Ja ze dromen wel maar hoe is onbekend. Vertelde de arts mij
pi_73924437
Sorbootje, wat een schrik!

Ko schrok ook altijd zo heftig in zijn slaap. Soms echt door een briesje ofzo. Maar dat is nu gelukkig wel over.
Hij is nu zo enorm aan het zingen en praten en gillen en geluid maken.
Rollen Kletsen

Beterschap voor alle zieke en geprikte kindjes

Raissa, wat raar en naar.

Fijne huisarts heb je Cara.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73926522
Kersjes hoe gaat het nu met Toby? Heeft ie nog veel last?

Raissa da's wel heel raar inderdaad Goed plan om morgen even te bellen. Met Linde hebben we het wel eens gehad dat ze van een invaller een fles had gehad terwijl ze helemaal geen fles meer kreeg. Heb toen ook gebeld en gezegd dat ikd at toch wel erg slordig vond. Wat nou als ze bv dieetvoeding had gehad of als ze ergens allergisch voor was?

Hier een rustiger meisje! Maar wel een met een erg raar slaappatroon. Ze heeft vannacht geslapen van 22 tot 6 uur, toen een fles gehad en geslapen van 6.45 tot 8.30 en vanaf die tijd is ze wakker geweest. We hebben haar na de voeding van 10 uur in de wieg gelegd en daar heeft ze tot 13.30 uur gewoon klaarwakker rond liggen kijken. Af en toe een klein brulletje, maar niet echt huilen ofzo Vreemd meisje is het toch
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:34:04 #45
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73926584
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:

Hij gaat nu vaak op zijn knietjes zitten en trekt zich dan een beetje omhoog. Heb je ineens een baby aan je broek hangen.
Dat doet Lennon ook, zo lief om te zien. Hij doet het ook in de box en op de bank aan de leuning trouwens. Hij heeft alleen nog niet door dat hij die knietjes ook kan gebruiken om te kruipen... zit hij steeds op 1 knie.

Jullie lullen trouwens echt veel... heb een paar drukke dagen achter de rug en bijna niet kunnen volgen.

voor alle zieke en niet lekker voelende baby'tjes. Nieuwe mama's en baby'tjes welkom!!

Geppie, van harte gefeliciteerd en veel plezier in het dreumestopic, tot over ong. 3 maanden

Ik zag jullie posten over het badderen, Lennon gaat ong. 2 a 3 keer per week in bad/onder de douche. Bij voorkeur niet 's avonds, want dan slaapt hij onrustiger. Net als Twan trouwens. Hij gaat dus meestal tussen de middag, na het brood/fles en gaat dan meteen door naar bed. Hij slaapt zoiezo nog vaak de hele middag.
Make love, not war ☮
pi_73926816
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Raissa het volgende:
Hè bah, Mila net opgehaald van KDV, heeft ze andere kleertjes aan (van iemand anders dus) en vertelde de invalleidster dat ze 's middags de speen had gehad Die heeft ze helemaal niet meer... En een extra fles! Kreeg een beetje de indruk dat ze niet eens wisten dat dit Mila was Morgen even bellen voor verhaal..
Ze kwamen niet aanlopen met een ander kind toen jij haar kwam halen? Wat belachelijk. Seb heeft ook wel eens kleertjes van het KDV aan, maar dan heeft hij zijn reserve kleren vies of ik ben vergeten een reserve shirt mee te geven bv. Ik zou inderdaad ook eens verhaal halen

Vanmorgen was er een invalster bij Seb van een andere groep maar alle leidsters van de andere groepen noemen Seb bij zijn naam als ze hem zien. Vind dat altijd al zo knap van ze.

Seb gaat trouwens ook niet elke dag in bad, meestal om de dag. Hij gaat altijd in het grote bad, waar hij vervolgens de complete badkamer en mama nat maakt met zijn gespetter. En een lol dat hij heeft Dan gaat hij staan en laat zich weer met een plons in het water vallen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73926901
Ca.ra, mooi dat het wel eerder kon toen de huisarts zelf belde! Lekker snel al morgen.
Gister bij ons bij de huisarts belde ze zelf ook maar, anders kon het wel een week of 4 duren zei ze en ze vond dat we binnen 2 weken terecht moesten kunnen, dus ze heeft gelijk zelf gebeld .

Raissa, wat vaag...

Huup, kan dat schrikken niet ook zijn als ze in slaap aan het vallen is?
Ik heb dat zelf ook wel eens als ik in slaap val, zo'n soort schrikken zeg maar.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:45:10 #48
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73927003
Raissa, vaag hoor.

Lennon had trouwens vandaag zn fles niet in de tas terug van kdv... erg lastig want onze reserve stond bij mijn ouders... dus Lennon over de rooie/zwaar vermoeid, Peace snel opgehaald bij mn ouders. Morgen maar even naar kdv gaan om fles op te halen.

Slapen jullie kinderen ook zo slecht op kdv? In het begin sliep Lennon daar heel goed, maar de laatste tijd niet meer dan een uur tot een anderhalf uur per dag. Thuis en bij mn ouders slaapt hij minstens 4 a 5 uur overdag. Hij is denk ik te nieuwsgierig naar alles.
Make love, not war ☮
pi_73927198
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Nijna het volgende:
Ca.ra, mooi dat het wel eerder kon toen de huisarts zelf belde! Lekker snel al morgen.
Gister bij ons bij de huisarts belde ze zelf ook maar, anders kon het wel een week of 4 duren zei ze en ze vond dat we binnen 2 weken terecht moesten kunnen, dus ze heeft gelijk zelf gebeld .

Raissa, wat vaag...

Huup, kan dat schrikken niet ook zijn als ze in slaap aan het vallen is?
Ik heb dat zelf ook wel eens als ik in slaap val, zo'n soort schrikken zeg maar.
geen idee, dat zou best kunnen. Maar we worden ook wel eens midden in de nacht zo wakker van haar. Dan weet ik natuurlijk niet of ze dan toevallig net weer in slaap valt ofzo.

Stiemie dat ritme heeft mevrouw hier ook. mn lief ligt nu met haar op de bank want zichzelf entertainen daar is ze nu toch wel te moe voor, maar slapen ho maar... muppet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73928175
Huh Raissa, lekker dan! Groot gelijk dat je verhaal gaat halen zeg.

Tess al weer wat beter in dr hummetje?

Hoe is het met Toby?

Stiemie, wat fijn dat het weer beter gaat, die nacht klinkt heerlijk zo.

Poppedein, wat een geklojo met die jbpm! Maar de spruw is wel helemaal foetsie?

Ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen! 1 keer wakker, maar toen was ik zo weer vertrokken.
Vanochtend wakker door Meike die eruit wou, dus bij me in bed genomen, tv aan, en toen werd ik om half 10 weer wakker.....
Lars reageert nog niet zo geweldig op de Omneo, hij gaat tegen het plafond van de krampen.....
Zo zielig...
Ik ga morgen maar eens even langs zo'n zweefmeneer, misschien kan die nog wat voor Lars betekenen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')