abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73940775
FTA, hier half 3 en kwart voor 7, ik ben ook jaloers op huup...
Fake it till you make it...
pi_73941043
Yay voor de doorslapers

Stiemie, hoe ging het bij jullie vannacht?

Hier best goed, hij had geen koorts meer en is 2x gekomen. Maar dat had hij zonder de prikjes ook wel gedaan. Hij is wel hangerig, ligt lekker op mij naar alles te kijken en te lachen.
.... met gevoel voor drama....
pi_73941105
Goedemorgen!

't Zal wel even duren voor ik me hier echt ingelezen heb. Eerlijk gezegd zit 't nog niet zo lekker op een bureaustoel na m'n bevalling...(en dan heb ik nog niet eens hechtingen oid)

Wilde wel even melden dat het goed gaat met Isabeau. De plek onder haar oksel wordt wat kleiner en ze krijgt geen nieuwe plekken. Ze ligt nu lekker te pitten. Zometeen haar antibiotica-drankje met sinaasappelsmaak weer in d'r mondje spuiten.. ze vindt 't gewoon lekker! Straks wil ze geen moedermelk meer

Huup, jouw meisje heeft ook zo'n bos haar.. wordt dat ook zo snel vettig? Bij Isabeau plakt het binnen een dag op d'r hoofdje.
pi_73941130
fijn dat het goed is Kers en dat de koorts gezakt is enzo.

Enneh, die nacht is ook geen standaard hier he was het maar zo, meestal komt ze nog wel 1 keer 's nachts. Maar ook dat is op zich al heerlijk natuurlijk dat ze maar 1 keer komt.
Keerzijde is wel dat ze ook van half 8 's morgens tot 10 uur 's avonds wakker is. En toch met regelmaat geentertained moet worden enzo. Dus overdag heb k er wel mn handen vol aan. Gelukkig heeft mn lief nu herfstvakantie.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73941189
Stiem, dat kuiltje/gaatje heeft Lente ook! Een stukje boven d'r poepgaatje, richting d'r ruggetje. Toen ik het zag moest ik ook meteen aan een open ruggetje denken. We gaan maandag naar cb. Ff goed in de gaten houden dus.

Sorbo, wat fijn dat het beter gaat! Sterkte met zitten!
pi_73941197
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!

't Zal wel even duren voor ik me hier echt ingelezen heb. Eerlijk gezegd zit 't nog niet zo lekker op een bureaustoel na m'n bevalling...(en dan heb ik nog niet eens hechtingen oid)

Wilde wel even melden dat het goed gaat met Isabeau. De plek onder haar oksel wordt wat kleiner en ze krijgt geen nieuwe plekken. Ze ligt nu lekker te pitten. Zometeen haar antibiotica-drankje met sinaasappelsmaak weer in d'r mondje spuiten.. ze vindt 't gewoon lekker! Straks wil ze geen moedermelk meer

Huup, jouw meisje heeft ook zo'n bos haar.. wordt dat ook zo snel vettig? Bij Isabeau plakt het binnen een dag op d'r hoofdje.
meestal na een dag of 2 gaat het 'glimmen'
maar ik moet zeggen dat ik het idee heb dat dat ook wel komt doordat ik er de hele dag doorheen zit te kroelewoele. vindt ze lekker, dat kind van mij.

Overigens was ik haar haartjes nauwelijks. Ik heb het idee dat die hoofdhuid zo teer is, en ze wordt verder toch niet echt vies ofzo nog, denk dat vaak wassen meer kwaad dan goed zou doen. Ik was haar haartjes maximaal 1 keer per week. Ze gaat uiteraard wel mee onder de douche en dan wordt haar haar wel nat, maar niet met zeepspul ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73941301
Ja dat kroelen dat kan ik ook niet laten... zal er dan toch wel mee te maken hebben. Te veel wassen staat mij ook tegen. Ben zo bang dat het er allemaal afvalt als ik het te veel was
pi_73941448
Sorbootje, ik ben net terug gaan lezen over wat er nou met Isabeau was. Schrikken zeg!! Gelukkig vindt ze de ab wel lekker

Ondanks dat Toby behoorlijk berg heeft en ik het beter niet kan doen was ik toch zijn haartjes bij elke bad - of douchebeurt. Ik kan het kroelen erdoor ook niet laten, net als grote broer die er dus regelmatig met zijn vieze handjes overheen gaat. Bovendien zit het binnen no time ook altijd onder de melk en dat gaat zo ranzig stinken
pi_73942349
Ik ben me eergister een hoedje geschrokken Mijn moeder had de hele dag opgepast. Veteld ze 's avonds bij het eten. Ja en Leander heeft vanmiddag een hapje kiwi gehad! Helemaal trots dat ze was. Heb de rnog net niet over de tafel heen getrokken. Jezus man kind is net 3 maand. Vonden mijn ouders het ook nog raar dat ik boos werd
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73942564
oh Kers als mn meiske gespuugd heeft en het zit in haar haartjes dan doe ik het wel wassen, maar gelukkig is dat niet zoveel. Melk gaat idd stinken.

Nicole daar zou ik op zn zachtst gezegd ook niet over te spreken zijn nee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73943414
Nicole Daar zou ik denk ik ook niet echt al te happy mee zijn.

Hier maak ik de haartjes wel elke dag nat onder de douche of in bad, maar echt met shampoo 1 keer per week.
Ik doe wel elke dag een beetje lotion in het haar om berg te voorkomen.

De tweede reeks prikjes zit er weer in. Phoeh die hoeft ze in ieder geval nooit meer.
Het was gelukkig minder dramatisch dan de eerste keer, maar nog wel heel verdrietig.
Ze was weer 1 kilo bijgekomen en weegt nu 5730 gram en is 59 cm lang.
Verder helemaal goedgekeurd en gelukkig een invalarts gehad zodat ik wat puntjes voor kon leggen en een normaal antwoord kon verwachten.
Ik heb ons nu ook laten indelen onder een andere code, zodat we nu een andere arts krijgen, maar wel dezelfde wijkverpleegkundige.
Over het flesweigeringsprobleem zei ze dat Dewi het zich kon permiteren die 5 uur zonder voeding en het dametje eigenwijs genoeg was om daarvan gebruik te maken.
Ik heb dan ook geen spuitje ofzo gehaald. Het zal dan allemaal wel loslopen denk ik.
pi_73944371
ca.ra en thomas

menicole met overenthousiaste oma

vicky en eensjaggo dochter
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73946148
MeNicole, ik was ook boos geworden
pi_73947644
MeNicole ik zou ook heel boos zijn hoor! En dan ook meteen kiwi.

Huup hier gaat het net zo. Overdag veel wakker en 's nachts lekker slapen. Wat mij betreft inderdaad ook liever zo dan andersom.

Sserpente wij zijn vandaag voor het gaatje/kuiltje van Esmee naar de huisarts geweest (er zat gelukkig een vervanger ivm de herfstvakantie) en we hebben een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts Ik begreep van hem dat ze er altijd de kinderarts naar laten kijken omdat het meestal heel onschuldig is, maar het kan ook een vorm van een open ruggetje zijn en dan is het gevaarlijk. Thuis meteen gebeld en we kunnen komende dinsdag al terecht! Mocht het slechte drinken/ kokhalzen door gaan zetten, dan kunnen we dat dan ook meteen daar bespreken.
pi_73947996
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
oh Kers als mn meiske gespuugd heeft en het zit in haar haartjes dan doe ik het wel wassen, maar gelukkig is dat niet zoveel. Melk gaat idd stinken.

Nicole daar zou ik op zn zachtst gezegd ook niet over te spreken zijn nee.
Àlles ruikt ernaar, er is geen ontkomen aan! Niet dat hij nou zoveel spuugt, maar op de een of andere manier blijf ik lekken, blijft hij lekken en zit alles binnen de kortste keren onder de vlekken. Geen idee hoe, ik presteer het zelfs om er na een voeding achter te komen dat mijn sok nat is van de melk

Oh jee MeNicole
En dan nog wel kiwi wat erg allergeen is en pas wordt aangeraden om te geven vanaf de leeftijd van 1 jaar! Misschien tijd voor een goed gesprek? Dan kun je eventueel ook een lijstje geven van wat jij vindt dat Leander dan en dan zou mogen krijgen. Voorkomt een hoop ergernis!

Nou krijg ik weer flashbacks over schoonmoeder die tussen neus en lippen door vertelde dat Devin zo gesmuld had van zijn boterham met pasta.
Ik stamelde stomverbaasd "pasta???" denkend aan de Italiaanse deegwaren, ik vond het al zo raar. Maar het bleek dus chocopasta te zijn. Geen idee meer hoe oud hij toen precies was (nog geen 1), veeeeeel te jong voor brood met chocola iig
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:49:13 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73948033
Het lijkt erop dat Oscar het doorslapen door gaat krijgen! *zei ze heeeeeeeeeel voorzichtig*

Gisteren om 8 uur de laatste fles en wij gingen om 10 uur naar bed met de wekker op 0.00 voor nog een fles. Maar we werden om 5 uur wakker van een mopperende Oscar. Wij nog tegen elkaar 'heb jij om 0.00 nog een fles gegeven?' Ehm... nee, jij?
Gisterenavond om 23 uur de laatste en vanmorgen om 7 uur kwam hij weer!
Het begin is er!
pi_73948064
Fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen Stiemie! En gelukkig maar dat er een inval-arts was
pi_73949171
Netjes BE Hier slaapt ze 's nachts meestal een uur of zes achter elkaar, maar lang niet altijd. Vannacht van 1 tot kwart over 7, dat is dan wel prima te doen.

Fijn dat je al terecht kan Stiemie!

MeNicole Oh dat zou ik ook echt niet pikken... mijn moeder vraagt gelukkig bij alles wat ze wil doen of het wel mag van mij Kind wakker, "mag ik haar uit haar bedje gaan halen?" enzo. "Mag ik even met haar knuffelen?"

Sorbootje, ik had volgens mij nog helemaal geen welkom gezegd, dus welkom met Isabeau! Ik weet niet helemaal waarom ze ab moet, maar fijn dat het goed gaat

Ik had gisteren een dagje 'vrij' Met mams de stad in gegaan, en lief heeft lekker een dagje thuis gezeten met ons meisje. Heb de hele dag geen luier verschoond! Zo raar! Maar eigenlijk best een keer lekker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73949292
Lekker Innepin!
Hebben ze het leuk gehad samen?
pi_73949541
Innepin dat klinkt als een lekker dagje zeg!

Hoe gaat dat trouwens bij jullie cb? 'Mijn' cb-arts kan zelf geen verwijzing voor de kinderarts geven of bv een recept uitschrijven. Je gaat dus naar de cb-arts, die ontdekt iets, zegt dat je naar de huisarts moet, dan bel je dus voor een afspraak bij de huisarts, ga je naar de huisarts, hele situatie dus weer bespreken, kind weer uitkleden, aankleden en je krijgt je verwijzing. Nu hoorde ik van een vriendin dat haar cb-arts ook gewoon een verwijzing/recept kan geven. Lijkt mij een stuk handiger want nu moet ik dus 2x afspraak maken, 2x naar de arts, 2x verhaal doen, 2x vrijnemen/oppas regelen voor je andere kind etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiemie op 22-10-2009 14:36:06 ]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:34:16 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73949815
Ik kreeg de verwijzing voor de oogarts rechtstreeks van de CB arts, moest alleen even de ha bellen om het te laten bevestigen en die zei 'ik geloof het wel, de cb arts zal dat vast wel goed gezien hebben'.
Zoiets was het geloof ik.
pi_73950314
Stiemie, wat fijn dat jullie een vervanger hadden en dat je zo vlot al terecht kan bij de kinderarts!

Kersjes, natte sokken van de melk... hoe doe je dat...? Leg jij je benen in je nek tijdens het voeden ofzo?

Oscar, goed zo! Heerlijk BE!

Innepin, lekker!

Stiemie, ik weet niet hoe het bij ons gaat eigenlijk. Nog niet bij de hand gehad.
In principe is een arts van het CB ook een arts, dus ik snap niet zo goed waarom die niet zelf een recept uit zou kunnen schrijven of verwijzen. Maar misschien hebben ze het liever via de huisarts omdat ze dan alle gegevens bij elkaar hebben ofzo?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:53:52 #98
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73950522
Ik weet niet of wij direct doorverwezen kunnen worden door onze cb-arts.

Menicole Ik zou geloof ik net zoals jou gereageerd hebben, kiwi

Nou, Maarten heeft gelukkig geen koorts meer, het was netjes 36,8 alleen nu ben ik lekker aan het kwakkelen kon haast niet anders met die virussen hier in huis, had 38 graden koorts. Gelukkig kan Maarten zich goed vermaken in de box (hij heeft er bijna een uur in zitten spelen, brabbelen enz) en hij slaapt nu, kan ik zo ook even mijn ogen dicht doen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73950737
Stiem, fijn dat er een vervanger was! Dat moet een pak van je hart geweest zijn na al dat gezeur met je gewone ha! En wat een omslachtig gedoe met die verwijskaarten! Pff, hoe inefficient kun je het maken zeg!

Ik heb natuurlijk ook behoorlijk wat Gegoogled... en kwam best eea tegen in deze en deze topics. Maar misschien dat je het zelf al gevonden hebt of besloten hebt om Internet voorlopig maar helemaal niet meer te raadplegen.

Zit het gaatje bij Esmee echt bóven d'r bilspleet, dus al op d'r rug? Ih heb net nog ff bij Lente gekeken en bij haar zit ie echt nog wel tussen d'r billetjes.

Fijn ook dat je naar de kinderarts gaat! Hoop dat je geholpen en gerustgesteld wordt!

En een voor Oscar! Wat lijkt me dat heerlijk!
pi_73951084
Marie beterschap! Vervelend zeg dat je ziek bent, maar fijn dat Maarten zich zo goed vermaakt!

Ik snap ook niet waarom wij dan altijd eerst weer naar de huisarts moeten als er iets is. Nu is het niet zo'n probleem omdat ik nog met verlof ben, al is het wel erg dubbelop zo, maar als ik straks weer werk is het wel heel onhandig. En wat is het nut van een extra arts als het dus blijkbaar geen arts is want ze mag niks doorverwijzen/uitschrijven etc?

Sserpente ik had die topics ook al gelezen inderdaad en bij Esmee zit het nog wel tussen haar billetjes. Je moet haar billetjes echt wat van elkaar halen om het te zien zeg maar. Nou ja we wachten dinsdag maar gewoon even af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')