Voor de zekerheid (en je eigen gemoedsrust) zou ik dat zeker doen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
ja voor ik ga slapen maak ik haar niet wakker, ze is een uur geleden nog gevoed en ik ga zo naar bed dus de tijd tussen de voeding is wel erg klein dan, dan ben ik bang dat ze niets hoeft te drinken en ik haar voor niets wakker maak.
Ze drinkt wel fors trouwensmn tepels doen ontzettend zeer omdat ze met heel veel kracht drinkt. Pfoe. Ik denk dat ik gewoon vannacht haar temp meet en luier check enzo.
dat dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef Stiemie het volgende:
Ik zat er net over na te denken. Hoe goed is deze inenting eigenlijk getest? Er zijn wel vaker medicijnen geweest die echt veilig zouden zijn en die dat achteraf dus helemaal niet waren
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef miss_sly het volgende:
In de media gaat het er nu over dat ze misschien toch jonge kinderen van 0-4 jaar als risiciogroep willen oproepen voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep ( http://www.nu.nl/algemeen(...)n-griep-ingeent.html . Zouden jullie het doen, of juist niet?
Mijn vriendin deed piemeltje naar beneden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
Omhoog is vragen om een natte romper.quote:Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
Wij leggen hem richting het zuiden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:49 schreef Tinuviel het volgende:
Hier was het kwart voor zeven nieuwe tijd en dat terwijl hij de dag daarvoor tot half negen oude tijd sliep
Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar mijn man vindt dat heel gek omdat hij zelf het andere doet, zeg maar.![]()
Dit dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |