abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:47:00 #276
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74028794
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
ja voor ik ga slapen maak ik haar niet wakker, ze is een uur geleden nog gevoed en ik ga zo naar bed dus de tijd tussen de voeding is wel erg klein dan, dan ben ik bang dat ze niets hoeft te drinken en ik haar voor niets wakker maak.

Ze drinkt wel fors trouwens mn tepels doen ontzettend zeer omdat ze met heel veel kracht drinkt. Pfoe. Ik denk dat ik gewoon vannacht haar temp meet en luier check enzo.
Voor de zekerheid (en je eigen gemoedsrust) zou ik dat zeker doen!
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:32:05 #277
5428 crew  miss_sly
pi_74030166
In de media gaat het er nu over dat ze misschien toch jonge kinderen van 0-4 jaar als risiciogroep willen oproepen voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep ( http://www.nu.nl/algemeen(...)n-griep-ingeent.html . Zouden jullie het doen, of juist niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74030711
Ik zat er net over na te denken. Hoe goed is deze inenting eigenlijk getest? Er zijn wel vaker medicijnen geweest die echt veilig zouden zijn en die dat achteraf dus helemaal niet waren
pi_74030779
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef Stiemie het volgende:
Ik zat er net over na te denken. Hoe goed is deze inenting eigenlijk getest? Er zijn wel vaker medicijnen geweest die echt veilig zouden zijn en die dat achteraf dus helemaal niet waren
dat dus.
ik geloof dat ik mezelf liever binnen opsluit en niemand langs laat komen dan zo'n ongetest vaccin halen
maar ik kan daar pas echt helder over nadenken als de keuze aan de orde is. Nu is het alleen onderbuikgevoelens.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74035368
Ik zit in dubio over die inenting.
Huupje, hoe isset met je meissie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74035374
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
pi_74035386
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef miss_sly het volgende:
In de media gaat het er nu over dat ze misschien toch jonge kinderen van 0-4 jaar als risiciogroep willen oproepen voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep ( http://www.nu.nl/algemeen(...)n-griep-ingeent.html . Zouden jullie het doen, of juist niet?

Hoorde nog op het nieuws eergisteren dat de mexicaanse griep niet gevaarlijker is dan de 'gewone' griep.
Het is heel erg dat een meisje van 14 is omgekomen, maar schijnbaar komt dit heel zelden ook voor bij de gewone griep, dat gezonde mensen eraan sterven.
Ik zou het dus niet doen, voor de gewone griep worden kinderen ook niet elk jaar ingeent.
Maar de mexicaanse griep is een beetje een hype op het moment.
pi_74035398
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 06:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even een vraag aan de mama's met een zoon: hoe stoppen jullie het piemeltje in de luier, omhoog geklapt of naar beneden?
Mijn vriendin deed piemeltje naar beneden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74035556
quote:
Omhoog is vragen om een natte romper.
pi_74035569
quote:
Wij leggen hem richting het zuiden.
pi_74035572
ik ent niet in..dit dus omdat ik niet weet wat 'schadelijker' is. Daarbij is ze gewoon ontzettend gezond en ze krijgt nog steeds borstvoeding, dus ze krijgt iig erg goede stoffen binnen
pi_74035614
Hielp het later op bed leggen bij jou KD? Hier niet. Hij was om vijf uur wakker
pi_74035629
7 uur nieuwe tijd hier
pi_74035647
Goed man!
pi_74035728
Acht uur nieuwe tijd

Maar hij was welk vaker om negen uur oude tijd wakker dus dat telt eigenlijk niet in de competitie.
pi_74035798
Hier was het kwart voor zeven nieuwe tijd en dat terwijl hij de dag daarvoor tot half negen oude tijd sliep
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74035884
goodmorning
verschillende nachten dus. Yay voor de kindjes die niets hebben gemerkt van de tijdswissel. En een voor de vroege vogels.

Mijn dame kwam om de twee uur vannacht. Toch wel wat ziekjes dus. Maar goed, de temp ging niet omhoog en ze bleef goed drinken en alert enzo. Lief ligt nu trouwens nog met zn meiske in bed te babbelen en liedjes te zingen dus alles doet t nog steeds
Ik zal het maar wel morgen even op het CB melden. Ze krijgt morgen haar prikken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:05:01 #293
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74035918
Fijn dat ze vannacht nog heeft gedronken en nu lekker ligt te kletsen in bedje Huup!

Inenten, ik denk dat ik dat niet zou willen op dit moment. Kan me wel voorstellen dat het voor kindjes met weinig weerstand wel goed zou zijn.

Hier was het half 8 nieuwe tijd, maar wel met een grote verrassing Ze moest gelijk in bad, bed verschoond en was aangezet.
*note to self: toch maar geen mandarijn meer geven
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 09:16:09 #294
5428 crew  miss_sly
pi_74036011
Fijn dat ze niet ziek lijkt, huup. Wat regelen ze dat toch goed, door vaker om voeding te komen he?
Beterschap voor haar iig

Ik denk dat ik ook neit laat inenten. Zoals gezegd, er is niet zoveel over bekend, ze is ontzettend gezond en ze krijgt nog volledig borstvoeding. Liever idd in huis opsluiten tot de golf voorbij is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:19:04 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74036031
MvD, piemeltje naar beneden. Anders grote kans dat ze tussen het randje van de luier doorpiesen
pi_74036043
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:49 schreef Tinuviel het volgende:
Hier was het kwart voor zeven nieuwe tijd en dat terwijl hij de dag daarvoor tot half negen oude tijd sliep
en nu ligt hij lekker te slapen
pi_74036063
Maar mijn man vindt dat heel gek omdat hij zelf het andere doet, zeg maar.
pi_74036112
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar mijn man vindt dat heel gek omdat hij zelf het andere doet, zeg maar.
Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:27:53 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74036143
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar die plast zichzelf niet meer onder (hoop ik tenminste)
Dit dus
pi_74036158
Ik doe eigenlijk niks met die piemel, is het de bedoeling dat ik er wat mee doe?
Ik vroeg het toevallig gisteren aan lief maar die deed er ook niks mee

Hier vanmorgen een zielig mannetje. Hij heeft 1 tand en ja hooor natuurlijk die ene tand door zijn lip. Een beetje bloed van de binnenkant en brullen natuurlijk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')