quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
vijfde ziekte
zesde ziekte
Kan beide niet zoveel kwaad geloof ik.
ahw, sterkte ermee ..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Kersjes het volgende:
Ik kan geen kant op, zit hier met een gloeiend kleintje op schoot die zodra ik opsta wakker wordt en heel zielig gaat huilen. En als ik per ongeluk aan zijn beentjes kom dan kreunt hij in zijn slaap![]()
Zo toch maar even tempen, hij voelt echt heet!
Ja maar ze had gewoon extra kleertjes van zichzelf in dr mandje liggen.. En de kleertjes die ze vanmorgen aan had waren pleite (dus in een ander mandje gedaan denk ik). Ze heeft nog wel een speen daar liggen voor 'noodgevallen' dus ik hoop echt dat ze die gegeven hebben en niet van een ander.. Maar ja, daar kom je toch niet meer achter... Ik vind kleertjes van een ander aan eigenlijk al een vies ideequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Troel het volgende:
Hmm, hier heeft Ruben wel eens de kleren van andere Ruben aangehad, maar speen is wel heel erg
Ik las dat ze al tandjes hadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef huuphuup het volgende:
En zo af en toe schrik ik me de tandjes van haaraan het slapen en dan ineens uit het niets heel hard schrikken en brullen. Pfff.
Zou ze nu al naar kunnen dromen ofzo? Ze heeft echt die moro-reflex nog als ze zo schrikt. Ziet er vet zielig uit
hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik las dat ze al tandjes had![]()
Vergeef me, ik ben een chaoot
Ik weet eigenlijk niet of baby's al dromen... Heb soms wel het idee dat dat zo is..
Dat doet Lennon ook, zo lief om te zien. Hij doet het ook in de box en op de bank aan de leuning trouwens. Hij heeft alleen nog niet door dat hij die knietjes ook kan gebruiken om te kruipen... zit hij steeds op 1 knie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij gaat nu vaak op zijn knietjes zitten en trekt zich dan een beetje omhoog. Heb je ineens een baby aan je broek hangen.
Ze kwamen niet aanlopen met een ander kind toen jij haar kwam halen? Wat belachelijk. Seb heeft ook wel eens kleertjes van het KDV aan, maar dan heeft hij zijn reserve kleren vies of ik ben vergeten een reserve shirt mee te geven bv. Ik zou inderdaad ook eens verhaal halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Raissa het volgende:
Hè bah, Mila net opgehaald van KDV, heeft ze andere kleertjes aan (van iemand anders dus) en vertelde de invalleidster dat ze 's middags de speen had gehadDie heeft ze helemaal niet meer... En een extra fles! Kreeg een beetje de indruk dat ze niet eens wisten dat dit Mila was
![]()
Morgen even bellen voor verhaal..
geen idee, dat zou best kunnen. Maar we worden ook wel eens midden in de nacht zo wakker van haar. Dan weet ik natuurlijk niet of ze dan toevallig net weer in slaap valt ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Nijna het volgende:
Ca.ra, mooi dat het wel eerder kon toen de huisarts zelf belde! Lekker snel al morgen.
Gister bij ons bij de huisarts belde ze zelf ook maar, anders kon het wel een week of 4 duren zei ze en ze vond dat we binnen 2 weken terecht moesten kunnen, dus ze heeft gelijk zelf gebeld.
Raissa, wat vaag...
Huup, kan dat schrikken niet ook zijn als ze in slaap aan het vallen is?
Ik heb dat zelf ook wel eens als ik in slaap val, zo'n soort schrikken zeg maar.
Waarom in de maxicosi danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Vicky het volgende:
wat vervelend voor Lars, Karin.Tess ging zowaar zonder morren slapen
Nou heeft ze vanmiddag ook wel geslapen in de maxi cosi, je wil niet weten wat ik daarvoor het moeten doen.. 1,5 uur doelloos rondlopen
Ik moest naar de fysio en daar is ze in slaap gevallen. Ik had gehoopt dat ze wakker zou blijven zodat ik haar in bed had kunnen leggen. Maar omdat ze dus in de mc inslaap gevallen was ben ik maar gaan wandelen want als ik haar overhevel wordt ze gegarandeerd wakker.quote:
Maak er maar 2 huilers vanquote:
Same here! Ik was er vanaf, de afgelopen negen maanden...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Vicky het volgende:
Geef mij het adres van die man kers.. Ik zou ook wel een leven zonder migraine willen..,
.* voor de huilers
oh ik dacht al toen ik het postte, zou ze begrijpen wat ik bedoel....vast wel!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:30 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Huh ik snap het even niet geloof ik
Nou dan is ze al lekker gegroeid toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:48 schreef Stiemie het volgende:
Ah zoZe was bij de geboorte 3830 gram.
Even flink balen hier. Het leek alsof de johannesbroodpitmeel hielp, maar het lijkt alsof Esmee toch weer steeds meer gaat kokhalzenBij de wisseling van hypoallergene voeding naar gewone voeding ging het ook 2 dagen goed en daarna begon het weer. Nu ben ik zo bang dat het nu weer mis gaat... We hebben gewoon weer een ontroostbaar meisje hier
![]()
meestal na een dag of 2 gaat het 'glimmen'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
't Zal wel even duren voor ik me hier echt ingelezen heb. Eerlijk gezegd zit 't nog niet zo lekker op een bureaustoel na m'n bevalling...(en dan heb ik nog niet eens hechtingen oid)
Wilde wel even melden dat het goed gaat met Isabeau. De plek onder haar oksel wordt wat kleiner en ze krijgt geen nieuwe plekken. Ze ligt nu lekker te pitten. Zometeen haar antibiotica-drankje met sinaasappelsmaak weer in d'r mondje spuiten.. ze vindt 't gewoon lekker!Straks wil ze geen moedermelk meer
Huup, jouw meisje heeft ook zo'n bos haar.. wordt dat ook zo snel vettig? Bij Isabeau plakt het binnen een dag op d'r hoofdje.
Àlles ruikt ernaar, er is geen ontkomen aan! Niet dat hij nou zoveel spuugt, maar op de een of andere manier blijf ik lekken, blijft hij lekken en zit alles binnen de kortste keren onder de vlekken. Geen idee hoe, ik presteer het zelfs om er na een voeding achter te komen dat mijn sok nat is van de melkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
oh Kers als mn meiske gespuugd heeft en het zit in haar haartjes dan doe ik het wel wassen, maar gelukkig is dat niet zoveel. Melk gaat idd stinken.
Nicole![]()
daar zou ik op zn zachtst gezegd ook niet over te spreken zijn nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |