serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maizena? Serieus?
Inderdaad, Driekus 200 gram zwaarder en ikzelf meteen weer kilo's lichter! We gaan hier nu dus ook door op de gekozen weg, want dit lijkt goed te werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Ssserpente het volgende:
Driekus!Wat moet jij je opgelucht voelen!
Sasha en Oscar hebben ook een kuiltje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Mefke wat fijn zeg! Wat moet dat een opluchting zijn.
Ssserpente we hebben vandaag bericht gehad van de tante vandie ook bij een cb werkt. Ze ziet heel veel kindjes met zo'n "gaatje" en tot nu is er zolang als ze daar werkt (en da's heel lang) nog nooit iets ernstigs aan de hand geweest!
ossegalzeepquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
*kuch* borstvoedingspoep... hoe kreeg je die ook weer uit kleding?
Mevrouw draait net een verse flurps op haar nieuwe witte romper![]()
ergens mee laten inweken ofzo?
heb ik niet in huis...quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik niet in huis...![]()
ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.
* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen
Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen![]()
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
dat wordt opsturen naar een warm oord danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nat ophangen en... laten drogen in de zon.Als die zou schijnen dus.
Mijn twee liefjes zaten net ook opeens samen in bad (wist niet dat 'ie dat van plan was). Ik hoorde haar al heel hard spetteren en kletteren door het water, vroeg me al af of dat wel goed zou gaan, kwam ik binnen zie ik twee van die natte koppies met onschuldige oogjes "wij doen niks hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik niet in huis...![]()
ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.
* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen
Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen![]()
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
ik ook.. roze met stippeltjes en wit met groene dingetjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?![]()
Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
ik wilde ook gekleurde maar ik heb vrijwel al mn hydrofiel luiers gekregendus nu heb ik 40 (serieus 40 ja...) witte hydrofiel luiers
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
Dat is ook echt zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Ca.ra het volgende:
Ik strijk alleen de randjes, die rimpelen zo op in de droger. Maar de rest niet, want ze schijnen dan beter te drogen. *insert goede smoes*
Trouwens er zijn er een aantal bij die altijd wel netjes uit de droger komen, schijnbaar zit er dus toch verschil tussen die doeken. En degene van het oud-buurmeisje zijn het fijnste, al voor 2 kinderen gebruikt, dus vaak gewassen en nu superzacht.
de witte was hier bestaat eigks alleen uit dingen voor t mevrouwtje. En af en toe een tshirt van B. Zelf hebben we niet zoveel wit spul wat in de was gaat dus het duurt een tijdje voor ik weer een volle trommel heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ookIk las huups berichtje over "over twee dagen weer een witte was" en dacht Huh?! Dan pas?
Dat hangt van het 'kontje' van je baby af, net als bij gewone luiers eigenlijk. Ik ehb kruidvat eigen merk maar ik doe er wel altijd een zwembroekje overheen, dan zit het wat strakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:Wat wassen jullie veel Ik draai 4 wassen per week en dan het liefst alle vier in het weekend.
Hydrofiele luiers strijken doe ik ook niet, truitjes enzo wel...
Ik ga zondag voor het eerst met Finn zwemmenIk ga met hem 's ochtends vroeg naar Tropicana, lekker warm!
Ik zag dat je daar een soort abbo kan nemen dat kost je dan eenmalig 10 euro (voor een jaar) en daarna kan je voor 5,50 2 uur lang zwemmen. Het is wel iets duurder dan 'gewone' zwembaden, maar die zijn weer niet zo warm.
Wat zijn de beste zwemluiers?
Nope, ze lijkt er geen last van te hebben. Gek is ook dat het zomaar ineens erger lijkt te worden of juist rustiger wordt. Net na de bv lijkt het bijvoorbeeld ineens erger te zijn, maar als ze net wakker is, lijkt het weer een beetje ingedroogd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Lente dat ziet er niet fijn uit zeg... Heb je het idee dat ze er last van heeft Ssserpente?
Zou je hiervoor naar de ha gaan? Ik geloof niet dat het jeukt oid. Ik zou het liefst natuurlijk nu bij de ha op de stoep staan, maar ben een beetje bang dat ik overdrijf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef oeke het volgende:
Dat ziet er pittig uit Serpente. Arme Lente. Ik zou er niet echt iets op smeren hoor, en morgen even naar de ha gaan.
dat klinkt eerlijk gezegd bijna alsof ze reageert op iets wat jij gegeten hebtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nope, ze lijkt er geen last van te hebben. Gek is ook dat het zomaar ineens erger lijkt te worden of juist rustiger wordt. Net na de bv lijkt het bijvoorbeeld ineens erger te zijn, maar als ze net wakker is, lijkt het weer een beetje ingedroogd.
Ik ben al gestopt met Infacol tegen darmkrampjes. Misschien dat ze daar niet tegen kan. Dat hielp toch niet...
Maandag moeten we sowieso naar het cb. Als het niet erger wordt, wachten we dat maar even af.
Arm meiske.
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik bedenk me net dat ik de laatste tijd weer wat meer melk drink. Morgen eens een dagje niet doen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat klinkt eerlijk gezegd bijna alsof ze reageert op iets wat jij gegeten hebt![]()
ik weet natuurlijk helemaal niet of dat zo is he! maar het is wel erg vurig zeg. Ziet er niet uit als acne
ik zou er wel mee naar de huisarts gaan, dat ga ik met mn eigen eczeem immers ook; maar de nachtdokter is niet nodig denk ik. Heb je het idee dat ze verder gewoon normaal alert is en goed drinkt en voldoende plast en poept enzo? Als dat zo is dan zou ik gewoon morgen een afspraak maken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef oeke het volgende:
Oh, morgen is natuurlijk zaterdag.
Als ze er niet echt last van lijkt te hebben dan is maandag misschien ook goed. Op het cb weten ze misschien wel wat het is. Wat Huup zegt klinkt ook waarschijnlijk.![]()
Ik vind dat je een verse mama bent, voor wie alles nieuw is en dan mag je best snel naar de ha gaan. Beter teveel dan te weinig, toch.
Edit: als ze wat groter is kan je, denk ik, veel beter inschatten wat wel of niet levensgevaarlijk is!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |