abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73962241
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

ossegalzeep
heb ik niet in huis...

ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.

* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen

Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73962323
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb ik niet in huis...

ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.

* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen

Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen
lief zingt en mn meisje brabbelt mee

tja, bleek wil het ook altijd wel goed doen, maar ht kan zijn dat je wit dan anders wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:53:09 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73962354
Nat ophangen en... laten drogen in de zon. Als die zou schijnen dus.
***
pi_73962579
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nat ophangen en... laten drogen in de zon. Als die zou schijnen dus.
dat wordt opsturen naar een warm oord dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73962742
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb ik niet in huis...

ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.

* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen

Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
Mijn twee liefjes zaten net ook opeens samen in bad (wist niet dat 'ie dat van plan was). Ik hoorde haar al heel hard spetteren en kletteren door het water, vroeg me al af of dat wel goed zou gaan, kwam ik binnen zie ik twee van die natte koppies met onschuldige oogjes "wij doen niks hoor " en het water overal waar het niet hoorde
pi_73962754
wat lief Raissa!
zucht, ik wil ook een bad....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73962779
Krijg je dat niet uit kleding dan? Hier is ook al best wat ondergepoept en volgens mij is het er gewoon uit gegaan. Ga toch nog 'ns checken dan.

Meer kindjes met extra gaatjes dus. Heb net nog eens gekeken en het kuiltje is gelukkig gewoon dicht.
pi_73962869
haha Raissa wat schattig

En ik weet niet of dat eruit gaat of niet Ssserpente maar ik hoor altijd dat het hardnekkig is die poep, en omdat deze rompers net nieuw zijn en ik vind het van die fijne rompers, en omdat de flurps vers is zeg maar dacht ik van mja ik vraag het maar even. Voordat iemand zegt dat ik het gelijk had moeten weken in koud water ofzo en ik het al drie dagen in de wasmand had liggen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73962883
Hier is het ook gewoon uit dr witte rompertje gegaan...en ik heb het niet eens meteen in de was gegooid...
Lotte!
Noah!
pi_73963133
ooooh okay
dan denk ik dat ik het strakjes gewoon in een emmertje warm water gooi ter voorweek en dan gaat het binnenkort gewoon in de was.
Ik heb net vandaag een witte was gedaan nmlk dus het duurt weer een dag of twee...

hihi, ik heb net een hanekam in dr haartjes gekamd en het staat hilarisch
als ik een jongetje krijg ooit dan kam ik zn haar zo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:17:10 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73963249
Hier gaat het er ook altijd gewoon uit in de was. Niks geen voorbehandeling nodig. Zou er verschil zijn in BV poep en flessepoep trouwens?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73963468
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73963521
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
pi_73963700
Ik had trouwens van de week ook een poepromper. Heb 'm uitgespoeld met water en toen in de wasmachine gegooid. VOlgens mij istie gewoon schoon geworden.

Fruithappen zijn lastiger.. daar heb je echt wel ossegal bij nodig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73964014
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was

hydrofiel luiers!
daar heb ik er elke witte was 800 van
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:39:34 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73964139
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?

Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
***
pi_73964257
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?

Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
ik ook.. roze met stippeltjes en wit met groene dingetjes
oh en wit met rode hartjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73964304
Pff wij zijn weer terug van de HAP, alles was goed, maar ik ben wel minstens 10 jaar ouder.. Timo leek een paar keer bijna te stikken in slijm vanavond en krijste echt vreselijk hard (nadat we gisteravond 2e vaccinatie rotavirus gegeven hebben), zo erg had ik het nog niet eerder gezien. Hij verslikt zich heel vaak en dat is al heel eng, maar dit was echt vreselijk
pi_73964328
ik wilde ook gekleurde maar ik heb vrijwel al mn hydrofiel luiers gekregen dus nu heb ik 40 (serieus 40 ja...) witte hydrofiel luiers
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73964357
Huup en ossegal is volgens mij niet bij de supermarkt te krijgen (nou ja, niet bij de mijne dan) maar wel bij het kruidvat. Hier gisteren ook alles onder terwijl net de was aanstond. Eerst het ergste eraf gespoeld en toen effe geweekt met wat ossegal en biotex voorwas. Daarna vandaag gewoon mee in de was en schoon!
O en aan onderscheid tussen witte en gewone was doe ik niet meer. Alles van Driekus gaat bij elkaar, anders is er geen beginnen aan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73964373
oooh Chan wat lijkt me dat naar zeg
wat fijn dat alles goed was. Knuffel je mannetje maar lekker. Pfff, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent.

Mef, ja dat van de kruidvat wist ik!
het stond namelijk naast de soda en bij dat schap was ik de laatste tijd vaak te vinden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73964383
jeetje wat een schrik Chan!!
Huup, je kan niet genoeg hydro's hebben vind ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:47:13 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73964490
He jakkes Chan! Dat is wel heel erg eng! Hebben ze iets gegeven om het wat te verlichten?
***
pi_73964630
Huup, soda ja, dat ken ik inmiddels ook. Maar ik heb de zak niet leeggekregen, ik en soda waren niet zo'n beste combi meer naar een paar dagen Ik ga volgende week maar eens bellen voor een nacontrole want ik wil nou wel eens weten of het goed zit en ik ben niet zo lenig met een spiegeltje
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73964675
Chan, wat zul jij geschrokken zijn zeg. Pfff, tis zo eng als zo'n kleintje zich zo verslikt. Heb je nou wel wat meegekregen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')