heb ik niet in huis...quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik niet in huis...![]()
ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.
* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen
Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen![]()
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
dat wordt opsturen naar een warm oord danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nat ophangen en... laten drogen in de zon.Als die zou schijnen dus.
Mijn twee liefjes zaten net ook opeens samen in bad (wist niet dat 'ie dat van plan was). Ik hoorde haar al heel hard spetteren en kletteren door het water, vroeg me al af of dat wel goed zou gaan, kwam ik binnen zie ik twee van die natte koppies met onschuldige oogjes "wij doen niks hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik niet in huis...![]()
ik heb soda, bleek, allesreiniger en andere schoonmaakmiddelen.
Of normaal kleur en witwasmiddel.
* huuphuup gaat ossegalzeep halen morgen
edit en ik hoor net dat ik ook vaatwastabletten ga halen
Jut & Jul zitten nu in bad liedjes te zingen![]()
lief zingt en mn meisje brabbelt mee
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Raissa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb sinds Mila er is elke dag wel een witte was
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
eff een baby huilt tvp. Straks maar bijlezen
ik ook.. roze met stippeltjes en wit met groene dingetjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, want het topic is zo heel moeilijk te vinden anders he?![]()
Ik heb ook gekleurde hydrofielluiers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |