Ik was blij dat ik de promo al had gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
Ik schrok bijna even erg als House en Foreman.
Ik vond Taub stom, dus daar zit ik niet zo mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik de promo al had gezien
Ik vind dat ze Taub trouwens wel een erg abrupte exit hebben gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat WIlson het licht aan ziet gaan, en dus stil is uit angst om gehoord te wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
Trouwens, als House de stem van Wilson hoorde, waarom verdween die stem dan weer als hij het licht aandeed?
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef Mavro het volgende:
Jammer dat we tot 3 nov. moeten wachten op de volgende ep.
Dat lijkt me de meest betrouwbare bron, blijkbaar zitten veel andere sites ernaast. Drie wekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.
Bitch, wij hebben vier maanden in spanning gezeten na de season's finale van 5.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een prachtige eerste en tweede aflevering. Heb er al helemaal weer zin in
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Bitch, wij hebben vier maanden in spanning gezeten na de season's finale van 5.
Bij de meeste series die ik volg probeer ik alles op te sparen om cliffhangers te vermijden, maar bij House kán ik het gewoon nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Dat is altijd een voordeel als je in een serie komt binnenwandelen die al een tijd aan de gang is. Maar ken 't gevoel, heb ook bij Heroes en Prison Break te lang moeten wachten op het vervolg.
Je posts hier altijd toffe screencaps, maar ik heb je nog nooit een mening over de serie horen geven. Of kijk je soms alleen om ons van plaatjes te voorzien?quote:
Fixed, thanks.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
gele kikker in de OP, please fix this TS
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Omdat WIlson het licht aan ziet gaan, en dus stil is uit angst om gehoord te worden
Fuuu ik ging uit van het eerdergenoemde 3 november en zag dat er helemaal niks online stond nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.
Zag het net op IMDB, geen House deze week.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was er ook geen... de laatste aflevering is 6x05 Brave Heart... van 19 oktober. Afgelopen maandag was er baseball op tv.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef Aestivate het volgende:
Ik spastisch aan het proberen het niet te lezen aangezien ik de aflevering niet gezien had omdat ik dacht dat er geen was.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:20 schreef TNA het volgende:
Toffe aflevering deze week, ik had echt niet verwacht dat Foreman zo hard tegen die jonge patiënt zou zijn en dat Cameron er niet eens tegenin gingHouse met zijn pogingen Wilson te doen verhuizen
Verder wel een beetje vreemd hoe ze Thirteen en Taub een soort halve comeback lieten maken, maar dat wordt komende weken ongetwijfeld verder uitgewerkt.Niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:16 schreef TNA het volgende:
Toch weer wat leven in dit topicNog een paar dagen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Heb het je vergeven! Ik hield mezelf stil in dit topic omdat ik niet 4 pagina's vol wilde jammeren...
Oeh promo's!quote:
Hihi, ja toen proestte ik ook wat net ingeslikte thee zowat over het toetsenbordquote:
inderdaad, ik laat me ook elke keer gewoon lekker verrassenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef brtausi het volgende:
ik kijk lekker geen promo's![]()
house is te leuk om daar ook maar iets van te voren wat van te weten
Oh, duh! Ja, dat was het natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef Mavro het volgende:
Ah damn. Detective & Cuddy? Waarom nou? En ze heeft al die privé stuff van House aan hem verteld, dan moeten ze ook wel erg close zijn.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef Mavro het volgende:
Het drogeren van Wilson was wel erg grappig om te zien
Hihiquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef wonderer het volgende:
Robert Sean Leonard is ook wel een heel goede acteur, he? Het was net zo grappig (okee, bijna) als Wilson on Speed
Rapidsharequote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Ad_rem het volgende:
Seizoen 5 op dvd:
Katz.cd: ¤ 0,00 (Excl. verzendkosten) Binnen een half uur thuisbezorgd :
http://katz.cd/download/4015395/TV/House-M-d-Season-5/
Ik kon zo snel geen link vinden naar HD..quote:
Op elke zichzelf respecterende torrentsite staan alle seizoenen van house te downloaden. Op nieuwsgroepen zijn vast wel een paar gekken die ze daarnaast ook in HD erop hebben gezet.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:00 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen link vinden naar HD..
Om hier nog even op terug te komen, heb het inmiddels gevonden (dankzij een vriendelijke user op YT):quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef banananasi het volgende:
weet iemand wat dat nummer is na 0.13:
lijkt op een variatie van die cello suite no1
Als ik Hugh was zou ik toch echt op het hoogtepunt de stekker eruit trekken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
Nee denk het niet, in ieder geval niet zo snel. pas in seizoen 9 misschien.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
Nee denk het niet, in ieder geval niet zo snel. pas in seizoen 9 misschien.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:53 schreef xxiessiexx het volgende:
Zouden Cameron en Chase nu uit elkaar gaan?
Saaie cliffhanger eigenlijk
Genoeg private trackers te vinden waar je HD-afleveringen razendsnel kunt downloaden. Ik mag hier geen links posten, maar kijk eens bij <synoniem voor heel klein><naam van een bekend actualiteitenprogramma van de Vara en NPS>.org (quote:Op donderdag 12 november 2009 12:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Op elke zichzelf respecterende torrentsite staan alle seizoenen van house te downloaden. Op nieuwsgroepen zijn vast wel een paar gekken die ze daarnaast ook in HD erop hebben gezet.
Bij mij duurt het trouwens geen half uur maar eerder 4 weken, ik ga niet betalen voor rapidshare.
Ik koop de verzamelbox als de serie is gestopt. Van Seinfeld heb ik ook de hele dvd-collectie in één box, veel mooier dan alleen maar losse dvd's op een rijtje. Waarschijnlijk zal ik er dan ook niets mee doen omdat HD hogere kwaliteit is, maar ik vind het gewoon iets wat ik dan 'moet hebben'. Net als cd's kopen terwijl je alleen de gedownloade mp3'tjes luistert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef wonderer het volgende:
Of je legt gewoon die dertig piek neer en je hebt een mooi doosje en ook nog eens alle extra's enzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef wonderer het volgende:
Of je legt gewoon die dertig piek neer en je hebt een mooi doosje en ook nog eens alle extra's enzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]Ja daarom dacht ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]Cuddy is zeker een mooie vrouw, vooral voor haar leeftijd, ze is 'al' 43. Opvallend goed figuur ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt trouwens wel met die spoilers stoppen nu het alleen maar over hun uiterlijk gaat![]()
Had last van spoilerparanoia.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Cuddy is zeker een mooie vrouw, vooral voor haar leeftijd, ze is 'al' 43. Opvallend goed figuur ook.
Je kunt trouwens wel met die spoilers stoppen nu het alleen maar over hun uiterlijk gaat
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef wonderer het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef Mavro het volgende:
Ah... TBOUO (the ball of unknown origin) is back
Nee, sommige releasegroups rekenen voor Broken maar één aflevering, maar Fox zelf houdt het gewoon op twee en noemt die van gisterennacht dus gewoon 608: http://www.fox.com/house/recaps/s6_e08.htmquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef banananasi het volgende:
Nee vanavond is 7, misschien heb je Broken voor 2 eps gerekend?
Idd. Ik vind hem erg grappig en hij is lekker direct. Wat mij betreft mag hij wel een vaste gast worden. Want als ik eerlijk ben: House/Cuddy is misschien wel optimaal en lief enzo maar dat zal toch nooit heel lang goed gaan. House moet gewoon iets krijgen met een soort van vrouwelijke Lucasquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Richardfun het volgende:
Moraal van het verhaal: je kinderen lekker laten buiten spelen en veel dingen iin hun mond stoppen
Toffe ep verder! Moet erg hard lachen om die Lucas, lijkt in zijn mannerisms en reasoning erg op House
quote:Even Jennifer Morrison doesn’t know if her character Cameron will return to Princeton-Plainsboro. The House producers don’t tell the cast ahead of time anything about the story lines, so even Jennifer has to wait to find out if she’s been fired.
“I’m still a series regular, technically. I really don’t know. All I know is that I don’t know. And they keep making it very clear to me that I don’t know. I feel bad [because I wish] that I had an answer for people. But, uh, anything could happen I guess.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Zo goed kent Cuddy hem ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef wonderer het volgende:
Hij is wel een goed acteur (House dus)Dat hele dronken gedoe en daarna die kater. Ik geloofde er geen flikker van dat ie echt bezopen was, zo goed kennen we House intussen wel, toch?
Dat ze samen een appartement kopen enzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Mavro het volgende:
Yaaaaaaaaaaay!
Deze House/Wilson shipper is een gelukkig mens na deze ep
Dat was gewoon Wilson. Net zo indrukwekkend als een kitten dat naar je blaast, eigenlijk alleen maar schattig, niet erg bedreigendquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Eerst wordt House het appartement uit gejaagd nadat zijn tequila-shots in de prullenbak belanden en nu gaan ze samen een apartementje kopen? Mannen!![]()
![]()
Nou zeg dat wel. Want als je mij dat flikt dan heb je een week lang pijn aan je poeperd en ben je je portemonnee kwijt. Om een nieuwe diepvriesinhoud te kopen en een bezem uiteraard.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was gewoon Wilson. Net zo indrukwekkend als een kitten dat naar je blaast, eigenlijk alleen maar schattig, niet erg bedreigend
Ja en dat House tegen Wilson zegt dat hij niet wil dat Wilson in operatie gaat want als Wilson dood gaat is hij alleen (beetje selfish eigenlijk, maar best een lieve opmerking).quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ze samen een appartement kopen enzo?![]()
Ik vond het ook een mooie, hoewel onverwachte, aflevering. Als het maar geen trend wordt want ik heb geen zin in dit soort episodes met de rest van het team
Ja, het komt niet vaak voor dat House zo erg zijn genegenheid laat merkenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:44 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja en dat House tegen Wilson zegt dat hij niet wil dat Wilson in operatie gaat want als Wilson dood gaat is hij alleen (beetje selfish eigenlijk, maar best een lieve opmerking).
En dat hij dan toch nog het laatste is wat Wilson ziet voordat Wilson onder narcose gaat.
Maar goed, ik ben een beetje zo'n crazy fangirl, ik weet heus wel dat een echte H/W ship nooit gaat gebeuren, maar de referenties die de makers er soms expres in stoppen blijven leuk
http://myepisodes.com/quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:10 schreef OMG het volgende:
Hrmpf. Zet ik de TV aan, schakel naar Fox, zie ik één of andere suffe American Idol zangeres en geen House..
Ja dat doe ik als kijker toch ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef xxiessiexx het volgende:
Tss House slaat te vaak een week over
Winterstop dus, jammerquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
All new house January 25th, 8/7c!
next week's #House is season 5's "Joy to the World" - holiday episode! Tune-in MON 8/7c
Yep! Maar het blijft jammer.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
in america speelt de kerst een hele grote rol, dus krijg je alles kerstepisodes etc..
daarbij hebben ze altijd wel een midseason break toch?
wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
All new house January 25th, 8/7c!
next week's #House is season 5's "Joy to the World" - holiday episode! Tune-in MON 8/7c
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
Dus nu maandag de kersteditie en dan 1,5 maand niets?
Kerst aflevering van seizoen 5 dus (staat hier boven tenminstequote:
Nice! Ben benieuwd of er iets van te merken is.quote:Op maandag 14 december 2009 14:56 schreef Mavro het volgende:
Ik weet niet of het hier al gepost is maar Hugh Laurie gaat zijn eerste episode zelf regisseren!
Klik hier voor het artikel op Ausiello
Het is de 17e episode en wordt uitgezonden op 22 maart.
Clint Eastwood welquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef wonderer het volgende:
Ik vind nog steeds dat regisseurs niet ook acteurs moeten zijnMaar goed, ben wel benieuwd verder
lees eens terug schat nog een paar weken geduld, midseason break enzoquote:
Maar ik las dat er ergens nog een dubbele kerstuitzending kwamquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lees eens terug schat nog een paar weken geduld, midseason break enzo
de kerstaflevering van seizoen 5quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar ik las dat er ergens nog een dubbele kerstuitzending kwam
Dexter wordt toch wel 'algemeen' gezien als een van de beste series van het moment. Je moet er wel een paar afleveringen inkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Heb uit verveling en keer californication en dexter gedownload maar dat is en bagger.
Ik wil house *stampt op de grond*.
Je noemt nu echt twee van de beste series van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Heb uit verveling en keer californication en dexter gedownload maar dat is en bagger.
Vond bij dexter we leuk dat je in zijn persoon mee kijkt, dat is bij house is dat anders daar ben je en toeschouwer die mee kijkt, wel verfrissend. Net als de wat langer lopende verhaallijn. Wat me tegen stond was het thema (moordenaar en sexverslaafde) en het acteer werk bij zowel Californication als Dexter. Maar ik denk gewoon dat dit soort series me niet zo liggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je noemt nu echt twee van de beste series van de afgelopen jaren
Het zijn echter hele andere series dan House. House heeft een 'case of the week', met daar achter een secundair (maar zeker boeiend) verhaal met sterke karakterontwikkelingen.
Dexter en Californication zijn totaal anders. Het zijn series die 1 hele duidelije verhaallijn hebben per seizoen, en weinig verhaallijnen hebben die in 1 ep afgerond worden. Moet je misschien even aan wennen, maar Dexter moet je zeker nog eens proberen. Magnifieke serie!
Okee dat zal het denk ik zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Dexter wordt toch wel 'algemeen' gezien als een van de beste series van het moment. Je moet er wel een paar afleveringen inkomen.
Californicationquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Ik krijg 'David' van '6ft Under' niet uit m'n kop bij die hoofdpersoon... en een gay mietje als serial killer gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Dexter wordt toch wel 'algemeen' gezien als een van de beste series van het moment. Je moet er wel een paar afleveringen inkomen.
Ik heb afgelopen dagen alle afleveringen van het nieuwe seizoen gekekenquote:Op maandag 14 december 2009 12:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gister One Flew Over The Cuckoo's Nest (film) gezien, en bedacht me ineens dat de eerste 2 episodes van het nieuwe seizoen daar erg op lijken.
Grappig trouwens, Family Guy en House, twee van mijn favoriete series
Overloper!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Finally! Ben in de tussentijd maar met Lie To Me begonnen, vind ik ook wel een leuke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Hoezo is die nu al uitgezonden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Ryon het volgende:
Volgens de website van fox: http://www.fox.com/house/
Komt de nieuwe aflevering pas over 13 dagen.. Maar is die nu al uitgezonden?
Helaas? 24quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef .aeon het volgende:
[..]
Hoezo is die nu al uitgezonden?
"House returns with an all new episode, "Remorse." Jan 25 at 8/7c", dat is toch niet die van gisteren?
Volgende week helaas geen House (ivm 2-uur-durende ep van 24).
pics?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef OMG het volgende:
En ik weet niet wat ik precies van Chase z'n nieuwe kapsel moet vinden.
Volgens mij was dat uit A Chorus Line.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:39 schreef padlarf het volgende:
Met welk musicalliedje eindigde het nou eigenlijk?
Logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat uit A Chorus Line.
quote:
Oef wat lelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Did Cameron get your hair in the divorce?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me nog even af of er écht een bizarre twist in de serie zou komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt dat aanzoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldige ep weer
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt dat aanzoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldige ep weer
Die eindscene was wel mooi ja, wel predictablequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Geweldige aflevering.
Foreman die even een salarisverhoging regelt ten koste van de rest![]()
Aanzoek![]()
![]()
Eindscene, met dat verraad![]()
![]()
![]()
![]()
Ja 10 is de meest recente.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
Welke aflevering was de laaste? nummer 10?
Inderdaad een van de beste pranks van House tot nu toequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, ze kwam me al zo bekend voor, maar ik kon haar niet plaatsen. BOOOM! HEADSHOT!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:52 schreef Rainesz het volgende:
leuk om Nora/Kate (sascha alexander) weer eens te zien kende haar voornamelijk van NCIS voordat ziva kwam.
Die was idd ook heel mooiquote:Op zondag 17 januari 2010 10:56 schreef marientje het volgende:
Die opmerking tegen Chase :" You're oke with that, you're not gonna put a pillow over his face"
Oh, ja, vandaag voor Amerikanen. Voor ons Nederlanders vannacht = morgen downloaden. Vandaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef Burdie het volgende:
Vandaag toch?
Inderdaad, hulde opzich daarvoor, maar nu weer lekker een klootzak zijn in de volgende ep...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:25 schreef wonderer het volgende:
Best een leuke aflevering. House is toch wel een beetje menselijk. Met nadruk op een beetje.
Zeker, daarom hadden ze er meer uit kunnen slepen mijn inziens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Ad_rem het volgende:
Leuke aflevering. Psychopaten zijn altijd boeiend.
Niet echt een happy ending natuurlijk, ze breekt moedwillig met die kerel. Wel uit goede overwegingen, maar toch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Mavro het volgende:
Wel leuk dat de psychopaat aan het einde weer 'normaal' werd. I'm a sucker for happy endings.
psychopaten zijn niet tofquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:33 schreef .aeon het volgende:
Leuke ep, maar niks bijzonders. Psychopaten zijn tof en hadden ze wat mij betreft wel over twee episodes kunnen spreiden (met een iets ander verhaal, echtgenoten die elkaar bedriegen begint een beetje oud te worden). House vs Cuddy voegde niet echt wat toe, het lukt nog steeds niet, en Foreman die zich verontschuldigd was ook niet bar interessant. Al met al denk ik dat ik deze ep al snel vergeten ben.
Volgende episode, case lijkt me niet super boeiend maar House vs Wilson des te meer![]()
![]()
Dat was geniaalquote:
Omdat hij het niet aankon zijn excuses te maken bij Cuddy, zoals Wilson al uitlegde, en misschien ook wel een beetje omdat het aardig wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Ik snapte overigens niet helemaal waarom House die oud-studiegenoot uiteindelijk toch het geld gaf. Om tegenover zichzelf te bewijzen dat hij beter is dan die psychopaat? Het was natuurlijk een mooi gebaar, maar ik zou graag nog een klein beetje meer uitleg gezien hebben.
Oke ik was te negatief.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef TNA het volgende:
In tegenstelling tot velen hier vond ik het wel een goede en vermakelijke aflevering. De case boeide me, impliciet presenteerden ze een interessant ethisch dilemma over wat je wel en niet kunt maken als persoon, gezond of psychopaat. Datzelfde geldt voor de case van House en zijn studiegenoot, maken de effecten van de paper daadwerkelijk uit voor je beslissing je schuldgevoel af te kopen? Interessante case, interessante storyline van House en genoeg humor - dat vormt voor mij precies de juiste aflevering van House.
En hey, ze kunnen niet iedere week aankomen met afleveringen zoals de opening van het seizoen en 'The Tyrant'. Zo lang ze dergelijke zeer sterke afleveringen met vertrekkende gevolgen afwisselen met reguliere afleveringen met interessante zaken, doen de schrijvers het m.i. uitstekend.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:33 schreef .aeon het volgende:
Leuke ep, maar niks bijzonders. Psychopaten zijn tof en hadden ze wat mij betreft wel over twee episodes kunnen spreiden (met een iets ander verhaal, echtgenoten die elkaar bedriegen begint een beetje oud te worden). House vs Cuddy voegde niet echt wat toe, het lukt nog steeds niet, en Foreman die zich verontschuldigd was ook niet bar interessant. Al met al denk ik dat ik deze ep al snel vergeten ben.
Volgende episode, case lijkt me niet super boeiend maar House vs Wilson des te meer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 09:55 schreef marientje het volgende:
Gooide hij die cheque nou bij die studiegenoot door de brievenbus?
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef vogelkooi het volgende:
http://z0r.de/1595
let niet op de muziek maar op, het beeld.
Heb je dat gifje zelf gemaakt? Of is er iemand hier die die dingen maakt? Zou er wel eentje willen van vorige ep toen house zn typemachine nadeed..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:21 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
"The opossum... was meant for me."
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Heb je dat gifje zelf gemaakt? Of is er iemand hier die die dingen maakt? Zou er wel eentje willen van vorige ep toen house zn typemachine nadeed..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wist zo zeker dat het Lucas was dat ik me nu zit af te vragen of dat in de promo zat of zo
Ik lag dubbelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef marientje het volgende:
It means he doesn't need football to get a good job anymore.
Daar heb ik ook even over na zitten denken. Volgens mij bedoelt Wilson daarmee dat hij gelijk heeft dat House diep van binnen een aardige vent is. Hij besluit immers geen tegenactie te maken tegen Cuddy en Lucas. Zijn vriendschap met hen is dus belangrijker dan van hen te winnen met de pranks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef AffenStrudel het volgende:
Toffe ep.
Ik kon alleen die "I win" van wilson niet plaatsen op het laatst.
Geniale, maar ook hele foute opmerkingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef marientje het volgende:
It means he doesn't need football to get a good job anymore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |