Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 09:55 schreef marientje het volgende:
Gooide hij die cheque nou bij die studiegenoot door de brievenbus?
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef vogelkooi het volgende:
http://z0r.de/1595
let niet op de muziek maar op, het beeld.
Heb je dat gifje zelf gemaakt? Of is er iemand hier die die dingen maakt? Zou er wel eentje willen van vorige ep toen house zn typemachine nadeed..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:21 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
"The opossum... was meant for me."
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Heb je dat gifje zelf gemaakt? Of is er iemand hier die die dingen maakt? Zou er wel eentje willen van vorige ep toen house zn typemachine nadeed..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wist zo zeker dat het Lucas was dat ik me nu zit af te vragen of dat in de promo zat of zo
Ik lag dubbelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef marientje het volgende:
It means he doesn't need football to get a good job anymore.
Daar heb ik ook even over na zitten denken. Volgens mij bedoelt Wilson daarmee dat hij gelijk heeft dat House diep van binnen een aardige vent is. Hij besluit immers geen tegenactie te maken tegen Cuddy en Lucas. Zijn vriendschap met hen is dus belangrijker dan van hen te winnen met de pranks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef AffenStrudel het volgende:
Toffe ep.
Ik kon alleen die "I win" van wilson niet plaatsen op het laatst.
Geniale, maar ook hele foute opmerkingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef marientje het volgende:
It means he doesn't need football to get a good job anymore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |