Oh, ja, vandaag voor Amerikanen. Voor ons Nederlanders vannacht = morgen downloaden. Vandaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef Burdie het volgende:
Vandaag toch?
Inderdaad, hulde opzich daarvoor, maar nu weer lekker een klootzak zijn in de volgende ep...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:25 schreef wonderer het volgende:
Best een leuke aflevering. House is toch wel een beetje menselijk. Met nadruk op een beetje.
Zeker, daarom hadden ze er meer uit kunnen slepen mijn inziens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Ad_rem het volgende:
Leuke aflevering. Psychopaten zijn altijd boeiend.
Niet echt een happy ending natuurlijk, ze breekt moedwillig met die kerel. Wel uit goede overwegingen, maar toch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Mavro het volgende:
Wel leuk dat de psychopaat aan het einde weer 'normaal' werd. I'm a sucker for happy endings.
psychopaten zijn niet tofquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:33 schreef .aeon het volgende:
Leuke ep, maar niks bijzonders. Psychopaten zijn tof en hadden ze wat mij betreft wel over twee episodes kunnen spreiden (met een iets ander verhaal, echtgenoten die elkaar bedriegen begint een beetje oud te worden). House vs Cuddy voegde niet echt wat toe, het lukt nog steeds niet, en Foreman die zich verontschuldigd was ook niet bar interessant. Al met al denk ik dat ik deze ep al snel vergeten ben.
Volgende episode, case lijkt me niet super boeiend maar House vs Wilson des te meer![]()
![]()
Dat was geniaalquote:
Omdat hij het niet aankon zijn excuses te maken bij Cuddy, zoals Wilson al uitlegde, en misschien ook wel een beetje omdat het aardig wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Ik snapte overigens niet helemaal waarom House die oud-studiegenoot uiteindelijk toch het geld gaf. Om tegenover zichzelf te bewijzen dat hij beter is dan die psychopaat? Het was natuurlijk een mooi gebaar, maar ik zou graag nog een klein beetje meer uitleg gezien hebben.
Oke ik was te negatief.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef TNA het volgende:
In tegenstelling tot velen hier vond ik het wel een goede en vermakelijke aflevering. De case boeide me, impliciet presenteerden ze een interessant ethisch dilemma over wat je wel en niet kunt maken als persoon, gezond of psychopaat. Datzelfde geldt voor de case van House en zijn studiegenoot, maken de effecten van de paper daadwerkelijk uit voor je beslissing je schuldgevoel af te kopen? Interessante case, interessante storyline van House en genoeg humor - dat vormt voor mij precies de juiste aflevering van House.
En hey, ze kunnen niet iedere week aankomen met afleveringen zoals de opening van het seizoen en 'The Tyrant'. Zo lang ze dergelijke zeer sterke afleveringen met vertrekkende gevolgen afwisselen met reguliere afleveringen met interessante zaken, doen de schrijvers het m.i. uitstekend.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:33 schreef .aeon het volgende:
Leuke ep, maar niks bijzonders. Psychopaten zijn tof en hadden ze wat mij betreft wel over twee episodes kunnen spreiden (met een iets ander verhaal, echtgenoten die elkaar bedriegen begint een beetje oud te worden). House vs Cuddy voegde niet echt wat toe, het lukt nog steeds niet, en Foreman die zich verontschuldigd was ook niet bar interessant. Al met al denk ik dat ik deze ep al snel vergeten ben.
Volgende episode, case lijkt me niet super boeiend maar House vs Wilson des te meer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |