Ga fietsen joh!quote:
Hoi buurman!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
Jakkie mn buurman heeft me op Fok gevonden.
Wel een leuke buurman hoor, maar heb hem verboden te gaan zoeken in mn posthistory![]()
Dag Buurman
O dat vind ik ook irritant. Helemáál collega's of zo, die dan allerlei privé dingen of dronken gebral kunnen terugvinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
Jakkie mn buurman heeft me op Fok gevonden.
Wel een leuke buurman hoor, maar heb hem verboden te gaan zoeken in mn posthistory![]()
Voebele kieken denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat vind ik ook irritant. Helemáál collega's of zo, die dan allerlei privé dingen of dronken gebral kunnen terugvinden.
En dan ben jij nog redelijk beschaafd gebleven door de jaren heen. Maar die gast is nu één ding achter z'n PC'tje en dat is geen pacman spelen.
Ja mag het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Noek het volgende:
Buurman, go home!
Ga underkoffer, snel! Wil je mijn noekje hebben?|
FOK! staat echt in nó time bovenaan in Google altijd hè!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef CarOnline het volgende:
Neehee!
Niet uitlokken![]()
Ik had het over mn download boete en ja. Toen was het snel gevonden natuurlijk![]()
Ik wil een kloon!
doe je dan kloonvanCaronline?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Voebele kieken denk ik. Hoop ik.
Ik wil een kloon!
Bedoelde u Niek is een caramel pepernoten jostiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! staat echt in nó time bovenaan in Google altijd hè!![]()
Effe testen: Noek is een caramelpepernotenjostie
Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten
Stopwatch.... nu!
quote:Bedoelde u: "Niek is een caramel pepernoten josti"
Ik heb geen emailadressen meer!quote:
Ja, Nederlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh ja dat is erg irritant XxxX, Ik neem aan dat hij Nederlands kan lezen?
Mijn neefje zit op fok, maar daar hebben we afspraken over.
En ik weet dat hij wel eens in KPD post![]()
Snel! maak een gmailadres!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen emailadressen meer!![]()
Nu ben ik verdrietig. En in paniek![]()
Snel een stuk cheesecake!
Ik heb dan ook een Pimp-abo bij Google.quote:
Ja snel hè!quote:
Mijn moeder las met me mee op Fok ten tijde van DGKquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh ja dat is erg irritant CarO, Ik neem aan dat hij Nederlands kan lezen?
Mijn neefje zit op fok, maar daar hebben we afspraken over.
En ik weet dat hij wel eens in KPD post![]()
quote:Uw zoekbewerking - "Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Whehe die smiley danst letterlijk op de maat van mijn muziekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja snel hè!
Hee buurman, CarOnline = Noekje [ afbeelding ]
Kutlulquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja snel hè!
Hee buurman, CarOnline = Noekje [ afbeelding ]
Huh.. raar, dan zit jij op een andere Google-server of zo die nog niet gesynchroniseerd is.quote:
Je moet bij de vriendenlijst van Gert staan.quote:
Als ik jouw link klik krijg ik nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh.. raar, dan zit jij op een andere Google-server of zo die nog niet gesynchroniseerd is.
Ik heb 'm wel al
quote:Uw zoekbewerking - Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Ja maar jij post altijd beschaafd en vooral op christelijke tijdstippenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn moeder las met me mee op Fok ten tijde van DGK
Echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als ik jouw link klik krijg ik nog steeds
[..]
![]()
Kun je op Google ook vriendjes maken dan?Dat wist ik niet eens!
Nou.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt?
Nee, ik zit te dollen.
CarOfflinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil eigenlijk echt wel een andere naam
Car_O_nLine?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
quote:
Of zijn hondquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet bij de vriendenlijst van Gert staan.
Sommige dingen in het rijtje hierboven zijn misschien wat lastig te realiseren, maar met dat tetten posten kun je nu al beginnen! Als start van je nieuwe leven!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef CarOnline het volgende:
En een andere identidinges. En een ander karakter. En een andere attitude.
Yo homies, wazzaaaaaah enzo.
En tetten posten, en PMmen met alle lekkertjes van Fok.
Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gortquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Eerst mn kloon!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige dingen in het rijtje hierboven zijn misschien wat lastig te realiseren, maar met dat tetten posten kun je nu al beginnen! Als start van je nieuwe leven!
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gort
Echt?! Hoedan?!quote:
Dat wordt verhuizenquote:
quote:ABN Amro eist kunst Scheringa op
AMSTERDAM - ABN Amro heeft de deurwaarder opdracht gegeven om de kunstcollectie van het Scheringa Museum voor Realisme in beslag te nemen. Dat heeft woordvoerder Charles Huijskens van de curatoren van DSB Bank dinsdag bevestigd. „ABN Amro heeft de deurwaarder er op afgestuurd. Ze zijn op dit moment bezig om de gehele collectie in te laden”, aldus Huijskens.
Ikke ook nietquote:
Onderpand van de hypotheek begreep ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Sensatiejournalistiekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Working on it.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Heeft er nog íemand vertrouwen in die Studio Vlemmix?![]()
Oh had je al bijgelezen Buuv?
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Vertrouwen dat het wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef noekje het volgende:
Kee.
Ik ga even gestrekt, lange vermoeiende dag gehad![]()
Die trailer is van Stefan he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....
Okee, tja wanneer is het wat he?quote:
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die trailer is van Stefan he.Sprak net Johan en die kon er wel om lachen, al zei ie wel meteen, "denk dat een hoop mensen em niet zo leuk vinden"
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, tja wanneer is het wat he?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Wel goed om zelfvertrouwen op te doen!![]()
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal genoemd werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lot's of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net bij het bladeren:
[ afbeelding ]
Oh nee! Dat kan niet waar zijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal genoemd werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lot's of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal vermeld werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lots of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
Ja, ik maakte er Gert Zalm van, er stond ABN Amro. Ik vond het een soort van grappig/bizar. Maar goed, ik ben dan ook een tokkiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sensatiejournalistiek.
Zalm is toevallig voorzitter, en ABN legt beslag.
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.
Hoe hoog leg je de lat.
Mahahahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal vermeld werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lots of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha, briljant!
het zal je gebeuren. *tranen uit ogen veegt* nothing op je taart.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"
Hahahahahaha, waar zit dan als bakker nog je gezond verstand denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"
Hij kan veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.
Ik krijg daar IT nachtmerries van, clowns zijn engquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Here's one that's kinda cheerful:
[ afbeelding ]
And by "cheerful" I mean "borderline nauseating." It's like a clown's version of a mushroom cloud. "Happy Nuclear Holocaust! Nyuck nyuck nyuck!"
"Happy Nuclear Holocaust!
Je loopt zeker ook niet langs de putten in de goot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg daar IT nachtmerries van, clowns zijn eng
Ik wacht af, ben kritisch, maar zal mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken als het echt wat leuks wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je loopt zeker ook niet langs de putten in de goot?
"Daar zit die!"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wacht af, ben kritisch, maar zal mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken als het echt wat leuks wordt.
Waar staat die reactie ? Bedoel niet jouw Copy Paste in TBO, maar het originele.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
ff over die lat en hoe hoog je hem legt, pik ff je reaktie Noekje.
Wel apart dat hij die hypotheek bij de ABN-Amro moest nemen.... had DSB het niet liggen of vonden ze het risico van die lening te groot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Onderpand van de hypotheek begreep ik.
Deze? fluiter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.
Hoe hoog leg je de lat.
Ja, bedankt, die andere tekst was dus van jou.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
ff over die lat en hoe hoog je hem legt, pik ff je reaktie Noekje.
Als die lat niet hoog wordt gelegd en Johan alleen maar een btje wil aanrommelen binnen wat hij zelf leuk vindt....iedereen kent zijn enthousiasme, wil nog niet zeggen dat het publiek het kan waarderen. Heb al meerdere keren gelezen dat wat hij in zijn kop heeft moet gebeuren, zijn dingetje. Vraag me dus af, is het weer een speeltje van hem of probeert hij idd iets van de grond te krijgen waar anderen ook iets aan hebben. Dat laatste betwijfel ik.
Ik klink kritisch, ga zeker kijken en laat alle vooroordelen die ik heb onmiddelijk vallen als hij daadwerkelijk iets leuks weet neer te zetten.
Ja haalde alleen het"de lat hoog leggen"aan, de rest is van mij, zoals je zelf kunt zien. Ook om het iets terug te brengen naar dat topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, bedankt, die andere tekst was dus van jou.
[..]
En welk gedeelte van die tekst moet er nou precies op die taart?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
For fuck sake: de lat hoog leggen was van mij, en de truffelpepernoten van Caro!
Niet emmeren, die lat was van Noekje en die truffelpepernoten hebben de dames opgege(vr)etenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
For fuck sake: de lat hoog leggen was van mij, en de truffelpepernoten van Caro!
Die Nothing????quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En welk gedeelte van die tekst moet er nou precies op die taart?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat wil je op de taart?"
- "Truffelpepernoten!"
"Truffelpepernoten, oke. Staat genoteerd."
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet emmeren, die lat was van Noekje en die truffelpepernoten hebben de dames opgege(vr)eten
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
MIsschien schat ik dan inderdaad de bedoeling wel niet goed in. Ik had gehoopt dat er wél enige ambitie zou zijn om te proberen iets neer te zetten dat serieus genomen wordt.
Maar ik lees alleen maar bagatelliserende opmerkingen zoals dat het gezellig en hilarisch is en dat het "niet om het geld gaat" (!). Ja, als je de lat zó laag gaat leggen dan kun je ook nergens op afgerekend worden, da's waar.
Welke graaierd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.![]()
En zelfs die was al gepikt... maar ja, wie de lat hoog of laag leggen ooit heeft verzonnen, dat is vast wel op wiki te vinden.![]()
En de truffelpepernoten waren van CARO! Of Noekje. Maar niet van die graaierd!
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Softiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aan
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Meraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelf
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Mera
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.![]()
Gertje, het is 1-1 geworden, gaat je doekoe kosten vent![]()
Ah gelukkig dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vlak voor die tijd m'n bet weer verkocht! Dus dan word je zeg maar bookmaker. En ik pakte winst als Arsenal zou winnen, en geen verlies als het een andere uitslag zou zijn. En nu heb ik dus geen verlies en geen winst. Niks dus eigenlijk. Ah, toch weer aardig bezig geweest.
Stel er eentje voor!quote:
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (quote:
Hoe gaat het met je rijles?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (), en dan met z'n allen in de kroeg op groot scherm kijken, van top tot teen in oranje natuurlijk
Heb je het Licht gezien? Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
ik ben wel benieuwd, laat je het nog ff weten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
Voornamelijk veel "oud nieuws" ben ik bang, mijn andere collega's hadden nou niet echt het gevoel wat geleerd te hebben. Maar het is verplicht, iedereen die baby's op de groep heeft moet hem een keer doen.
Maar ach, het breekt lekker de dag want nu hoef ik pas om 1300 te beginnen met werken
Hou es op.quote:
quote:
Wat ving je op?quote:Hé, werk jij nu nog wel bij die Bunker of niet?
Ik moet me nog inlezen hoor maar ik ving iets op in de wandelkeuken.
Dat ze naar deden tegen jou. Bedankt en succes. Zoiets.quote:
Ja duik er maar in, er hing een raar sfeertje en dat beviel mij niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ze naar deden tegen jou. Bedankt en succes. Zoiets.
Oh man, ik moet nog helemaal in de materie duiken.![]()
Ik begin vast maar als jij alvast de uitkomst laat weten dan zit ik niet zo op het randje van mijn waterbedje.
Ja, maar ik ben nu een dagje thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef beequeen het volgende:
Morning![]()
Hè bah Noek, doe een mondkapje voor.![]()
Bevalt je nieuwe baan Dementor?
Wanneer zijn jullie weer in E'hoven?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
Ja duik er maar in, er hing een raar sfeertje en dat beviel mij niet.
Maar dat is uitgesproken en voor de rest hoor ik het wel.
Oooh dus het is alweer goed? Geen ass te whoopen meer dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das mooi. Kun je op je werk niet fokken dan? Geniet van je vrije dag, het zonnetje schijnt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Ja, maar ik ben nu een dagje thuis.
Dus ik mag fokken.
Oh ja, die zwangerschap die zo goed uitkwam. Korreltje zout erbij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef beequeen het volgende:
Praat hij weleens over Mariell, ze is toch zwanger?
Ik kan alleen maar zeggen dat het beter met hem gaat en hij eindelijk tijd voor zichzelf neemt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das mooi. Kun je op je werk niet fokken dan? Geniet van je vrije dag, het zonnetje schijnt.![]()
Bij de weg, ik lees wel mee bij TBO maar ik vind het maar een vaag en raar gedoe.
Ik zie dat Alsido daar regelmatig aan het werk is. Praat hij weleens over Mariell, ze is toch zwanger?
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die zwangerschap die zo goed uitkwam. Korreltje zout erbij?
Jawel, maar dat ga ik niet op Fok zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.
Is hij niet meer met Mariell dan Dementor?
-Edit- je weet het dus niet.![]()
The mind is a powerful thing ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef beequeen het volgende:
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.
I know, vreemd type is het. Dramaqueen van de bovenste plank.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
The mind is a powerful thing ...
Eerst kon ze niet zwanger worden vanwege weet ik veel wat voor een tearjerking ziektebeelden en toen stortte haar leugenleventje als een kaartenhuis in en opeens was ze zwanger. Om waarschijnlijk straks een miskraam te krijgen. Vol drama.
Nee hoor, gewoon de waarheid.quote:
oh en het tshirt is voor. . .?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
Heeft static gewoon dat mediatopic dichtgepleurd? Zonder dat de pleuris uitbrak?
Dan is het wachten op nieuws ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
Deze telt niet![]()
Want zodra er nieuws is mag er een nieuwe geopend worden.
Hie zag twee felle lahampen, doar wol hie tussendeurquote:
Het moet van binnenuit komen en anders niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hie zag twee felle lahampen, doar wol hie tussendeur [ afbeelding ]
Zoals het er staat hè: ik denk niet dat het goed wordt maar hoop het wel. En ik leg me er bij neer dat roepen om een professionaliserings-slag geen zin heeft. Dus ja, dat kan ik dan nu nóg wel twee weken blijven doén, maar eh.. dat heeft dus geen zin.
Nee, daar hoor je mij ook niet meer over, over die gewenste professionalisering, dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hie zag twee felle lahampen, doar wol hie tussendeur [ afbeelding ]
Zoals het er staat hè: ik denk niet dat het goed wordt maar hoop het wel. En ik leg me er bij neer dat roepen om een professionaliserings-slag geen zin heeft. Dus ja, dat kan ik dan nu nóg wel twee weken blijven doén, maar eh.. dat heeft dus geen zin.
Ik geloof nog wel dat men er minstens een uur per dag iets leuks uit weet te persen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar hoor je mij ook niet meer over, over die gewenste professionalisering, dat gaat niet gebeuren.
Ik vind het eerlijk gezegd alleen maar leuk op een soort ramptoerisme-achtige manier.
Ik heb dan ook geen hoop op iets goeds. Ook niet per se op iets slechts, hoor. Maar dat ligt wel meer in de lijn van mijn verwachting en dus sta ik erbij en kijk ik ernaar.
Volgens mij weet het publiek waar men zich vooral op gaat richten (want ja je moet een kant uit, magical word for today is profilering) nog totaal niet dat er zoiets gaat komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die houding enerzijds ook niet zo goed, anderzijds weer wel, want Johan.
Half werk is ook werk en het gaat om het idee en dat vindt het geduldige publiek vast sympathiek. Zoiets.
Wat is eigenlijk de doelgroep. Of is daar ook nog geen ei over gelegd? Of is dat 'gewoon iedereen'?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij weet het publiek waar men zich vooral op gaat richten (want ja je moet een kant uit, magical word for today is profilering) nog totaal niet dat er zoiets gaat komen.
Alle Hyves vrienden van Johan???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
Die groep is ook veel groter dan de streamers van BB/DGK, daar moet je het toch al niet alleen van hebben.
Even mijn post aangepast hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de doelgroep. Of is daar ook nog geen ei over gelegd? Of is dat 'gewoon iedereen'?
Ik kreeg laatst nog te horen dat er voor iedereen op ten duur wat bij zou zitten, maar dat lijkt me moeilijk te rijmen met de partijen die je moet betrekken om zoiets te kunnen maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de doelgroep. Of is daar ook nog geen ei over gelegd? Of is dat 'gewoon iedereen'?
Sorry hoor, maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:24 schreef Dementor het volgende:
Ik kreeg laatst nog te horen dat er voor iedereen op ten duur wat bij zou zitten, maar dat lijkt me moeilijk te rijmen met de partijen die je moet betrekken om zoiets te kunnen maken.
Voor elk wat wils is eigenlijk nog een stuk lastiger te draaien dan zoiets als TBO.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar.
Voor elk wat wils-televisie. Past u op voor de lage drempel?
Hoe lang nog tot 1 november?
Ehm... ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd alleen maar leuk op een soort ramptoerisme-achtige manier.
Dat ging bij tbo soms nog wel op, maar aangezien dit geen rls is ben ik minder coulant.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die houding enerzijds ook niet zo goed, anderzijds weer wel, want Johan.
Half werk is ook werk en het gaat om het idee en dat vindt het geduldige publiek vast sympathiek. Zoiets.
Dat bedoel ik. Als je voor elk wat wils wilt draaien, dan ben je imo veel te breed bezig, waardoor je alles en niks raakt en dus nietszeggend blijft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
Voor elk wat wils is eigenlijk nog een stuk lastiger te draaien dan zoiets als TBO.
Maar dat is mijn mening.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor elk wat wils is eigenlijk nog een stuk lastiger te draaien dan zoiets als TBO.
Maar dat is mijn mening.
En Adam sloeg Eva met de suukerbiete veur de kopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
Dat holadieee holadiooo, ik red dat niet.
Bij TBO was er ook een hele hoop mis, maar de basis stónd. Dat was toch maar even uit de grond gestampt. En er is een uitgebreide evaluatie geweest, waar helaas wegens gebrek aan commerciële mogelijkheden nog geen doorstart mee kan worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ging bij tbo soms nog wel op, maar aangezien dit geen rls is ben ik minder coulant.
Het wordt sowieso leuk, de streams leuk dan wel 't complete afkraken op FOK!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Maar ik hoop wel écht dat ze ons weten te verbazen. 't Is niet zo dat ik gnuivend af zit te wachten hoe deze ramp zich voltrekt. Ze krijgen een dikke pluim als het echt ergens op lijkt, volgende maand. Maar als het kut is, laat het dan ook maar volkómen kut zijn, dan hebben we wat te lachen.
Ja maar Pietje, het was gewoon niet vól te houden anders, dat CBML.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het wordt sowieso leuk, de streams leuk dan wel 't complete afkraken op FOK!. Hoewel ik aan dat laatste slechte herinneringen heb (CBL)
.
Dus jij kijkt nooit, gewoon om bezig te zijn, naar Tell Sell?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij TBO was er ook een hele hoop mis, maar de basis stónd. Dat was toch maar even uit de grond gestampt. En er is een uitgebreide evaluatie geweest, waar helaas wegens gebrek aan commerciële mogelijkheden nog geen doorstart mee kan worden gemaakt.
Wat je bij een RLS ook hebt: het spel is 24/7 bezig. Als die spel-dimensie er niét is, dan wordt het natuurlijk al snel saai om gewoon wat mensen rond te zien lopen. Zélfs als daarbij een mooie muurschildering op de achtergrond te zien is.
Heb het écht een kans gegeven hoor, maar het was gewoon waar-de-loos. TBO was tien keer beter met honderd keer minder budget.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaja, jullie tunnelvisie afschuiven op Kally. Zullen we die discussie maar niet overdoen.
Bestaat dat nog, tell sell? Zou ik best wel weer een keer willen zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij kijkt nooit, gewoon om bezig te zijn, naar Tell Sell?![]()
Ik moet zeggen dat ik het nu al leuk vind. En dat ik zéker streams ga kijken.
Jij wel? Vroeger wel, met Mike en zijn wondertruien, vooral om de nasynchronisatie. Maar nu zet ik liever de televisie uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus jij kijkt nooit, gewoon om bezig te zijn, naar Tell Sell?![]()
Ik verheug me al wel op de live commentarenquote:Ik moet zeggen dat ik het nu al leuk vind. En dat ik zéker streams ga kijken.
Zie de PI.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wel? Vroeger wel, met Mike en zijn wondertruien, vooral om de nasynchronisatie. Maar nu zet ik liever de televisie uit.
[..]
Ik verheug me al wel op de live commentaren.
Ja er is al iemand binnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef Marrije het volgende:
gewacht wordt er niet echt, nu is het 10 jaar reality topic weer hot natuurlijk
Wie gebruikt er dan ook PI's.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Zie de PI.Nou ja, ik verbaas me over het feit dat het uberhaupt nog bestaat.
blijkbaar is daar dus een markt voor. Gewoon op de echte televisie.
maar goed, misschien zitten er wat snoezende bejaarden voor ofzo, die hebben natuurlijk weer geen internet.
En ik vraag em oprecht af wie er buiten wat hier zit nou gaat kijken naar Johan Vlemmix op tv. Of Dries Roelvink for that matter.![]()
Wel een gouden idee zeg! De Speedo show met Dries en Johan.
Oh ja, ik zie het. Dat is toch niet die pot? Of haal ik ze nu weer door elkaar?quote:
PB is de pot.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Dat is toch niet die pot? Of haal ik ze nu weer door elkaar?
Ah okay. Nu zal ik ze nooit meer met elkaar verwisselenquote:
Buut BP. Pot verlost!quote:
Wats met dequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
Dat nieuws is nog best snel uitgekomen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Noek het volgende:
Wats met de?
Lag Bram in de bossen met een jas van Bart?
Discreet hè. Tot op zekere hoogte. En en plein publique ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, met zulk een attitude van belangrijke info voor je houden red je het niet tot aan de studiovloer keukentafel natuurlijk
En dan wacht je op de Story?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik weet. Maar dit wist ik al wel langer, inclusief Quote500 vader. Had alleen begrepen dat ze ook bij Talpa werkte. Begreep ook dat hij inmiddels bij haar woont. In Apeldoorn.
En die had ik nog niet gelezen he, met je discreet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Discreet hè. Tot op zekere hoogte. En en plein publique ...
En dan nu pimpen met de kennis dat ze 't al wist. tsssssssquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, met zulk een attitude van belangrijke info voor je houden red je het niet tot aan de studiovloer keukentafel natuurlijk
Goed zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
Het was Andries van de Party. In De Kei in Hilversum. Met een potlood!
Voortaan zal ik alle bonen spillen,. ook die discrete. Heus!
Noem jij Claire nu een teef?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Goed zo.
Hoe is het met Claire? Wat een hond is het ook. Bah bah.
Nee, ik geloof van niet. Ook geen neger deze keer hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij Claire nu een teef?
Daar heb ik niks roddelwaardigs over vernomen.
Eigenlijk niets wat ik niet al op de mbo+ heb gehad, veel Emmi Pikler en daar heb ik net een huiswerk opdracht over moeten doen, dus dat zat nog vers in mijn geheugen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd, laat je het nog ff weten?
Zou het niet weten,,,of het duur is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk niets wat ik niet al op de mbo+ heb gehad, veel Emmi Pikler en daar heb ik net een huiswerk opdracht over moeten doen, dus dat zat nog vers in mijn geheugen.
En hoofdpijn want dat lokaal is zo duf, kan geeneens een raam open.
Even over mijn kachel. die zaterdag wordt aangesloten. Hij veegt dan gelijk de schoorsteen, dat kost 75 euro extra, nu zei mijn collega dat dat belachelijk duur is, weet iemand dat?
Cc, Bedankt!
Graag gedaan en dan sleep ik me nu nog even naar mijn werk voor de laatste 3,5 uur.quote:
Belachelijk duur als het zwart is en bij schoorsteenvegen heb je nu eenmaal te maken met die kleur. Dus ja, aan de dure kant. Ik kreeg een aanbod op een abbo van 50 euro per jaar, één keer per jaar vegen en dan moeten ze hierheen rijden. Bji jou is hij al aan het werk, dus dat kan vast wel 40 euro goedkoper. Je mag vast wel wat afdingen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even over mijn kachel. die zaterdag wordt aangesloten. Hij veegt dan gelijk de schoorsteen, dat kost 75 euro extra, nu zei mijn collega dat dat belachelijk duur is, weet iemand dat?
Cc, Bedankt!
Linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
wat is jouw mening over huub's nieuwe vlam?
Gaan we 't nou weer over kachels hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
wat is jouw mening over huub's nieuwe vlam?
't Komt altjid weer goed Hondjes. Ik had zojuist de leverancier van de kachel aan de lijn om hem te vertellen over de scherpte van z'n zaagmateriaal, kortsluiting en ducktape versus gevaar van brand en kortsluiting. Rustig gesprek waarin hij aangaf dat het vast wel veilig was.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:25 schreef hondjes het volgende:
Had net mijn tussenpersoon,,,die zegt dat ik een afspraak kan maken om een nieuw dak op mijn auto te laten zetten..
Dus ik denk , dat ik het dus vergoed krijg.....
Mijn ramen krijg ik ook vergoed, maar daar komt waarschijnlijk een rechtzaak tegen die kut jochies ....
dit omdat meneer Hondjes zo boos is, en een aanklacht met een gerechterlijk onderzoek heeft ingediend...
Da's wel vet handig, een kachel die schoorsteen kan vegen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk niets wat ik niet al op de mbo+ heb gehad, veel Emmi Pikler en daar heb ik net een huiswerk opdracht over moeten doen, dus dat zat nog vers in mijn geheugen.
En hoofdpijn want dat lokaal is zo duf, kan geeneens een raam open.
Cc, Bedankt!
Desnoods ros je er een baby doorheen als wachten tot 5 december niet wil lukkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's wel vet handig, een kachel die schoorsteen kan vegen!
Gewoon alles zwart op wit zetten, en weer rustig afwachten...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt altjid weer goed Hondjes. Ik had zojuist de leverancier van de kachel aan de lijn om hem te vertellen over de scherpte van z'n zaagmateriaal, kortsluiting en ducktape versus gevaar van brand en kortsluiting. Rustig gesprek waarin hij aangaf dat het vast wel veilig was.
Mijn antwoord: "Prima, ik geloof je voor 100 procent, maar ik ga je toch even een aangetekende brief sturen waarin ik jullie aansprakelijk stel voor het geval er brand uitbreekt" deed hem besluiten om even nader onderzoek te doen naar de feiten. Met de woorden "Ik bel je zo snel mogelijk terug" hing hij op
Kun je niet veel goedkoper daar een auto kopen en deze hier verpatsen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon alles zwart op wit zetten, en weer rustig afwachten...
Maar mijn auto, dat scheelt even 2400 euro,,want zo duur was het, zei de garage..
Alleen had hij nog iets over schadevirij rijden,,en 75 euro...maar goed, dat zie ik wel..
Waarschijnlijk ga ik toch mijn auto invoeren, als we naar Spanje gaan...
Ik weet het niet hondjes, maar volgens mij zijn auto's in Spanje veel goedkoper dan hier. Als je hem dan hier verkoopt voor een goede prijs, kun je er daarvoor ginds misschien weer een nieuwe kopen? Kan alleen maar als je je daar gaat vestigen hè, maar dat wil je schijnbaar, want je wil deze ook ginds importeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:44 schreef hondjes het volgende:
Ik heb maar 4300 km gereden, met die auto..in drie jaar..dus echt bijna alleen om te shoppen.
Als het zo doorgaat, kan ik nog minsten 6 jaar, rijden, voor hij zijn eerste beurt moet hebben...
Die zijn er helemaal niet blij mee,,ik heb gezegd, ze mogen bij mij komen wonen, en anders gaan we om de drie weken een weekje terug...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dicht bij je dochter Hondjes, strak plan, dat vestigen in Spanje. Maar hoe doe je dat met je ouders, die zijn vast minder blij?
Om de drie weken een week terug zal ook niet meevallen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die zijn er helemaal niet blij mee,,ik heb gezegd, ze mogen bij mij komen wonen, en anders gaan we om de drie weken een weekje terug...
En ja, als ze ziek worden,,,dan kijken we wel , wat er gebeuren moet,,,tegen die tijd...natuurlijk laat je ze dan niet alleen zitten.
Dat denk ik ook niet..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om de drie weken een week terug zal ook niet meevallen.
ik vind het juist wel attent van dennie dat ie dat zo geregeld heeft. remlof heeft het moeilijk genoeg gehad na die kutstreek van li -che.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
Frapant dat zowel een modje als forum admin in de prijzen vallen.
Maar evengoed gefeliciteerd.
Hey Willem Jozef, hebben we nog iets nieuws te melden in dit truffelpeperkloten topicquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vind het juist wel attent van dennie dat ie dat zo geregeld heeft. remlof heeft het moeilijk genoeg gehad na die kutstreek van li -che.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vind het juist wel attent van dennie dat ie dat zo geregeld heeft. remlof heeft het moeilijk genoeg gehad na die kutstreek van li -che.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kun je dat gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Kan ik gewoon die man van die kachel bellen om te zeggen dat ik liever de schoorsteen door iemand ander wil laten vegen, als ik een goedkopere vind? Of is het in dit geval een mondelinge, bindende afspraak?
Hij doet het zwart toch? Ik vind hem een oplichter en dát zou ik hem vertellen. Sterker nog, hij zou mijn kachel ook niet meer mogen aansluiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Kan ik gewoon die man van die kachel bellen om te zeggen dat ik liever de schoorsteen door iemand ander wil laten vegen, als ik een goedkopere vind? Of is het in dit geval een mondelinge, bindende afspraak?
neen, weinig. ben de freakshow hier een beetje moe. komt wel weer 'nsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Willem Jozef, hebben we nog iets nieuws te melden in dit truffelpeperkloten topic
Ik weet niet of hij het zwart doet, ik zag op zijn site wel een kvk nummer staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet het zwart toch? Ik vind hem een oplichter en dát zou ik hem vertellen. Sterker nog, hij zou mijn kachel ook niet meer mogen aansluiten.
[Liesje mode]
"Ik heb even geïnformeerd naar prijzen van schoorstenen vegen en nu zie ik overal prijzen van rond de 30 euro. Ik vind in dit geval, omdat u er toch al bent en het voor ook wel handig is als het in één keer geregeld is, 40 euro voor deze keer prima, maar meer wil ik er echt niet aan uitgeven"
[/Liesje mode]
Alles goed, dankje. D freakshow "buiten" is niet zoveel anders dan hier op Fok!, welkom in de wereld die mensenwereld heetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neen, weinig. ben de freakshow hier een beetje moe. komt wel weer 'ns![]()
alles goed?
ik weet het echt nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het is hem gegund hoor, waar heeft hij het mee gewonnen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik weet het echt niet![]()
ging er maar vanuut dat dennie er mee te maken heeft (zo'n xbox is niet goedkoop, vandaar..).
Schoorsteen vegen doe je volgens mij normaliter vanaf de bovenkant, tenzij je een zwart hoofd wenst. Eén en ander heeft te maken met de zwaartekracht. Die buurvrouw snap ik wel, als die man al op het dak staat dan kan hij beiden tegelijk doen, dat is meestal wat goedkoper. En ja, jullie hebben normaal gesproken verschillende schoorstenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het zwart doet, ik zag op zijn site wel een kvk nummer staan.
Maar misschien durf ik het wel zo te zeggen als jij in liesje mode schrijft.
Kan het er ook aan liggen dat hij op het dak moet om te vegen? Want dat vond mijn collega ook raar, bij haar deden ze het van de onderkant. Ik heb iig even met mijn buurvrouw overlegd, en zij zou het met haar man overlegen, want misschien konden we het samen laten doen ofzo. Maar ik snap dat niet helemaal want we hebben toch elk een eigen schoorsteen?
Naja, dat is typisch is om morgen even uit te zoeken
alleen is het mogelijk om deze freakshow (indien je dat wilt) makkelijker te vermijden. daarbij kompt ik nog tot de conclusie (na gedegen onderzoek) dat in 'rls s.c.' een groter percentage freaks rondloopt dan buiten deze gesloten afdelingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles goed, dankje. D freakshow "buiten" is niet zoveel anders dan hier op Fok!, welkom in de wereld die mensenwereld heet
Whehehe dankjewelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Remlof! Gefeliciteerd met je X-Box!!![]()
![]()
Ja hij hoeft helemaal niets af te koppelen hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schoorsteen vegen doe je volgens mij normaliter vanaf de bovenkant, tenzij je een zwart hoofd wenst. Eén en ander heeft te maken met de zwaartekracht. Die buurvrouw snap ik wel, als die man al op het dak staat dan kan hij beiden tegelijk doen, dat is meestal wat goedkoper. En ja, jullie hebben normaal gesproken verschillende schoorstenen.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat hij met een uurtje wel klaar moet zijn. Even kachel loskoppelen en naar voren schuiven, dak op, wat rossen door dat rookkanaal en de kachel weer aansluiten. Bij jou gaat het nog makkelijker, omdat die kachel er nog niet aangesloten is?
bel 'm op, vorder die xbox en morgen maak je het weer uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het al, door het afsluiten van een abo, ik had ook een abo, dus eigenlijk is het mijn xbox
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
Whehehe dankjewel
Alles dat ik ervoor gedaan heb is ooit als één van de eerste 500 FOK!kers een abo nemen
slaap zacht, hufterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel een powernap verdiend heb, dus die ga ik nu maar even nemen
Verkopen? Jij hebt er toch geen tijd voorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe dankjewel
Alles dat ik ervoor gedaan heb is ooit als één van de eerste 500 FOK!kers een abo nemen
Geeft niet hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bel 'm op, vorder die xbox en morgen maak je het weer uit![]()
flauw geintje, sorry
Stuur mij dat onderzoek eens opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen is het mogelijk om deze freakshow (indien je dat wilt) makkelijker te vermijden. daarbij kompt ik nog tot de conclusie (na gedegen onderzoek) dat in 'rls s.c.' een groter percentage freaks rondloopt dan buiten deze gesloten afdeling
Spelletjes en Guitar Hero op spelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat kun je eigenlijk allemaal met een Xbox?
Dank je wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
slaap zacht, hufter![]()
[ afbeelding ]
okee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur mij dat onderzoek eens op
Ja, flikker er net weer een blok op. En ik leer het al een beetje, 't blijft hier nu rond de 23 graden i.p.v. dat het tropisch heet wordt. Heb jij als sjacheraar nog ergens beukenhout in de aanbieding, gezaagd en gekloofd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee.
trekt het kacheltje lekker?
Wii!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef hondjes het volgende:
Is een WII leuker dan een Xbox , of zijn het totaal verschillende dingen.
ken het alletwee niet, maar dacht , wel leuk voor de donkere dagen in Spanje voor de kids
(die al zo oud zijn als de weg naar Rome, nou ja, bijna )
Dus zo een leeftijd van 35 jaar, zullen we maar zeggen..
hi hundchenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef hondjes het volgende:
Is een WII leuker dan een Xbox , of zijn het totaal verschillende dingen.
ken het alletwee niet, maar dacht , wel leuk voor de donkere dagen in Spanje voor de kids
(die al zo oud zijn als de weg naar Rome, nou ja, bijna )
Dus zo een leeftijd van 35 jaar, zullen we maar zeggen..
Zou die neus nou per óngeluk zijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feli en happy halloween!
Eind september hadden we inderdaad 28cquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi hundchen![]()
hoe is het in spanjuh? ik hoorde dat het er vorige week erg warm was, bij jou ook?
Ja hè.quote:
okee. haha en dan daarna opeens met dementor door 1 deur kunnen op fok! en 'm op een voetstuk zetten (zoals het hier gaat na iedere meetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, flikker er net weer een blok op. En ik leer het al een beetje, 't blijft hier nu rond de 23 graden i.p.v. dat het tropisch heet wordt. Heb jij als sjacheraar nog ergens beukenhout in de aanbieding, gezaagd en gekloofd?
Edit: kom een borrel drinken, Dementor en P6K komen dan ook![]()
ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eind september hadden we inderdaad 28c
Nu ben ik weer in koude Nederland, maar Spanje was ook koud nu..
Morgen weer 20c , zei dochter, dus als ik eind volgende week weg ga,,is het wel weer 25c
of ben ik nu erg optimistisch
Moet ik weer naar de verzekering..heb er ff genoeg van..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop het voor je!
lijkt me wel vermoeiend, zo'n 1 x per maand (zoiets toch?) op en neer rijden. hup huis in nederland in de fik en claimen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee. haha en dan daarna opeens met dementor door 1 deur kunnen op fok! en 'm op een voetstuk zetten (zoals het hier gaat na iedere meet). nee, dat schavot blijft dan zeker gehandhaafd, of hij moet in z'n blote reet een hert scalperen in je tuin al scanderend dat het hem spijt en hij z'n leven beteren zal
hoi fluitert!quote:
Jij denkt echt dat het een goedmakertje voor Remlof is hèquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi fluitert!
open jij een "feliciteer hier remlof en vraag u ook hardop af hoe eerlijk de loting van de prijs nu verliep" topic of ik?
yes! gewoon aardige dames die van onze goedheid profiteren mag ook. als ze maar komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]We bestellen een paar RLS Hoeren en maken d'r een heet feessie van
al heb je goedwerkend winkelpersoneel en toevallig ook nog een prijs beloofd hebt aan je trouwe zegelspaarders, zou jij of ik toch ook voor een medewerker gaan (als het wettelijk kan en dus niet strafbaar is en hoogstens een morrende kudde oplevert met bijkomende page views)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een goedmakertje voor Remlof is hè![]()
ik niet. heb al 2 pm's gehad waarin ze vermeld dat ze de tube van haar snorkel ontdaan heeft van haar mondstuk en ergens anders in heeft gebracht. ze kan nu veel langer visjes kijken dan daarvoor. ik moest jou en iedereen nog de groetjes doen van 'r. nmns nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef hondjes het volgende:
Trouwens ,,waar is Deisyy
Ze had nog wel een nieuw mini laptopje gekocht en meegenomen.
Volgens mij zit ze op een Bounty eiland, en vergeet alles om haar heen..
Of ze zit onder water te snorkelen, in gezelschap van vissen...
Dus , Dees,,we wachten op je bericht..
Nee hoor, er is gewoon een scriptje gebruikt dat een paar van de eerste 500 abo nemers uitspuugde. En ja, daar zat ook crew tussen, want wij moeten er ook gewoon voor betalenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al heb je goedwerkend winkelpersoneel en toevallig ook nog een prijs beloofd hebt aan je trouwe zegelspaarders, zou jij of ik toch ook voor een medewerker gaan (als het wettelijk kan en dus niet strafbaar is en hoogstens een morrende kudde oplevert met bijkomende page views)?
het antwoord is dus: ja, misschien
ik speculeerde voort op de insinuaties van dementor (wie andersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, er is gewoon een scriptje gebruikt dat een paar van de eerste 500 abo nemers uitspuugde. En ja, daar zat ook crew tussen, want wij moeten er ook gewoon voor betalen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik niet. heb al 2 pm's gehad waarin ze vermeld dat ze de tube van haar snorkel ontdaan heeft van haar mondstuk en ergens anders in heeft gebracht. ze kan nu veel langer visjes kijken dan daarvoor. ik moest jou en iedereen nog de groetjes doen van 'r. nmns niet![]()
ik ga, was wederom gezellig, goed volk hier vandaag![]()
bye
"onze"veger doet het ook van onderaf hoor. (schoorsteenvegen that is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij hoeft helemaal niets af te koppelen hier
Vaag dat ze het bij mijn collega dus dan van beneden doen.
Maar ja, morgen ga ik wel eens even googlen.
Ik vind dat ik wel een powernap verdiend heb, dus die ga ik nu maar even nemen
wat een rare vegersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"onze"veger doet het ook van onderaf hoor. (schoorsteenvegen that is.) Alleen in zeer hoge nood gaat ie het dak op, maar verders nooit.
En wat dan nog. Lekker toch, voor jarenlang liefdewerk oudpapier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, er is gewoon een scriptje gebruikt dat een paar van de eerste 500 abo nemers uitspuugde. En ja, daar zat ook crew tussen, want wij moeten er ook gewoon voor betalen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fluitert!
open jij een "feliciteer hier remlof en vraag u ook hardop af hoe eerlijk de loting van de prijs nu verliep" topic of ik?
Wat betalen jullie ervoor?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"onze"veger doet het ook van onderaf hoor. (schoorsteenvegen that is.) Alleen in zeer hoge nood gaat ie het dak op, maar verders nooit.
25-30 euro. was eerst 60 gulden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat betalen jullie ervoor?
35 euro voor schoorsteenvegen, handje kontantje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat betalen jullie ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |