Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gortquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil eigenlijk echt wel een andere naam
Eerst mn kloon!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige dingen in het rijtje hierboven zijn misschien wat lastig te realiseren, maar met dat tetten posten kun je nu al beginnen! Als start van je nieuwe leven!
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gort
Echt?! Hoedan?!quote:
Dat wordt verhuizenquote:
quote:ABN Amro eist kunst Scheringa op
AMSTERDAM - ABN Amro heeft de deurwaarder opdracht gegeven om de kunstcollectie van het Scheringa Museum voor Realisme in beslag te nemen. Dat heeft woordvoerder Charles Huijskens van de curatoren van DSB Bank dinsdag bevestigd. „ABN Amro heeft de deurwaarder er op afgestuurd. Ze zijn op dit moment bezig om de gehele collectie in te laden”, aldus Huijskens.
Ikke ook nietquote:
Onderpand van de hypotheek begreep ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Sensatiejournalistiekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Working on it.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Heeft er nog íemand vertrouwen in die Studio Vlemmix?![]()
Oh had je al bijgelezen Buuv?
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Vertrouwen dat het wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef noekje het volgende:
Kee.
Ik ga even gestrekt, lange vermoeiende dag gehad![]()
Die trailer is van Stefan he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....
Okee, tja wanneer is het wat he?quote:
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die trailer is van Stefan he.Sprak net Johan en die kon er wel om lachen, al zei ie wel meteen, "denk dat een hoop mensen em niet zo leuk vinden"
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, tja wanneer is het wat he?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Wel goed om zelfvertrouwen op te doen!![]()
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal genoemd werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lot's of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net bij het bladeren:
[ afbeelding ]
Oh nee! Dat kan niet waar zijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal genoemd werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lot's of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal vermeld werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lots of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
Ja, ik maakte er Gert Zalm van, er stond ABN Amro. Ik vond het een soort van grappig/bizar. Maar goed, ik ben dan ook een tokkiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sensatiejournalistiek.
Zalm is toevallig voorzitter, en ABN legt beslag.
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.
Hoe hoog leg je de lat.
Mahahahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal vermeld werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lots of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha, briljant!
het zal je gebeuren. *tranen uit ogen veegt* nothing op je taart.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"
Hahahahahaha, waar zit dan als bakker nog je gezond verstand denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"
Hij kan veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.
Ik krijg daar IT nachtmerries van, clowns zijn engquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Here's one that's kinda cheerful:
[ afbeelding ]
And by "cheerful" I mean "borderline nauseating." It's like a clown's version of a mushroom cloud. "Happy Nuclear Holocaust! Nyuck nyuck nyuck!"
"Happy Nuclear Holocaust!
Je loopt zeker ook niet langs de putten in de goot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg daar IT nachtmerries van, clowns zijn eng
Ik wacht af, ben kritisch, maar zal mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken als het echt wat leuks wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je loopt zeker ook niet langs de putten in de goot?
"Daar zit die!"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wacht af, ben kritisch, maar zal mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken als het echt wat leuks wordt.
Waar staat die reactie ? Bedoel niet jouw Copy Paste in TBO, maar het originele.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
ff over die lat en hoe hoog je hem legt, pik ff je reaktie Noekje.
Wel apart dat hij die hypotheek bij de ABN-Amro moest nemen.... had DSB het niet liggen of vonden ze het risico van die lening te groot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Onderpand van de hypotheek begreep ik.
Deze? fluiter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.
Hoe hoog leg je de lat.
Ja, bedankt, die andere tekst was dus van jou.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
ff over die lat en hoe hoog je hem legt, pik ff je reaktie Noekje.
Als die lat niet hoog wordt gelegd en Johan alleen maar een btje wil aanrommelen binnen wat hij zelf leuk vindt....iedereen kent zijn enthousiasme, wil nog niet zeggen dat het publiek het kan waarderen. Heb al meerdere keren gelezen dat wat hij in zijn kop heeft moet gebeuren, zijn dingetje. Vraag me dus af, is het weer een speeltje van hem of probeert hij idd iets van de grond te krijgen waar anderen ook iets aan hebben. Dat laatste betwijfel ik.
Ik klink kritisch, ga zeker kijken en laat alle vooroordelen die ik heb onmiddelijk vallen als hij daadwerkelijk iets leuks weet neer te zetten.
Ja haalde alleen het"de lat hoog leggen"aan, de rest is van mij, zoals je zelf kunt zien. Ook om het iets terug te brengen naar dat topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, bedankt, die andere tekst was dus van jou.
[..]
En welk gedeelte van die tekst moet er nou precies op die taart?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
For fuck sake: de lat hoog leggen was van mij, en de truffelpepernoten van Caro!
Niet emmeren, die lat was van Noekje en die truffelpepernoten hebben de dames opgege(vr)etenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
For fuck sake: de lat hoog leggen was van mij, en de truffelpepernoten van Caro!
Die Nothing????quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En welk gedeelte van die tekst moet er nou precies op die taart?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat wil je op de taart?"
- "Truffelpepernoten!"
"Truffelpepernoten, oke. Staat genoteerd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |