Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gortquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil eigenlijk echt wel een andere naam
Eerst mn kloon!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige dingen in het rijtje hierboven zijn misschien wat lastig te realiseren, maar met dat tetten posten kun je nu al beginnen! Als start van je nieuwe leven!
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gort
Echt?! Hoedan?!quote:
Dat wordt verhuizenquote:
quote:ABN Amro eist kunst Scheringa op
AMSTERDAM - ABN Amro heeft de deurwaarder opdracht gegeven om de kunstcollectie van het Scheringa Museum voor Realisme in beslag te nemen. Dat heeft woordvoerder Charles Huijskens van de curatoren van DSB Bank dinsdag bevestigd. „ABN Amro heeft de deurwaarder er op afgestuurd. Ze zijn op dit moment bezig om de gehele collectie in te laden”, aldus Huijskens.
Ikke ook nietquote:
Onderpand van de hypotheek begreep ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Sensatiejournalistiekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Working on it.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Heeft er nog íemand vertrouwen in die Studio Vlemmix?![]()
Oh had je al bijgelezen Buuv?
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Vertrouwen dat het wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef noekje het volgende:
Kee.
Ik ga even gestrekt, lange vermoeiende dag gehad![]()
Die trailer is van Stefan he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....
Okee, tja wanneer is het wat he?quote:
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die trailer is van Stefan he.Sprak net Johan en die kon er wel om lachen, al zei ie wel meteen, "denk dat een hoop mensen em niet zo leuk vinden"
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, tja wanneer is het wat he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |