Ga fietsen joh!quote:
Hoi buurman!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
Jakkie mn buurman heeft me op Fok gevonden.
Wel een leuke buurman hoor, maar heb hem verboden te gaan zoeken in mn posthistory![]()
Dag Buurman
O dat vind ik ook irritant. Helemáál collega's of zo, die dan allerlei privé dingen of dronken gebral kunnen terugvinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
Jakkie mn buurman heeft me op Fok gevonden.
Wel een leuke buurman hoor, maar heb hem verboden te gaan zoeken in mn posthistory![]()
Voebele kieken denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat vind ik ook irritant. Helemáál collega's of zo, die dan allerlei privé dingen of dronken gebral kunnen terugvinden.
En dan ben jij nog redelijk beschaafd gebleven door de jaren heen. Maar die gast is nu één ding achter z'n PC'tje en dat is geen pacman spelen.
Ja mag het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Noek het volgende:
Buurman, go home!
Ga underkoffer, snel! Wil je mijn noekje hebben?|
FOK! staat echt in nó time bovenaan in Google altijd hè!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef CarOnline het volgende:
Neehee!
Niet uitlokken![]()
Ik had het over mn download boete en ja. Toen was het snel gevonden natuurlijk![]()
Ik wil een kloon!
doe je dan kloonvanCaronline?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Voebele kieken denk ik. Hoop ik.
Ik wil een kloon!
Bedoelde u Niek is een caramel pepernoten jostiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! staat echt in nó time bovenaan in Google altijd hè!![]()
Effe testen: Noek is een caramelpepernotenjostie
Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten
Stopwatch.... nu!
quote:Bedoelde u: "Niek is een caramel pepernoten josti"
Ik heb geen emailadressen meer!quote:
Ja, Nederlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh ja dat is erg irritant XxxX, Ik neem aan dat hij Nederlands kan lezen?
Mijn neefje zit op fok, maar daar hebben we afspraken over.
En ik weet dat hij wel eens in KPD post![]()
Snel! maak een gmailadres!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen emailadressen meer!![]()
Nu ben ik verdrietig. En in paniek![]()
Snel een stuk cheesecake!
Ik heb dan ook een Pimp-abo bij Google.quote:
Ja snel hè!quote:
Mijn moeder las met me mee op Fok ten tijde van DGKquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh ja dat is erg irritant CarO, Ik neem aan dat hij Nederlands kan lezen?
Mijn neefje zit op fok, maar daar hebben we afspraken over.
En ik weet dat hij wel eens in KPD post![]()
quote:Uw zoekbewerking - "Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Whehe die smiley danst letterlijk op de maat van mijn muziekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja snel hè!
Hee buurman, CarOnline = Noekje [ afbeelding ]
Kutlulquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja snel hè!
Hee buurman, CarOnline = Noekje [ afbeelding ]
Huh.. raar, dan zit jij op een andere Google-server of zo die nog niet gesynchroniseerd is.quote:
Je moet bij de vriendenlijst van Gert staan.quote:
Als ik jouw link klik krijg ik nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh.. raar, dan zit jij op een andere Google-server of zo die nog niet gesynchroniseerd is.
Ik heb 'm wel al
quote:Uw zoekbewerking - Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Ja maar jij post altijd beschaafd en vooral op christelijke tijdstippenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn moeder las met me mee op Fok ten tijde van DGK
Echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als ik jouw link klik krijg ik nog steeds
[..]
![]()
Kun je op Google ook vriendjes maken dan?Dat wist ik niet eens!
Nou.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt?
Nee, ik zit te dollen.
CarOfflinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil eigenlijk echt wel een andere naam
Car_O_nLine?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
quote:
Of zijn hondquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet bij de vriendenlijst van Gert staan.
Sommige dingen in het rijtje hierboven zijn misschien wat lastig te realiseren, maar met dat tetten posten kun je nu al beginnen! Als start van je nieuwe leven!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef CarOnline het volgende:
En een andere identidinges. En een ander karakter. En een andere attitude.
Yo homies, wazzaaaaaah enzo.
En tetten posten, en PMmen met alle lekkertjes van Fok.
Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gortquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Eerst mn kloon!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige dingen in het rijtje hierboven zijn misschien wat lastig te realiseren, maar met dat tetten posten kun je nu al beginnen! Als start van je nieuwe leven!
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, heel je privacy aan gort
Echt?! Hoedan?!quote:
Dat wordt verhuizenquote:
quote:ABN Amro eist kunst Scheringa op
AMSTERDAM - ABN Amro heeft de deurwaarder opdracht gegeven om de kunstcollectie van het Scheringa Museum voor Realisme in beslag te nemen. Dat heeft woordvoerder Charles Huijskens van de curatoren van DSB Bank dinsdag bevestigd. „ABN Amro heeft de deurwaarder er op afgestuurd. Ze zijn op dit moment bezig om de gehele collectie in te laden”, aldus Huijskens.
Ikke ook nietquote:
Onderpand van de hypotheek begreep ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Sensatiejournalistiekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gerrit Zalm legt beslag op spullen oude werkgever
[..]
Working on it.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Heeft er nog íemand vertrouwen in die Studio Vlemmix?![]()
Oh had je al bijgelezen Buuv?
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
Vertrouwen dat het wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef noekje het volgende:
Kee.
Ik ga even gestrekt, lange vermoeiende dag gehad![]()
Die trailer is van Stefan he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het alleen nivotje onderbroekenlol wordt, zoals ik net zag....
Okee, tja wanneer is het wat he?quote:
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die trailer is van Stefan he.Sprak net Johan en die kon er wel om lachen, al zei ie wel meteen, "denk dat een hoop mensen em niet zo leuk vinden"
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, tja wanneer is het wat he?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Wel goed om zelfvertrouwen op te doen!![]()
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal genoemd werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lot's of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net bij het bladeren:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |