Oh nee! Dat kan niet waar zijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Wel goed om zelfvertrouwen op te doen!![]()
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal genoemd werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lot's of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
In de culi-rubriek van mijn krant stond vanochtend de site "cake wrecks". Ken je die al, buuf?
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal vermeld werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lots of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
Ja, ik maakte er Gert Zalm van, er stond ABN Amro. Ik vond het een soort van grappig/bizar. Maar goed, ik ben dan ook een tokkiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sensatiejournalistiek.
Zalm is toevallig voorzitter, en ABN legt beslag.
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.
Hoe hoog leg je de lat.
Mahahahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
Een hoop prutswerk is er te vinden, en ook hele mooie dingen die dan nét verpest zijn. Maar speciaal vermeld werden de cakes waarbij je telefonisch bestelt, en aan de bakker doorgeeft welke tekst er op de feestelijke taart moet komen te staan.
In de krant werden o.a. genoemd: "Lots of fruit in the middle" en "Nothing". Onderstaande vond ik net tijdens het bladeren door al het fraais:
[ afbeelding ]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha, briljant!
het zal je gebeuren. *tranen uit ogen veegt* nothing op je taart.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"
Hahahahahaha, waar zit dan als bakker nog je gezond verstand denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een column van Sylvia Witteman. Ze noemde ook nog een taart met daarop in sierlijke letters "Congratulations as small as possible"
Hij kan veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een inzicht wat ik niet achter hem had gezocht. Bij hem denk je alleen lang leve de lol ,maar ik denk dat hij straks met Studio Vlemmix wel wat neer moet zetten en dat 24/7 pfff een hele klus.
Ik krijg daar IT nachtmerries van, clowns zijn engquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Here's one that's kinda cheerful:
[ afbeelding ]
And by "cheerful" I mean "borderline nauseating." It's like a clown's version of a mushroom cloud. "Happy Nuclear Holocaust! Nyuck nyuck nyuck!"
"Happy Nuclear Holocaust!
Je loopt zeker ook niet langs de putten in de goot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg daar IT nachtmerries van, clowns zijn eng
Ik wacht af, ben kritisch, maar zal mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken als het echt wat leuks wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je loopt zeker ook niet langs de putten in de goot?
"Daar zit die!"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wacht af, ben kritisch, maar zal mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken als het echt wat leuks wordt.
Waar staat die reactie ? Bedoel niet jouw Copy Paste in TBO, maar het originele.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
ff over die lat en hoe hoog je hem legt, pik ff je reaktie Noekje.
Wel apart dat hij die hypotheek bij de ABN-Amro moest nemen.... had DSB het niet liggen of vonden ze het risico van die lening te groot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Onderpand van de hypotheek begreep ik.
Deze? fluiter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dat ligt er weer aan wat je dan precies wil bereiken.
Hoe hoog leg je de lat.
Ja, bedankt, die andere tekst was dus van jou.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
ff over die lat en hoe hoog je hem legt, pik ff je reaktie Noekje.
Als die lat niet hoog wordt gelegd en Johan alleen maar een btje wil aanrommelen binnen wat hij zelf leuk vindt....iedereen kent zijn enthousiasme, wil nog niet zeggen dat het publiek het kan waarderen. Heb al meerdere keren gelezen dat wat hij in zijn kop heeft moet gebeuren, zijn dingetje. Vraag me dus af, is het weer een speeltje van hem of probeert hij idd iets van de grond te krijgen waar anderen ook iets aan hebben. Dat laatste betwijfel ik.
Ik klink kritisch, ga zeker kijken en laat alle vooroordelen die ik heb onmiddelijk vallen als hij daadwerkelijk iets leuks weet neer te zetten.
Ja haalde alleen het"de lat hoog leggen"aan, de rest is van mij, zoals je zelf kunt zien. Ook om het iets terug te brengen naar dat topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, bedankt, die andere tekst was dus van jou.
[..]
En welk gedeelte van die tekst moet er nou precies op die taart?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
For fuck sake: de lat hoog leggen was van mij, en de truffelpepernoten van Caro!
Niet emmeren, die lat was van Noekje en die truffelpepernoten hebben de dames opgege(vr)etenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
For fuck sake: de lat hoog leggen was van mij, en de truffelpepernoten van Caro!
Die Nothing????quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En welk gedeelte van die tekst moet er nou precies op die taart?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat wil je op de taart?"
- "Truffelpepernoten!"
"Truffelpepernoten, oke. Staat genoteerd."
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet emmeren, die lat was van Noekje en die truffelpepernoten hebben de dames opgege(vr)eten
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
MIsschien schat ik dan inderdaad de bedoeling wel niet goed in. Ik had gehoopt dat er wél enige ambitie zou zijn om te proberen iets neer te zetten dat serieus genomen wordt.
Maar ik lees alleen maar bagatelliserende opmerkingen zoals dat het gezellig en hilarisch is en dat het "niet om het geld gaat" (!). Ja, als je de lat zó laag gaat leggen dan kun je ook nergens op afgerekend worden, da's waar.
Welke graaierd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.![]()
En zelfs die was al gepikt... maar ja, wie de lat hoog of laag leggen ooit heeft verzonnen, dat is vast wel op wiki te vinden.![]()
En de truffelpepernoten waren van CARO! Of Noekje. Maar niet van die graaierd!
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Softiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aan
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Meraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelf
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Mera
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.![]()
Gertje, het is 1-1 geworden, gaat je doekoe kosten vent![]()
Ah gelukkig dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vlak voor die tijd m'n bet weer verkocht! Dus dan word je zeg maar bookmaker. En ik pakte winst als Arsenal zou winnen, en geen verlies als het een andere uitslag zou zijn. En nu heb ik dus geen verlies en geen winst. Niks dus eigenlijk. Ah, toch weer aardig bezig geweest.
Stel er eentje voor!quote:
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (quote:
Hoe gaat het met je rijles?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (), en dan met z'n allen in de kroeg op groot scherm kijken, van top tot teen in oranje natuurlijk
Heb je het Licht gezien? Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
ik ben wel benieuwd, laat je het nog ff weten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
Voornamelijk veel "oud nieuws" ben ik bang, mijn andere collega's hadden nou niet echt het gevoel wat geleerd te hebben. Maar het is verplicht, iedereen die baby's op de groep heeft moet hem een keer doen.
Maar ach, het breekt lekker de dag want nu hoef ik pas om 1300 te beginnen met werken
Hou es op.quote:
quote:
Wat ving je op?quote:Hé, werk jij nu nog wel bij die Bunker of niet?
Ik moet me nog inlezen hoor maar ik ving iets op in de wandelkeuken.
Dat ze naar deden tegen jou. Bedankt en succes. Zoiets.quote:
Ja duik er maar in, er hing een raar sfeertje en dat beviel mij niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ze naar deden tegen jou. Bedankt en succes. Zoiets.
Oh man, ik moet nog helemaal in de materie duiken.![]()
Ik begin vast maar als jij alvast de uitkomst laat weten dan zit ik niet zo op het randje van mijn waterbedje.
Ja, maar ik ben nu een dagje thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef beequeen het volgende:
Morning![]()
Hè bah Noek, doe een mondkapje voor.![]()
Bevalt je nieuwe baan Dementor?
Wanneer zijn jullie weer in E'hoven?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
Ja duik er maar in, er hing een raar sfeertje en dat beviel mij niet.
Maar dat is uitgesproken en voor de rest hoor ik het wel.
Oooh dus het is alweer goed? Geen ass te whoopen meer dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das mooi. Kun je op je werk niet fokken dan? Geniet van je vrije dag, het zonnetje schijnt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Ja, maar ik ben nu een dagje thuis.
Dus ik mag fokken.
Oh ja, die zwangerschap die zo goed uitkwam. Korreltje zout erbij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef beequeen het volgende:
Praat hij weleens over Mariell, ze is toch zwanger?
Ik kan alleen maar zeggen dat het beter met hem gaat en hij eindelijk tijd voor zichzelf neemt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das mooi. Kun je op je werk niet fokken dan? Geniet van je vrije dag, het zonnetje schijnt.![]()
Bij de weg, ik lees wel mee bij TBO maar ik vind het maar een vaag en raar gedoe.
Ik zie dat Alsido daar regelmatig aan het werk is. Praat hij weleens over Mariell, ze is toch zwanger?
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die zwangerschap die zo goed uitkwam. Korreltje zout erbij?
Jawel, maar dat ga ik niet op Fok zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.
Is hij niet meer met Mariell dan Dementor?
-Edit- je weet het dus niet.![]()
The mind is a powerful thing ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef beequeen het volgende:
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.
I know, vreemd type is het. Dramaqueen van de bovenste plank.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
The mind is a powerful thing ...
Eerst kon ze niet zwanger worden vanwege weet ik veel wat voor een tearjerking ziektebeelden en toen stortte haar leugenleventje als een kaartenhuis in en opeens was ze zwanger. Om waarschijnlijk straks een miskraam te krijgen. Vol drama.
Nee hoor, gewoon de waarheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |