quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet emmeren, die lat was van Noekje en die truffelpepernoten hebben de dames opgege(vr)eten
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
MIsschien schat ik dan inderdaad de bedoeling wel niet goed in. Ik had gehoopt dat er wél enige ambitie zou zijn om te proberen iets neer te zetten dat serieus genomen wordt.
Maar ik lees alleen maar bagatelliserende opmerkingen zoals dat het gezellig en hilarisch is en dat het "niet om het geld gaat" (!). Ja, als je de lat zó laag gaat leggen dan kun je ook nergens op afgerekend worden, da's waar.
Welke graaierd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.![]()
En zelfs die was al gepikt... maar ja, wie de lat hoog of laag leggen ooit heeft verzonnen, dat is vast wel op wiki te vinden.![]()
En de truffelpepernoten waren van CARO! Of Noekje. Maar niet van die graaierd!
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Softiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aan
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Meraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelf
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Mera
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.![]()
Gertje, het is 1-1 geworden, gaat je doekoe kosten vent![]()
Ah gelukkig dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vlak voor die tijd m'n bet weer verkocht! Dus dan word je zeg maar bookmaker. En ik pakte winst als Arsenal zou winnen, en geen verlies als het een andere uitslag zou zijn. En nu heb ik dus geen verlies en geen winst. Niks dus eigenlijk. Ah, toch weer aardig bezig geweest.
Stel er eentje voor!quote:
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (quote:
Hoe gaat het met je rijles?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (), en dan met z'n allen in de kroeg op groot scherm kijken, van top tot teen in oranje natuurlijk
Heb je het Licht gezien? Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
ik ben wel benieuwd, laat je het nog ff weten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
Voornamelijk veel "oud nieuws" ben ik bang, mijn andere collega's hadden nou niet echt het gevoel wat geleerd te hebben. Maar het is verplicht, iedereen die baby's op de groep heeft moet hem een keer doen.
Maar ach, het breekt lekker de dag want nu hoef ik pas om 1300 te beginnen met werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |