Welke graaierd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
OK, mijn claim was dus onterecht, ik had het over een láge lat.![]()
En zelfs die was al gepikt... maar ja, wie de lat hoog of laag leggen ooit heeft verzonnen, dat is vast wel op wiki te vinden.![]()
En de truffelpepernoten waren van CARO! Of Noekje. Maar niet van die graaierd!
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Softiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
Overigens: dat citaatje van me klinkt wel erg hard, en Mera, misschien had je wel gelijk. Ik ga de verwachtingen enorm bijstellen en ik hoop dat het leuk en grappig en succesvol wordt en anders jammerdepammert!
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen, toch? Da's mijn instelling altijd iig, van ons pa geleerd, ons ma ergert zich daar dood aan
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms valt het dan alleen maar mee..... en soms wordt het dan niets omdat niemand de inzet toont die nodig is.
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Meraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat is in deze niet het geval denk ik. Maar misschien spreek ik alleen voor mezelf
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Mera
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel meer doen, dus inderdaad.![]()
Gertje, het is 1-1 geworden, gaat je doekoe kosten vent![]()
Ah gelukkig dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vlak voor die tijd m'n bet weer verkocht! Dus dan word je zeg maar bookmaker. En ik pakte winst als Arsenal zou winnen, en geen verlies als het een andere uitslag zou zijn. En nu heb ik dus geen verlies en geen winst. Niks dus eigenlijk. Ah, toch weer aardig bezig geweest.
Stel er eentje voor!quote:
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (quote:
Hoe gaat het met je rijles?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal. Alleen als "we" winnen (), en dan met z'n allen in de kroeg op groot scherm kijken, van top tot teen in oranje natuurlijk
Heb je het Licht gezien? Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
ik ben wel benieuwd, laat je het nog ff weten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
Voornamelijk veel "oud nieuws" ben ik bang, mijn andere collega's hadden nou niet echt het gevoel wat geleerd te hebben. Maar het is verplicht, iedereen die baby's op de groep heeft moet hem een keer doen.
Maar ach, het breekt lekker de dag want nu hoef ik pas om 1300 te beginnen met werken
Hou es op.quote:
quote:
Wat ving je op?quote:Hé, werk jij nu nog wel bij die Bunker of niet?
Ik moet me nog inlezen hoor maar ik ving iets op in de wandelkeuken.
Dat ze naar deden tegen jou. Bedankt en succes. Zoiets.quote:
Ja duik er maar in, er hing een raar sfeertje en dat beviel mij niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ze naar deden tegen jou. Bedankt en succes. Zoiets.
Oh man, ik moet nog helemaal in de materie duiken.![]()
Ik begin vast maar als jij alvast de uitkomst laat weten dan zit ik niet zo op het randje van mijn waterbedje.
Ja, maar ik ben nu een dagje thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef beequeen het volgende:
Morning![]()
Hè bah Noek, doe een mondkapje voor.![]()
Bevalt je nieuwe baan Dementor?
Wanneer zijn jullie weer in E'hoven?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
Ja duik er maar in, er hing een raar sfeertje en dat beviel mij niet.
Maar dat is uitgesproken en voor de rest hoor ik het wel.
Oooh dus het is alweer goed? Geen ass te whoopen meer dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das mooi. Kun je op je werk niet fokken dan? Geniet van je vrije dag, het zonnetje schijnt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Ja, maar ik ben nu een dagje thuis.
Dus ik mag fokken.
Oh ja, die zwangerschap die zo goed uitkwam. Korreltje zout erbij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef beequeen het volgende:
Praat hij weleens over Mariell, ze is toch zwanger?
Ik kan alleen maar zeggen dat het beter met hem gaat en hij eindelijk tijd voor zichzelf neemt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das mooi. Kun je op je werk niet fokken dan? Geniet van je vrije dag, het zonnetje schijnt.![]()
Bij de weg, ik lees wel mee bij TBO maar ik vind het maar een vaag en raar gedoe.
Ik zie dat Alsido daar regelmatig aan het werk is. Praat hij weleens over Mariell, ze is toch zwanger?
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die zwangerschap die zo goed uitkwam. Korreltje zout erbij?
Jawel, maar dat ga ik niet op Fok zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.
Is hij niet meer met Mariell dan Dementor?
-Edit- je weet het dus niet.![]()
The mind is a powerful thing ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef beequeen het volgende:
Ik heb toch echt foto's gezien op haar Hyves met een dikke buik. Ik kan er nu niet meer kijken, ze heeft Hyves afgeschermd.
I know, vreemd type is het. Dramaqueen van de bovenste plank.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
The mind is a powerful thing ...
Eerst kon ze niet zwanger worden vanwege weet ik veel wat voor een tearjerking ziektebeelden en toen stortte haar leugenleventje als een kaartenhuis in en opeens was ze zwanger. Om waarschijnlijk straks een miskraam te krijgen. Vol drama.
Nee hoor, gewoon de waarheid.quote:
oh en het tshirt is voor. . .?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
Heeft static gewoon dat mediatopic dichtgepleurd? Zonder dat de pleuris uitbrak?
Dan is het wachten op nieuws ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
Deze telt niet![]()
Want zodra er nieuws is mag er een nieuwe geopend worden.
Hie zag twee felle lahampen, doar wol hie tussendeurquote:
Het moet van binnenuit komen en anders niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hie zag twee felle lahampen, doar wol hie tussendeur [ afbeelding ]
Zoals het er staat hè: ik denk niet dat het goed wordt maar hoop het wel. En ik leg me er bij neer dat roepen om een professionaliserings-slag geen zin heeft. Dus ja, dat kan ik dan nu nóg wel twee weken blijven doén, maar eh.. dat heeft dus geen zin.
Nee, daar hoor je mij ook niet meer over, over die gewenste professionalisering, dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hie zag twee felle lahampen, doar wol hie tussendeur [ afbeelding ]
Zoals het er staat hè: ik denk niet dat het goed wordt maar hoop het wel. En ik leg me er bij neer dat roepen om een professionaliserings-slag geen zin heeft. Dus ja, dat kan ik dan nu nóg wel twee weken blijven doén, maar eh.. dat heeft dus geen zin.
Ik geloof nog wel dat men er minstens een uur per dag iets leuks uit weet te persen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar hoor je mij ook niet meer over, over die gewenste professionalisering, dat gaat niet gebeuren.
Ik vind het eerlijk gezegd alleen maar leuk op een soort ramptoerisme-achtige manier.
Ik heb dan ook geen hoop op iets goeds. Ook niet per se op iets slechts, hoor. Maar dat ligt wel meer in de lijn van mijn verwachting en dus sta ik erbij en kijk ik ernaar.
Volgens mij weet het publiek waar men zich vooral op gaat richten (want ja je moet een kant uit, magical word for today is profilering) nog totaal niet dat er zoiets gaat komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die houding enerzijds ook niet zo goed, anderzijds weer wel, want Johan.
Half werk is ook werk en het gaat om het idee en dat vindt het geduldige publiek vast sympathiek. Zoiets.
Wat is eigenlijk de doelgroep. Of is daar ook nog geen ei over gelegd? Of is dat 'gewoon iedereen'?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij weet het publiek waar men zich vooral op gaat richten (want ja je moet een kant uit, magical word for today is profilering) nog totaal niet dat er zoiets gaat komen.
Alle Hyves vrienden van Johan???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
Die groep is ook veel groter dan de streamers van BB/DGK, daar moet je het toch al niet alleen van hebben.
Even mijn post aangepast hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de doelgroep. Of is daar ook nog geen ei over gelegd? Of is dat 'gewoon iedereen'?
Ik kreeg laatst nog te horen dat er voor iedereen op ten duur wat bij zou zitten, maar dat lijkt me moeilijk te rijmen met de partijen die je moet betrekken om zoiets te kunnen maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de doelgroep. Of is daar ook nog geen ei over gelegd? Of is dat 'gewoon iedereen'?
Sorry hoor, maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:24 schreef Dementor het volgende:
Ik kreeg laatst nog te horen dat er voor iedereen op ten duur wat bij zou zitten, maar dat lijkt me moeilijk te rijmen met de partijen die je moet betrekken om zoiets te kunnen maken.
Voor elk wat wils is eigenlijk nog een stuk lastiger te draaien dan zoiets als TBO.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar.
Voor elk wat wils-televisie. Past u op voor de lage drempel?
Hoe lang nog tot 1 november?
Ehm... ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd alleen maar leuk op een soort ramptoerisme-achtige manier.
Dat ging bij tbo soms nog wel op, maar aangezien dit geen rls is ben ik minder coulant.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die houding enerzijds ook niet zo goed, anderzijds weer wel, want Johan.
Half werk is ook werk en het gaat om het idee en dat vindt het geduldige publiek vast sympathiek. Zoiets.
Dat bedoel ik. Als je voor elk wat wils wilt draaien, dan ben je imo veel te breed bezig, waardoor je alles en niks raakt en dus nietszeggend blijft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
Voor elk wat wils is eigenlijk nog een stuk lastiger te draaien dan zoiets als TBO.
Maar dat is mijn mening.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor elk wat wils is eigenlijk nog een stuk lastiger te draaien dan zoiets als TBO.
Maar dat is mijn mening.
En Adam sloeg Eva met de suukerbiete veur de kopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
Dat holadieee holadiooo, ik red dat niet.
Bij TBO was er ook een hele hoop mis, maar de basis stónd. Dat was toch maar even uit de grond gestampt. En er is een uitgebreide evaluatie geweest, waar helaas wegens gebrek aan commerciële mogelijkheden nog geen doorstart mee kan worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ging bij tbo soms nog wel op, maar aangezien dit geen rls is ben ik minder coulant.
Het wordt sowieso leuk, de streams leuk dan wel 't complete afkraken op FOK!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Maar ik hoop wel écht dat ze ons weten te verbazen. 't Is niet zo dat ik gnuivend af zit te wachten hoe deze ramp zich voltrekt. Ze krijgen een dikke pluim als het echt ergens op lijkt, volgende maand. Maar als het kut is, laat het dan ook maar volkómen kut zijn, dan hebben we wat te lachen.
Ja maar Pietje, het was gewoon niet vól te houden anders, dat CBML.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het wordt sowieso leuk, de streams leuk dan wel 't complete afkraken op FOK!. Hoewel ik aan dat laatste slechte herinneringen heb (CBL)
.
Dus jij kijkt nooit, gewoon om bezig te zijn, naar Tell Sell?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij TBO was er ook een hele hoop mis, maar de basis stónd. Dat was toch maar even uit de grond gestampt. En er is een uitgebreide evaluatie geweest, waar helaas wegens gebrek aan commerciële mogelijkheden nog geen doorstart mee kan worden gemaakt.
Wat je bij een RLS ook hebt: het spel is 24/7 bezig. Als die spel-dimensie er niét is, dan wordt het natuurlijk al snel saai om gewoon wat mensen rond te zien lopen. Zélfs als daarbij een mooie muurschildering op de achtergrond te zien is.
Heb het écht een kans gegeven hoor, maar het was gewoon waar-de-loos. TBO was tien keer beter met honderd keer minder budget.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaja, jullie tunnelvisie afschuiven op Kally. Zullen we die discussie maar niet overdoen.
Bestaat dat nog, tell sell? Zou ik best wel weer een keer willen zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij kijkt nooit, gewoon om bezig te zijn, naar Tell Sell?![]()
Ik moet zeggen dat ik het nu al leuk vind. En dat ik zéker streams ga kijken.
Jij wel? Vroeger wel, met Mike en zijn wondertruien, vooral om de nasynchronisatie. Maar nu zet ik liever de televisie uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus jij kijkt nooit, gewoon om bezig te zijn, naar Tell Sell?![]()
Ik verheug me al wel op de live commentarenquote:Ik moet zeggen dat ik het nu al leuk vind. En dat ik zéker streams ga kijken.
Zie de PI.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wel? Vroeger wel, met Mike en zijn wondertruien, vooral om de nasynchronisatie. Maar nu zet ik liever de televisie uit.
[..]
Ik verheug me al wel op de live commentaren.
Ja er is al iemand binnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef Marrije het volgende:
gewacht wordt er niet echt, nu is het 10 jaar reality topic weer hot natuurlijk
Wie gebruikt er dan ook PI's.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Zie de PI.Nou ja, ik verbaas me over het feit dat het uberhaupt nog bestaat.
blijkbaar is daar dus een markt voor. Gewoon op de echte televisie.
maar goed, misschien zitten er wat snoezende bejaarden voor ofzo, die hebben natuurlijk weer geen internet.
En ik vraag em oprecht af wie er buiten wat hier zit nou gaat kijken naar Johan Vlemmix op tv. Of Dries Roelvink for that matter.![]()
Wel een gouden idee zeg! De Speedo show met Dries en Johan.
Oh ja, ik zie het. Dat is toch niet die pot? Of haal ik ze nu weer door elkaar?quote:
PB is de pot.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Dat is toch niet die pot? Of haal ik ze nu weer door elkaar?
Ah okay. Nu zal ik ze nooit meer met elkaar verwisselenquote:
Buut BP. Pot verlost!quote:
Wats met dequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
Dat nieuws is nog best snel uitgekomen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Noek het volgende:
Wats met de?
Lag Bram in de bossen met een jas van Bart?
Discreet hè. Tot op zekere hoogte. En en plein publique ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, met zulk een attitude van belangrijke info voor je houden red je het niet tot aan de studiovloer keukentafel natuurlijk
En dan wacht je op de Story?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik weet. Maar dit wist ik al wel langer, inclusief Quote500 vader. Had alleen begrepen dat ze ook bij Talpa werkte. Begreep ook dat hij inmiddels bij haar woont. In Apeldoorn.
En die had ik nog niet gelezen he, met je discreet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Discreet hè. Tot op zekere hoogte. En en plein publique ...
En dan nu pimpen met de kennis dat ze 't al wist. tsssssssquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, met zulk een attitude van belangrijke info voor je houden red je het niet tot aan de studiovloer keukentafel natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |