okee. haha en dan daarna opeens met dementor door 1 deur kunnen op fok! en 'm op een voetstuk zetten (zoals het hier gaat na iedere meetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, flikker er net weer een blok op. En ik leer het al een beetje, 't blijft hier nu rond de 23 graden i.p.v. dat het tropisch heet wordt. Heb jij als sjacheraar nog ergens beukenhout in de aanbieding, gezaagd en gekloofd?
Edit: kom een borrel drinken, Dementor en P6K komen dan ook![]()
ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eind september hadden we inderdaad 28c
Nu ben ik weer in koude Nederland, maar Spanje was ook koud nu..
Morgen weer 20c , zei dochter, dus als ik eind volgende week weg ga,,is het wel weer 25c
of ben ik nu erg optimistisch
Moet ik weer naar de verzekering..heb er ff genoeg van..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop het voor je!
lijkt me wel vermoeiend, zo'n 1 x per maand (zoiets toch?) op en neer rijden. hup huis in nederland in de fik en claimen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee. haha en dan daarna opeens met dementor door 1 deur kunnen op fok! en 'm op een voetstuk zetten (zoals het hier gaat na iedere meet). nee, dat schavot blijft dan zeker gehandhaafd, of hij moet in z'n blote reet een hert scalperen in je tuin al scanderend dat het hem spijt en hij z'n leven beteren zal
hoi fluitert!quote:
Jij denkt echt dat het een goedmakertje voor Remlof is hèquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi fluitert!
open jij een "feliciteer hier remlof en vraag u ook hardop af hoe eerlijk de loting van de prijs nu verliep" topic of ik?
yes! gewoon aardige dames die van onze goedheid profiteren mag ook. als ze maar komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]We bestellen een paar RLS Hoeren en maken d'r een heet feessie van
al heb je goedwerkend winkelpersoneel en toevallig ook nog een prijs beloofd hebt aan je trouwe zegelspaarders, zou jij of ik toch ook voor een medewerker gaan (als het wettelijk kan en dus niet strafbaar is en hoogstens een morrende kudde oplevert met bijkomende page views)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een goedmakertje voor Remlof is hè![]()
ik niet. heb al 2 pm's gehad waarin ze vermeld dat ze de tube van haar snorkel ontdaan heeft van haar mondstuk en ergens anders in heeft gebracht. ze kan nu veel langer visjes kijken dan daarvoor. ik moest jou en iedereen nog de groetjes doen van 'r. nmns nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef hondjes het volgende:
Trouwens ,,waar is Deisyy
Ze had nog wel een nieuw mini laptopje gekocht en meegenomen.
Volgens mij zit ze op een Bounty eiland, en vergeet alles om haar heen..
Of ze zit onder water te snorkelen, in gezelschap van vissen...
Dus , Dees,,we wachten op je bericht..
Nee hoor, er is gewoon een scriptje gebruikt dat een paar van de eerste 500 abo nemers uitspuugde. En ja, daar zat ook crew tussen, want wij moeten er ook gewoon voor betalenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al heb je goedwerkend winkelpersoneel en toevallig ook nog een prijs beloofd hebt aan je trouwe zegelspaarders, zou jij of ik toch ook voor een medewerker gaan (als het wettelijk kan en dus niet strafbaar is en hoogstens een morrende kudde oplevert met bijkomende page views)?
het antwoord is dus: ja, misschien
ik speculeerde voort op de insinuaties van dementor (wie andersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, er is gewoon een scriptje gebruikt dat een paar van de eerste 500 abo nemers uitspuugde. En ja, daar zat ook crew tussen, want wij moeten er ook gewoon voor betalen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik niet. heb al 2 pm's gehad waarin ze vermeld dat ze de tube van haar snorkel ontdaan heeft van haar mondstuk en ergens anders in heeft gebracht. ze kan nu veel langer visjes kijken dan daarvoor. ik moest jou en iedereen nog de groetjes doen van 'r. nmns niet![]()
ik ga, was wederom gezellig, goed volk hier vandaag![]()
bye
"onze"veger doet het ook van onderaf hoor. (schoorsteenvegen that is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij hoeft helemaal niets af te koppelen hier
Vaag dat ze het bij mijn collega dus dan van beneden doen.
Maar ja, morgen ga ik wel eens even googlen.
Ik vind dat ik wel een powernap verdiend heb, dus die ga ik nu maar even nemen
wat een rare vegersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"onze"veger doet het ook van onderaf hoor. (schoorsteenvegen that is.) Alleen in zeer hoge nood gaat ie het dak op, maar verders nooit.
En wat dan nog. Lekker toch, voor jarenlang liefdewerk oudpapier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, er is gewoon een scriptje gebruikt dat een paar van de eerste 500 abo nemers uitspuugde. En ja, daar zat ook crew tussen, want wij moeten er ook gewoon voor betalen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fluitert!
open jij een "feliciteer hier remlof en vraag u ook hardop af hoe eerlijk de loting van de prijs nu verliep" topic of ik?
Wat betalen jullie ervoor?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"onze"veger doet het ook van onderaf hoor. (schoorsteenvegen that is.) Alleen in zeer hoge nood gaat ie het dak op, maar verders nooit.
25-30 euro. was eerst 60 gulden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat betalen jullie ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |