Ik weet het niet hondjes, maar volgens mij zijn auto's in Spanje veel goedkoper dan hier. Als je hem dan hier verkoopt voor een goede prijs, kun je er daarvoor ginds misschien weer een nieuwe kopen? Kan alleen maar als je je daar gaat vestigen hè, maar dat wil je schijnbaar, want je wil deze ook ginds importeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:44 schreef hondjes het volgende:
Ik heb maar 4300 km gereden, met die auto..in drie jaar..dus echt bijna alleen om te shoppen.
Als het zo doorgaat, kan ik nog minsten 6 jaar, rijden, voor hij zijn eerste beurt moet hebben...
Die zijn er helemaal niet blij mee,,ik heb gezegd, ze mogen bij mij komen wonen, en anders gaan we om de drie weken een weekje terug...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dicht bij je dochter Hondjes, strak plan, dat vestigen in Spanje. Maar hoe doe je dat met je ouders, die zijn vast minder blij?
Om de drie weken een week terug zal ook niet meevallen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die zijn er helemaal niet blij mee,,ik heb gezegd, ze mogen bij mij komen wonen, en anders gaan we om de drie weken een weekje terug...
En ja, als ze ziek worden,,,dan kijken we wel , wat er gebeuren moet,,,tegen die tijd...natuurlijk laat je ze dan niet alleen zitten.
Dat denk ik ook niet..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om de drie weken een week terug zal ook niet meevallen.
ik vind het juist wel attent van dennie dat ie dat zo geregeld heeft. remlof heeft het moeilijk genoeg gehad na die kutstreek van li -che.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
Frapant dat zowel een modje als forum admin in de prijzen vallen.
Maar evengoed gefeliciteerd.
Hey Willem Jozef, hebben we nog iets nieuws te melden in dit truffelpeperkloten topicquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vind het juist wel attent van dennie dat ie dat zo geregeld heeft. remlof heeft het moeilijk genoeg gehad na die kutstreek van li -che.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vind het juist wel attent van dennie dat ie dat zo geregeld heeft. remlof heeft het moeilijk genoeg gehad na die kutstreek van li -che.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kun je dat gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Kan ik gewoon die man van die kachel bellen om te zeggen dat ik liever de schoorsteen door iemand ander wil laten vegen, als ik een goedkopere vind? Of is het in dit geval een mondelinge, bindende afspraak?
Hij doet het zwart toch? Ik vind hem een oplichter en dát zou ik hem vertellen. Sterker nog, hij zou mijn kachel ook niet meer mogen aansluiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Kan ik gewoon die man van die kachel bellen om te zeggen dat ik liever de schoorsteen door iemand ander wil laten vegen, als ik een goedkopere vind? Of is het in dit geval een mondelinge, bindende afspraak?
neen, weinig. ben de freakshow hier een beetje moe. komt wel weer 'nsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Willem Jozef, hebben we nog iets nieuws te melden in dit truffelpeperkloten topic
Ik weet niet of hij het zwart doet, ik zag op zijn site wel een kvk nummer staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet het zwart toch? Ik vind hem een oplichter en dát zou ik hem vertellen. Sterker nog, hij zou mijn kachel ook niet meer mogen aansluiten.
[Liesje mode]
"Ik heb even geïnformeerd naar prijzen van schoorstenen vegen en nu zie ik overal prijzen van rond de 30 euro. Ik vind in dit geval, omdat u er toch al bent en het voor ook wel handig is als het in één keer geregeld is, 40 euro voor deze keer prima, maar meer wil ik er echt niet aan uitgeven"
[/Liesje mode]
Alles goed, dankje. D freakshow "buiten" is niet zoveel anders dan hier op Fok!, welkom in de wereld die mensenwereld heetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neen, weinig. ben de freakshow hier een beetje moe. komt wel weer 'ns![]()
alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |